abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:31:03 #101
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46353580
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:29 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Dat dansje van Madonna Vogue
En als je dat specifieke dansje doet, ben je dus lesbisch? Bedankt voor de waarschuwing
pi_46353583
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Cool die twee...
Amanda wil mee doen maar durft niet zo...
Tja, ik denk dat iedereen zich in de buurt van Sylvia wel een bouwvakker zal voelen op de dansvloer
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:31:10 #103
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46353584
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:31:28 #104
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46353591
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:28 schreef Sug4r het volgende:
Brian draait wel lekker nu
not !! hij draait erg irri ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_46353594
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:25 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Dat manier van dansen van d'r vind ik een tikkie vulgair...en lelijk...Dat handje
heel apart idd
Voici mon secret. Il est très simple: on ne voit bien qu'avec le c½ur. L'essentiel est invisible pour les yeux.
pi_46353595
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:30 schreef nueffeniet het volgende:
hoe meer ik hiernaar kijk hoe beter ik over mezelf gaat denken lmfao
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_46353597
syl kicks ass krijg ik het niet dan moest het zo zijn kolere kwou dat iedereen zo dacht
ik dacht dat ik vreemd was!!! met de nadruk op ik
pi_46353601
Ik vind het knap van Sylvia dat ze zich kan beheersen, want zeg nou zelf ...
niets is makkelijker dan een scheldpartij. Juist de beheersing vind ik knap ... het feit dat ze wegliep is zeker geen zwaktebod geweest zoals Brainless de Amoebes wil laten geloven. Even de emoties in bedwang houden en zeker niet overhaast reageren en dan vast komen te zitten in een scheldpartij, want daar los je niets mee op.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46353603
Volgens mij is saaie syl toch de enigste die wel een feestje kan bouwen ( oke...samen met haar vriendin eric dan )
pi_46353610
Als je nu inschakelt op de streams zou niemand zeggen dat Sylvia de saaiste miljonair is.
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
pi_46353612
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef Tissik het volgende:

[..]

En als je dat specifieke dansje doet, ben je dus lesbisch? Bedankt voor de waarschuwing
Haha nee hoor:)

Ik vind Syl echt leuk dansen. Ze schaamt zich niet.

Ik denk overigens wel dat voor de tv kijkers er echt een definieerbaar moment moet zijn dat Sylvia de koningin in het huis is (wat ze is).

1 echt rake opmerking die Natasia doet flippen ofzo..
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_46353614
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef Gouden_Leeuw het volgende:

[..]

Klopt:), zij heeft echt geen leven die Amanda. En na de Gouden kooi gaat ze het merken ook.
Nee hoor dan heeft ze Brian en dan kunnen ze samen para worden van hoe naar iedereen tegen ze doet en gedeelde smart is halve smart
pi_46353615
Ooohhhh wat slecht!

Gewoon de ene speler volume omlaag rammen en de andere vol aan .
X
X
X
pi_46353618
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia Voguede..ze is dus lesbisch
Ze valt op zowel mannen als vrouwen, dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijn?
pi_46353620
Zou Eric zich nu om aan het omkleden zijn.......
pi_46353622
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef Tissik het volgende:

[..]

Iig homo
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:33:16 #117
58921 Day
You can fly!
pi_46353628
Ik heb over Bart nagedacht vandaag (ja echt) en eigenlijk vind ik hem steeds sneuer worden.
Bart heeft duidleijk iemand nodig om het te redden. Zo klampte hij zich eerst aan NL was en nu aan Huub. Alleen lijkt hij het niet te redden.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:33:21 #118
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46353630
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef snetje het volgende:

[..]

Iets te "vocaal" nog, maar het is vaak beroerder bij hem.
Op zich wel leuk hoor, zo'n setting. Twee zitten te schaken, eentje achter de DJ-tafel, twee aan het dansen.. grappig.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46353631
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:30 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ik vind het maar crap eigenlijk. Nathanael draaide een stuk beter.
Hij was de beste in draaien en in zuigen. Maar de trap van Nena was het mooiste fysiek noodzakelijk geweld.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_46353632
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef snetje het volgende:

[..]

manische bodemloze "kijk me cool zijn" takkehouse
pi_46353638
Zou me niks verbazen als Syl Gabber is geweest...
pi_46353643
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef Ashrak het volgende:
niets is makkelijker dan een scheldpartij. Juist de beheersing vind ik knap ... het feit dat ze wegliep is zeker geen zwaktebod geweest zoals Brainless de Amoebes wil laten geloven. Even de emoties in bedwang houden en zeker niet overhaast reageren en dan vast komen te zitten in een scheldpartij, want daar los je niets mee op.
Ze kreeg er toch geen speld tussen, dus ze had gelijk dat ze even een peuk ging roken.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_46353647
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef _-inge-_ het volgende:
Vast wel. Het zag idd toch niet zo uit met de pak.
pi_46353649
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef suleika25 het volgende:
Volgens mij is saaie syl toch de enigste die wel een feestje kan bouwen ( oke...samen met haar vriendin eric dan )
ja vind ik ook, en als Huub kon drinken was het weer een ouderwetse leipe avond geweest.
pi_46353650
Waarom draaien ze niet eens een avondje goeie gouwe ouwe muziek van de jaren 70,80?
pi_46353651
Sylvia merkte ook dat amanda wilde dansen.
pi_46353655
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Nee hoor dan heeft ze Brian en dan kunnen ze samen para worden van hoe naar iedereen tegen ze doet en gedeelde smart is halve smart
Ik heb een weddenschap lopen met een andere streamer die heeft aangegeven dat de amoebes zich vanavond weleens helemaal kunnen laten gaan .... in de ruimste zin des woords
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46353660
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef Ashrak het volgende:
ben ik helemaal met je eens maar neemt niet weg dat ze af en toe wel eens scherper mag reageren, want ik weet zeker dat ze zich inhoud om de waarheid te zeggen, want heb vaak achteraf wel gehoord hoe scherp ze er over dacht

maar ik vind syl een topper, en dat ze saai overkomt, ach wat moet je al die aandachts/camera geile mensen, dan ben je al vlug saai
pi_46353661
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:33 schreef Day het volgende:
Ik heb over Bart nagedacht vandaag (ja echt) en eigenlijk vind ik hem steeds sneuer worden.
Bart heeft duidleijk iemand nodig om het te redden. Zo klampte hij zich eerst aan NL was en nu aan Huub. Alleen lijkt hij het niet te redden.
Niemand redt het daar alleen.

Behalve Natasia dan, die kan de hele wereld in haar eentje wel aan
pi_46353670
OOohhw het is een R&B-sletje. Die is voor het leven verloren...
X
X
X
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:35:58 #131
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46353673
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk overigens wel dat voor de tv kijkers er echt een definieerbaar moment moet zijn dat Sylvia de koningin in het huis is (wat ze is).

1 echt rake opmerking die Natasia doet flippen ofzo..
Maar zo zit Sylvia er dus helemaal niet "in".
Dat zal gewoon niet gebeuren. Ook al heeft ze de "moeder aller opmerkingen" bij wijze van spreken op haar lippen, dan nog zal ze hem niet plaatsen. Sylvia is zen, en een gruwelijke opmerking zou haar hele karma verstoren.
pi_46353674
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Zou me niks verbazen als Syl Gabber is geweest...
Huub iig wel
pi_46353676
ik vind haar vreselijk maar vanavond heeft natas inderdaad bewezen heel stevig in haar schoenen te staan, en de ene one-liner na de andere kwam er bij haar uit, wel komisch.
die eric, wat een slappe vent, lol
pi_46353678
Is dat dansen wat amanda doet
pi_46353681
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef _-inge-_ het volgende:
Neen die zat te schijten, maar had voor het eerst zijn micro wél afgedaan....
pi_46353682
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef suleika25 het volgende:
Waarom draaien ze niet eens een avondje goeie gouwe ouwe muziek van de jaren 70,80?
Inderdaad.
Ze moeten wat afwisselen daarzo, genoeg soorten stylen muziek lekker varieeren.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:36:53 #137
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_46353688
quote:
Tja..dat geldt voor allen Day
The world is a stage and each must play a part.
pi_46353689
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:36 schreef suleika25 het volgende:
Nou probeer jij het maar eens op die klote muziek van Brian.
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:37:07 #139
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46353692
quote:
Mwah.. álle longstayers hebben een maatje.
pi_46353695
en nou die hendjes.....de lucht in.....
pi_46353700
quote:
Opeens zag je een beeld van Bart bij het groene scherm en ik dacht ... Oh nee ... Hij heeft de moed al opgegeven en stapt er uit, ondanks de gesprekken die hij heeft gehad met Huub en Sylvia. Ik vond juist dat hij de laatste dagen toch wat opener werd en zelfs weer een beetje lol kon maken en discussieren ... moet alleen nog even een drempel over. Moet het nog even echt willen, maar het zit in je of niet.
pi_46353706
bah amoebe de del is aan het dansen, najamisschien om brian op te hitsen of zou ze gewoon niet andeers kunnen dansen
pi_46353714
hee wie zegt dat nou IK BEN MOEEE wat een verschrikkelijk wijf
pi_46353716
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Ik heb een weddenschap lopen met een andere streamer die heeft aangegeven dat de amoebes zich vanavond weleens helemaal kunnen laten gaan .... in de ruimste zin des woords
All in?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_46353719
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:36 schreef suleika25 het volgende:
Nee gewoon een beetje d'r tieten laten deinen op de muziek, meer hoefde bij Teasers ook nooit
pi_46353720
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:36 schreef robert2006 het volgende:
ik vind haar vreselijk maar vanavond heeft natas inderdaad bewezen heel stevig in haar schoenen te staan, en de ene one-liner na de andere kwam er bij haar uit, wel komisch.
die eric, wat een slappe vent, lol
Dat heet een plaat voor je kop. Als je sterk in je schoenen staat kan je ook incasseren. In een goede discussie is het geven en nemen en bij haar is dat zeker niet het geval.
X
X
X
pi_46353725
quote:
Hij heeft me gehoord
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:38:51 #148
58921 Day
You can fly!
pi_46353728
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Mwah.. álle longstayers hebben een maatje.
Nee, zo bedoelde ik het niet.

Kom er zo op terug, effe denken hoe ik het moet formuleren
I am gonna shine
pi_46353729
Eric dans hilarisch!
pi_46353732
quote:
Ze hebben je gehoort.
X
X
X
pi_46353737
quote:
Hij heeft je gehoord.
pi_46353738
weet je .. ik denk dat mensen zoals Sylvia, die echt zichzelf zijn en bij zichzelf blijven, een grote bedreiging vormen voor de 'fakers' in het huis als Natasia, Brian en Amanda.
Zij blijft ten alle tijde zichzelf en daardoor is zij heel krachtig. Juist door te zwijgen, wat op het eerste gezicht misschien saai overkomt en minder kijkers potentie heeft misschien, gebeurt er op non-verbaal vlak juist weer heel veel en dat is voor de stream volger juist weer interessant.
Ik vind het echt knap dat zij ondanks alle verleidingen, rustig en kalm blijft en de eer ten alle tijde aan zichzelf houdt .. zodra zij uit het huis komt heeft ze dan ook niets om zich voor te schamen en veel om trots op te mogen zijn!
Voici mon secret. Il est très simple: on ne voit bien qu'avec le c½ur. L'essentiel est invisible pour les yeux.
pi_46353747
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:37 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Opeens zag je een beeld van Bart bij het groene scherm en ik dacht ... Oh nee ... Hij heeft de moed al opgegeven en stapt er uit, ondanks de gesprekken die hij heeft gehad met Huub en Sylvia. Ik vond juist dat hij de laatste dagen toch wat opener werd en zelfs weer een beetje lol kon maken en discussieren ... moet alleen nog even een drempel over. Moet het nog even echt willen, maar het zit in je of niet.
Ik denk dat hij ook wel worstelt met de absurde situaties waarin hij in dat huis is terechtgekomen. Waarschijnlijk heeft hij het toch onderschat en dan heeft ie ook nog dat gedoe met die Lesley. Ach ja, ik vind het in ieder geval niet de grootste lul die daar rondloopt.
pi_46353753
gogogo eric
pi_46353758
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:38 schreef Frasier het volgende:

[..]

Dat heet een plaat voor je kop. Als je sterk in je schoenen staat kan je ook incasseren. In een goeie discussie is het geven en nemen en bij haar is dat zeker niet het geval.
Als iemand je geen fatsoenlijk antwoord geeft, of je niet begrijpt, kan je met die persoon gewoon geen discussie voeren.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:40:21 #156
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46353759
Only ladies on the floor.
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_46353761
Eric moet eruit en snel ook , als hij natasja nou voor dr bek ramt en zij schopt m alle problemen opgelost
pi_46353763
Hierbij moet ik mn oprechte verontschuldigingen aanbieden , dat ik door zakelijke bslommereringen ( lees werk) mn best doe om bij te blijven en alvast toestemming en begrip hoop te krijgen voor opmerkingen/ postings/ vragen die al gesteld zijn

met vriendelijk dank KZ

[ Bericht 1% gewijzigd door kleinzusje op 16-02-2007 00:46:05 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:40:37 #159
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46353764
quote:
hoe raar ...ik vind hem nu juist steeds leuker worden .... heerlijk genoten van bart en de rest onder de pool tafel !!
pi_46353767
Uitiendelijk wil JDM echt wel dat iemand als Huub of Sylvia het huis wint ipv een slecht mens als Natasia/Brian.
pi_46353769
Kunnen ze trouwens die pooltafel niet eens een keer weghalen. Er wordt nauwelijks gepoolt en het ding staat altijd in de weg.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46353770
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

All in?
Nou wij niet, maar de amoebes wel
pi_46353771
ben eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig naar Nathrasha, zou de persoonlijkheid dan ook anders zijn
pi_46353775
Natasia lijkt net een chocoladepudding die trilt als ze danst.
pi_46353777
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:39 schreef artyflarty het volgende:
weet je .. ik denk dat mensen zoals Sylvia, die echt zichzelf zijn en bij zichzelf blijven, een grote bedreiging vormen voor de 'fakers' in het huis als Natasia, Brian en Amanda.
Zij blijft ten alle tijde zichzelf en daardoor is zij heel krachtig. Juist door te zwijgen, wat op het eerste gezicht misschien saai overkomt en minder kijkers potentie heeft misschien, gebeurt er op non-verbaal vlak juist weer heel veel en dat is voor de stream volger juist weer interessant.
Ik vind het echt knap dat zij ondanks alle verleidingen, rustig en kalm blijft en de eer ten alle tijde aan zichzelf houdt .. zodra zij uit het huis komt heeft ze dan ook niets om zich voor te schamen en veel om trots op te mogen zijn!
helemaal mee eens
pi_46353783
lekker gemixed bian kolere mn oma mixed nog beter
pi_46353784
Wanneer krijgt amanda eindelijk nieuw haar? (voordat het paard ermee aan de haal gaat..... lijkt net stro)
pi_46353788
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Uitiendelijk wil JDM echt wel dat iemand als Huub of Sylvia het huis wint ipv een slecht mens als Natasia/Brian.
dat denk ik ook wel .. om het Tien/Talpa imago nog enigzins op te vijzelen
pi_46353789
quote:
Ze lezen mee he...
pi_46353792
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia lijkt net een chocoladepudding die trilt als ze danst.
Veel meer dan een gelei-achtige blubber lijkt er ook niet echt in te zitten.
pi_46353793
ik vind die eric maar een poor dancer, misschien is ie als natrasha beter
pi_46353800
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:40 schreef snetje het volgende:

[..]

hoe raar ...ik vind hem nu juist steeds leuker worden .... heerlijk genoten van bart en de rest onder de pool tafel !!
Ja, dat was echt hilarisch ik lag hier ook echt dubbel.
Ik had alleen niet gezien wiens idee het was.
pi_46353801
brian denkt de vibe gevonden te hebben wat een sukkel
pi_46353807
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
Kunnen ze trouwens die pooltafel niet eens een keer weghalen. Er wordt nauwelijks gepoolt en het ding staat altijd in de weg.
Dat snap ik dus niet. Poolen kan echt leuk zijn.
X
X
X
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:43:06 #175
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46353811
grappig !! nu draait brian net zoals huub ( alsof ) en beweegt net zo mank als nattenel
pi_46353813
Ik denk dat Huub nu wel graag een Sterk drankje lust.
pi_46353817
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:42 schreef Frasier het volgende:

[..]

als je redelijk kan spelen ja
pi_46353823
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:39 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ik denk dat hij ook wel worstelt met de absurde situaties waarin hij in dat huis is terechtgekomen. Waarschijnlijk heeft hij het toch onderschat en dan heeft ie ook nog dat gedoe met die Lesley. Ach ja, ik vind het in ieder geval niet de grootste lul die daar rondloopt.
Helemaal mee eens, hij heeft het idd zwaar ondergeschat.
pi_46353824
Waarom stelt ook niemand de vraag aan Natasia in een discussie als ze het weer eens over "haar doelen behalen" heeft waarom ze nu weer zo aan het vreten en het zuipen is
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:43:47 #180
168951 STAP01
body and brain
pi_46353828
Is dit om tv te maken? Het lijkt wel nep...Ik hoorde nl. net Natasia blaten: ik ben moehoehoehoe.
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_46353838
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:42 schreef Frasier het volgende:

[..]

Wat ik begrijp staat dat ding niet waterpas en is er dus geen hol aan om te spelen.
pi_46353840
brian duurft helemaal niet naar eric zn moves te kijken
pi_46353843
ik hoop dat we nog een discussie krijgen met amanda en iemand van ik heb het toch met mn eigen ogen gezien hehe zou mn dag redden shit komt er nog meer ouwe shit ja hoor shes fresh what a looser
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:44:34 #184
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_46353846
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:38 schreef Day het volgende:
Nee, zo bedoelde ik het niet.

Kom er zo op terug, effe denken hoe ik het moet formuleren
Mag ik raden naar wat je bedoeld?

Bart heeft een kruiwagen nodig. Iemand die de plannen voor hem maakt en hem stuurt. Iemand die hem zelf vertrouwen geeft en hem het gevoel geeft dat ie wel degelijk belangrijk is. Van zichzelf heeft hij naar mijn idee niet zo'n heel uitgesproken persoonlijkheid en dat maakt hem zonder back-up vrij saai en flets.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_46353847
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:43 schreef Missy_1974 het volgende:

[..]

als je redelijk kan spelen ja
Hoeft niet.

Trouwens die gasten hebben dag in dag uit de tijd om te oefenen .
X
X
X
pi_46353856
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:43 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom stelt ook niemand de vraag aan Natasia in een discussie als ze het weer eens over "haar doelen behalen" heeft waarom ze nu weer zo aan het vreten en het zuipen is
Ze kunnen haar op zoveel dingen pakken, maar dat lijkt wel nooit te gebeuren. Helaas.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:45:42 #187
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_46353868
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:39 schreef artyflarty het volgende:
Amen
pi_46353870
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:44 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Wat ik begrijp staat dat ding niet waterpas en is er dus geen hol aan om te spelen.
Dat moet voor de productie toch geen probleem zijn om even papiertjes te vouwen en onder de poten te schuiven?
X
X
X
pi_46353872
quote:
Juist dat is haar geheim ... hoeft ze niet te zeggen dat ze langer blijft om Brainless te steunen en de villa te winnen, maar dat een van haar doelen nog niet gehaald is Ze moet nog maar een paar kilo afvallen. En dan is ze wel bijna 50 kilo afgevallen. (haar wiskunde)

pi_46353873
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:42 schreef artyflarty het volgende:

[..]

dat denk ik ook wel .. om het Tien/Talpa imago nog enigzins op te vijzelen
Nee om de kijkers (en dus kc) tevreden te stellen...
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:46:12 #191
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46353876
pi_46353878
oh gatsie kijk amanda met brian dan!
pi_46353882
syl blijft gewoon cool met natasja
pi_46353884
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:45 schreef Lunaflame het volgende:

[..]

Ze kunnen haar op zoveel dingen pakken, maar dat lijkt wel nooit te gebeuren. Helaas.
Om gek van te worden toch

En oh oh snollie begint nu geil te dansen naar Brian
pi_46353885
ohhhh sheila
pi_46353886
Gaan Amanda en Brian ketsen vannacht? Wat staat ze nog in de weg?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:46:41 #197
58921 Day
You can fly!
pi_46353887
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:44 schreef Veulen het volgende:

[..]

Mag ik raden naar wat je bedoeld?

Bart heeft een kruiwagen nodig. Iemand die de plannen voor hem maakt en hem stuurt. Iemand die hem zelf vertrouwen geeft en hem het gevoel geeft dat ie wel degelijk belangrijk is. Van zichzelf heeft hij naar mijn idee niet zo'n heel uitgesproken persoonlijkheid en dat maakt hem zonder back-up vrij saai en flets.

Dankjewel. Dat bedoelde ik dus!
I am gonna shine
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:46:41 #198
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_46353888
Sylvia heeft de enige effectieve manier om Natasia echt over de emmer te krijgen door niet op haar belachelijke diva-gedrag in te gaan, haar laag-bij-de-grondse opmerkingen en handelingen te laten voor wat ze zijn.
Je zag ook vanavond weer dat Natasia echt geniet van aandacht, en Sylvia is de enige in huis die haar niet op die manier aandacht geeft, en dat steekt.
Bart begint dat inmiddels ook een beetje door te krijgen.
Het is jammer dat Huub, ondanks dat ie geweldige opmerkingen heeft, zo fel blijft tegen Natasia, hij zou toch langzamerhand ook eens moeten inzien dat negeren dé manier is om haar gek te krijgen.

Het mooie aan Sylvia is dat het voor haar geen spelletje is, ze is gewoon zo, en ze is langzaam maar zeker boven alle anderen uitgegroeid. Brainless heeft daardoor inmiddels veel respect en zelfs wat angst voor haar, ook al omdat hij dat, met zijn straatvechtersmentaliteit, helemaal niet kent.
Laat Sylvia maar schuiven!
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_46353889
quote:
erg scherp maarja is een van de bewoners dat ook ? nee natas wil ook lekkereven vakantie, dus die gaat er in september pas uit, naja heeeeeeeeeeeel misschien

zou er nou niemand dat huis ik kunnen die haar wel aankan en durft de harde waarheid te zeggen zoals jouw uitspraak kaleddis.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:46:59 #200
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_46353895
dat dansen van sylvia kan ik echt niet naar kijken
plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')