Hij noemt dat depressief.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:28 schreef Lieve het volgende:
Ik moet zeggen... dat Bart al de hele dag.... een stuk leuker is! Echt waar!
Terwijl de meeste het erg goed kunnen gebruikenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:30 schreef Mika25 het volgende:
Volgens mij hebben ze deze lessen van Judith nog nooit serieus genomen.
Het was geweldig.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:29 schreef Kinga het volgende:
HILARISCH
Nee, terwijl een aantal miljonairs ze goed kunnen gebruiken. Die zijn bijna niet te verstaan als ze praten...quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:30 schreef Mika25 het volgende:
Volgens mij hebben ze deze lessen van Judith nog nooit serieus genomen.
Niet om hem wéér een veer in de reet te steken, maar iedereen die met Huub omgaat wordt opeens veel leukerquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:28 schreef Lieve het volgende:
Ik moet zeggen... dat Bart al de hele dag.... een stuk leuker is! Echt waar!
Schoonheid zit van binnen hoor!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef Sporti het volgende:
voor juf Judith is het wel lullig dat je op TV 5 kg. dikker "lijkt"
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef Sporti het volgende:
en teveel krokettenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:34 schreef noekje het volgende:
Natasia: Ja maar ik heb gewoon niet zoveel adem. Ik heb teveel gedronken overdag.
komt ook doordat NL weg is, toen zag je hem al veranderen, nu heeft hij ook echt weer lol.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet om hem wéér een veer in de reet te steken, maar iedereen die met Huub omgaat wordt opeens veel leuker
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet om hem wéér een veer in de reet te steken, maar iedereen die met Huub omgaat wordt opeens veel leuker
ze zit daar om de bewoners wat te leren, niet om er lekker uit te zien op tv.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef Sporti het volgende:
quote:
't Is maar weinigen gegeven die anderen tot een beter mens kunnen maken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |