Dat hoop ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:08 schreef Sug4r het volgende:
Zit Amanda nu al aan de appelsap met Amaretto?
Het is zo'n IT wizzkid dat het bestaan van alt-codes hem onbekend was (hij kwam daar in DGK achter)quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:34 schreef Mika25 het volgende:
Brainless is een echte ICT ing. ? Das heel vreemd, want op de ICT leer je hoe je in project-groepen moet functioneren, dat is een belangrijk element van de opleiding. Maar vreemd genoeg zie ik dat niet terug in Brainless' gedrag, hoewel ik de eerste 3.5 maand gemist hebt, misschien dat ie toen anders was in gedrag.
Door Amanda laten knippenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:09 schreef Charmian het volgende:
Wat heeft Huub met z'n haar gedaan.
Eric is dan ook geen Huub die in zijn onstilbare zucht naar erkenning meteen het achterste van zijn in de vijver gesprongen tong exhibitioneert.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:02 schreef Sug4r het volgende:
Ik had eigenlijk ook wel wat meer van Eric verwacht.
Misschien dat het nog te vroeg is maar hoe hij binnenkwam dacht ik dat wordt heel leuk. Maar tot nu toe heb ik nog niet veel gezien
Geknipt door Amanda.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:09 schreef Charmian het volgende:
Toch beroepsdeformatiequote:
Tis een RUK wizzkid meer nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is zo'n IT wizzkid dat het bestaan van alt-codes hem onbekend was (hij kwam daar in DGK achter)
*verwacht niet dat iedereen ze uit z'n hoofd kent, maar dit was wel heel erg voor een "pro"
Amanda. En dat is tegenwoordig de nieuwe trend kwa kapselsquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:09 schreef Charmian het volgende:
Huubfan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:10 schreef Ifa het volgende:
[..]
Eric is dan ook geen Huub die in zijn onstilbare zucht naar erkenning meteen het achterste van zijn in de vijver gesprongen tong exhibitioneert.
Pilletje vergeten?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:12 schreef CARLAK het volgende:
Brian wordt weer helemaal hyper.
Het voortbrengen van Snollie'squote:Op donderdag 15 februari 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
Wat zou de moeder van Amanda voor beroep hebben?
Nee, ze is wat dat betreft wel uniek.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Toch beroepsdeformatiemaar hier kan toch niemand tegenop?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:10 schreef Ifa het volgende:
[..]
Eric is dan ook geen Huub die in zijn onstilbare zucht naar erkenning meteen het achterste van zijn in de vijver gesprongen tong exhibitioneert.
Wil ik niet weten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
Wat zou de moeder van Amanda voor beroep hebben?
precies en je valt er met een beetje normaal dieet toch al wel 1 kilo per week af dus....... had ze 42 weken per jaar NIETS TE DOEN qua afvallen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:16 schreef Marrije het volgende:
Haha, die Brian, is ie een minuutje aan het rekenen om 38 : 4 uit te rekenen.
Om dan te komen met: bijna 10 kilo per jaar dus.
Als je van spreekbeurten houdt wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Gaat dat met Judith wat worden? Anders zet ik de streams wel even een paar uurtjes uit.
gelijk al strengquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:19 schreef Brici het volgende:
volgens mij is ze niet zo blij (judith)
Van Huub als underdog heb ik erg genoten en als hij met zijn nuchtere kop vrijwillig tegen een Wall called Amanda bonkt, vind ik hem nog steeds errg te genietenquote:
Daar leek hij vanmiddag heel erg op toen hij de hele tijd achter Bart aanliep met een papiertje met tekst eropquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:20 schreef dl3b het volgende:
Huub doet me in deze outfit erg denken aan zijn vader.
[afbeelding]
ongesteld?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:19 schreef Brici het volgende:
volgens mij is ze niet zo blij (judith)
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:20 schreef Ifa het volgende:
[..]
Van Huub als underdog heb ik erg genoten en als hij met zijn nuchtere kop vrijwillig tegen een Wall called Amanda bonkt, vind ik hem nog steeds errg te genieten
Maar in de rol van zijn grote voorbeeld Mr Nathanael .....
Geef mij maar Judith's straaaaaaaaaawberries.
Ieder voordeel heb ze nadeelquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef Copycat het volgende:
Wel bonding, met Bart onder het biljart!
Yep, typetje dat op school ook het braafste jongetje van de klas lijkt, maar ondertussen een sneaky ratje op het schoolplein.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian is zich het inslijmen
Voor de rest heeft Judith ze al even bekeken en ze weet dat ze er niks aan hebben gedaan.
Zekerquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:28 schreef Lieve het volgende:
Ik moet zeggen... dat Bart al de hele dag.... een stuk leuker is! Echt waar!
Volgens mij is het geen grap, maar hebben ze gewoon geen zin aan die spreekbeurt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
De "grap" valt in het water.
Huub is wel erg bezig met televisiemaken, vanmorgen ook al: met dat papier waarmee hij achter Bart aanliep.
Hij noemt dat depressief.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:28 schreef Lieve het volgende:
Terwijl de meeste het erg goed kunnen gebruikenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:30 schreef Mika25 het volgende:
Volgens mij hebben ze deze lessen van Judith nog nooit serieus genomen.
Het was geweldig.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:29 schreef Kinga het volgende:
HILARISCH
Nee, terwijl een aantal miljonairs ze goed kunnen gebruiken. Die zijn bijna niet te verstaan als ze praten...quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:30 schreef Mika25 het volgende:
Volgens mij hebben ze deze lessen van Judith nog nooit serieus genomen.
Niet om hem wéér een veer in de reet te steken, maar iedereen die met Huub omgaat wordt opeens veel leukerquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:28 schreef Lieve het volgende:
Schoonheid zit van binnen hoor!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef Sporti het volgende:
voor juf Judith is het wel lullig dat je op TV 5 kg. dikker "lijkt"
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef Sporti het volgende:
en teveel krokettenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:34 schreef noekje het volgende:
Natasia: Ja maar ik heb gewoon niet zoveel adem. Ik heb teveel gedronken overdag.
komt ook doordat NL weg is, toen zag je hem al veranderen, nu heeft hij ook echt weer lol.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet om hem wéér een veer in de reet te steken, maar iedereen die met Huub omgaat wordt opeens veel leuker
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet om hem wéér een veer in de reet te steken, maar iedereen die met Huub omgaat wordt opeens veel leuker
ze zit daar om de bewoners wat te leren, niet om er lekker uit te zien op tv.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef Sporti het volgende:
quote:
't Is maar weinigen gegeven die anderen tot een beter mens kunnen maken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoop dat Judith nog vaker komt, of is dit de laatste les?quote:
Heeft Huub daar inmiddels nog wel ruimte vrij?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar is Amanda al voor ingehuurd....quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:36 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ze zit daar om de bewoners wat te leren, niet om er lekker uit te zien op tv.
We gooien zo haar koffer naar binnen... "SURPRISE!!!"quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoop dat Judith nog vaker komt, of is dit de laatste les?
Ik mis alleen wel zijn muziek en DJ kunstenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:37 schreef noekje het volgende:
NL had ook geen humor. Huub wel en dat werkt aanstekelijk.
Nu ik erover nadenk heb ik NL ook echt geen sec. gemist. Niet voor het spel, voor helemaal niks. Het leek eerst heel wat en achteraf mis je er dus geen fuck aan.
Ik vindt dat Judith het erg goed doet na al die weken, vooral als je als lerares weet dat deze "volwassen kinderen" je niet serieus nemen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef Sporti het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We gooien zo haar koffer naar binnen... "SURPRISE!!!"![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:37 schreef Meneermax het volgende:
bommmmmmmmmmmmmm zonnnnnnnnnnnnnn boerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hoerrrrrrrrrrrrrrrr
ik zien het al ! jullie hebben lekker meegeborreldquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
"zonnn, boommmmm, zoemmmmmm"
[..]
Ja écht?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Prachtig toch, zij straalt gewoon autoriteit uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf me er over verbazen dat ze allemaal als makkelammetjes erbij blijven zitten
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik mis alleen wel zijn muziek en DJ kunsten
Sorry , over wie ging dit?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:40 schreef noekje het volgende:
Judith over Brian: Hij komt binnenkort wel aan z'n trekken.
vandaar die dip in streambezoekquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:40 schreef itsme het volgende:
Ik ben terug en lach me dood.![]()
Goh dat was toch wel weer lekker. Na 2 weken achter de pc eindelijk weer buiten.![]()
Zou een erg goed plan zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
? CAP?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:41 schreef Kinga het volgende:
ik zie dus pas dat huge litteken op de wang van eric
ze krijgen er toch cp's voor?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Prachtig toch, zij straalt gewoon autoriteit uit.
Zou je ook eigenlijk vaker moeten doen. Over 2 weken weer?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:40 schreef itsme het volgende:
Goh dat was toch wel weer lekker. Na 2 weken achter de pc eindelijk weer buiten.![]()
Judith zei dat over Brian. Ik weet niet of ze specifiek iemand bedoelde in de vorm van een pantoffeldiertje maar dat zou wel kunnen natuurlijk.quote:
Daar doe je Judith mee te kortquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:42 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind die Judith een beetje op Christine van der Horst lijken
Of voor de stem van dat hysterische aapje uit Doraquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:43 schreef GoldenGuy het volgende:
Nou aan die Judith heeft Natasia nog een hele kluif. Gooi die koffer maar naar binnen!!!
En Natasia wil stemmen inspreken...???
Ze zou deze workshops iets serieuzer moeten nemen, lijkt me. Wordt anders toch niets. Of ze wordt alleen voor de manische Surinaamse getypecast.
Ik blijf me er over verbazen dat ze totaal niet serieus bezig zijn met iets wat ze goed kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf me er over verbazen dat ze allemaal als makkelammetjes erbij blijven zitten
quote:
Natasia en stemmen inspreken.......... voor doven mag ik hopenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:43 schreef GoldenGuy het volgende:
Nou aan die Judith heeft Natasia nog een hele kluif. Gooi die koffer maar naar binnen!!!
En Natasia wil stemmen inspreken...???
Ze zou deze workshops iets serieuzer moeten nemen, lijkt me. Wordt anders toch niets. Of ze wordt alleen voor de manische Surinaamse getypecast.
Joh, kom op zeg... ze is niet heel erg erg, maar Christine van der Horst? Die heeft toch wel een beetje meer uitstraling?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:42 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind die Judith een beetje op Christine van der Horst lijken
Ze is gewoon bezopen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:45 schreef avonne het volgende:
En Natasia wil stemmen inpraten?
Zij is het minst betrokken van allemaal
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:44 schreef avonne het volgende:
Ik blijf me er over verbazen dat ze totaal niet serieus bezig zijn met iets wat ze goed kunnen gebruiken.
Judith focust op het belangrijkste mankement van elk van de bewoners, wat zij specifiek fout doen.
Niet alleen lullig tov haar, maar ook nogal dom voor zichzelf
Ik niet. Waarom zouden we in godsnaam allemaal perfect abn moeten spreken. Laat de mensen gewoon zijn zoals ze zijn zou ik zeggen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik blijf me er over verbazen dat ze totaal niet serieus bezig zijn met iets wat ze goed kunnen gebruiken.
Judith focust op het belangrijkste mankement van elk van de bewoners, wat zij specifiek fout doen.
Niet alleen lullig tov haar, maar ook nogal dom voor zichzelf
Had je hem vanmorgen gezien? Dit is de verbeterde versiequote:Op donderdag 15 februari 2007 20:42 schreef nibbieworld het volgende:
wat ziet die huub er lachwekkend uit zeg!! haha dat kopke net toen met het oefenen van de F!!
Maar die kleding van huub kan toch echt niet zeg!! Echt lachwekkend dit! Wat is het nut er eigenlijk van?![]()
Jou?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat zoekt stream 3?
Ja precies. Onbegrijpelijk. Sommigen mogen zelfs wel een meer intensieve cursus krijgen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, vooral degenen die hun "faam" die voort zal komen uit hun verblijf in DGK na het verblijf willen gebruiken hebben dit heel hard nodig.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
vandaar die dip in streambezoek![]()
![]()
Ze zijn onderdeel van een TV-programma, verstaanbaarheid lijkt me in die rol wel essentieel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik niet. Waarom zouden we in godsnaam allemaal perfect abn moeten spreken. Laat de mensen gewoon zijn zoals ze zijn zou ik zeggen.
Heerlijke streams iddquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef itsme het volgende:
O wat is ze streng en wat kan ik me voorstlelen dat ze zo melig zijn. Ik vind dit echt erg leuk!!![]()
heeft zeker ervaring. Ik was vroeger ook altijd de clown van de klas. Vandaar dat ik dit zo leuk vind ben ik bang.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef LuNaTiC het volgende:
Huub wil trouwens het liefst gewoon meedoen met die ongein, maar hij weet het goed te timen wanneer ie ff serieus moet ovekomen
Dit werkt alleen maar meer op je lachspieren toch?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik lig in een deuk om die Judith. Ze denkt echt voor een klas te staan ofzo![]()
Wat een ongein dit.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
Afval is iets dat op een verkeerde plaats ligt.
[afbeelding]
Whehee, neem het toch niet zo serieusquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik lig in een deuk om die Judith. Ze denkt echt voor een klas te staan ofzo![]()
Wat een ongein dit.
ik begrijp juist niet waarom iemand dat niet wilquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:53 schreef Scrupules het volgende:
waarom zou iemand zo willen leren praten?![]()
Ja ergens in the hood met je matties..quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Waarom zouden we in godsnaam allemaal perfect abn moeten spreken. Laat de mensen gewoon zijn zoals ze zijn zou ik zeggen.
er is een groot grijs en vooral aangenaam gebied tussen praten zoals natasia en praten zoals die jufquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:54 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik begrijp juist niet waarom iemand dat niet wil![]()
Als ze niet goed te verstaan zijn, hadden ze ze niet in het programma moeten zetten. Achteraf nog met lesjes aankomen slaat dan helemaal nergens op. Ze proberen ze gewoon te veranderen. krijg een beetje een 'my fair lady' idee en je weet hoe dat eindigde.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn onderdeel van een TV-programma, verstaanbaarheid lijkt me in die rol wel essentieel.
En dan heb ik het dus niet zo zeer over het Amsterdamse accent, maar als er een boer uit Drenthe bij zou zitten dan zou de helft van de streamers hier moord en brand schreeuwen dat hij geen NL sprak.
Sjonge jonge, je zou zo toch maar een dagje rond moeten huppelen! Hij lijkt er zo wel een van revenge off the nerds!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
Had je hem vanmorgen gezien? Dit is de verbeterde versie![]()
Dat haar is er dank zei Amoebe en de kleertjes komen van 'achter'.
zou er opzet achter zitten??
Nee dit is juist leuk!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:55 schreef Sense het volgende:
saaaaaai dit![]()
wanneer gaan ze weer moord en doodslag doen enzo?
En deze?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dit is haar "ik wil een goede indruk maken " look.
LOL.. Dat doe ik ook niet, maar Judith en de bewoners blijkbaar wel, anders laat je je toch niet op die manier toespreken? Maar goed, ik vermaak me wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whehee, neem het toch niet zo serieus
Juf Judith zou je straffen voor zo'n zinquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:58 schreef Kinga het volgende:
leuk om naar te kijken dit. maar gaat eigenlijk nergens over.
Precies.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef Scrupules het volgende:
[..]
er is een groot grijs en vooral aangenaam gebied tussen praten zoals natasia en praten zoals die juf
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juf Judith zou je straffen voor zo'n zin![]()
De Gouden Kooi is toch ook een soort van My Fair Lady? Onder modaal dat ineens de beste kaviaar kan eten, vlieglessen krijgt, muzieklessen, kappers, nagelstylisten etc die om de haverklap langskomen etc...quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze niet goed te verstaan zijn, hadden ze ze niet in het programma moeten zetten. Achteraf nog met lesjes aankomen slaat dan helemaal nergens op. Ze proberen ze gewoon te veranderen. krijg een beetje een 'my fair lady' idee en je weet hoe dat eindigde.
Ik kan me voorstellen dat ze bij die paar voorgesprekken toch beter op hun articulatie gelet hebben dan tijdens het dagelijkse verblijf in het huis, tevens is gebleken dat de meeste bewoners wel iets kunnen spreken wat tegen ABN aanligt maar wat door de omgang met elkaar juist vervlakt: Bart ging ook veel platter praten met Nathanael in de buurt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Als ze niet goed te verstaan zijn, hadden ze ze niet in het programma moeten zetten. Achteraf nog met lesjes aankomen slaat dan helemaal nergens op. Ze proberen ze gewoon te veranderen. krijg een beetje een 'my fair lady' idee en je weet hoe dat eindigde.
Ze streeft niet naar perfect ABNquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je ze naar zo'n school sturen en absoluut NIET in een programma zetten als de gouden kooi.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:00 schreef Lieve het volgende:
het is heel belangrijk dat je goed kunt praten! Als je Nena nu hoort dan hoor je veel onkunde en dat is zo jammer. Net als brian en Natasia het heel hard nodig hebben ( ze spreken teksten echt niet goed uit en dat heeft niets met de taal te maken, dat is onderontwikkeling in taalgebruik qua spraak)
Ik krijg steeds meer een hekel aan al die amsterdamse accentjes. Gooi er maar eens een limburger, brabander of inderdaad een drentenaar ofzo bij... hij/zij moet natuurlijk wel wat verstaanbaar zijn, maar verschillende accentjes is gewoon leuker. Misschien wordt het dan ook interessanter om te kijken voor de mensen met de zelfde taal. vind het nu te veel van het zelfde volk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn onderdeel van een TV-programma, verstaanbaarheid lijkt me in die rol wel essentieel.
En dan heb ik het dus niet zo zeer over het Amsterdamse accent, maar als er een boer uit Drenthe bij zou zitten dan zou de helft van de streamers hier moord en brand schreeuwen dat hij geen NL sprak.
Huub: jahquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:03 schreef LuNaTiC het volgende:
ze geeft ook wel steeds goede voorzetjes
Hij komt, hij komt!
En Amanda moet überhaupt nog leren praten, heb ik het idee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze streeft niet naar perfect ABN
Voorbeeld: Nena moest leren duidelijker (zelfverzekerder) te spreken "zoals een succesvolle zakenvrouw".
Nathanael en Bart moesten meer betrokken ( met intonatie en klemtonen) leren praten (zoals bij het geven van een presentatie)
Natasia heeft ze wel alleen zitten die op een plek waar de meeste vrowuen ze niet willenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian je moet naar Sylvia's borsten kijken, volgens Huub
natasia: ja maar die heeft ze toch niet!
Het maakt hem geen moer uit. Hebben wel meer mannen last vanquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
Sjonge jonge, je zou zo toch maar een dagje rond moeten huppelen! Hij lijkt er zo wel een van revenge off the nerds!
Het zal toch niet zijn eigen kleding keuze zijn hopelijk! Wat een gekkie die Huub![]()
Ik denk dat Huub zo mee zou doen als er iemand met een Sallands dialect in zou komen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:03 schreef nibbieworld het volgende:
Ik krijg steeds meer een hekel aan al die amsterdamse accentjes. Gooi er maar eens een limburger, brabander of inderdaad een drentenaar ofzo bij... hij/zij moet natuurlijk wel wat verstaanbaar zijn, maar verschillende accentjes is gewoon leuker. Misschien wordt het dan ook interessanter om te kijken voor de mensen met de zelfde taal. vind het nu te veel van het zelfde volk.
Maar ohkee, dat is mijn mening natuurlijk alleen maar.![]()
Ze zitten IN EEN SPEL!!!! Dit is geen sollicitatie of wat dan ook. Ze doen allemaal mee aan het spel 'wie het langst in het huis kan blijven' mee. Niets meer en niets minder. Dit slaat echt helemaal nergens op. Als ze moeilijk te volgen zijn, gaan ze maar ondertitelen op tv.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:01 schreef Leandra het volgende:
Zo ongeveer als een boer uit Drenthe die tijdens het sollicitatiegesprek wel acceptabel NL spreekt om vervolgens als hij de baan heeft dialect te spreken. Zou je dan ook zeggen "hadden ze hem niet in het programma moeten zetten"?
Natasia trekt ze af en toe van haar knieen af en gooit ze dan met een overwinningsgebaar over haar schoudersquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Natasia heeft ze wel alleen zitten die op een plek waar de meeste vrowuen ze niet willen![]()
Hahaha, ik zie het al voor mequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze moeilijk te volgen zijn, gaan ze maar ondertitelen op tv.
Als je een instrument goed wilt leren bespelen (en stembanden kan je ook als een instrument zien) dan moet je ook tot in den treure toonladders, drieklanken etc spelen. Voor ons inderdaad niet zo interessant, alhoewel... ik schiet toch best in de lach nu... (hup hup hup)quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je ze naar zo'n school sturen en absoluut NIET in een programma zetten als de gouden kooi.
Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat ze daar nu daadwerkelijk allemaal "HUP" staan te roepen.
En dát vind ik dus belachelijk. Laat iedereen lekker zijn wat hij/zij is. Nena IS geen succesvol zakenvrouw. Ze deed mee aan een SPEL! Het gaat echt helemaal nergens over.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze streeft niet naar perfect ABN
Voorbeeld: Nena moest leren duidelijker (zelfverzekerder) te spreken "zoals een succesvolle zakenvrouw".
Ja ik hoorde hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeven naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar de bakker.
Ik (Groninger) bied mij hierbij aan! Ik kan volmonding Gronings dialect praten...quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:03 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer een hekel aan al die amsterdamse accentjes. Gooi er maar eens een limburger, brabander of inderdaad een drentenaar ofzo bij... hij/zij moet natuurlijk wel wat verstaanbaar zijn, maar verschillende accentjes is gewoon leuker. Misschien wordt het dan ook interessanter om te kijken voor de mensen met de zelfde taal. vind het nu te veel van het zelfde volk.
Maar ohkee, dat is mijn mening natuurlijk alleen maar.![]()
Dat laatste doen ze voor doven en slechthorenden al op Talpa...... voor de lol eens aanzetten, als er iets is wat het predikaat "bagger" verdient, is dat het wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
Ze zitten IN EEN SPEL!!!! Dit is geen sollicitatie of wat dan ook. Ze doen allemaal mee aan het spel 'wie het langst in het huis kan blijven' mee. Niets meer en niets minder. Dit slaat echt helemaal nergens op. Als ze moeilijk te volgen zijn, gaan ze maar ondertitelen op tv.
Je hebt je punt gemaakt hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dát vind ik dus belachelijk. Laat iedereen lekker zijn wat hij/zij is. Nena IS geen succesvol zakenvrouw. Ze deed mee aan een SPEL! Het gaat echt helemaal nergens over.
minnen mannen monnen, ik doe het ook hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:08 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op donderdag 15 februari 2007 21:07 schreef Kinga het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik mee doe![]()
[/quot
ik ook hoor![]()
Hier nog een, maar ze kijken me zo raar aanquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:08 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op donderdag 15 februari 2007 21:07 schreef Kinga het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik mee doe![]()
[/quot
ik ook hoor![]()
Valt mee denk ik: ooooooooooooooooooo aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:08 schreef Sense het volgende:
klinkers!
dit wordt een onmogelijke opgave voor Amanda![]()
omdat ze dus al weken geen fuck aan hun huiswerk doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:07 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Volgens mij is het allemaal nog heeeeel basic hoor die oefeningen van Judith.
Slaap lekker wij houden de wachtquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:12 schreef Scarabee het volgende:
Mensjes. Lachen jullie voor mij ookIk gaat slapen. Ik hoop dat er veder geen erg leuke dingen gaan gebeuren
Zal heus wel.
Tot morgen
![]()
Wat ga jij vroeg slapen zegquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:12 schreef Scarabee het volgende:
Mensjes. Lachen jullie voor mij ookIk gaat slapen. Ik hoop dat er veder geen erg leuke dingen gaan gebeuren
Zal heus wel.
Tot morgen
![]()
Ja dat moetquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:13 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in, maar Amoebe zegt Juf, moeten ze dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |