Is niet jouw moederquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:54 schreef opgebaarde het volgende:
JE MOEDER
Neuspeuteren is smerig vuilakquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mensen, telkens als ik aan jullie denk zit ik aan mezelf.
dus zet ik hem vast centraalquote:
*fap *fap *fapquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Neuspeuteren is smerig vuilak
Met Viva La Révolutionequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:59 schreef murp het volgende:
[..]
zal ik een mooie usericon voor je maken?
wacht maar af, ik heb iets anders in mn gedachte, is dat ook goed?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Met Viva La RévolutioneEn paaaaaaars en roooooze en mooiigheid enzo
Oh jeequote:Op donderdag 15 februari 2007 14:00 schreef murp het volgende:
[..]
wacht maar af, ik heb iets anders in mn gedachte, is dat ook goed?
Maak hem te groot en NSB haar zodra ze die ava gaat gebruiken en spreek je connecties aan en naai haar een ban aan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:59 schreef murp het volgende:
[..]
zal ik een mooie usericon voor je maken?
Klein gokje, hij wordt hondsirritant?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:00 schreef murp het volgende:
[..]
wacht maar af, ik heb iets anders in mn gedachte, is dat ook goed?
NOOITquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maak hem te groot en NSB haar zodra ze die ava gaat gebruiken en spreek je connecties aan en naai haar een ban aan.
DO IT
ik? conecties?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maak hem te groot en NSB haar zodra ze die ava gaat gebruiken en spreek je connecties aan en naai haar een ban aan.
DO IT
ik noem dat geen gokken, not in a longshot evenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Klein gokje, hij wordt hondsirritant?
Eh?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:07 schreef Stommie het volgende:
[urlhttp://forum.fok.nl/topic/981981/1/50#46330722[/url]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Fok topics kun je gewoon link van plaatsen heur
Het Rokershoekje 48, met zonder te grote avasquote:
dat je de url gewoon zonder code tags kan dumpen hierquote:
Ruikt verdacht.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:13 schreef Piovan het volgende:
.
Ja, wat zat je me tequote:Op donderdag 15 februari 2007 14:17 schreef Stommie het volgende:
allememaggies wat ben ik ook een stomkop....
* gaat beschaamd in een hoekje stilletjes roken en schrijft ook voorhoofd 'je verdiende loon rekel'
nummer 2quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:33 schreef murp het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
Omg Murp, ik vind ze nog tof ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:33 schreef murp het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omg Murp, ik vind ze nog tof ook
die is groter dan 100kb..quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wou je relluh!?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:33 schreef murp het volgende:
Graag jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wou je relluh!?
[afbeelding]
check mn fotoboek..quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Laat je nu je vrouwelijk kan zien, murp?
Je zou de penis van een 15jarig chinees jongetje nog niet eens omhoogkrijgen.quote:
ja he? ik zal eens effe kieken....quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:39 schreef Piovan het volgende:
murp gare mafkees
wat zijn dat voor amateur gifjes?
doe eens wat andere effecten erin
Zolang jij mijne maar omhoog krijgt, zuigen kreng!quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Je zou de penis van een 15jarig chinees jongetje nog niet eens omhoogkrijgen.
Volgens mij heb ik daar ooit een filmpje van gezien, uitschuifbare clitorissen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zolang jij mijne maar omhoog krijgt, zuigen kreng!
d: doe een koprol!quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:39 schreef murp het volgende:
[..]
en dan?
ik ben nu bij C... is er ook een D ?
speciale voor de hele piokloon affairequote:Op donderdag 15 februari 2007 14:44 schreef Queen_Bee het volgende:Het is je reinste klonerarij, vet pienter man!
Pezuzuzuz
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
speciale voor de hele piokloon affaire![]()
het moet nu niet raarsterder worden !quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
het moet nu niet raarsterder worden !
geweldig plaatjequote:Op donderdag 15 februari 2007 14:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wou je relluh!?
[afbeelding]
Mooie ava heb k hèquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:02 schreef Broekpaling het volgende:
Present*
neequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:18 schreef Piovan het volgende:
iemand gister ook die paardjesfilm gezien
wat voor opleiding?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:23 schreef Piovan het volgende:
verder ga ik nu september beginnen met opleiding
heb ik altijdquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een patatje met zonder mayo.![]()
Patatje zonder metquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een patatje met zonder mayo.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Pindasaus.Vooral van de Chinese patat boer.
![]()
Ja, die studio technikus opleiding in Hilversum heeft wel een beetje interesse opgewekt, bedankt!quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Was er nog iets van je gading op die site ?![]()
jij was tog vister?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, die studio technikus opleiding in Hilversum heeft wel een beetje interesse opgewekt, bedankt!![]()
ja...quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:46 schreef Piovan het volgende:
visters vangen in de waters
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:46 schreef Piovan het volgende:
visters vangen in de waters
Ah, mooi !quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, die studio technikus opleiding in Hilversum heeft wel een beetje interesse opgewekt, bedankt!![]()
geen ideequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:53 schreef Piovan het volgende:
ja eee
waar is brootkors hij heef ban maar waar ishij
Ben je dronken ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:53 schreef Piovan het volgende:
ja eee
ik was hem al lang vergetenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:53 schreef Piovan het volgende:
ja eee
WAt doe jij nu weer hierquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:02 schreef TheSorrow het volgende:
Lekker smokuhhhh
Da's ernstigquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
Signaaluitval hierzo, tv heeft opeens geen beeld meer en af en toe moet het internet er ook aan geloven.![]()
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh, word er niet goed van nu.![]()
Dan maar even m'n gitaar pesten.![]()
Goed..beetje rustig hier. Mja, vanavond mischien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef Tezz het volgende:
kinders kinders hoe ist leven hier?
Ja klopt, maar de kabouters doen het niet en husband heeft vandaag de vakantieboodschappen gedaan (hele klus, we gaan met 8 volwassenen en 7 kinderen) en moet nog werken vannacht dus die had geen tijd. Maar ik ga zometeen (eerst eten koken) lekker op het bankje liggen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Goed..beetje rustig hier. Mja, vanavond mischien.![]()
Uitgepoetst ? Je moet je rug toch een beetje ontzien voor de vakantie ?!![]()
Kutkabouters ook !quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de kabouters doen het niet en husband heeft vandaag de vakantieboodschappen gedaan (hele klus, we gaan met 8 volwassenen en 7 kinderen) en moet nog werken vannacht dus die had geen tijd. Maar ik ga zometeen (eerst eten koken) lekker op het bankje liggen!
Ja normaal heb ik wel een laptop maar die is van het werk en aangezien ik vakantie heb (joepie!!!!!!) heb ik hem daargelaten!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kutkabouters ook !Nou dat zal dan idd wel een hele auto vol geweest zijn. En heb je een laptop ? Kan je iig liggend op de bank fok!ken.
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja normaal heb ik wel een laptop maar die is van het werk en aangezien ik vakantie heb (joepie!!!!!!) heb ik hem daargelaten!
Dus ik denk dat er vanavond weinig geFOK!t wordt, want pc staat in 'zo'n geweldig mooie ik-sta-leuk-in-de-kamer-maar-je-hebt-er-niets-aan teakhouten computerkastje. En zo'n kutkastje is gemaakt voor en door Indo's, die allemaal klein zijn. Kom ik aan met mijn 1.85 mtr. Zit niet echt lekker. Maar ja, vrouwen he, als het maar mooi is dan mag het!
Ik zo ook douchenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:27 schreef Broekpaling het volgende:
Gitaargespeeld en gedouched heeft*
Avond!![]()
Mooi weer vandaag!![]()
Zometeen gehaktballen.![]()
Whehe, ik eet zometeen rode kool.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik zo ook douchen
Rode kool
Aardappels met appelmoes
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:44 schreef Queen_Bee het volgende:
And then she'd say it's OK I got lost on the way
But I'm a Supergirl and Supergirls don't cry
And she'd say it's allright I got home late last night
But I'm a Supergirl and Supergirls just fly
And then she'd say that nothing can go wrongquote:
Nee, fipo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:53 schreef Tezz het volgende:
amen
Uhuh, is m'n mic aanquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:48 schreef Queen_Bee het volgende:
And then she'd shout down the line tell me she's got no more time
Cause she's a Supergirl and Supergirls don't hide
And then she'd scream in my face tell me to leave leave this place
Cause she's a Supergirl and Supergirls just fly
Oh yeah
Aight bradda, jewaids.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Uhuh, is m'n mic aan
Kan ie harder, oke, check, the gramma-boy
Ik ben all up in tha club
Jointje in m'n smoel en een bacco in m'n cup
Je ass zo flex, laat me spacen als drugs
Ik open je billen jij blijft onder ons
anders zitten er 5 in je kont
Ik bedoel 5 biggie bana's, bana zo biggie
Die je zweten doen als sauna's
Baby wil je chillen, ik heb hier marihuana
Sperma als bodyarmer trek je jacka uit
want de kempi houd je warmer
Jennifer, Melanie, Suzzy en Jolanda
Zeggen fock je ex, we zijn alle 4 spanger
Ik neuk korte en lange, boerinne als Suzzane
Zelfs rappende bitches zoals Goldy uit Zaandam
Van slowly tot sneller van de douche naar de kamer
Ik kan je liefde zijn, sex is meer dan een vader
Relax em in m'n world, sexen, J's blazen
En iedereen is blij, zoals bij de feestdagen
Pink Floyd - Wish You Were Here.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:57 schreef PeZu het volgende:
So, so you think you can tell Heaven from Hell,
blue skies from pain.
Can you tell a green field from a cold steel rail? A smile from a veil?
Do you think you can tell?
And did they get you trade your heroes for ghosts?
Hot ashes for trees? Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change? And did you exchange
a walk on part in the war for a lead role in a cage?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl,
year after year,
running over the same old ground. What have we found?
The same old fears,
wish you were here.
zekerquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:59 schreef Broekpaling het volgende:
Pink Floyd - Comfortably Numb
Nog zo'n heilig nummer.![]()
vond ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:18 schreef Tezz het volgende:
interessante dialoog.
ik was heel even bang dat het een monoloog werd maar gelukkig!quote:
ik kan wel typen hoor...quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik was heel even bang dat het een monoloog werd maar gelukkig!
Heb jij erotische gevoelens voor vader Abraham?quote:
Nee, alleen voor jouquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:57 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Heb jij erotische gevoelens voor vader Abraham?
Dat zou een hoop verklaren, namelijk.
Kwam van rechts, ofnie?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kwam hem trouwens wel eens tegen p straatMaar ik wist niet wie die was
Pure training voor mijn rechterhand, dat soort opmerkingen.quote:
Crap, daar heb ik dan ook niet veel aanquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Pure training voor mijn rechterhand, dat soort opmerkingen.![]()
zie je nou wel?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
JIj bent veel leuker nu je lief bent![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Crap, daar heb ik dan ook niet veel aan
Wel zoeen die een beetje roodgekleurd is geraakt, tweedehands van een vriend.quote:
bedanktquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:09 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wel zoeen die een beetje roodgekleurd is geraakt, tweedehands van een vriend.
Mag je ook hebben.![]()
Met zonder ketchup?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:08 schreef Piovan het volgende:
tvp mij mok ok hbr dr zag ik dt sta
Maar..maar, ik ben hier al sinds het 1e uur!quote:
let maar niet op hem hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar..maar, ik ben hier al sinds het 1e uur!![]()
Ik ben jullie passiefe vriend!
murpquote:
ik ben in een ander topic al aan het proberen om uit te vogelen wat die naam nou precies betekent maar hij wil niets zeggen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
Ik vind 'murp' echt een mod-naam.
![]()
![]()
Sorry, was even aan het chatten.quote:
ooh skiën zekerquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sorry, was even aan het chatten.![]()
HOI TEZZ!![]()
Tezz gaat op vakantie!Tezz gaat op vakantie!
Tezz gaat op vakantie!
Tezz gaat op vakantie!
![]()
chatterdechat daar begin ik niet aan hoor. Ik heb wel msn maar doe het werkelijk bijna nooit meer!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sorry, was even aan het chatten.![]()
HOI TEZZ!![]()
Tezz gaat op vakantie!Tezz gaat op vakantie!
Tezz gaat op vakantie!
Tezz gaat op vakantie!
![]()
mjeh maar het is daar wel een beetje weer danquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef Tezz het volgende:
Ja Tezz mag een hele week weg! Maar ik ga maar naar de Ardennen en daar ligt geen sneeuw...
Hetzelfde als hier. Normaal ligt er in die streek ALTIJD sneeuw rond deze periode. Wij de kinderen blij gemaakt dat ze mochten sleeen en sneeuwballen mochten gooien., nou, er zal hooguit een druk regen vallen maar GEEN sneeuw....quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
mjeh maar het is daar wel een beetje weer dan![]()
Nou en, even lekker erstussenuit!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef Tezz het volgende:
Ja Tezz mag een hele week weg! Maar ik ga maar naar de Ardennen en daar ligt geen sneeuw...
so sadquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hetzelfde als hier. Normaal ligt er in die streek ALTIJD sneeuw rond deze periode. Wij de kinderen blij gemaakt dat ze mochten sleeen en sneeuwballen mochten gooien., nou, er zal hooguit een druk regen vallen maar GEEN sneeuw....![]()
ja ben er ook echt aan toe. Voel me kut, mijn rug doet nog steeds berepijn (klote hernia) en ik heb gewoon echt zin om met mijn vrienden een hele week te zuipen! We hebben lekker heeeeeel veel bier en wijn en chips gekocht!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou en, even lekker erstussenuit!
Ik ben best jalours op je hoor!
Ah, leuk!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja ben er ook echt aan toe. Voel me kut, mijn rug doet nog steeds berepijn (klote hernia) en ik heb gewoon echt zin om met mijn vrienden een hele week te zuipen! We hebben lekker heeeeeel veel bier en wijn en chips gekocht!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, leuk!![]()
Wel minder van je rug.![]()
Broek hoopt dat Tezz geen last van d'r rug krijgt tijdens de vakantie*
true truequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maaaaaaaar: bier en wijn en chips en peuken!
succes!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga ook pleitos, val om van de slaap, en moet er morgen nog vroeg uit ook.![]()
Achja, nog maar 18,5 uur tot het weekend.![]()
trusten!!!!! Ik ga nog maar even verder FOK!-en, moet internet straks een hele week missen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga ook pleitos, val om van de slaap, en moet er morgen nog vroeg uit ook.![]()
Achja, nog maar 18,5 uur tot het weekend.![]()
quote:
nee dat komt omdat ik eten aan het koken was, h aha !quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt een hernia ! Geen wonder dat ik geen reactie meer kreeg op mijn post over je computerkast..
![]()
![]()
Maargoed...hoi![]()
oke oke ik zal braaf reageren (quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, dat schiet niet op zo'n kastje. Een hernia kan je nu helemaal niet gebruiken (wanneer wel trouwens) Ik kan (soms) gelukkig ook nog net op tijd voor het oog mooie, maar nutteloze zaken uit m'n vriendin d'r hoofd praten.
![]()
Nou, ik ben ook weg. Even m'n vriendin van d'r werk halen en dan even lekker makkelijk eten met z'n drieën bij de italiaan.Als je niet meer post voordat je weg gaat, een fijne vakantie toegewenst !
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat is ook geen porum ! Ik heb dan ook alleen maar een laptop, kan ik op de bank zitten of aan de eettafel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
oke oke ik zal braaf reageren (): jajajaja ik weet het wij (wij vrouwen) zijn eigenwijs. Liever een mooie kast waar je klote aan zit dan een lelijk bureau in de kamer met een nog lelijkere bureaustoel!
Wat heb je trouwens gegeten bij de Italiaan?
Gezelli! Ik heb maar wat restjes uit de kast getrokken vandaag. Was trouwens ook prima te kanen maar lekker uit eten is beter!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, dat is ook geen porum ! Ik heb dan ook alleen maar een laptop, kan ik op de bank zitten of aan de eettafel.![]()
Ik heb een pizza roma met xtra salami op (tomaat, kaas, ham, salami), m'n vriendin spaghetti inferno en de kleine meid een pizza margherita![]()
GADVERquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:06 schreef PeZu het volgende:
omg ik drink her fuit 2 day peer passievrucht
Restje moesten op tuuk voordat je weggaat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gezelli! Ik heb maar wat restjes uit de kast getrokken vandaag. Was trouwens ook prima te kanen maar lekker uit eten is beter!
Tis zo maar rustig hier he!
tis nog best lekker ookquote:
en u heeft helemaal gelijk!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Restje moesten op tuuk voordat je weggaat.Af en toe buiten de deur eten moet gewoon
![]()
'T is zeker rustig, maar ik moet zeggen dat ik ook niet altijd zin heb om te posten hier hoor...soms gewoon ff lurken op andere subfora vind ik ook welleens prettig. Of postopkrikken woordspelletjes in MEN![]()
heel lang geledenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:05 schreef Tezz het volgende:
kijk eens wie we daar hebben, tis onze murp
toen onze murp een murpje was tralalalalalala
Als er in CUL niet gepost wordt dan maar naar KULquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
en u heeft helemaal gelijk!
Mijn favo forum is en blijft CUL, maar daar wordt niet zo heel veel gepost op het moment. Ik houd het vandaag toch niet lang meer vol denk ik, ga dadelijk plat.
Precies..........en ik ben niet van het type rustig-aan-doen. Tenzij mijn huis schoon is, mijn koelkast gevuld, mijn werk niet opgestapeld op tafel ligt en er verder niemand in huis is (zoals nu!!!) Dan wil ik wel eens een dvd-tje kijken of een uurtje internetten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als er in CUL niet gepost wordt dan maar naar KULEn ja, doe rustig aan hè !
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Precies..........en ik ben niet van het type rustig-aan-doen. Tenzij mijn huis schoon is, mijn koelkast gevuld, mijn werk niet opgestapeld op tafel ligt en er verder niemand in huis is (zoals nu!!!) Dan wil ik wel eens een dvd-tje kijken of een uurtje internetten.
een uurtje maarquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Precies..........en ik ben niet van het type rustig-aan-doen. Tenzij mijn huis schoon is, mijn koelkast gevuld, mijn werk niet opgestapeld op tafel ligt en er verder niemand in huis is (zoals nu!!!) Dan wil ik wel eens een dvd-tje kijken of een uurtje internetten.
ja inderdaad. Een doe-niets vakantie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het wordt dan ook een doe-vakantie ?
gelukkig maar...de boog kan niet altijd gespannen staanquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja inderdaad. Een doe-niets vakantie.
kee dam!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja na dat uur begint er weer een nieuw uur
Truste ! Hoe laat ga je ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
ik ga er van tussen voor vandaag.....plat! Morgen nog ff en dan ........ off I go!
wat de kloon zegtquote:
Ik hou ff een break qua smoken trouwensquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja johFBI files gekeken
Pokeren
Have funquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:36 schreef opgebaarde het volgende:
Heb het heulemaal gehad met partypoker...
Nu maar ff tas inpakken en masturberen
Beetje gemalen glas in je hand doet wonderen mischienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:39 schreef opgebaarde het volgende:
Hm, na 16 keer is er altijd zo weinig aan, punt ligt ongeveer op 12
Maar zoals de grote Oebiedoebie altijd zei: braw si mahlis kapa tongeah
Net zoals iets als: vorral doorrrrgaahn
Spankey, alles goed ?!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Groetjes aan opgebaarde en BeeDee![]()
![]()
Ja, is okee, ga alleen bijna afsluiten voor vandaagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Er is contact!!!![]()
![]()
BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee![]()
Ja goed man, hoe is het met jou?!
Het is ook alweer laat he, ik ga er zo ook maar mijn nest opzoeken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:28 schreef BeeDee het volgende:
Ja, is okee, ga alleen bijna afsluiten voor vandaag![]()
Normale mensen stoppen niet zo vroeg, maar ja we zijn watjes, doe je niets aanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het is ook alweer laat he, ik ga er zo ook maar mijn nest opzoeken.
In mijn ritme is het nu de vooravond. Ik denk, ik ga eens vroeg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:32 schreef BeeDee het volgende:
Normale mensen stoppen niet zo vroeg, maar ja we zijn watjes, doe je niets aan![]()
Chill, rook ze. Bedankt voor het melden, raak altijd bezorgd wanneer ik niet weet waar je bent.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:34 schreef BeeDee het volgende:
Ik ga nog ff een peuk doen. Da's buiten je weetz...
I know..vandaarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Chill, rook ze. Bedankt voor het melden, raak altijd bezorgd wanneer ik niet weet waar je bent.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
Murp, nu je toch op de UI-tour bent. Kan je niet een mooie frisse penis in de mijne laten flitsen?
Als vriendendienst vanwege die bebloede dildo.
so?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh en
Gepost op 16-02-2007 om 09:15 pm Bericht citeren
Volgens mij is het niet toegestaan om beelden van DeviantART te gebruiken voor een avatar.
Stomme kut
Dat ze een stmme kut is dat ze dat in mn fobo zetquote:
ik ga effe kieken..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat ze een stmme kut is dat ze dat in mn fobo zet![]()
so so sadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Graag gedaan!
Ik zal ook even een melding maken bij betreffende fotografen, geen probleem.Zomg
moeten ze die plaatjes maar niet klikbaar maken, rellen met devianart...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Graag gedaan!
Ik zal ook even een melding maken bij betreffende fotografen, geen probleem.Zomg
en als het niet mag doe dan de right click disable ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:37 schreef murp het volgende:
[..]
moeten ze die plaatjes maar niet klikbaar maken, rellen met devianart...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |