En als je dat specifieke dansje doet, ben je dus lesbisch? Bedankt voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat dansje van Madonna Vogue
Tja, ik denk dat iedereen zich in de buurt van Sylvia wel een bouwvakker zal voelen op de dansvloerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Cool die twee...![]()
![]()
Amanda wil mee doen maar durft niet zo...
heel apart iddquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat manier van dansen van d'r vind ik een tikkie vulgair...en lelijk...Dat handje
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:30 schreef nueffeniet het volgende:
hoe meer ik hiernaar kijk hoe beter ik over mezelf gaat denken lmfao
Haha nee hoor:)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef Tissik het volgende:
[..]
En als je dat specifieke dansje doet, ben je dus lesbisch? Bedankt voor de waarschuwing![]()
Nee hoor dan heeft ze Brian en dan kunnen ze samen para worden van hoe naar iedereen tegen ze doet en gedeelde smart is halve smartquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Klopt:), zij heeft echt geen leven die Amanda. En na de Gouden kooi gaat ze het merken ook.
Ze valt op zowel mannen als vrouwen, dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijn?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia Voguede..ze is dus lesbisch
Iig homoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef Tissik het volgende:
[..]
En als je dat specifieke dansje doet, ben je dus lesbisch? Bedankt voor de waarschuwing![]()
Iets te "vocaal" nog, maar het is vaak beroerder bij hem.quote:
Hij was de beste in draaien en in zuigen. Maar de trap van Nena was het mooiste fysiek noodzakelijk geweld.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:30 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik vind het maar crap eigenlijk. Nathanael draaide een stuk beter.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef Ashrak het volgende:
Ik vind het knap van Sylvia dat ze zich kan beheersen, want zeg nou zelf ...
niets is makkelijker dan een scheldpartij. Juist de beheersing vind ik knap ... het feit dat ze wegliep is zeker geen zwaktebod geweest zoals Brainless de Amoebes wil laten geloven. Even de emoties in bedwang houden en zeker niet overhaast reageren en dan vast komen te zitten in een scheldpartij, want daar los je niets mee op.
Vast wel. Het zag idd toch niet zo uit met de pak.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef _-inge-_ het volgende:
Zou Eric zich nu om aan het omkleden zijn.......
ja vind ik ook, en als Huub kon drinken was het weer een ouderwetse leipe avond geweest.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef suleika25 het volgende:
Volgens mij is saaie syl toch de enigste die wel een feestje kan bouwen ( oke...samen met haar vriendin eric dan)
Ik heb een weddenschap lopen met een andere streamer die heeft aangegeven dat de amoebes zich vanavond weleens helemaal kunnen laten gaan .... in de ruimste zin des woordsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hoor dan heeft ze Brian en dan kunnen ze samen para worden van hoe naar iedereen tegen ze doet en gedeelde smart is halve smart
ben ik helemaal met je eens maar neemt niet weg dat ze af en toe wel eens scherper mag reageren, want ik weet zeker dat ze zich inhoud om de waarheid te zeggen, want heb vaak achteraf wel gehoord hoe scherp ze er over dachtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef Ashrak het volgende:
Ik vind het knap van Sylvia dat ze zich kan beheersen, want zeg nou zelf ...
niets is makkelijker dan een scheldpartij. Juist de beheersing vind ik knap ... het feit dat ze wegliep is zeker geen zwaktebod geweest zoals Brainless de Amoebes wil laten geloven. Even de emoties in bedwang houden en zeker niet overhaast reageren en dan vast komen te zitten in een scheldpartij, want daar los je niets mee op.
Niemand redt het daar alleen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:33 schreef Day het volgende:
Ik heb over Bart nagedacht vandaag (ja echt) en eigenlijk vind ik hem steeds sneuer worden.
Bart heeft duidleijk iemand nodig om het te redden. Zo klampte hij zich eerst aan NL was en nu aan Huub. Alleen lijkt hij het niet te redden.
Maar zo zit Sylvia er dus helemaal niet "in".quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk overigens wel dat voor de tv kijkers er echt een definieerbaar moment moet zijn dat Sylvia de koningin in het huis is (wat ze is).
1 echt rake opmerking die Natasia doet flippen ofzo..
Huub iig welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Zou me niks verbazen als Syl Gabber is geweest...
Neen die zat te schijten, maar had voor het eerst zijn micro wél afgedaan....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef _-inge-_ het volgende:
Zou Eric zich nu om aan het omkleden zijn.......
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef suleika25 het volgende:
Waarom draaien ze niet eens een avondje goeie gouwe ouwe muziek van de jaren 70,80?![]()
Tja..dat geldt voor allen Dayquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:33 schreef Day het volgende:
Ik heb over Bart nagedacht vandaag (ja echt) en eigenlijk vind ik hem steeds sneuer worden.
Bart heeft duidleijk iemand nodig om het te redden. Zo klampte hij zich eerst aan NL was en nu aan Huub. Alleen lijkt hij het niet te redden.
Mwah.. álle longstayers hebben een maatje.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:33 schreef Day het volgende:
Opeens zag je een beeld van Bart bij het groene scherm en ik dacht ... Oh nee ... Hij heeft de moed al opgegeven en stapt er uit, ondanks de gesprekken die hij heeft gehad met Huub en Sylvia. Ik vond juist dat hij de laatste dagen toch wat opener werd en zelfs weer een beetje lol kon maken en discussieren ... moet alleen nog even een drempel over. Moet het nog even echt willen, maar het zit in je of niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:33 schreef Day het volgende:
All in?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap lopen met een andere streamer die heeft aangegeven dat de amoebes zich vanavond weleens helemaal kunnen laten gaan .... in de ruimste zin des woords![]()
Nee gewoon een beetje d'r tieten laten deinen op de muziek, meer hoefde bij Teasers ook nooitquote:
Dat heet een plaat voor je kop. Als je sterk in je schoenen staat kan je ook incasseren. In een goede discussie is het geven en nemen en bij haar is dat zeker niet het geval.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:36 schreef robert2006 het volgende:
ik vind haar vreselijk maar vanavond heeft natas inderdaad bewezen heel stevig in haar schoenen te staan, en de ene one-liner na de andere kwam er bij haar uit, wel komisch.
die eric, wat een slappe vent, lol
Hij heeft me gehoordquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef suleika25 het volgende:
Waarom draaien ze niet eens een avondje goeie gouwe ouwe muziek van de jaren 70,80?![]()
Nee, zo bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. álle longstayers hebben een maatje.
Ze hebben je gehoort.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef suleika25 het volgende:
Hij heeft je gehoord.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef suleika25 het volgende:
Ik denk dat hij ook wel worstelt met de absurde situaties waarin hij in dat huis is terechtgekomen. Waarschijnlijk heeft hij het toch onderschat en dan heeft ie ook nog dat gedoe met die Lesley. Ach ja, ik vind het in ieder geval niet de grootste lul die daar rondloopt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:37 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Opeens zag je een beeld van Bart bij het groene scherm en ik dacht ... Oh nee ... Hij heeft de moed al opgegeven en stapt er uit, ondanks de gesprekken die hij heeft gehad met Huub en Sylvia. Ik vond juist dat hij de laatste dagen toch wat opener werd en zelfs weer een beetje lol kon maken en discussieren ... moet alleen nog even een drempel over. Moet het nog even echt willen, maar het zit in je of niet.
Als iemand je geen fatsoenlijk antwoord geeft, of je niet begrijpt, kan je met die persoon gewoon geen discussie voeren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat heet een plaat voor je kop. Als je sterk in je schoenen staat kan je ook incasseren. In een goeie discussie is het geven en nemen en bij haar is dat zeker niet het geval.
hoe raar ...ik vind hem nu juist steeds leuker worden .... heerlijk genoten van bart en de rest onder de pool tafel !!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:33 schreef Day het volgende:
Nou wij niet, maar de amoebes welquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:39 schreef artyflarty het volgende:
weet je .. ik denk dat mensen zoals Sylvia, die echt zichzelf zijn en bij zichzelf blijven, een grote bedreiging vormen voor de 'fakers' in het huis als Natasia, Brian en Amanda.
Zij blijft ten alle tijde zichzelf en daardoor is zij heel krachtig. Juist door te zwijgen, wat op het eerste gezicht misschien saai overkomt en minder kijkers potentie heeft misschien, gebeurt er op non-verbaal vlak juist weer heel veel en dat is voor de stream volger juist weer interessant.
Ik vind het echt knap dat zij ondanks alle verleidingen, rustig en kalm blijft en de eer ten alle tijde aan zichzelf houdt .. zodra zij uit het huis komt heeft ze dan ook niets om zich voor te schamen en veel om trots op te mogen zijn!
dat denk ik ook wel .. om het Tien/Talpa imago nog enigzins op te vijzelenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Uitiendelijk wil JDM echt wel dat iemand als Huub of Sylvia het huis wint ipv een slecht mens als Natasia/Brian.
Ze lezen mee he...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef suleika25 het volgende:
Veel meer dan een gelei-achtige blubber lijkt er ook niet echt in te zitten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia lijkt net een chocoladepudding die trilt als ze danst.
Ja, dat was echt hilarisch ik lag hier ook echt dubbel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:40 schreef snetje het volgende:
[..]
hoe raar ...ik vind hem nu juist steeds leuker worden .... heerlijk genoten van bart en de rest onder de pool tafel !!![]()
Dat snap ik dus niet. Poolen kan echt leuk zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
Kunnen ze trouwens die pooltafel niet eens een keer weghalen. Er wordt nauwelijks gepoolt en het ding staat altijd in de weg.
als je redelijk kan spelen jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Poolen kan echt leuk zijn.
Helemaal mee eens, hij heeft het idd zwaar ondergeschat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:39 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook wel worstelt met de absurde situaties waarin hij in dat huis is terechtgekomen. Waarschijnlijk heeft hij het toch onderschat en dan heeft ie ook nog dat gedoe met die Lesley. Ach ja, ik vind het in ieder geval niet de grootste lul die daar rondloopt.
Wat ik begrijp staat dat ding niet waterpas en is er dus geen hol aan om te spelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Poolen kan echt leuk zijn.
Mag ik raden naar wat je bedoeld?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:38 schreef Day het volgende:
Nee, zo bedoelde ik het niet.
Kom er zo op terug, effe denken hoe ik het moet formuleren
Ze kunnen haar op zoveel dingen pakken, maar dat lijkt wel nooit te gebeuren. Helaas.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:43 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom stelt ook niemand de vraag aan Natasia in een discussie als ze het weer eens over "haar doelen behalen" heeft waarom ze nu weer zo aan het vreten en het zuipen is![]()
Amenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:39 schreef artyflarty het volgende:
weet je .. ik denk dat mensen zoals Sylvia, die echt zichzelf zijn en bij zichzelf blijven, een grote bedreiging vormen voor de 'fakers' in het huis als Natasia, Brian en Amanda.
Zij blijft ten alle tijde zichzelf en daardoor is zij heel krachtig. Juist door te zwijgen, wat op het eerste gezicht misschien saai overkomt en minder kijkers potentie heeft misschien, gebeurt er op non-verbaal vlak juist weer heel veel en dat is voor de stream volger juist weer interessant.
Ik vind het echt knap dat zij ondanks alle verleidingen, rustig en kalm blijft en de eer ten alle tijde aan zichzelf houdt .. zodra zij uit het huis komt heeft ze dan ook niets om zich voor te schamen en veel om trots op te mogen zijn!
Dat moet voor de productie toch geen probleem zijn om even papiertjes te vouwen en onder de poten te schuiven?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat ik begrijp staat dat ding niet waterpas en is er dus geen hol aan om te spelen.
Juist dat is haar geheim ... hoeft ze niet te zeggen dat ze langer blijft om Brainless te steunen en de villa te winnen, maar dat een van haar doelen nog niet gehaald isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:43 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom stelt ook niemand de vraag aan Natasia in een discussie als ze het weer eens over "haar doelen behalen" heeft waarom ze nu weer zo aan het vreten en het zuipen is![]()
Nee om de kijkers (en dus kc) tevreden te stellen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:42 schreef artyflarty het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel .. om het Tien/Talpa imago nog enigzins op te vijzelen![]()
Om gek van te worden tochquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:45 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ze kunnen haar op zoveel dingen pakken, maar dat lijkt wel nooit te gebeuren. Helaas.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mag ik raden naar wat je bedoeld?
Bart heeft een kruiwagen nodig. Iemand die de plannen voor hem maakt en hem stuurt. Iemand die hem zelf vertrouwen geeft en hem het gevoel geeft dat ie wel degelijk belangrijk is. Van zichzelf heeft hij naar mijn idee niet zo'n heel uitgesproken persoonlijkheid en dat maakt hem zonder back-up vrij saai en flets.
erg scherpquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:43 schreef Kaleddis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |