Hoop ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:04 schreef mcyodogg het volgende:
Achtste finale Champions League
Dinsdag 20 februari
Celtic - AC Milan
PSV - Arsenal
Lille - Manchester United
Real Madrid - FC Bayern
Woensdag 21 februari
AS Roma - O. Lyon
FC Barcelona - Liverpool
FC Porto - Chelsea
Internazionale - Valencia
Returns op 6 en 7 maart.
Op ITV4 om 19:30 (18:30, red.).quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:41 schreef Fetai het volgende:
Whehe dinsdag zit ik in Engeland, PSV - Arsenal zal vast wel uitgezonden worden in het noorden toch?
Live op de Scottish TV (ASTRA 2).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:33 schreef Urquhart het volgende:
Zitten leuke wedstrijden tussen!
Hup Celtic
19.45 Engelse tijd kick-off.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben blij dat Barca op woensdag speelt en psv op dinsdag. De NOS zal woensdag Barca wel uitzenden dan. Mooie wedstrijd Barca-Liverpool.
Ze hebben idd alleen Oliveira als spits mee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:50 schreef DIGGER het volgende:
Gilardino zeer waarschijnlijk ook out, Milan mag het dus doen zonder Ronaldo, Inzaghi, Gilardino en Boeriello.
Ook Seedorf twijfelgeval.
Maldini in de spits dan maar?
Laat ik hem zelf maar inkoppenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Lille ? - ? Manchester U.
zekerheidje voor Manchester lijkt me
Whehehe.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ze hebben idd alleen Oliveira als spits mee.
Maar goed, volgens Ancelotti kan een doelman ook scoren.
Ik geloof niet echt dat we op 1 lijn zittenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:55 schreef venomsnake het volgende:
Celtic - AC Milan
Hup Celtic AC Milan
PSV - Arsenal
Hup PSV Arsenal
Hup Lille
Real Madrid - FC Bayern
Hup Bayern Real Madrid![]()
AS Roma - O. Lyon
Hup Roma
FC Barcelona - Liverpool
Barca Liverpool![]()
FC Porto - Chelsea
Hup Porto
Internazionale - Valencia
Hup Valencia
Mwah, 50/50 zo te zien.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt dat we op 1 lijn zitten
Barca - Chelsea lijkt me wel weer eens leuk jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:07 schreef mcyodogg het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat al die kutploegen, op Arsenal na natuurlijk, allemaal doorgaan zodat PSV en/of Chelsea die zelf uitschakelen![]()
Moet dat hartje achter Liverpool niet bij Arsenal staanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt dat we op 1 lijn zitten
Ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:41 schreef Fetai het volgende:
Whehe dinsdag zit ik in Engeland, PSV - Arsenal zal vast wel uitgezonden worden in het noorden toch?
Dan moet PSV wel als een mes door de 4-5-1-opstelling van Arsenal snijden. Al kan de zwakke rechtsachterpositie uitgebuit worden en ik me afvraag of Arsenal op volledige kracht speelt vanwege de finale in de League Cup.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mwah, 50/50 zo te zien.
Maar bij de wedstrijden waar het om gaat verschillen we idd wel erg van mening..![]()
PSV - Arsenal is een moeilijke, ik zie graag Farfan ballen maar die doet niet mee dus boeit het mij al wat minder, maar een concurrent als Arsenal eruit wippen is ook niet verkeerd natuurlijk.
Absoluut, die Mickey Mouse beker wordt door de reserves gespeeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:27 schreef Ofyles2 het volgende:
en ik me afvraag of Arsenal op volledige kracht speelt vanwege de finale in de League Cup.
Sport1 zend het uit, volgens mij kan je Sport1 deze week gratis ontvangen, moet je wel digitale tv hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:41 schreef Slayage het volgende:
is real-bayern te zien op tv?
hmmmquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sport1 zend het uit, volgens mij kan je Sport1 deze week gratis ontvangen, moet je wel digitale tv hebben.
Anders kan je de wedstrijd nog via een betaalde stream kijken via de website van sport1.
eensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:55 schreef venomsnake het volgende:
Celtic - AC Milan
Hup Celtic
PSV - Arsenal
Hup PSV
Hup Lille
Real Madrid - FC Bayern
Hup Bayern![]()
AS Roma - O. Lyon
Hup Roma
FC Barcelona - Liverpool