Plots beseften ze hoe enorm failliet de club gaat na alle boetes van de UEFA?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:29 schreef -Willempie- het volgende:
Wat een mietjes, niet eens doorzetten.
Ja wat is er aan de handquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:31 schreef 2Drix het volgende:
Ze lopen het veld af?
Wat gebeurt er precies??
Giggs nam de vrije trap terwijl Lille de muur nog aan het neerzetten was dus hij ging er zo in en Braamhaar telde hem. Vanaf de aftrap trapte Lille de bal buiten de lijnen en liep het veld af.quote:
Hij werd helemaal maf, en we konden duidelijk liplezen deze keer..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:39 schreef Piet_Veerman het volgende:
Van Bommel krijgt vast nog wel wat te horen van de UEFA na dat juichen.
Kan je het even citeren hierr??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij werd helemaal maf, en we konden duidelijk liplezen deze keer..![]()
laat Braamhaar daar maar zittenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik hoop voor Braamhaar dat ie nog veilig en ongeschonden uit Frankrijk terugkomt
Al was de goal overigens gewoon terecht, hij liep weg bij die vrije trap en deze mocht dus gewoon genomen worden volgens mij.
PUUUTAAAAAAAA!!!!quote:
Ik wilde niet zover gaan, maar dacht 't eigenlijk welquote:
Altijd een dag laterquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Worden vandaag de samenvattingen ook uitgezonden of komt dat morgen allemaal pas?
Hoeren!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vergeef me, maar wat betekent dat?
Ik zou zeker Celtic - Milan ff kijken morgen. Gilardino maakt me daar toch ff een mislukte schwalbe.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Worden vandaag de samenvattingen ook uitgezonden of komt dat morgen allemaal pas?
Tja, ik kan kiezen tussen voetbal of de RTL 4 vrouwen jankfilm, ik denk dat je wel snapt dat ik voor optie 2 kies?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ik zou zeker Celtic - Milan ff kijken morgen. Gilardino maakt me daar toch ff een mislukte schwalbe.
hoerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vergeef me, maar wat betekent dat?
Youtube -> Videos -> Most Recent -> Sports (Categorie)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
Stakkers bij de NOS
Ik zou bijna 12 euro per maand voor Sport1 gaan betalen
Volgens mij ligt het niet meer aan marco alleen hoor.quote:
aha, een intikker dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef Tommeke het volgende:
Een echte Nistelrooy goal!
Inderdaad, dat was meteen de 1e reactie van Andy Townsend op ITV1 en Sir Alex was ook totaal niet amused, gebruikte meermalen het woord "Disgrace" en vond dat de UEFA hier keihard tegen moest optreden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:51 schreef Heero87 het volgende:
Benieuwd of Platini na Feyenoord ook tegen z'n eigen landgenoten durft ingrijpen.
Zou me verbazen als die in de extreme mini samenvattingen die ze uitzenden zit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ik zou zeker Celtic - Milan ff kijken morgen. Gilardino maakt me daar toch ff een mislukte schwalbe.
Buitenspel op het moment van doorkoppen/schampen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |