Heerlijke streams iddquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef itsme het volgende:
O wat is ze streng en wat kan ik me voorstlelen dat ze zo melig zijn. Ik vind dit echt erg leuk!!![]()
heeft zeker ervaring. Ik was vroeger ook altijd de clown van de klas. Vandaar dat ik dit zo leuk vind ben ik bang.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef LuNaTiC het volgende:
Huub wil trouwens het liefst gewoon meedoen met die ongein, maar hij weet het goed te timen wanneer ie ff serieus moet ovekomen
Dit werkt alleen maar meer op je lachspieren toch?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik lig in een deuk om die Judith. Ze denkt echt voor een klas te staan ofzo![]()
Wat een ongein dit.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
Afval is iets dat op een verkeerde plaats ligt.
[afbeelding]
Whehee, neem het toch niet zo serieusquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik lig in een deuk om die Judith. Ze denkt echt voor een klas te staan ofzo![]()
Wat een ongein dit.
ik begrijp juist niet waarom iemand dat niet wilquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:53 schreef Scrupules het volgende:
waarom zou iemand zo willen leren praten?![]()
Ja ergens in the hood met je matties..quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Waarom zouden we in godsnaam allemaal perfect abn moeten spreken. Laat de mensen gewoon zijn zoals ze zijn zou ik zeggen.
er is een groot grijs en vooral aangenaam gebied tussen praten zoals natasia en praten zoals die jufquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:54 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik begrijp juist niet waarom iemand dat niet wil![]()
Als ze niet goed te verstaan zijn, hadden ze ze niet in het programma moeten zetten. Achteraf nog met lesjes aankomen slaat dan helemaal nergens op. Ze proberen ze gewoon te veranderen. krijg een beetje een 'my fair lady' idee en je weet hoe dat eindigde.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn onderdeel van een TV-programma, verstaanbaarheid lijkt me in die rol wel essentieel.
En dan heb ik het dus niet zo zeer over het Amsterdamse accent, maar als er een boer uit Drenthe bij zou zitten dan zou de helft van de streamers hier moord en brand schreeuwen dat hij geen NL sprak.
Sjonge jonge, je zou zo toch maar een dagje rond moeten huppelen! Hij lijkt er zo wel een van revenge off the nerds!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
Had je hem vanmorgen gezien? Dit is de verbeterde versie![]()
Dat haar is er dank zei Amoebe en de kleertjes komen van 'achter'.
zou er opzet achter zitten??
Nee dit is juist leuk!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:55 schreef Sense het volgende:
saaaaaai dit![]()
wanneer gaan ze weer moord en doodslag doen enzo?
En deze?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dit is haar "ik wil een goede indruk maken " look.
LOL.. Dat doe ik ook niet, maar Judith en de bewoners blijkbaar wel, anders laat je je toch niet op die manier toespreken? Maar goed, ik vermaak me wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whehee, neem het toch niet zo serieus
Juf Judith zou je straffen voor zo'n zinquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:58 schreef Kinga het volgende:
leuk om naar te kijken dit. maar gaat eigenlijk nergens over.
Precies.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef Scrupules het volgende:
[..]
er is een groot grijs en vooral aangenaam gebied tussen praten zoals natasia en praten zoals die juf
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juf Judith zou je straffen voor zo'n zin![]()
De Gouden Kooi is toch ook een soort van My Fair Lady? Onder modaal dat ineens de beste kaviaar kan eten, vlieglessen krijgt, muzieklessen, kappers, nagelstylisten etc die om de haverklap langskomen etc...quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze niet goed te verstaan zijn, hadden ze ze niet in het programma moeten zetten. Achteraf nog met lesjes aankomen slaat dan helemaal nergens op. Ze proberen ze gewoon te veranderen. krijg een beetje een 'my fair lady' idee en je weet hoe dat eindigde.
Ik kan me voorstellen dat ze bij die paar voorgesprekken toch beter op hun articulatie gelet hebben dan tijdens het dagelijkse verblijf in het huis, tevens is gebleken dat de meeste bewoners wel iets kunnen spreken wat tegen ABN aanligt maar wat door de omgang met elkaar juist vervlakt: Bart ging ook veel platter praten met Nathanael in de buurt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Als ze niet goed te verstaan zijn, hadden ze ze niet in het programma moeten zetten. Achteraf nog met lesjes aankomen slaat dan helemaal nergens op. Ze proberen ze gewoon te veranderen. krijg een beetje een 'my fair lady' idee en je weet hoe dat eindigde.
Ze streeft niet naar perfect ABNquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Waarom zouden we in godsnaam allemaal perfect abn moeten spreken. Laat de mensen gewoon zijn zoals ze zijn zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |