Niet slim he?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:21 schreef Et-Cetera het volgende:
Dus je gaat de boel verbouwen, maar je begint met schilderen en sauzen?
Niet echt slim
Lijkt me ook inderdaad! Sauzen moet je doen als de kamer helemaal leeg is!quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef sunshine het volgende:
Oke
En wat is dan wel de juiste volgorde als ik niet eerst moet sauzen en schilderen?
Dat leek mij juist handig omdat als die ombouw er staat ik echt niet meer bij het raampje kan en die muren boven de ombouw ook niet handig meer kan sauzen...
Ik ben dus een echte klusn00b...
Als ik die balken op de grond laat steunen, kan ik ze dan niet gewoon klemmen tussen de muren?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:15 schreef densmee het volgende:
meet even de afstanden tussen de muren
maak een plan hoe het matras moet komen liggen
vul overige ruimte op
BV
kamer is 3x2.2m
bed is 2x2m
vul de rand van 20cm op met een plank die je zo maakt dat hij even hoog is als het matras
zet balken met een kopmaat van 7x5cm op de muur vast met keilbouten
maak een frame waar je latten bodem inpast en je 'wekkerplank'
Oke, maar dus eerst verder met het kamertje leeghalen en dan behang scheuren!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:20 schreef densmee het volgende:
kan ook dat je een framepje maakt wat op de grond stunt zorg wel dat het stabiel is
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:57 schreef sunshine het volgende:
Ja geweldig!
Alleen is het lastig om het raampje te schilderen en de muren boven de bedombouw te sauzen als die ombouw er al is. Of nee, ik hoef natuurlijk de lattenbodem er nog niet in te laten. Als ie past kan ie er ook weer uit natuurlijk!
Of ik handig ben met klussen weet ik eigenlijk niet. Geef me een lap stof en ik maak een broek/jurk/jas noem maar op. Geef me wol en ik brei/haak een trui of wat dan ook. Schilderen op een doek lukt me ook vrij aardig en ik heb een tijd tiffanylampen ed gemaakt. Maar ik heb nog nooit een goed gat in een muur kunnen boren. Dus het wordt nog wat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:20 schreef Marsepein het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk, en als je echt je handigheid op de proef wilt stellen, dan maak je de ombouw demontabel. Dan kun je hem tijdens het schilderen weghalen
Ja! Die zocht ik! Tnxquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:39 schreef Marsepein het volgende:
Je kunt trouwens met floorplanner een leuke plattegrond van de kamer maken. Zie Floorplanner, maak zelf een plattegrond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |