Prachtig toch, zij straalt gewoon autoriteit uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf me er over verbazen dat ze allemaal als makkelammetjes erbij blijven zitten
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik mis alleen wel zijn muziek en DJ kunsten
Sorry , over wie ging dit?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:40 schreef noekje het volgende:
Judith over Brian: Hij komt binnenkort wel aan z'n trekken.
vandaar die dip in streambezoekquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:40 schreef itsme het volgende:
Ik ben terug en lach me dood.![]()
Goh dat was toch wel weer lekker. Na 2 weken achter de pc eindelijk weer buiten.![]()
Zou een erg goed plan zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We gooien zo haar koffer naar binnen... "SURPRISE!!!"![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
We gooien zo haar koffer naar binnen... "SURPRISE!!!"![]()
? CAP?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:41 schreef Kinga het volgende:
ik zie dus pas dat huge litteken op de wang van eric
ze krijgen er toch cp's voor?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Prachtig toch, zij straalt gewoon autoriteit uit.
Zou je ook eigenlijk vaker moeten doen. Over 2 weken weer?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:40 schreef itsme het volgende:
Goh dat was toch wel weer lekker. Na 2 weken achter de pc eindelijk weer buiten.![]()
Judith zei dat over Brian. Ik weet niet of ze specifiek iemand bedoelde in de vorm van een pantoffeldiertje maar dat zou wel kunnen natuurlijk.quote:
Daar doe je Judith mee te kortquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:42 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind die Judith een beetje op Christine van der Horst lijken
Of voor de stem van dat hysterische aapje uit Doraquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:43 schreef GoldenGuy het volgende:
Nou aan die Judith heeft Natasia nog een hele kluif. Gooi die koffer maar naar binnen!!!
En Natasia wil stemmen inspreken...???
Ze zou deze workshops iets serieuzer moeten nemen, lijkt me. Wordt anders toch niets. Of ze wordt alleen voor de manische Surinaamse getypecast.
Ik blijf me er over verbazen dat ze totaal niet serieus bezig zijn met iets wat ze goed kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf me er over verbazen dat ze allemaal als makkelammetjes erbij blijven zitten
quote:
Natasia en stemmen inspreken.......... voor doven mag ik hopenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:43 schreef GoldenGuy het volgende:
Nou aan die Judith heeft Natasia nog een hele kluif. Gooi die koffer maar naar binnen!!!
En Natasia wil stemmen inspreken...???
Ze zou deze workshops iets serieuzer moeten nemen, lijkt me. Wordt anders toch niets. Of ze wordt alleen voor de manische Surinaamse getypecast.
Joh, kom op zeg... ze is niet heel erg erg, maar Christine van der Horst? Die heeft toch wel een beetje meer uitstraling?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:42 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind die Judith een beetje op Christine van der Horst lijken
Ze is gewoon bezopen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:45 schreef avonne het volgende:
En Natasia wil stemmen inpraten?
Zij is het minst betrokken van allemaal
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:44 schreef avonne het volgende:
Ik blijf me er over verbazen dat ze totaal niet serieus bezig zijn met iets wat ze goed kunnen gebruiken.
Judith focust op het belangrijkste mankement van elk van de bewoners, wat zij specifiek fout doen.
Niet alleen lullig tov haar, maar ook nogal dom voor zichzelf
Ik niet. Waarom zouden we in godsnaam allemaal perfect abn moeten spreken. Laat de mensen gewoon zijn zoals ze zijn zou ik zeggen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik blijf me er over verbazen dat ze totaal niet serieus bezig zijn met iets wat ze goed kunnen gebruiken.
Judith focust op het belangrijkste mankement van elk van de bewoners, wat zij specifiek fout doen.
Niet alleen lullig tov haar, maar ook nogal dom voor zichzelf
Had je hem vanmorgen gezien? Dit is de verbeterde versiequote:Op donderdag 15 februari 2007 20:42 schreef nibbieworld het volgende:
wat ziet die huub er lachwekkend uit zeg!! haha dat kopke net toen met het oefenen van de F!!
Maar die kleding van huub kan toch echt niet zeg!! Echt lachwekkend dit! Wat is het nut er eigenlijk van?![]()
Jou?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat zoekt stream 3?
Ja precies. Onbegrijpelijk. Sommigen mogen zelfs wel een meer intensieve cursus krijgen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, vooral degenen die hun "faam" die voort zal komen uit hun verblijf in DGK na het verblijf willen gebruiken hebben dit heel hard nodig.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
vandaar die dip in streambezoek![]()
![]()
Ze zijn onderdeel van een TV-programma, verstaanbaarheid lijkt me in die rol wel essentieel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik niet. Waarom zouden we in godsnaam allemaal perfect abn moeten spreken. Laat de mensen gewoon zijn zoals ze zijn zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |