Hoop ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:04 schreef mcyodogg het volgende:
Achtste finale Champions League
Dinsdag 20 februari
Celtic - AC Milan
PSV - Arsenal
Lille - Manchester United
Real Madrid - FC Bayern
Woensdag 21 februari
AS Roma - O. Lyon
FC Barcelona - Liverpool
FC Porto - Chelsea
Internazionale - Valencia
Returns op 6 en 7 maart.
Op ITV4 om 19:30 (18:30, red.).quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:41 schreef Fetai het volgende:
Whehe dinsdag zit ik in Engeland, PSV - Arsenal zal vast wel uitgezonden worden in het noorden toch?
Live op de Scottish TV (ASTRA 2).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:33 schreef Urquhart het volgende:
Zitten leuke wedstrijden tussen!
Hup Celtic
19.45 Engelse tijd kick-off.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben blij dat Barca op woensdag speelt en psv op dinsdag. De NOS zal woensdag Barca wel uitzenden dan. Mooie wedstrijd Barca-Liverpool.
Ze hebben idd alleen Oliveira als spits mee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:50 schreef DIGGER het volgende:
Gilardino zeer waarschijnlijk ook out, Milan mag het dus doen zonder Ronaldo, Inzaghi, Gilardino en Boeriello.
Ook Seedorf twijfelgeval.
Maldini in de spits dan maar?
Laat ik hem zelf maar inkoppenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Lille ? - ? Manchester U.
zekerheidje voor Manchester lijkt me
Whehehe.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ze hebben idd alleen Oliveira als spits mee.
Maar goed, volgens Ancelotti kan een doelman ook scoren.
Ik geloof niet echt dat we op 1 lijn zittenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:55 schreef venomsnake het volgende:
Celtic - AC Milan
Hup Celtic AC Milan
PSV - Arsenal
Hup PSV Arsenal
Hup Lille
Real Madrid - FC Bayern
Hup Bayern Real Madrid![]()
AS Roma - O. Lyon
Hup Roma
FC Barcelona - Liverpool
Barca Liverpool![]()
FC Porto - Chelsea
Hup Porto
Hup Valencia
Mwah, 50/50 zo te zien.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt dat we op 1 lijn zitten
Barca - Chelsea lijkt me wel weer eens leuk jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:07 schreef mcyodogg het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat al die kutploegen, op Arsenal na natuurlijk, allemaal doorgaan zodat PSV en/of Chelsea die zelf uitschakelen![]()
Moet dat hartje achter Liverpool niet bij Arsenal staanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt dat we op 1 lijn zitten
Ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:41 schreef Fetai het volgende:
Whehe dinsdag zit ik in Engeland, PSV - Arsenal zal vast wel uitgezonden worden in het noorden toch?
Dan moet PSV wel als een mes door de 4-5-1-opstelling van Arsenal snijden. Al kan de zwakke rechtsachterpositie uitgebuit worden en ik me afvraag of Arsenal op volledige kracht speelt vanwege de finale in de League Cup.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mwah, 50/50 zo te zien.
Maar bij de wedstrijden waar het om gaat verschillen we idd wel erg van mening..![]()
PSV - Arsenal is een moeilijke, ik zie graag Farfan ballen maar die doet niet mee dus boeit het mij al wat minder, maar een concurrent als Arsenal eruit wippen is ook niet verkeerd natuurlijk.
Absoluut, die Mickey Mouse beker wordt door de reserves gespeeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:27 schreef Ofyles2 het volgende:
en ik me afvraag of Arsenal op volledige kracht speelt vanwege de finale in de League Cup.
Sport1 zend het uit, volgens mij kan je Sport1 deze week gratis ontvangen, moet je wel digitale tv hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:41 schreef Slayage het volgende:
is real-bayern te zien op tv?
hmmmquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sport1 zend het uit, volgens mij kan je Sport1 deze week gratis ontvangen, moet je wel digitale tv hebben.
Anders kan je de wedstrijd nog via een betaalde stream kijken via de website van sport1.
eensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:55 schreef venomsnake het volgende:
Celtic - AC Milan
Hup Celtic
PSV - Arsenal
Hup PSV
Hup Lille
Real Madrid - FC Bayern
Hup Bayern![]()
AS Roma - O. Lyon
Hup Roma
FC Barcelona - Liverpool
Barca![]()
FC Porto - Chelsea
Hup Porto
Hup Valencia
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:59 schreef Heero87 het volgende:
tvp
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe is het bij Lille - Manchester
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:22 schreef Dos37 het volgende:
Wat een wedstrijd daar in madrid zeg. Ik zit mij naar kut voetbal te kijken
NEEquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu nog een doelpunt voor Makaay.
jammer ... , maar die goal van Makaay komt nog welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef venomsnake het volgende:
Bijna 3-2, goede kans Makaay
ideaal idd nu nog met engels voetbal dan is het helemaal perfect.quote:
Wil zeker weten wat voor spul die voor zijn haar gebruiktquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:34 schreef venomsnake het volgende:
V.Bommel zit de hele tijd met zijn handen aan het mooie kapseltje van Guti![]()
![]()
Tis trouwens rust.!
Genieten hequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:35 schreef jojomen4 het volgende:
Real!![]()
![]()
![]()
Het is weer een ouderwets CL-avondje in Madrid!![]()
![]()
Heeft gewoon nog last van zijn knieblessure.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef jojomen4 het volgende:
Eto'o zit niet in de selectie voor de wedstrijd tegen Liverpool! Wheheheh alles is koek-en-ei in Barcelona hoor!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Genieten heMet de trainer die morgen in het vliegtuig naar Italië zit
Capello is morgen nog niet weg hoor. Dat alle media 1 media nalult is treurig, dat jij ze dan nalult is ook treurig maar dat is natuurlijk onderdeel van de propaganda.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Genieten heMet de trainer die morgen in het vliegtuig naar Italië zit
Daarom deed was die 3 weken geleden al fit bevonden en speelde die toen wel mee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heeft gewoon nog last van zijn knieblessure.
Als je goed had opgelet zag je dat Eto'o bij de wedstrijd waar hij zogenaamd niet wou spelen al aan zijn knie zat tijdens en na zijn warming-up.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Daarom deed was die 3 weken geleden al fit bevonden en speelde die toen wel mee.![]()
Wel jaren gevoetbalt, nooit een ernstige blessure gehad, wel kleine blessuretjes..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:49 schreef jojomen4 het volgende:
Dat ie ff aan z'n knie zit is logisch na zo'n blessure, heb je zelf weleens gevoetbalt en een blessure gehad?
Plots beseften ze hoe enorm failliet de club gaat na alle boetes van de UEFA?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:29 schreef -Willempie- het volgende:
Wat een mietjes, niet eens doorzetten.
Ja wat is er aan de handquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:31 schreef 2Drix het volgende:
Ze lopen het veld af?
Wat gebeurt er precies??
Giggs nam de vrije trap terwijl Lille de muur nog aan het neerzetten was dus hij ging er zo in en Braamhaar telde hem. Vanaf de aftrap trapte Lille de bal buiten de lijnen en liep het veld af.quote:
Hij werd helemaal maf, en we konden duidelijk liplezen deze keer..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:39 schreef Piet_Veerman het volgende:
Van Bommel krijgt vast nog wel wat te horen van de UEFA na dat juichen.
Kan je het even citeren hierr??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij werd helemaal maf, en we konden duidelijk liplezen deze keer..![]()
laat Braamhaar daar maar zittenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik hoop voor Braamhaar dat ie nog veilig en ongeschonden uit Frankrijk terugkomt
Al was de goal overigens gewoon terecht, hij liep weg bij die vrije trap en deze mocht dus gewoon genomen worden volgens mij.
PUUUTAAAAAAAA!!!!quote:
Ik wilde niet zover gaan, maar dacht 't eigenlijk welquote:
Altijd een dag laterquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Worden vandaag de samenvattingen ook uitgezonden of komt dat morgen allemaal pas?
Hoeren!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vergeef me, maar wat betekent dat?
Ik zou zeker Celtic - Milan ff kijken morgen. Gilardino maakt me daar toch ff een mislukte schwalbe.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Worden vandaag de samenvattingen ook uitgezonden of komt dat morgen allemaal pas?
Tja, ik kan kiezen tussen voetbal of de RTL 4 vrouwen jankfilm, ik denk dat je wel snapt dat ik voor optie 2 kies?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ik zou zeker Celtic - Milan ff kijken morgen. Gilardino maakt me daar toch ff een mislukte schwalbe.
hoerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vergeef me, maar wat betekent dat?
Youtube -> Videos -> Most Recent -> Sports (Categorie)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
Stakkers bij de NOS
Ik zou bijna 12 euro per maand voor Sport1 gaan betalen
Volgens mij ligt het niet meer aan marco alleen hoor.quote:
aha, een intikker dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef Tommeke het volgende:
Een echte Nistelrooy goal!
Inderdaad, dat was meteen de 1e reactie van Andy Townsend op ITV1 en Sir Alex was ook totaal niet amused, gebruikte meermalen het woord "Disgrace" en vond dat de UEFA hier keihard tegen moest optreden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:51 schreef Heero87 het volgende:
Benieuwd of Platini na Feyenoord ook tegen z'n eigen landgenoten durft ingrijpen.
Zou me verbazen als die in de extreme mini samenvattingen die ze uitzenden zit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ik zou zeker Celtic - Milan ff kijken morgen. Gilardino maakt me daar toch ff een mislukte schwalbe.
Buitenspel op het moment van doorkoppen/schampen.quote:
Helemaal mee eens, Ferguson is zo door de wol geverfd, maar tegelijkertijd arogant en eigenwijs. Maar als je achteraf naar z'n beleid kijkt, heeft ie natuurlijk ongeveer elke keer gelijk, ondanks dat hij vaak 'n koppie kleiner gemaakt had kunnen wordenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:16 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb trouwens een bloedhekel aan Sir Alex, maar hij was wel wijs vanavond. Toen zijn aanvoerder Neville naar de zijkant ging om het moment dat Lille van het veld liep, kieperde hij hem zo ongeveer terug het veld in, om te zorgen dat zijn ploeg gewoon op het veld bleef staan en zich vooral niet mee liet zuigen door Lille en zo niks te verwijten viel.
Maar de veiligheidssituatie, het traangas, het bekogelen van SCUM spelers na de 1-0 en met name het feit dat gewoon officials van Lille de spelers van het veld af dirigeren, dat mag ze wat mij betreft heel duur komen te staan.
Whehehhehe, dan ontbreekt er echt iets aan je ogen. Whahahaha. Zet hem eens op pauze bij het doorkoppen dan zie je DUIDELIJK dat het geen buitenspel is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Buitenspel op het moment van doorkoppen/schampen.
quote:
Ophef om niks zeg.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:18 schreef Heero87 het volgende:
Het lijkt wel een rage:
[afbeelding]
Zo'n dingen mogen ook best bestraft worden imo.
Inderdaad. We kunnen alles wel gaan bestraffen anders.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:26 schreef Smeich het volgende:
Waarom? Moet er wat aanstootgevends in gezien worden dan?
Kijk, je zit daar in een stadion dat werkelijk op ontploffen staat. Het minste gebaar of wat dan ook kan dan aanleiding geven tot een totale escalatie. Als speler moet je dan zo professioneel zijn om het veld op een waardige manier te verlaten, zonder dit soort dingen. Het zegt genoeg over Rooney's intelligentie dat hij dan met zo'n dingen afkomt...quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. We kunnen alles wel gaan bestraffen anders.
Nee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:30 schreef DIGGER het volgende:
Joh Smeich, check die doelman van Lille dan gwoon lekker dommelend tegen de paal aan. Ze laten zichzelf ringeloren.
Jojomen4, videoplayer hier geeft geen geweldig beeld, maar het lijkt verdacht veel op buitenspel, maar is het dus niet?

Hier te zien vanaf 1m18s.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:23 schreef koningdavid het volgende:
Die schwalbe van Gillardino, briljant.![]()
Heb je ook al verteld dat de grote held direct na de wedstrijd z'n excuses aanbood. Hij vertelde dat hij niks tegen het publiek in Madrid heeft omdat hij er nog nooit eerder heeft gevoeltbald en dus niks tegen ze kan hebben. Dit gebaar was speciaal voor 1 speler van Real, hij wilde uiteraard niet zeggen wie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:59 schreef venomsnake het volgende:
Nog 1 keer, kan het niet laten.. [afbeelding]
[afbeelding]
Zou ik ook zeggen..quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:12 schreef jojomen4 het volgende:
Hij vertelde dat hij niks tegen het publiek in Madrid heeft omdat hij er nog nooit eerder heeft gevoeltbald en dus niks tegen ze kan hebben. Dit gebaar was speciaal voor 1 speler van Real, hij wilde uiteraard niet zeggen wie.
Dat vind ik dan ook wel weer triest.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Real gaat officieel een protest in dienen bij de Fifa aangezien dit van weinig respect getuigd en niks met FAIR play te maken heeft.
Real kan er wel winnen, maar door die goal van Van Bommel heeft Bayern toch wel een goede uitgangspositie. 1-0 is genoeg.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:54 schreef AminBen het volgende:
Zie niet in waarom Real niet in München kan winnen. Bayern moet het spel maken en dat ligt ze niet echt.
Was twee jaar geleden ook al zo hartelijk. Ik snap dat niet, dan heeft die man alles voor je gewonnen wat er te winnen viel, en dan misgun je hem een transfer naar een topclub.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Naar verluidt een warme ontvangst voor Mourinho vanavond door de fanatieke fans van FC Porto. Chelsea heeft zelfs beveiliging meegestuurd.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:01 schreef DIGGER het volgende:
Dat ze bij Lille nog het lef hebben om een klacht in te dienen bij de UEFA jegens die fase/de uitslag, ze zouden die tyfus Fransen het toernooi uit moeten kegelen.
Net voor ie 'm 't doel uitduwt is ie over de lijn jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:29 schreef ClioSporT het volgende:
echt geen doelpunt van kuijt, bal zat er allang in
En gelijk een publiekswissel?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
1-0 voor Inter door een goal van Cambiasso.
Dat zie je Robben en Drogba nou nooit doen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:34 schreef mcyodogg het volgende:
Verder is Quaresma een opvallende persoonlijkheid. Fantastische kwaliteiten, zie je meteen. Schitterend schot van hem op de lat. Maar dat vallen, bah. Kostte Chelsea 2 gele kaarten.
Hello Robbenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:34 schreef mcyodogg het volgende:
Verder is Quaresma een opvallende persoonlijkheid. Fantastische kwaliteiten, zie je meteen. Schitterend schot van hem op de lat. Maar dat vallen, bah. Kostte Chelsea 2 gele kaarten. Moet zeggen dat Diarra wel goed staat te verdedigen tegenover hem.
Mooi zo, dit weekend dus niet tegen Arsenalquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:04 schreef Dos37 het volgende:
Terry geblesseerd
Ah das mooiquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:13 schreef dndiek het volgende:
Valencia maakt de 1-1: Villa
Jemig, schoppartijquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:41 schreef borisz het volgende:
wtf roma 7 gele kaarten
met 0-2 om psies te zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:47 schreef Henkmanz het volgende:
de return in Liverpool gaat nog een mooie worden.... Barcelona móet daar winnen, en flink ook.
idd nu ook gezien, echt goed gefloten, en op de Telegraaf hebben ze het erover dat hij dr n zooitje van heeft gemaakt, belachelijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:07 schreef borisz het volgende:
niks mis met braamhaar, hij floot prima
8 geel en geen rooie daardoor? Best netjes verdeeld dan.quote:
denk hetquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:23 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
8 geel en geen rooie daardoor? Best netjes verdeeld dan.
Hebben ze een nummertje getrokken ofzo
Ach ja op basis van het spel van Valencia was de 2-2 dik verdiend. Nu is het aan Valencia de taak om het thuis af te maken en mijn gevoel zegt dat het hun gaat lukken. Blijft een gevaarlijke team met een dodelijke speler voorin als Villa.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer zeg van INTER
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
En toch heb ik 't idee dat Man U genaaid gaat worden
Inderdaad, Valecia mocht blij zijn dat Inter de ploeg in de wedstrijd hield, Inter had het al lang af moeten maken met zeker 2 goals verschil.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:44 schreef Smeich het volgende:
Een dikverdiende 2-2? Dacht het niet......
Valencia was minstens gelijkwaardig aan Inter, dat een buitenspeldoelpunt nodig had om te scoren. Zeker qua veldspel bleven Los Ches overeind. Inter had trouwens de scheidsrechter mee, nog afgezien van de illegale 1-0. Die Zweed weigerde Materazzi en Maicon met rood van het veld te sturen. De arme Silva werd continu aangepakt. De technicus liet zich echter niet imponeren en scoorde de fantastische 2-2. Valencia zal Albelda helaas moeten missen in de return. Het middenveld ontbeerde creativiteit, dus Viana hoort in de basis. Villa en Morientes zaten verder aardig in de tang en zullen moeten verbeteren. Quique moet in Mestalle Joaquin vanaf het begin opstellen en hopen dat Inter Toldo op de bank houdt. Nachtmerries van die man.quote:Op donderdag 22 februari 2007 07:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Inderdaad, Valecia mocht blij zijn dat Inter de ploeg in de wedstrijd hield, Inter had het al lang af moeten maken met zeker 2 goals verschil.
Ik hoorde het ook jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:14 schreef mcyodogg het volgende:
Lampard ging er niet uit, maar Terry, ouwe Theo
pffffffffffffffffquote:Op donderdag 22 februari 2007 08:19 schreef Baraja het volgende:
[..]
Valencia was minstens gelijkwaardig aan Inter, dat een buitenspeldoelpunt nodig had om te scoren.
Dat is dus precies wat ik bedoel.. Die eikel zal 't wel weer naar z'n hand zetten en zoals gisteren 'n paar supporters al zeiden.. Er zaten 'n aantal mensen in de tang, 't was of platgedrukt worden of 'n volle laag traangas en knuppels krijgen.. Tja, optie 2 lijkt me dan nog 't minst slecht van de tweequote:Op donderdag 22 februari 2007 07:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]Platini
he.
Maar ik ben ook bang dat SCUM een dikke straf krijgt voor die paar fans over de hekken, terwijl die alleen maar wilden ontsnappen aan wat zij dachten dat Hillsborough achtige taferelen zouden kunnen worden door dat altijd weer heerlijke Franse beleid.
Klopt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:46 schreef Heero87 het volgende:
Inter speelde echt wel veel beter dan Valencia![]()
En 3 voor Lyon maakt 11 in totaal. Een evenaring van het CL recordquote:
't Gezeik begint alquote:Britain’s tabloids are giving significant column inches to the events in Lens during Tuesday’s Champions League tie against Lille. The Sun speculate UEFA could force the teams to replay the first leg, while The Daily Express believe the French team could be thrown out of the competition following Lille’s apparent attempts to abandon the match after Ryan Giggs’ winner.
Onzin, Valencia had meer balbezit (48-52), meer corners (2-3) en bijna evenveel schoten (10-8). Qua levensgrote kansen die niet werden benut was het 1-1 (Crespo, Villa). Zeker in het tweede bedrijf domineerde de uitploeg. Knap, want de arbiter was een thuisfluiter. Door de vroege gele kaarten kon Valencia bij de 2-1 niet aan de noodrem trekken. Die kaarten waren weliswaar terecht, maar dan hadden Maicon en Materazzi ook op de bon gemoeten. Hopelijk stelt de UEFA voor de returnwedstrijd een betere scheidsrechter aan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:46 schreef Heero87 het volgende:
Inter speelde echt wel veel beter dan Valencia![]()
De fransen hadden zich beter moeten voorbereiden, internationaal hoeven ze nit te fluiten voor de vrije trap word genomen.quote:
Typisch een speler die z'n eigen show opvoert. Paar leuke truucjes, maar totaal niet bezig met het teambelang. Ik denk dat ie 6 of 7 keer iemand gepoort heeft, om vervolgens balverlies te lijden. Kan ook wel begrijpen waarom ze hem hebben weggestuurd bij Barcelona.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:52 schreef Smeich het volgende:
[..]
Quaresma![]()
heerlijke speler om naar te kijken, jammer dat ik het Portugese voetbal niet zo kan volgen.
Ronaldinho was net zo toen hij daar arriveerde.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Typisch een speler die z'n eigen show opvoert. Paar leuke truucjes, maar totaal niet bezig met het teambelang. Ik denk dat ie 6 of 7 keer iemand gepoort heeft, om vervolgens balverlies te lijden. Kan ook wel begrijpen waarom ze hem hebben weggestuurd bij Barcelona.
quote:UEFA antwoordt vrijdag op Braamhaar-protest
22/2/2007 11:53
De UEFA zal vrijdagmiddag een beslissing nemen over het protest dat Lille heeft ingediend naar aanleiding van het doelpunt dat Manchester United maakte tegen de Franse club.
Lille was in rep en roer nadat Ryan Giggs in de 83ste minuut een vrije trap in het doel had geschoten terwijl de Fransen nog bezig waren met het neerzetten van de muur. Scheidsrechter Erik Braamhaar had de Welshman toestemming gegeven nadat de speler had laten weten dat de arbiter de muur niet op afstand hoefde te zetten.
Tot ontzetting van Lille keurde Braamhaar de treffer niet af. Het leek zelfs alsof de spelers van de thuisploeg op aandringen van de eigen technische staf van het veld wilde stappen, mede omdat de Nederlandse scheidsrechter enkele minuten eerder wel een goal van Lille had afgekeurd.
Dat Lille verrast werd door de vrije trap van Giggs zou te maken kunnen hebben met het feit dat scheidsrechters in de Franse competitie een andere regel hanteren. Daar mag een vrije trap pas genomen worden na een fluitsignaal van de arbiter.
En nou OPZOUTEN met die KUT Fransenquote:"Rellen ManUnited in categorie Feyenoord"
Xavier Thuilot, algemeen directeur van Lille, heeft donderdag gesuggereerd dat Manchester United door de UEFA uit de Champions League moet worden gezet. Tijdens het duel tussen beide ploegen braken dinsdagavond ongeregeldheden uit bij het vak met Engelse fans.
Thuilot verwees naar het lot van Feyenoord, dat uitgesloten werd van verdere deelname aan de UEFA Cup, nadat Rotterdamse supporters zich rond de wedstrijd in Nancy hadden misdragen. "Het is aan de UEFA om te beslissen in deze zaak, maar het is duidelijk dezelfde categorie als Feyenoord", aldus Thuilot.
Frans voetbal begint mij nu onderhand de keel uit te hangen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En nou OPZOUTEN met die KUT Fransen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Verongelijkt Lille blijft het hogerop zoeken
26/2/2007 20:22
Lille legt zich niet neer bij de 1-0 nederlaag tegen Manchester United in de heenwedstrijd van de achtste finale van de Champions League. De Fransen gaan in hoger beroep om de in hun ogen ongeldige goal van Man United-aanvaller Ryan Giggs aan te vechten. De zaak dient vrijdag.
In eerste instantie wees de tuchtcommissie van de UEFA de eis om een replay af. De rechters van de Europese voetbalbond steunden scheidsrechter Eric Braamhaar, die Giggs een vrije trap liet nemen terwijl Lille nog bezig was een muur neer te zetten en de keeper zijn doel bijna had verlaten.
'Zij die de wedstrijd hebben gezien, snappen waarom wij in beroep gaan', legde Lille-voorzitter Michel Seydoux uit aan Reuters. 'Deze zaak moet tot op de bodem worden uitgezocht door de UEFA. Het moet duidelijk worden dat de scheidsrechter de uitkomst van dit duel heeft beïnvloed. Wij hebben de morele plicht door te procederen.'
Mocht Lille opnieuw een juridische nederlaag leiden, dan is de strijd nog niet voorbij. De verongelijkte club stapt dan naar het arbitragehof voor de sport (CAS) in Zwitserland.
Overigens is de UEFA nog aan het onderzoeken of het Lille bestraft voor het dreigement om het veld te verlaten. Bovendien bestudeert de bond de supportersrellen die zich tijdens het duel afspeelden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |