waar in adam is dat!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:19 schreef SpecialK het volgende:
Een van m'n buren verkoopt z'n hele fokking snackbar
op marktplaats![]()
Westerparkquote:
en maar 26k voor snackbarquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Westerpark
Nassaukade, wittekade enzo
Gebruiktquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:13 schreef SuperwormJim het volgende:
VIBRATING TONGPIERCING, LET YOUR IMAGINATION GO WILD
STAAF IS RECHT, 16 MM LANG EN 1,6 MM DIK
JE ZET HEM IN ELKAAR ZOALS EEN NORMALE PIERCING, MET EEN EXTRA DRAAI START HET PLEZIER.
INCL. TWEE BATTERIJEN VOOR MEER DAN EEN UUR PLEZIER
[afbeelding]
Twee huizen verderop!quote:Mooie grenen tafel met 4 rieten stoelen...
Ziet er nog goed uit!!
Tafel heeft wel een lakje nodig!
Doe een leuk bod!!
Je naam is toepasselijke voor dit topic.quote:
Niet in de straat maar wel in de omgeving.quote:Hoi,welke vrouw heeft er zin in een leuke chat en wie weet meer met een leuke,spontane en gezellige man van 29?
Zal je niet teleurstellen :-)
Tot chats
xxxxxxx@hotmail.com
? ik verkoop geen afval en ik ben je buur waarscheinlijk nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je naam is toepasselijke voor dit topic.![]()
![]()
Ik bedoel dat het meeste wat op marktplaats staat overgebleven rotzooi is. Restafval dus.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:00 schreef restafval het volgende:
[..]
? ik verkoop geen afval en ik ben je buur waarscheinlijk niet![]()
en mijn achternaam is rest![]()
quote:Beschrijving | Kaart
hoi ik ben een leuke spontane gezellige meid.
soms een beetje verlegen,ik ben op zoek naar vriendinnen omgeving arnhem.
die net als ik een kindje hebben,ik heb een dochtertje van 6jaar.
ik zoek leuke gezellige meiden om leuke dingen mee te ondernemen
kinderboerderij,speeltuin of gewoon de stad in,noem maar op.en als de kinderen er niet zijn samen de stad onveilig maken.
lijkt het je wat mail me dan.
groetjes van mij
---
Naam: FRANCISJANE
E-mail: FRANCISJANE@GMAIL.COM
Ik heb er hier ook een die contact zoekt, misschien kunnen we ze koppelenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:01 schreef -skippybal- het volgende:
Omg! Dit woont dus bij mij in de straat![]()
[..]
![]()
Priceless!quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:01 schreef -skippybal- het volgende:
Omg! Dit woont dus bij mij in de straat![]()
[..]
![]()
quote:Gezocht:
het servies van mijn moeder
Oh en ik heb ook nog huilies in de buurt wonenquote:Beste mensen,
Ik zoek mensen die vroeger ook zijn gepest op bv. school. Het is voor mij allang verleden tijd en ik heb genoeg vrienden maar soms loop je weer even tegen de herinnering aan en heeft het invloed op nu. Ik zou willen delen met andere mensen, in een groep of samen hoe zij hiermee omgaan.
Als er mensen zijn met adviezen hoe je best met deze pijn kan omgaan of het beste, kan laten verdwijnen(ook bv methodes, workshops etc), dan sta ik hier natuurlijk ook open voor!
Tot schrijfs.
omg you're kidding us rightquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Priceless!![]()
Hier een titel van een advertentie uit de buurt:
[..]
![]()
![]()
![]()
ahquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik bedoel dat het meeste wat op marktplaats staat overgebleven rotzooi is. Restafval dus.![]()
Nou nou...quote:Toe aan iets nieuws? Vanavond niets te doen? En ben je ook toe om te verwennen en verwend te worden? Reageer dan snel , zodat we vanavond en vannacht eindeloze, spannende en heerlijke uren met elkaar kunnen hebben!! Ik, (weer) ongebonden man zonder gezichtshaar en normaal figuur, 1.70m., ben op zoek naar een leuke, spannende en initiatiefrijke, vrouw voor ontspanning, gezelligheid en...!!!! Natuurlijk ben je welkom bij mij thuis maar ik kan me ook makkelijk verplaatsen. We kennen allebei geen valse schaamte en zijn voor veel in! Belangrijkste is dat we naast de normale dagelijkse dingen ook van elkaar willen genieten waarbij niets moet maar alles mag!! Mocht er een relatie uit ontstaan dan is dat helemaal mooi!! Wees niet verlegen en mail me zodat we elkaar vandaag al kunnen zien!! Groeten
Een onbehaarde man van 1.70. Zeg dan gelijk dat je op een jongetje lijkt.quote:
Ik ben bang dat ze niet meer te helpen zijnquote:
O my gawd, ergquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:10 schreef covie het volgende:
Verzameling binnen en buitenlandse postzegels![]()
![]()
![]()
Janjanjan je kan er niks van,quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:44 schreef JanJanJan het volgende:
Hehehehe leuk.
Hoe zoek je dat op?
Het lukt me niet![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |