Ze hebben het veel te druk om kadootjes te kopen voor de kindjes en het ventje van dat loeder.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat moet voor de productie toch geen probleem zijn om even papiertjes te vouwen en onder de poten te schuiven?
Als Amanda even wat door zuipt kan er wel iets gebeuren vanavond.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:46 schreef GoldenGuy het volgende:
Gaan Amanda en Brian ketsen vannacht? Wat staat ze nog in de weg?
hehehe, kheb er ook last van. ex-gabbermeisje, sterk blijven hangen in haar "moves" - nu verpakt in een mooie moederjurk en blooswangetjes. overigens staan haar ogen er nog wel altijd verlept bij.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dat dansen van sylvia kan ik echt niet naar kijken
plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan
Voor nog geen euroquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:47 schreef Missy_1974 het volgende:
er zitten veel fokkers bij die met leuke scherpe vinnige uitspraken komen, en ik neem aan dat wij echt niet de enige zijn, zou er dan niemand in dgk willen ?
of komen ze gewoon de screening niet door,aangezien het de diva show is ?
Dat zei ze als poging de sfeer namelijk tussen Syl en Eric en Amanda te bekoelen. Werkte niet...nou dan maar mee doen..Staat ze dan in de spotlightsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:43 schreef STAP01 het volgende:
Is dit om tv te maken? Het lijkt wel nep...Ik hoorde nl. net Natasia blaten: ik ben moehoehoehoe.
Ja!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Sylvia heeft de enige effectieve manier om Natasia echt over de emmer te krijgen door niet op haar belachelijke diva-gedrag in te gaan, haar laag-bij-de-grondse opmerkingen en handelingen te laten voor wat ze zijn.
Je zag ook vanavond weer dat Natasia echt geniet van aandacht, en Sylvia is de enige in huis die haar niet op die manier aandacht geeft, en dat steekt.
Bart begint dat inmiddels ook een beetje door te krijgen.
Het is jammer dat Huub, ondanks dat ie geweldige opmerkingen heeft, zo fel blijft tegen Natasia, hij zou toch langzamerhand ook eens moeten inzien dat negeren dé manier is om haar gek te krijgen.
Het mooie aan Sylvia is dat het voor haar geen spelletje is, ze is gewoon zo, en ze is langzaam maar zeker boven alle anderen uitgegroeid. Brainless heeft daardoor inmiddels veel respect en zelfs wat angst voor haar, ook al omdat hij dat, met zijn straatvechtersmentaliteit, helemaal niet kent.
Laat Sylvia maar schuiven!
ja droom lekker verder, amoebe is al gelikt door hem toen ze dronken in bed lagen dus die laat zich echt wel neuken hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:48 schreef Scrupules het volgende:
amanda heeft volgens mij eerder al aangegeven niet zo into sex te zijn dus ik geloof eerlijk gezegd dat ze minder makkelijk dan nena zal zijn
ja 3 palen graag !!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
Kunnen ze trouwens die pooltafel niet eens een keer weghalen. Er wordt nauwelijks gepoolt en het ding staat altijd in de weg.
Ik had echt wel hoop dat Eric dit zou gaan doen, maar ik vond hem vanavond in de discussie heel zwak.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:46 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
erg scherpmaarja is een van de bewoners dat ook ? nee natas wil ook lekkereven vakantie, dus die gaat er in september pas uit, naja heeeeeeeeeeeel misschien
zou er nou niemand dat huis ik kunnen die haar wel aankan en durft de harde waarheid te zeggen zoals jouw uitspraak kaleddis.
Poolbiljart gaat binnenkort weg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat moet voor de productie toch geen probleem zijn om even papiertjes te vouwen en onder de poten te schuiven?
Ow ... ik zou best DGK in willen ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:47 schreef Missy_1974 het volgende:
er zitten veel fokkers bij die met leuke scherpe vinnige uitspraken komen, en ik neem aan dat wij echt niet de enige zijn, zou er dan niemand in dgk willen ?
Kan het eraf? Jij hebt lekker verdiend zeg, met je zakelijke beslommeringen.quote:
Wat komt er voor terug?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Poolbiljart gaat binnenkort weg.
het momentum was dan ook niet zelf aangevoeld, maar door achter bepaald - het zag er achterlijk uit, helaas.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik had echt wel hoop dat Eric dit zou gaan doen, maar ik vond hem vanavond in de discussie heel zwak.![]()
'k Hoop echt dat het nog goed gaat komen...
Nou ik hoop dat je gelijk hebt want als dit alles in scene wordt gezet vind ik het wel erg jammer...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:49 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat zei ze als poging de sfeer namelijk tussen Syl en Eric en Amanda te bekoelen. Werkte niet...nou dan maar mee doen..Staat ze dan in de spotlights
ja verwachte ook veel van de 2e diva, maar misschien komt het goed, hij is nog aan het settelen en observeren, je ziet hem heel vaak alleen maar luisterenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik had echt wel hoop dat Eric dit zou gaan doen, maar ik vond hem vanavond in de discussie heel zwak.![]()
'k Hoop echt dat het nog goed gaat komen...
Daar twijfel ik niet aan, Amanda pretendeert nog nooit langer dan 2 dagen zonder vriend te hebben gezeten dus ze mag wel opschieten nu...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap lopen met een andere streamer die heeft aangegeven dat de amoebes zich vanavond weleens helemaal kunnen laten gaan .... in de ruimste zin des woords![]()
Even gemist ... moet ook niet zoveel tikkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef My_ het volgende:
Huub moet een testimonail afleggen?
Groot gelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:51 schreef schatje het volgende:
Natasia gaat in die hoek zitten en Bart staat meteen op.
Ik heb mn centen weer binnenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan het eraf? Jij hebt lekker verdiend zeg, met je zakelijke beslommeringen.
Ik voor nog geen miljoen!
Echt waar???quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:49 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
ja droom lekker verder, amoebe is al gelikt door hem toen ze dronken in bed lagen dus die laat zich echt wel neuken hoor
ja dacht ik net ook dus!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
Hee lofeprofussion, danst Sylvia daar niet nét iets geiler met Amanda dan daarnet met Eric?
Hmm ik denk dat als je in het huis zit het toch allemaal anders is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:47 schreef Missy_1974 het volgende:
Die boerengreppel in d'r onderbroek hangt natuurlijk in een waas van twee meter om d'r heen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:51 schreef schatje het volgende:
Natasia gaat in die hoek zitten en Bart staat meteen op.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
vanmiddag jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:49 schreef Carlaa het volgende:
effe offtopic.. mijn streams via http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 werken niet meer... pagina blijft helemaal zwart. Meer mensen met dit probleem?
Ah en wanneer word de Dj-set ritueel verbrand?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Zijn jullie niet bang voor de onbegrip van Amanda dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
Hee lofeprofussion, danst Sylvia daar niet nét iets geiler met Amanda dan daarnet met Eric?
Op dit:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:54 schreef nueffeniet het volgende:
hoe quote je hier?
knopje klikken!
zooquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:54 schreef nueffeniet het volgende:
hoe quote je hier?
poolboyquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !! wordt het nu de officiele disco ( teaser ) barquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nouik zou zeggen zoek even het filmpje op: Amanda en Brian stream 3.asfquote:
Ik zou op zich wel DGK inwillen hoor, maar ik geloof nooit dat ik de screening doorkom. Niet dom of hoerig genoegquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:47 schreef Missy_1974 het volgende:
quote:
eensquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:55 schreef kleinzusje het volgende:
Syl in krachtig door haar innerlijke rust. Dat tatata, moet afgelopen zijn en het monotone Barcelona gezeik. Maar schreeuwend krachtig proberen over te komen is verre van ster
Nee, maar dat van Amanda kan ik ook geen dansen noemen, lijkt meer op een hoerige striptease met kleding aan....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:57 schreef Day het volgende:
Die Eric kan gewoon echt niet dansen, hè?
tja.. reboot je weleens?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
[..]
vanmiddag ja
Heb temp files en geschiedenis gewist, toen was het goed
Nu doen en de functietoetsen het niet
In de Kooi moet er niet aan denken...achter de schermen daarentegen...dat lijkt me dan weer wel leukquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:47 schreef Missy_1974 het volgende:
Timbaland voornamelijk en veel te snel gedraaid en slaat nergens op!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Justin
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
Heb temp files en geschiedenis gewist, toen was het goed
Nummertje 69. Brian draait 'm over paar uur.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef suleika25 het volgende:
Vroeg amanda nou een verzoek Nummertje aan brian![]()
dat rechtse blokje met dat rode pijltje aanklikkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:54 schreef nueffeniet het volgende:
hoe quote je hier?
Nee!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:57 schreef Day het volgende:
Die Eric kan gewoon echt niet dansen, hè?
Ja, net echt hequote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Leuk hé in een kringetje dansen...
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In de Kooi moet er niet aan denken...achter de schermen daarentegen...dat lijkt me dan weer wel leuk
ik zit me net te bedenken of ik er ook zo gek uitzie als ik dans.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
Wat is er stommer dan kijken naar dansende mensen ?
Ja morgenavond om 9 uur.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze hebben weer televisie gemaakt.
Morgen weer een ander script.
Hoef het filmpje niet te zienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:56 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nouik zou zeggen zoek even het filmpje op: Amanda en Brian stream 3.asf
ga even door naar dacht 32 minuten als je haast hebt, zit zo'n 30min voorspel en brian die zijn boner showt voor. beelden spreken voor zich, en dat was zeker geen tenen likken
Nieuwe nummer van Timabaland, Justin en Nelly Furtado "give it to me" is wel weer erg goed.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:59 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Timbaland voornamelijk en veel te snel gedraaid en slaat nergens op!Hang the dj!
Vraag het over een uurtje nog eens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
precies man, zet de streams dan uit ofzo. 90% ziet er net zo belachelijk uit als ze zelf dansen. Lekker boeiend ook. Ook al doe je het geweldig zijn er toch weer zat mensen die het vreselijk vinden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:00 schreef snkr-xxx het volgende:
jeetje wat een gezeik op dat gedans.
niemand kan dansen, nou mooi is dat. ik hoop dat jullie het beter doen.
dansen is toch lol maken joh..
Kijken naar stom dansende mensen op stomme muziek?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |