Inderdaad. Bovendien drijven ze de huizenprijs ook op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef du_ke het volgende:
Ze willen zelfs nog een extra stukje gracht erbij doe nop termijn. Maar die grachten geven inderdaad een bepaalde sfeer
.
Ik zit nog aan m'n eerste bakkie koffiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 05:24 schreef Una_Piedra het volgende:
Waar zijn alle meppelers gebleven?
quote:
Wat vind jij duur. Zover ik weet krijgen Meppelers nog steeds een fikste korting. Het kon ook niet meer gratis er werd elke week echt voor duizenden en duizenden euros weggebracht en de gemeente betaalde alles aan de R.O.V.A.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:11 schreef sunshine het volgende:
Weet je wat ik trouwens heel stom vind van Meppel?
Je kunt niet meer je grofvuil gratis wegbrengen! Vroeger had je nog op zaterdagmorgen dat je het gratis mochgt wegbrengen, maar dat is niet meer. Het is hartstikke duur geworden. En dan vinden ze het gek dat je het stiekem bij de container neerzet.
Ik wel ja, ben aan het klussen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:54 schreef guitarist.nl het volgende:
En jij?
Vergeet geen cake te halenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Even wat 'drinken' met een jongedame![]()
Dan is ie iig versquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:06 schreef guitarist.nl het volgende:
O ja, cake. Dat ga ik vergeten
Zeg maandag nog maar een keer
Ik kon aardig wat kwijt op het nieuwjaarsvuur in de Ezingequote:Op donderdag 22 maart 2007 08:11 schreef sunshine het volgende:
Weet je wat ik trouwens heel stom vind van Meppel?
Je kunt niet meer je grofvuil gratis wegbrengen! Vroeger had je nog op zaterdagmorgen dat je het gratis mochgt wegbrengen, maar dat is niet meer. Het is hartstikke duur geworden. En dan vinden ze het gek dat je het stiekem bij de container neerzet.
Daar was ik ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik kon aardig wat kwijt op het nieuwjaarsvuur in de EzingeEn ik was niet de enige.
Ben alleen vergeten mijn schuur op te ruimen![]()
Ik ga toch geen jaar wachten?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik kon aardig wat kwijt op het nieuwjaarsvuur in de EzingeEn ik was niet de enige.
Ben alleen vergeten mijn schuur op te ruimen![]()
Tssssk....quote:
Verdorie, heb ik dat weer gemist. Mist is leuk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:17 schreef sunshine het volgende:
Sjowey! Het is mistig! Ik kan de flat aan de andere kant van het grasveld niet meer zien!![]()
Ik jou wel, lekkere knul.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Heey Picht, ik herkende je echt niet
Hemos, dat is van mijn oom. staan voor Henk Mosterman zo heette mij opa (of heet) nu is het van mijn oom.quote:Op zondag 29 april 2007 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Hemos, stofzuiger uit Meppel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heb me prima vermaakt. M'n gejat gewaande fiets is ook weer terug dus tevredenheid overheerstquote:
Je eerste rijles?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:19 schreef WEST het volgende:
voor de meppellers kom maandagavond tussen 19:00 en 20:00 niet op straat![]()
Ohnoes, weer zo'n gevaarlijke gek.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:19 schreef WEST het volgende:
voor de meppellers kom maandagavond tussen 19:00 en 20:00 niet op straat![]()
niet de eerste, ik heb er al 10 gehad. Maar tussen de laatste rijles en nu zit wel 1,5 jaarquote:
.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:02 schreef WEST het volgende:
[..]
niet de eerste, ik heb er al 10 gehad. Maar tussen de laatste rijles en nu zit wel 1,5 jaar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |