abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46510654
Ik heb trouwens een bloedhekel aan Sir Alex, maar hij was wel wijs vanavond. Toen zijn aanvoerder Neville naar de zijkant ging om het moment dat Lille van het veld liep, kieperde hij hem zo ongeveer terug het veld in, om te zorgen dat zijn ploeg gewoon op het veld bleef staan en zich vooral niet mee liet zuigen door Lille en zo niks te verwijten viel.

Maar de veiligheidssituatie, het traangas, het bekogelen van SCUM spelers na de 1-0 en met name het feit dat gewoon officials van Lille de spelers van het veld af dirigeren, dat mag ze wat mij betreft heel duur komen te staan.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_46510693
Sno schijntbaar MotM bij Milan - Celtic

Toch niet slecht als je 19 bent.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46510758
quote:
Buitenspel op het moment van doorkoppen/schampen.
pi_46510792
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:10 schreef Tommeke het volgende:
[afbeelding]

Van Bommel

En bij Man UTD
pi_46510863
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:16 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb trouwens een bloedhekel aan Sir Alex, maar hij was wel wijs vanavond. Toen zijn aanvoerder Neville naar de zijkant ging om het moment dat Lille van het veld liep, kieperde hij hem zo ongeveer terug het veld in, om te zorgen dat zijn ploeg gewoon op het veld bleef staan en zich vooral niet mee liet zuigen door Lille en zo niks te verwijten viel.

Maar de veiligheidssituatie, het traangas, het bekogelen van SCUM spelers na de 1-0 en met name het feit dat gewoon officials van Lille de spelers van het veld af dirigeren, dat mag ze wat mij betreft heel duur komen te staan.
Helemaal mee eens, Ferguson is zo door de wol geverfd, maar tegelijkertijd arogant en eigenwijs. Maar als je achteraf naar z'n beleid kijkt, heeft ie natuurlijk ongeveer elke keer gelijk, ondanks dat hij vaak 'n koppie kleiner gemaakt had kunnen worden

Over de voorvallen in Lille, ik zou zeggen heel hard aanpakken maar daar zal Mr Platini wel weer 'n stokje voor steken. Die gast mag wat mij betreft net zo snel weer aftreden als dat ie gekomen is
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:22:45 #156
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46510909
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Buitenspel op het moment van doorkoppen/schampen.
Whehehhehe, dan ontbreekt er echt iets aan je ogen. Whahahaha. Zet hem eens op pauze bij het doorkoppen dan zie je DUIDELIJK dat het geen buitenspel is.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46511048
Jammer voor Lille... ja weet je, leuk dat dat Giggs wel wordt verteld dat hij die vrije trap zo snel mag nemen, maar waarom dan niet tegen de tegenstander denk ik dan... maar aan de andere kant, dit is gewoon een vrije trap als ergens anders waar je ook niet echt op het fluitje hoeft te wachten. Hoevaak gebeurt t niet dat zo'n bal zo snel meteen wordt neergelegd om door te voetballen. Dit is niets anders denk ik dan.. logisch dat al die spelers in de grotere competities 2 meter voor zo'n bal gaan staan met zo'n afstand, om dit te voorkomen.

En die Gilardino zeg, WAT EEN LOSER is dat ahahahaha zo jammer aangezien het zo'n heerlijke spits was bij Parma waar hij overigens NOOIT had moeten vertrekken...
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:49 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Hoeren!
pi_46511125
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46511172
Joh Smeich, check die doelman van Lille dan gwoon lekker dommelend tegen de paal aan. Ze laten zichzelf ringeloren.

Jojomen4, videoplayer hier geeft geen geweldig beeld, maar het lijkt verdacht veel op buitenspel, maar is het dus niet?
pi_46511470
GILARDINO wat doe je

Op het moment van de schwalbe wist ik niet of ik moest lachen of huilen, allejezus wat een kansloze aktie.
pi_46511879
Ik heb zin in Barcelona - Liverpool
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_46512726
Het lijkt wel een rage:

Zo'n dingen mogen ook best bestraft worden imo.
pi_46512954
Waarom? Moet er wat aanstootgevends in gezien worden dan?
pi_46513022
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:18 schreef Heero87 het volgende:
Het lijkt wel een rage:

[afbeelding]

Zo'n dingen mogen ook best bestraft worden imo.
Ophef om niks zeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_46513269
Beelden en interviews rondom die incidenten bij Lille - Man U.

http://www.dailymotion.com/bobrivers/video/2121160
pi_46514860
Van Bommel en Van Nistelrooij

Braamhaar
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_46516601
Nee, Braamhaar
pi_46516960
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:26 schreef Smeich het volgende:
Waarom? Moet er wat aanstootgevends in gezien worden dan?
Inderdaad. We kunnen alles wel gaan bestraffen anders.

Knappe overwinning van psv, hopelijk kan Celtic stunten in Milaan, ManU al zo goed als zeker door en Bayern-Real wordt hopelijk een kraker over 15 dagen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2007 @ 08:57:44 #169
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46517755
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 08:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Inderdaad. We kunnen alles wel gaan bestraffen anders.
Kijk, je zit daar in een stadion dat werkelijk op ontploffen staat. Het minste gebaar of wat dan ook kan dan aanleiding geven tot een totale escalatie. Als speler moet je dan zo professioneel zijn om het veld op een waardige manier te verlaten, zonder dit soort dingen. Het zegt genoeg over Rooney's intelligentie dat hij dan met zo'n dingen afkomt...
  woensdag 21 februari 2007 @ 10:54:05 #171
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46519545
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:30 schreef DIGGER het volgende:
Joh Smeich, check die doelman van Lille dan gwoon lekker dommelend tegen de paal aan. Ze laten zichzelf ringeloren.

Jojomen4, videoplayer hier geeft geen geweldig beeld, maar het lijkt verdacht veel op buitenspel, maar is het dus niet?
Nee.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46519660
Nog 1 keer, kan het niet laten..

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46520308
Die schwalbe van Gillardino, briljant.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46520755
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:23 schreef koningdavid het volgende:
Die schwalbe van Gillardino, briljant.
Hier te zien vanaf 1m18s.
pi_46520811
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:40 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Jezus, zo slecht heb ik hem nog nooit gezien. En dan ook nog verontwaardigt zijn. Kneus
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:06:21 #176
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46523361
Dat was idd een drama schwalbe.

Vanavond Dirk aan de bak, ik denk dat ie er 1 maakt en een assist geeft.
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:12:25 #177
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46523583
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:59 schreef venomsnake het volgende:
Nog 1 keer, kan het niet laten.. [afbeelding]

[afbeelding]
Heb je ook al verteld dat de grote held direct na de wedstrijd z'n excuses aanbood. Hij vertelde dat hij niks tegen het publiek in Madrid heeft omdat hij er nog nooit eerder heeft gevoeltbald en dus niks tegen ze kan hebben. Dit gebaar was speciaal voor 1 speler van Real, hij wilde uiteraard niet zeggen wie.

Omdat die nu z'n excuses heeft aangeboden; is het dan een mietjuh?

Real gaat officieel een protest in dienen bij de Fifa aangezien dit van weinig respect getuigd en niks met FAIR play te maken heeft. Niet dat Mark ooit in z'n leven van FAIRplay heeft gehoord ofzo. Eerste helft had ie ook al geen moeten krijgen voor de bal tegen Beckham z'n hoofd aan te trappen nadat er al gefloten was. Ik vind het mooi hoe die provoceert.. maar tis toch wel een gigagrote rat/hondelul.
pi_46524332
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:12 schreef jojomen4 het volgende:

Hij vertelde dat hij niks tegen het publiek in Madrid heeft omdat hij er nog nooit eerder heeft gevoeltbald en dus niks tegen ze kan hebben. Dit gebaar was speciaal voor 1 speler van Real, hij wilde uiteraard niet zeggen wie.
Zou ik ook zeggen..

nee maar, dat zal dan wel Guti zijn, tenminste zo leek het op het veld, V.Bommel die af en toe even zijn haar (van Guti) door de war gooide..
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:44:21 #179
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46524555
Het lijkt R. Carlos te zijn, waar die vorig jaar in Camp Nou al een discussie mee had en gister in de eerste helft ook.
pi_46524796
O, kan maar zo.
Al ziet Carlos er niet uit als iemand waar je snel ruzie mee krijgt..
pi_46524874
Gewoon een chupa chups geven en een aai over z'n kale bolletje en alles is weer goed.
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:04:30 #182
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46525187
PSV
En over 2 weken mee naar Londen. Wat een feest !
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_46525883
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:12 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Real gaat officieel een protest in dienen bij de Fifa aangezien dit van weinig respect getuigd en niks met FAIR play te maken heeft.
Dat vind ik dan ook wel weer triest.
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:53:39 #184
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_46528371
Trieste actie van Van Bommel en terecht dat hij zijn excuses aanbood.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_46528428
Zie niet in waarom Real niet in München kan winnen. Bayern moet het spel maken en dat ligt ze niet echt.
pi_46528514
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:54 schreef AminBen het volgende:
Zie niet in waarom Real niet in München kan winnen. Bayern moet het spel maken en dat ligt ze niet echt.
Real kan er wel winnen, maar door die goal van Van Bommel heeft Bayern toch wel een goede uitgangspositie. 1-0 is genoeg.
pi_46530084
Naar verluidt een warme ontvangst voor Mourinho vanavond door de fanatieke fans van FC Porto. Chelsea heeft zelfs beveiliging meegestuurd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46530090
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:40 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Hier iets duidelijker en langer.
pi_46530162
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Naar verluidt een warme ontvangst voor Mourinho vanavond door de fanatieke fans van FC Porto. Chelsea heeft zelfs beveiliging meegestuurd.
Was twee jaar geleden ook al zo hartelijk. Ik snap dat niet, dan heeft die man alles voor je gewonnen wat er te winnen viel, en dan misgun je hem een transfer naar een topclub.
pi_46530217
Dat was het niet zo, meer dat hij al aan het hengelen was naar Chelsea voor hij had verteld te vertrekken. Onderhandelde toen al, net nadat hij zijn contract had verlengd. Dat is niet zo netjes. En zijn gedrag na de winst van de CL was erg vreemd, hij weigerde feest te vieren enzovoort.
www.thuisuiteten.nl
pi_46530312
Ik begreep dat hij in die periode ook veel bedreigingen heeft gekregen , dus wellicht dat dat meespeelde.
pi_46530432
Dat zal uiteraard meegespeeld hebben en is ook niet goed. Maar dat kwam ook door zijn flirt met Chelsea. Ach ja, het zijn emotionele jongens in de harde kern van de Draken. Ze hebben de auto van Co ook al eens te grazen genomen.
www.thuisuiteten.nl
pi_46530494
Die fanatieke supporters van Porto zijn sowieso om te kotsen.
pi_46534422
Dat ze bij Lille nog het lef hebben om een klacht in te dienen bij de UEFA jegens die fase/de uitslag, ze zouden die tyfus Fransen het toernooi uit moeten kegelen.
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:07:07 #195
67174 Dos37
Come on Twente
pi_46534614
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:01 schreef DIGGER het volgende:
Dat ze bij Lille nog het lef hebben om een klacht in te dienen bij de UEFA jegens die fase/de uitslag, ze zouden die tyfus Fransen het toernooi uit moeten kegelen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_46535324
En toch heb ik 't idee dat Man U genaaid gaat worden
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_46535505
Ik ga voor Porto - Chelsea
pi_46535534
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga voor Porto - Chelsea