Helemaal mee eens, ik heb er juist respect voor dat ze zo rustig kan blijven.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia redt het juist wel. De anderen flippen van dat soort discussies. Sylvia weet keer op keer weer heel rustig te blijven.
Dat vind ik een kortzichtige visie op hoe Sylvia in het spel staat. Sylvia voert geen battles, punt. Dat acht ze een inferieure en energievrete methode. En groot gelijk heeft ze. Sylvia slaapt het best van allemaal in het huis. Ze heeft zich itt tot alle anderen (misschien op Bart na) nog nooit verlaagd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:05 schreef Day het volgende:
En ook hier heeft Brian gelijk. Sylvia laat haar battles altijd door anderen uitvechten.
Ik gun het sylvia wel, maar ik stoor me wel aan het feit dat ze zich altijd terugtrekt. Zelfs als het over haar gaat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:09 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn, ik had ook nee gezegd als ik Natasia was.....
Want voor die 12 uur, heeft ze die 4 uur ook niet aan Natasia gegeven ( die ze wilde gebruiken om de boom op te tuigen met haar kinderen.
Syl wist dat ze deze boemerang een x terug kon verwachten.......![]()
Maargoed.........ik zit daar niet dus ...ik gun het syl wel. [afbeelding]
Ze komt naast de andere bewoners misschien wat saai over, maar van die groep lijkt ze me ook een van de 'normaalste' mensen. En ik denk dat ze al heel snel doorhad dat het weinig zin heeft om tegen Satanatasia in te gaan, omdat die net zo lang blijft schreeuwen en onzin uitkramen, dat de opponent op een gegeven moment maar gewoon z'n mond houdt, omdat met dat wijf toch niet te praten valt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is gewoon geen grootbek. In het programma is dat misschien niet gunstig, maar ik vind het zelf enorm positief![]()
Je kunt je punt duidelijk maken zonder te schreeuwen, zelfs dat doet ze niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:14 schreef KimiK het volgende:
Syl is gewoon in balans, schreeuwen hoeft niet altijd goede tv te zijn
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:14 schreef LoveProfusion het volgende:
|SYlvia is een prachtige vrouw..misschien niet voor het spel. Maar ik vind haar echt super interessant, slim, grappig en ze is zo divers..van wijnproeven tot paaldansen ze vind alles leuk en stelt ook vaak echt goede vragen.
Inderdaad Dat geschreeuw van anderen kan je juist crossen met rustige beheerste Sylvia in montage Dat komt dan extra sterk over. Dat is óók televisie maken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:14 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik heb er juist respect voor dat ze zo rustig kan blijven.
Zie mijn andere post.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik een kortzichtige visie op hoe Sylvia in het spel staat. Sylvia voert geen battles, punt. Dat acht ze een inferieure en energievrete methode. En groot gelijk heeft ze. Sylvia slaapt het best van allemaal in het huis.
OK, het is wel een beetje saai voor ons.. gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
ik ook dus en we lezen morgen dat brain en amoebo een zijn geworden!!!!!!!!!! doei allquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef droomkoningin het volgende:
brian gaat draaien.. tijd om mn bedje op te zoeken dus
Je kunt ook je punt duidelijk maken door niet mee te doen aan het gekonkel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je kunt je punt duidelijk maken zonder te schreeuwen, zelfs dat doet ze niet.
Wat is dat nou voor flutreden? Zo'n prutboom optuigen voor je kinderen, dat doe je maar als je er ook het hele jaar voor ze bent. En niet als je voor ze vlucht naar DGK.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:09 schreef Miraaa het volgende:
Ik zal eerlijk zijn, ik had ook nee gezegd als ik Natasia was.....
Want voor die 12 uur, heeft ze die 4 uur ook niet aan Natasia gegeven ( die ze wilde gebruiken om de boom op te tuigen met haar kinderen.
Natasia liet verschillende keren merken dat ze de houding van Sylvia waardeerde, en die van Huub en Eric niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, lastig hč Natas, als iemand te allen tijde kalm blijft en haar waardigheid behoudt. En niet haatdragend is. Zou een goed voorbeeld voor je kinderen zijn.
Als je net effe had geluisterd naar het gesprek tussen haar en Eric dan had je gehoord dat ze dat wel doet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee dat is vrij moeilijk als je continu overschreeuwd wordt, maar de keren dat ze aan het woord komt heeft ze het wel over zinnige dingen, meer dan ik van Brian, Natasia of Amanda ooit heb gehoord.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toch lijkt haar plan van aanpak wel te werken, want vooral Natasia ergert zich dood aan haar en ik denk dat dat ook vooral komt, omdat zij ook wel doorheeft dat haar hysterische gekrijs en gezeik niet echt invloed heeft op Sylvia. Go Sylvia!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
Zie mijn andere post.
Ik heb het er niet over dat ze net moet gaan krijsen als Natasia, Huub of Eric. Maar gewoon haar eigen verdediging voeren. Huub en Eric hebben haar niet echt geholpen met dat gekrijs net, of wel?
Ik hoorde haar 10 minuten geleden nog tegen Brian en Amanda uitvaren over "die moeder Theresa". Het vréét aan Natasia dat Sylvia nooit eens een keertje hapt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Natasia liet verschillende keren merken dat ze de houding van Sylvia waardeerde, en die van Huub en Eric niet.
precies maar die anderen hebben dat helaas niet door want ze zijn te druk met zichzelfquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt ook je punt duidelijk maken door niet mee te doen aan het gekonkel.
Het zijn allemaal gedresseerde honden daar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:16 schreef Mika25 het volgende:
Ik mis BB![]()
Elke dag die geplande ruzies is niet leuk meer. Af en toe is het leuk, maar dit niet. Bovendien is van echte discussie geen sprake meer omdat er alleen maar scheldwoorden vallen, of belachelijke argumenten.
(wanneer begon BB-belgie ook al weer?)
Volgens mij was dat niet voor de boom op te tuigen maar om haar relatie te redden waarvan je vantevoren weet dat zoiets toch niet gaat lukken in 4 uur tijdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef My_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor flutreden? Zo'n prutboom optuigen voor je kinderen, dat doe je maar als je er ook het hele jaar voor ze bent. En niet als je voor ze vlucht naar DGK.
Ga je toch lekker naar huis. Ik heb je in die andere 442 topics ook niet gehoord over het gezeur over Brian en Natasia.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef Dogga het volgende:
ik vindt sommige van jullie echt zeiken over syl en haar saaiheid
laat der lekker man
Aan wie vroeg ze dat ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda: "lekker geflirt vandaag" ?
Ik denk eerder dat ze in haar gewone leven nooit te maken heeft gehad met types als Satanatasia, Amanda of Brain. Da's toch even wennen dan, ik zou ook schrikken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:20 schreef _Boo_ het volgende:
Sylvia is afgestompd. Ze hoopt nergens op, want dan kan ze alleen maar teleurgesteld worden? Ik moet Eric hier echt gelijk geven, ze is verbitterd.
Tuurlijk heeft ze gelijk wanneer ze zegt dat mensen in een groep anders reageren dan wanneer je 1 op 1 met iemand spreekt, maar is dat een reden om nooit je bek open te trekken als je het ergens niet mee eens bent? Het lijkt wel of ze geen gevoel heeft en haar leven laat leiden door de ratio.
nou nou wat was ze sterk. "ik ging zelfs op m'n knieën" - aangeven dat ze er slecht overheen zou kunnen komen als ze deze niet zou krijgen. please. wordt tijd dat dit grijze meisje even een realiteitstik op d'r vingers krijgt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:18 schreef KimiK het volgende:
[..]
nee dat is vrij moeilijk als je continu overschreeuwd wordt, maar de keren dat ze aan het woord komt heeft ze het wel over zinnige dingen, meer dan ik van Brian, Natasia of Amanda ooit heb gehoord.
Wie zegt dat ie niet al thuis isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:21 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ga je toch lekker naar huis. Ik heb je in die andere 442 topics ook niet gehoord over het gezeur over Brian en Natasia.
die moet je als het even kan ook zoveel mogelijk uit de weg gaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:22 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze in haar gewone leven nooit te maken heeft gehad met types als Satanatasia, Amanda of Brain. Da's toch even wennen dan, ik zou ook schrikken.![]()
En daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:20 schreef Tessa_77 het volgende:
Nee, dat Sylvia het geblaat, en daarmee de confrontatie uit de weg gaat, is geen teken van zwakte of saaiheid. Ze is sterk, blijft zichzelf en laat zich niet meeslepen met "veel geschreeuw weinig wol" Natasia. En zo is het.
Dat roep ik al vanaf het begin van deze discussie. Maar dat staat los van hoe Sylvia hier zélf mee omgaat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef Day het volgende:
Huub en Eric hebben haar niet echt geholpen met dat gekrijs net, of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |