abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46543547
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:59 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Wat is er met hem?
Filmpje van de NOS van de wedstrijd Real - Bayern, net op 3. .
Hoi.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2007 @ 23:07:02 #252
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46543784
niks mis met braamhaar, hij floot prima
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46543889
lekkere samenvatting weer, niks te zien of te horen van de actie van Lille om het veld af te lopen.
pi_46544076
Lampard ging er niet uit, maar Terry, ouwe Theo
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_46544125
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:07 schreef borisz het volgende:
niks mis met braamhaar, hij floot prima
idd nu ook gezien, echt goed gefloten, en op de Telegraaf hebben ze het erover dat hij dr n zooitje van heeft gemaakt, belachelijk
pi_46544210
Terry zwaar door zn enkel; commentator: en hij heeft weer last van zn knie .. , sufferd
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2007 @ 23:21:44 #257
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46544347
niet 7 gele kaarten maar 8 voor roma
pi_46544393

Nederland-Portugal toestanden.
pi_46544414
Hehe hoe die Juninho werd neergetrapt
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46544426
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:21 schreef borisz het volgende:
8 geel en geen rooie daardoor? Best netjes verdeeld dan.
Hebben ze een nummertje getrokken ofzo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2007 @ 23:25:12 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46544475
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:23 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

8 geel en geen rooie daardoor? Best netjes verdeeld dan.
Hebben ze een nummertje getrokken ofzo
denk het
pi_46544850
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer zeg van INTER
Ach ja op basis van het spel van Valencia was de 2-2 dik verdiend. Nu is het aan Valencia de taak om het thuis af te maken en mijn gevoel zegt dat het hun gaat lukken. Blijft een gevaarlijke team met een dodelijke speler voorin als Villa.
pi_46545126
Valencia zonder Albelda is een zeer ander Valencia. Ik zeg een zege voor Inter uit. Inter had het hier gewoon af moeten maken, als Mancio niet zo'n stomme strategie en wisselbeleid had toegepast waardoor Valencia meer ruimte kreeg in de tweede helft. Jammer dat Ibrahimovic altijd zuigt trouwens tegen de grotere teams.. Een dikverdiende 2-2? Dacht het niet......
pi_46549407
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
En toch heb ik 't idee dat Man U genaaid gaat worden
Platini he.

Maar ik ben ook bang dat SCUM een dikke straf krijgt voor die paar fans over de hekken, terwijl die alleen maar wilden ontsnappen aan wat zij dachten dat Hillsborough achtige taferelen zouden kunnen worden door dat altijd weer heerlijke Franse beleid.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_46549441
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:44 schreef Smeich het volgende:
Een dikverdiende 2-2? Dacht het niet......
Inderdaad, Valecia mocht blij zijn dat Inter de ploeg in de wedstrijd hield, Inter had het al lang af moeten maken met zeker 2 goals verschil.

Sfeer na afloop in het stadion van Barca was dusdanig dat de nabeschouwingen van een paar TV Zenders in het stadion vrij onhoorbaar waren, heerlijk dat gezang.
En Ronaldinho, wat viel die weer tegen zeg, bijna heel Barcelona heeft vaker balbezit gehad dan hem.

Sissonko was MOTM voor mij, speelde geweldig, alleen jammer van die gele kaart ( Deco )
pi_46549601
Slechte saaie pot van Barca. Liverpool speelde heel slim en gegroepeerd en heeft verdiend gewonnen. Dan maar met twee doelpunten verschil op Anfield winnen.

Verder gaan Lyon en Chelsea wel door ben ik bang en gaat Inter het nog heel lastig krijgen in Mestalla.
pi_46549668
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 07:33 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Inderdaad, Valecia mocht blij zijn dat Inter de ploeg in de wedstrijd hield, Inter had het al lang af moeten maken met zeker 2 goals verschil.
Valencia was minstens gelijkwaardig aan Inter, dat een buitenspeldoelpunt nodig had om te scoren. Zeker qua veldspel bleven Los Ches overeind. Inter had trouwens de scheidsrechter mee, nog afgezien van de illegale 1-0. Die Zweed weigerde Materazzi en Maicon met rood van het veld te sturen. De arme Silva werd continu aangepakt. De technicus liet zich echter niet imponeren en scoorde de fantastische 2-2. Valencia zal Albelda helaas moeten missen in de return. Het middenveld ontbeerde creativiteit, dus Viana hoort in de basis. Villa en Morientes zaten verder aardig in de tang en zullen moeten verbeteren. Quique moet in Mestalle Joaquin vanaf het begin opstellen en hopen dat Inter Toldo op de bank houdt. Nachtmerries van die man.
http://i169.photobucket.c(...)orralla/claropy2.jpg
1942, 1944, 1947, 1971, 2002, 2004, 2008?
pi_46549689
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:14 schreef mcyodogg het volgende:
Lampard ging er niet uit, maar Terry, ouwe Theo
Ik hoorde het ook ja

Knappe goal van Shevchenko.
pi_46550847
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 08:19 schreef Baraja het volgende:

[..]

Valencia was minstens gelijkwaardig aan Inter, dat een buitenspeldoelpunt nodig had om te scoren.
pffffffffffffffff
Inter was beter dan Valencia, dat een vrije trap nodig had die niet eens gegeven had moeten worden.

Nu jij weer.

De Valenciaspelers vierden het niet zo maar als een overwinning... zeker op basis van de eerste helft.
Maicon was geweldig trouwens!

En oh ja, ik moest dit nog even toevoegen

Quaresma heerlijke speler om naar te kijken, jammer dat ik het Portugese voetbal niet zo kan volgen.
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:37:34 #271
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46551790
Wat een resultaat voor Liverpool!
pi_46552072
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 07:27 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Platini he.

Maar ik ben ook bang dat SCUM een dikke straf krijgt voor die paar fans over de hekken, terwijl die alleen maar wilden ontsnappen aan wat zij dachten dat Hillsborough achtige taferelen zouden kunnen worden door dat altijd weer heerlijke Franse beleid.
Dat is dus precies wat ik bedoel.. Die eikel zal 't wel weer naar z'n hand zetten en zoals gisteren 'n paar supporters al zeiden.. Er zaten 'n aantal mensen in de tang, 't was of platgedrukt worden of 'n volle laag traangas en knuppels krijgen.. Tja, optie 2 lijkt me dan nog 't minst slecht van de twee

Zal je zien dat ze hierop afgerekend gaan worden en Lille ontsnapt met de kleuteractie, door van 't veld te lopen. En dat terwijl er helemaal nix mis was met die vrije trap
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_46553805
Inter speelde echt wel veel beter dan Valencia
pi_46553832
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:46 schreef Heero87 het volgende:
Klopt.
pi_46554456
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:21 schreef borisz het volgende:
En 3 voor Lyon maakt 11 in totaal. Een evenaring van het CL record
pi_46555289
quote:
Britain’s tabloids are giving significant column inches to the events in Lens during Tuesday’s Champions League tie against Lille. The Sun speculate UEFA could force the teams to replay the first leg, while The Daily Express believe the French team could be thrown out of the competition following Lille’s apparent attempts to abandon the match after Ryan Giggs’ winner.
't Gezeik begint al
pi_46555360
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:46 schreef Heero87 het volgende:
Onzin, Valencia had meer balbezit (48-52), meer corners (2-3) en bijna evenveel schoten (10-8). Qua levensgrote kansen die niet werden benut was het 1-1 (Crespo, Villa). Zeker in het tweede bedrijf domineerde de uitploeg. Knap, want de arbiter was een thuisfluiter. Door de vroege gele kaarten kon Valencia bij de 2-1 niet aan de noodrem trekken. Die kaarten waren weliswaar terecht, maar dan hadden Maicon en Materazzi ook op de bon gemoeten. Hopelijk stelt de UEFA voor de returnwedstrijd een betere scheidsrechter aan.
http://i169.photobucket.c(...)orralla/claropy2.jpg
1942, 1944, 1947, 1971, 2002, 2004, 2008?
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:44:16 #278
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46555459
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:37 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

't Gezeik begint al
De fransen hadden zich beter moeten voorbereiden, internationaal hoeven ze nit te fluiten voor de vrije trap word genomen.

http://www.dailymotion.com/video/x19q6w_quaresma-crossbar-replays Toch een van de mooiste kansen van de speelronde
pi_46555609

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46556535
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:52 schreef Smeich het volgende:

[..]

Quaresma heerlijke speler om naar te kijken, jammer dat ik het Portugese voetbal niet zo kan volgen.
Typisch een speler die z'n eigen show opvoert. Paar leuke truucjes, maar totaal niet bezig met het teambelang. Ik denk dat ie 6 of 7 keer iemand gepoort heeft, om vervolgens balverlies te lijden. Kan ook wel begrijpen waarom ze hem hebben weggestuurd bij Barcelona.
pi_46556718
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:23 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Typisch een speler die z'n eigen show opvoert. Paar leuke truucjes, maar totaal niet bezig met het teambelang. Ik denk dat ie 6 of 7 keer iemand gepoort heeft, om vervolgens balverlies te lijden. Kan ook wel begrijpen waarom ze hem hebben weggestuurd bij Barcelona.
Ronaldinho was net zo toen hij daar arriveerde.

Als je die Quaresma kan temmen kan het wereldtop zijn
pi_46556871
Hij is 23, zou inmiddels beter moeten weten. Maar bij Porto leert hij het nooit, in Portugal zal ie ze wel allemaal kunnen uitspelen. Maar in wedstrijden zoals gister, zie je dan dat hij zich telkens vastloopt. Technisch is hij super begaafd, maar als hij niet leert om eens een bal breed te spelen na iemand gepasseerd te hebben, is dit zijn top.
pi_46557185
Ik ben al tijden fan van hem, dus ik vind het elke keer gewoon geweldig om naar die jongen te kijken! Die techniek, die balhandeling met de buitenkant van de voet, werkelijk fenomenaal! Hij zou een eigen topic moeten krijgen Nog mooier zou een transfer zijn naar Atléti!

Dit en vorig seizoen is hij echt heerlijk aan het ballen, vooral vorig seizoen was meneer met mooie effectieve passjes aan het strooien. Maar idd zoals gisteren wederom bewees.. functioneel tegen de toppers is hij minder ja. Maar zo was C.Ronaldo ook, al wel twee jaar jonger dacht ik.
pi_46559212
quote:
UEFA antwoordt vrijdag op Braamhaar-protest

22/2/2007 11:53

De UEFA zal vrijdagmiddag een beslissing nemen over het protest dat Lille heeft ingediend naar aanleiding van het doelpunt dat Manchester United maakte tegen de Franse club.

Lille was in rep en roer nadat Ryan Giggs in de 83ste minuut een vrije trap in het doel had geschoten terwijl de Fransen nog bezig waren met het neerzetten van de muur. Scheidsrechter Erik Braamhaar had de Welshman toestemming gegeven nadat de speler had laten weten dat de arbiter de muur niet op afstand hoefde te zetten.

Tot ontzetting van Lille keurde Braamhaar de treffer niet af. Het leek zelfs alsof de spelers van de thuisploeg op aandringen van de eigen technische staf van het veld wilde stappen, mede omdat de Nederlandse scheidsrechter enkele minuten eerder wel een goal van Lille had afgekeurd.

Dat Lille verrast werd door de vrije trap van Giggs zou te maken kunnen hebben met het feit dat scheidsrechters in de Franse competitie een andere regel hanteren. Daar mag een vrije trap pas genomen worden na een fluitsignaal van de arbiter.
pi_46562801
quote:
"Rellen ManUnited in categorie Feyenoord"

Xavier Thuilot, algemeen directeur van Lille, heeft donderdag gesuggereerd dat Manchester United door de UEFA uit de Champions League moet worden gezet. Tijdens het duel tussen beide ploegen braken dinsdagavond ongeregeldheden uit bij het vak met Engelse fans.

Thuilot verwees naar het lot van Feyenoord, dat uitgesloten werd van verdere deelname aan de UEFA Cup, nadat Rotterdamse supporters zich rond de wedstrijd in Nancy hadden misdragen. "Het is aan de UEFA om te beslissen in deze zaak, maar het is duidelijk dezelfde categorie als Feyenoord", aldus Thuilot.
En nou OPZOUTEN met die KUT Fransen
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:15:47 #286
67174 Dos37
Come on Twente
pi_46564235
idd wat een tuig die kut fransen die hebben het gewoon aan hunzelf te danken ze verkopen gewoon te veel kaarten voor 1 vak willen mensen er proberen te ontsnappen gaan ze traangas gooien :n
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 22 februari 2007 @ 19:51:43 #287
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_46569527
Ook in deze valt SCUM niks te verwijten. Ze hebben van te voren de stadion keuze aangekaart als onverstandig (als ze toch niet in Lille spelen, waren dan niet in Stade de France?), ze hebben gezegd dat er ongetwijfeld lokale fans kaarten zouden kopen voor het thuis vak etc.

Dan beslist de politie om al die fans met kaarten voor Lille vakken in het uitverkochte uitvak te gaan proppen, wat gewoon tegen alle veiligheidsvoorschriften is en gevaar voor alle fans oplevert.

Als de 1e mensen worden platgedrukt kun je juist van Engelse fans verwachten dat ze met de geschiedenisles van 1989 in het geheugen weten dat ze voor hun veiligheid over de hekken zullen komen, en voor niks anders dan dat.

Nee de Franse politie knuppelt alles gelijk genadeloos neer en mikt nog even een portie traangas in het veel te volle vak. Levensgevaarlijk.

En dan durft zo'n Idiote voorzitter van Lille na afloop nog even als slechte verliezer te stellen dat SCUM maar door de UEFA uit het toernooi moet worden gezet?

De sanctie voor Feyenoord sloeg al helemaal nergens op, maar dan slaat dit nergens op in het kwadraat.

En nergens hoor je iemand van Lille ook maar over de actie van het veld verlatn of het bekogelen van SCUM spelers na de 1-0.....

Is er in dit kader buiten Frankrijk ook maar 1 iemand die denkt dat Platini onpartijdig is en Franse clubs/voetbal net zo zal behandelen als buitenlandse clubs/voetbal?
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_46569749
Ik ben 't eens met alles wat je neertypt EW, maar ik ben er echt bang voor dat door één of ander wazig wetsartikel o.i.d. Man U gestraft gaat worden, want ongeacht hoe vaak ze 't aangegeven hebben (kijk naar Feyenoord, die ook waarschuwingen hebben gegeven), er toch fans over de hekken zijn gekomen. Fout van Man U dus straffen.

Ik ben er echt bang voor, als 't zo is wil ik wel 'n knokploeg samenstellen om richting Lille te gaan en 't stadion echt te verbouwen
pi_46585057
Helemaal met EW eens.
pi_46586354
DIGGER en EW die het voor United opnemen, het moet niet gekker worden.

Ze hebben wel gelijk natuurlijk.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_46593021

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46593506
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:53 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Schwalbe van het jaar.
pi_46593524
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:38 schreef DIGGER het volgende:

[..]

En nou OPZOUTEN met die KUT Fransen
Frans voetbal begint mij nu onderhand de keel uit te hangen.
pi_46593657
Generaliseren tot en met
pi_46601669
pi_46601759
nu hopen dat Man U niet afgerekend wordt op 't feit dat de supporters over de dranghekken kwamen
pi_46711096
quote:
Verongelijkt Lille blijft het hogerop zoeken

26/2/2007 20:22

Lille legt zich niet neer bij de 1-0 nederlaag tegen Manchester United in de heenwedstrijd van de achtste finale van de Champions League. De Fransen gaan in hoger beroep om de in hun ogen ongeldige goal van Man United-aanvaller Ryan Giggs aan te vechten. De zaak dient vrijdag.

In eerste instantie wees de tuchtcommissie van de UEFA de eis om een replay af. De rechters van de Europese voetbalbond steunden scheidsrechter Eric Braamhaar, die Giggs een vrije trap liet nemen terwijl Lille nog bezig was een muur neer te zetten en de keeper zijn doel bijna had verlaten.

'Zij die de wedstrijd hebben gezien, snappen waarom wij in beroep gaan', legde Lille-voorzitter Michel Seydoux uit aan Reuters. 'Deze zaak moet tot op de bodem worden uitgezocht door de UEFA. Het moet duidelijk worden dat de scheidsrechter de uitkomst van dit duel heeft beļnvloed. Wij hebben de morele plicht door te procederen.'

Mocht Lille opnieuw een juridische nederlaag leiden, dan is de strijd nog niet voorbij. De verongelijkte club stapt dan naar het arbitragehof voor de sport (CAS) in Zwitserland.

Overigens is de UEFA nog aan het onderzoeken of het Lille bestraft voor het dreigement om het veld te verlaten. Bovendien bestudeert de bond de supportersrellen die zich tijdens het duel afspeelden.
  maandag 26 februari 2007 @ 22:03:59 #298
67174 Dos37
Come on Twente
pi_46713280
Ik hoop dat die kut Fransen voor eeuwig uitgesloten worden in Europa

die voegen toch niets toe met 1 europa cup 1 en 1 europa cup 2
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_46713712
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:53 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46715073
PSV en Chelsea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')