Oh noes! Dat zegt me nog niks natuurlijk..quote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef sunshine het volgende:
Het is een ECO line. Foto's heb ik er niet van, sorrie...
Precies, dat bedacht ik me ook net. Scheelt wel dat ik ook in Meppel woon. Wat zijn de afmetingen van het apparaat? Ik heb hier namelijk niet zoveel ruimte meer.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:15 schreef sunshine het volgende:
Nee, maar over een gratis droger zou ik niet zo moeilijk doen hoor. Hij is een jaar of 8 oud, maar doet het verder prima. Hij is wit, er kan een gewone lading wasgoed in en hij stopt vanzelf als de was droog is. Je kunt kiezen uit net droog, strijkdroog, kastdroog en ook nog uit koude lucht om dingen te luchten ofzo.
Nee die heb ik nietquote:Op maandag 16 juli 2007 22:07 schreef guitarist.nl het volgende:
Geen eens computermeuk?
Gelukkig dat iemand er wat aan heeft. Ikzelf had de ruimte er niet voor in mijn badkamer.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:23 schreef sunshine het volgende:
Topic kan dicht. Ik hoorde niets meer van Picht en nu kan een jonge vrouw met 3 kleine kinderen hem goed gebruiken. Ze komt hem zaterdag ophalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |