quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, misschien was er eentje ziek op de dag van de fotoshoot
Nee, de ene band is ook helemaal aan mij voorbij gegaan, dus de band -1 ook een beetje...heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Echt niet?
Het is dus die ene band -1
Aan Bauhaus heb je een hoop gemist, aan Love and Rockets iets minder....quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nee, de ene band is ook helemaal aan mij voorbij gegaan, dus de band -1 ook een beetje...heb ik iets gemist?
Deze heer is toch echt erg blank al lijkt het op deze foto niet zo te zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tricky?
thethenewbiedoobiedoo +1quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Matt Johnson/ The The
die stottert wel ja.....quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:21 schreef Berkery het volgende:
Ik dacht nog even aan Peter the the Bos....
Maar dar lijkt ie niet op![]()
2. Duran Duranquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:38 schreef bartrid het volgende:
ik kom vooralsnog niet verder dan Talk Talk...
quote:
jerver + 1quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:40 schreef jerver73 het volgende:
talk talk
the the
tok tok
jo jo
duran duran
my my
House Of Pain was met zijn drieen.quote:
Dat zou ik dus nooit doenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:50 schreef MadMaster het volgende:
Dat vermoeden had ik ook niet, maar je moet wat roepen om dit topic in je active topics te krijgen...
You Betcha!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:06 schreef ranja het volgende:
Gotcha? die waren wel met heel veel geloof ik
knars +1quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:40 schreef knars het volgende:
Neen, Robbie WIlliams met Angels
ik krijg er wel kippenvel vanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:37 schreef Berkery het volgende:
James Blunt - You're Beautiful?
sorry, was even aan het werk...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:59 schreef Berkery het volgende:
Ian Ashbury?
Krèk!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:06 schreef MadMaster het volgende:
Born To be Wild
De hint is nog veel duidelijker aanwezig...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:20 schreef belsen het volgende:
Iets van het Atlantic-label in elk geval.
Dat zijn ze, het staat bijna letterlijk op de (gephotoshopte) achtergrond...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:31 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Jay & The Americans?
quote:wil herinnerd worden als iemand met een belangrijke boodschap. De popster zou graag vergeleken willen worden met leiders als Mahatma Gandhi en Martin Luther King.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:40 schreef MadMaster het volgende:
Madonna?
Die acht ik wel in staat tot dit soort grootheidswaanzin...
quote:Madonna wil 'nieuwe Gandhi' worden
AMSTERDAM - Madonna wil herinnerd worden als iemand met een belangrijke boodschap. De popster zou graag vergeleken willen worden met leiders als Mahatma Gandhi en Martin Luther King.
"Ik wil worden zoals hen, alleen wil ik wel in leven blijven", vertelt ze in een interview met de Amerikaanse radiozender Sirius Satellite Radio. Gandhi en King werden vermoord.
De 48-jarige zangeres verdedigde in het radioprogramma ook de kruisigingsact uit haar Confessions-tournee. De act waarbij zij hangend aan een kruis het nummer 'Live tot tell' ten gehore bracht, zorgde voor woede bij kerkleiders wereldwijd.
"De boodschap van Jezus was dat je evenveel van je naaste moet houden als van jezelf. Die boodschap wilde ik op deze manier overbrengen", verklaart ze.
quote:To date,has received over 150 Gold and Platinum awards in 34 countries and is the only artist to hold #1 spots on the Billboard Classical and Dance charts simultaneously.
Jawel, ooit begonnen als danseresje en uitgegroeid tot all-round Diva (althans, volgens de titel van haar DVD).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:27 schreef ranja het volgende:
Sarah Brightman?
Ik ook niet. Ken alleen de naam uit Suzi's biografiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:52 schreef ranja het volgende:
The Pleasure Seekers
Nooit iets van gehoord trouwens
wist je het of was het een wilde gok?quote:
Ik reken hem goed, maar had liever een mooier antwoord gezien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:24 schreef jerver73 het volgende:
Er is er een dood?, en de rest doet het nog?
Dat zocht ik eigenlijk iddquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:26 schreef peaceman het volgende:
Van beide heeft er 1 zelfmoord gepleegd.. maar dat is zooooo bekend....
Jim Jones and the Kool Aid Kids?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[nietvooreenpuntwantnietaandebeurt] Weten we ook een band te noemen waarvan 2 leden zelfmoord gepleegd hebben? [/nietvooreenpuntwantnietaandebeurt]
Wiewathoewaar?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Jim Jones and the Kool Aid Kids?
't zijn er vast meer...
En bijna op dezelfde manier... Zeer triest verhaal, ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Wiewathoewaar?
ik doelde op Badfinger, iig
quote:Vliegtuigconcert van Jamiroquai
Je moet soms tot grote hoogte stijgen om in the picture te komen. Sony Ericsson probeert het met een concert in de lucht, ofwel een optreden van Jamiroquai in een vliegtuig. Ruim 150 mensen gaan het meemaken op dinsdag 27 februari.
Waar Katie Melua de zeebodem opzocht om een diepteconcert te geven op 303 meter onder de zeespiegel, gaat Jamiroquai 1 kilometer de lucht in om een optreden van een half uur te geven. Het idee achter dit initiatief komt van Sony Ericsson. ,,Zo willen we grensverleggend communiceren met ons publiek over muziek in de mobiele telefonie, ofwel music on the move'', aldus perswoordvoerder Harold de Kort namens Sony Ericsson Nederland.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:07 schreef bartrid het volgende:
Kate?
We zoeken de laatste.quote:1. Een toekomstig attractiepark in Eindhoven
2. Een merk motorfietsen
3. De aanduiding van een wolk
4. Een aureool om het hoofd van bijvoorbeeld een heilige
5. Serie van 7 NASA-weersatellieten
6. Een zweefvliegtuig met een spanwijdte van meer dan 20 meter
7. Een Jazz groep, die meerdere CD's heeft uitgebracht
8. Een groep rond singer-songwriter Marien Dorleijn
Da's ook wel een band, maar niet deze...quote:
Ja, hoor ik hier.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:48 schreef Mark het volgende:
Dat zijn toch die superbezems van Harry P.?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:18 schreef Neleos het volgende:
Ugly Kid Joe?
Zit ook in de serie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:32 schreef Homdeck het volgende:
talk talk?
das wel erg snelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:50 schreef Mark het volgende:
OMD
Die zit ook in die collectie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:50 schreef Mark het volgende:
OMD
Da's voor 1/3 goedquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:59 schreef Homdeck het volgende:
John cougar mellencamp - jack and diane
mr_anonimous +1quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Dell Shannon.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nou laat ik dan maar de gok doen op dat het haar echte naam is.
Alicia is geboren als Alicia Augello-Cook.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:36 schreef jerver73 het volgende:
Volgens mij ook, maar laat ik dan maar gokken dat het niet zo is...
Niet eens geedit. Ik ben ook verrast dat ik toch nog de eerste benquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:59 schreef jerver73 het volgende:
Hehehe... rustig de tijd genomen sack (om te editten:)
Nee, geen Nederlander. En iedereen, jij ook, kent hemquote:
Williams dus...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:31 schreef Captain_Redbeard het volgende:
pharrell
Netjes!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Judas Preist - Screaming For Vengeance
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
underworld - dubnobasswithmyheadman
Nee, Depeche Mode - 101quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:11 schreef horned_reaper het volgende:
the depeche mode ?
Is het een DP-verzamelaar? Ik kan d'r ff geen album aanknopenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Welk album?
1 P
2 BTW
3 S
4 S
5 STD
6 BR
7 S
8 S
9 TYS
10 BC
11 STD
12 N
13 P,LT
14 PAP
15 AQOT
16 NLMDA
17 AQOL
18 MAS
19 JCGE
20 EC
quote:
Flauwe vraag he?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:23 schreef horned_reaper het volgende:
die weet ik dan weer weldit keer zal ik het goed doen
![]()
Songs Of Faith And Devotion
en
Songs Of Faith And Devotion (live)![]()
jahquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Flauwe vraag he?
Horned Reaper+1
helaasquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:47 schreef cafca het volgende:
Gary Moore?
zeg de boel even voor ofzowquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is de gitarist van Y&T, maar zijn naam...
het is wel een dave jahquote:Op zondag 18 februari 2007 00:44 schreef knars het volgende:
Dave Teikenmiet?![]()
Die achternaam is crap.
quote:Op zondag 18 februari 2007 10:52 schreef peaceman het volgende:
Dave Meniketti?
knars +1quote:Op zondag 18 februari 2007 11:00 schreef bartrid het volgende:
guus meeuwis?
Volgens mij zijn er nog wel 10 nummers over Andy Kaufman...quote:Op zondag 18 februari 2007 11:18 schreef peaceman het volgende:
Hoeft niet hoor.... Kan ook nog (en dat zou eigenlijk ook het enige juiste antwoord moeten zijn!!!!) The Great Beyond zijn....
Maar niet van R.E.M.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog wel 10 nummers over Andy Kaufman...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |