Ik reken hem goed, maar had liever een mooier antwoord gezien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:24 schreef jerver73 het volgende:
Er is er een dood?, en de rest doet het nog?
Dat zocht ik eigenlijk iddquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:26 schreef peaceman het volgende:
Van beide heeft er 1 zelfmoord gepleegd.. maar dat is zooooo bekend....
Jim Jones and the Kool Aid Kids?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[nietvooreenpuntwantnietaandebeurt] Weten we ook een band te noemen waarvan 2 leden zelfmoord gepleegd hebben? [/nietvooreenpuntwantnietaandebeurt]
Wiewathoewaar?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Jim Jones and the Kool Aid Kids?
't zijn er vast meer...
En bijna op dezelfde manier... Zeer triest verhaal, ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Wiewathoewaar?
ik doelde op Badfinger, iig
quote:Vliegtuigconcert van Jamiroquai
Je moet soms tot grote hoogte stijgen om in the picture te komen. Sony Ericsson probeert het met een concert in de lucht, ofwel een optreden van Jamiroquai in een vliegtuig. Ruim 150 mensen gaan het meemaken op dinsdag 27 februari.
Waar Katie Melua de zeebodem opzocht om een diepteconcert te geven op 303 meter onder de zeespiegel, gaat Jamiroquai 1 kilometer de lucht in om een optreden van een half uur te geven. Het idee achter dit initiatief komt van Sony Ericsson. ,,Zo willen we grensverleggend communiceren met ons publiek over muziek in de mobiele telefonie, ofwel music on the move'', aldus perswoordvoerder Harold de Kort namens Sony Ericsson Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |