quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef ranja het volgende:
World in Motion van New Order
The whole world - Liverpool
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:44 schreef bartrid het volgende:
anfield rap heette die toch? Zooooo slecht.....
Nee, de Arctic Fuckwits hebben er 2 gewonnen geloof ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik mag hopen dat dat de Artic Monkeys zijn
quote:The London lass was up for three awards including best British female and best British album: "As long as Corinne Bailey Rae doesn’t win I’m alright." Amy Winehouse won so no worries there and the Arctics won on the album front.
Die komt uit Devon, niet uit Londenquote:
Zij wel. Ze was er met haar vader.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:10 schreef bigshadow het volgende:
Lily allen?
Welke muziekstijl?quote:After the punk revolution of 1977, a number of bands inspired by the d.i.y. spirit and raw sound of punk were formed. However, instead of replicating the sound of the Sex Pistols, many of these bands forged into more experimental territory, taking cues from a range of artists and styles, such as Roxy Music, David Bowie (especially Low, Heroes and Lodger), disco, dub and Krautrock. The result was
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:44 schreef bartrid het volgende:
anfield rap heette die toch? Zooooo slecht.....
Liverpool fan?:Pquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:58 schreef Doc het volgende:
[..]Die's goed man
http://www.youtube.com/watch?v=Y0QujVK3TUI
(en Belsen bedankt voor het geven de punteen - Het was idd World in motion en Anfield rap)
Valt het op?quote:
Alleen een Liverpool fan zou dat een goed nummer vindenquote:
Nou doe dan maar een nieuwe vraag, want je had het goede antwoord... bartrid +1quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:18 schreef bartrid het volgende:
[..]
Alleen een Liverpool fan zou dat een goed nummer vinden
The mighty Reading voor Europees voetbal dit jaar
quote:Frequently misunderstood in its aesthetics and misapplied as a term,is an offshoot of post-punk that existed primarily during the early to mid-'80s.
Ik had boven die eerste post alquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:18 schreef bartrid het volgende:
[..]
Alleen een Liverpool fan zou dat een goed nummer vinden
The mighty Reading voor Europees voetbal dit jaar
Het is niet te hopen dat het volgend jaar net zo gaat als met Wigan dan....quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik had boven die eerste post alals PI wiillen zetten - erg goed is het niet, maar leuk wel
]The Royals doen het heel aardig dit jaar - net zoals Wigan vorig jaar ....
vandaar mijn puntjes na " Wigan"... - ik hoop weel dat ze het redden trouwensquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:29 schreef bartrid het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat het volgend jaar net zo gaat als met Wigan dan....
Goth rock inderdaad. cafca +1quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:32 schreef cafca het volgende:
Gothic?
die waren met z'n vieren......quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:40 schreef Doc het volgende:
Bauhaus?
Ach, misschien was er eentje ziek op de dag van de fotoshootquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:42 schreef cafca het volgende:
[..]
die waren met z'n vieren......
ook geen Alien Sex Fiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |