zoals ik al eerder zei: ik vond het geen azijn-wedstrijdquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zou het flauwer hebben gevonden als er niet "Bier?" maar "Azijn?" in de TT stond.
bier?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:30 schreef RayMania het volgende:
Sterf van de dorst hier!
ik ben erg sterk in dat soort vragenquote:
kom nu pas toe aan andere topics, de hele avond alleen maar de ajaxwedstrijd bezig geweestquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]zekers, net deel 4 van Harry Potter gekeken
En toen zapte ik naar ned3... en ben nu aan het terug lezen... drukke avond voor de modjes
ik neem niet de moeite terug te lezen, maar het was weer eens zo ver?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom nu pas toe aan andere topics, de hele avond alleen maar de ajaxwedstrijd bezig geweest
Je kan beter ontgroend wordenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik neem niet de moeite terug te lezen, maar het was weer eens zo ver?
mijn zwager heeft dat ooit eens gedaan. Die heb ik 's nachts met kleren en al onder de douche gezet omdat hij onder de fritessaus zat (en nog wat andere zooi wat ik niet wilde weten)quote:
Dat ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn zwager heeft dat ooit eens gedaan. Die heb ik 's nachts met kleren en al onder de douche gezet omdat hij onder de fritessaus zat (en nog wat andere zooi wat ik niet wilde weten)
Is het zoiets?
Je echte leeftijd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:52 schreef RayMania het volgende:
Nou, ik ga maar eens slapen. Ben een wrak nu, weer drie jaar ouder.
Trusten!
nog een paar jaar, en je mag legaal bier drinkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:52 schreef RayMania het volgende:
Nou, ik ga maar eens slapen. Ben een wrak nu, weer drie jaar ouder.
Trusten!
Je hebt die Playboy foto's zeker nog niet gezien...quote:
Of juist omhoogquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Je standaard gaat omlaag Eend.
Dat is toch een aardige vangst voor Dannyquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zijn trouwens maarliefst 64 Fok! valentijns smsjes verstuurd.
misschien volgend jaarquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik herhaal hem nog maar een keer: nog HOOLers naar Oeteldonk?
Heb je dr zoveel gehad Vaduz. Ik wist dat je geliefd was, maar dit slaat allesquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zijn trouwens maarliefst 64 Fok! valentijns smsjes verstuurd.
Misschien naar Breda maar dat telt zeker niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik herhaal hem nog maar een keer: nog HOOLers naar Oeteldonk?
Is geen Oeteldonkquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:28 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Misschien naar Breda maar dat telt zeker niet?
Ik wil er niet teveel aandacht aan besteden eigenlijk, ik handle het wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:27 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Heb je dr zoveel gehad Vaduz. Ik wist dat je geliefd was, maar dit slaat alles![]()
Ja, maar liefst ¤ 17,80.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:27 schreef cultheld het volgende:
Dat is toch een aardige vangst voor Danny.
Tissur?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Godverdomme.
Wees blij dat je niet naar Bremen bent gegaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Godverdomme.
Niet gezien, ik had het te drukquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien hadden we dan wel een betere prestatie op de mat gelegd. Die bal van Maduro.
Jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien hadden we dan wel een betere prestatie op de mat gelegd. Die bal van Maduro.
wat? ze is toch een heerlijke MILF, die stemquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Je standaard gaat omlaag Eend.
ik neem nog een biertjequote:
Ik nog een whiskietje.quote:
Yups.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:57 schreef rubbereend het volgende:
on the rocks?
Onwijs kut inderdaadquote:Op donderdag 15 februari 2007 04:25 schreef Gollemrulez het volgende:
het bier was lekker. di-rect nog gezien dat was pas onwijs.
Goeiemorgen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:19 schreef golfer het volgende:
Waar is tong80 trouwens gebleven na zijn ochtenlijke posts van gisteren?
Weer een PC-crash?
whehehe nee joh! Dat haalt niets uit in de bijlmerquote:Op donderdag 15 februari 2007 05:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vroeg op! Moet je op fietsverlichting controleren?
En ze speelden nieteens... Ik zag ze in de kroeg. Wilde de eene nog feliciteren met z''n kind en de andere met z'n lelijke kop.quote:
en die drummer met z'n verpeste relatie metquote:Op donderdag 15 februari 2007 06:19 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
En ze speelden nieteens... Ik zag ze in de kroeg. Wilde de eene nog feliciteren met z''n kind en de andere met z'n lelijke kop.
Er waren wel vrouwen omheen, maar dat was niet veul.quote:Op donderdag 15 februari 2007 06:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
en die drummer met z'n verpeste relatie metElize
Ben je gelukkig Tong?quote:
Gelukkig nietquote:
Ik geniet sinds afgelopen weekend van de eredivisie ranglijst.quote:Op donderdag 15 februari 2007 07:42 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh
Lekker voetbalavondje gisteren
Computer cursus paar dagen in de week. Volg ik al een half jaar. Weet inmiddels hoe ik m'n PC aan en uit moet zetten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:51 schreef Suijk het volgende:
Wat voor cursus tong?
Moet jij met zo'n buurtbus of zo ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:41 schreef tong80 het volgende:
Moet ik naar cursus straks rijden er geen bussen in den Bosch.Mot ik verdomme nog langer Fokken.
Onze computer expertquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Computer cursus paar dagen in de week. Volg ik al een half jaar. Weet inmiddels hoe ik m'n PC aan en uit moet zetten.
Ja ze noemen het bussen, maar ze zien zien eruit alsof ze net in een bombardement in Beiroet zijn geweest.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet jij met zo'n buurtbus of zo ?
Jij kan het weekend alvast goed doorkomenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:47 schreef tong80 het volgende:
Zo boodschapjes zijn binnen. Bami, babi pagnang van de slager en gebraden kippenpoten. Huzarensalade, shag en pistache noten. En dan nog zeggen dat ik niet gezond eet.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:54 schreef Againzender het volgende:
mogguh
tong: je avatar lijkt nos steeds op een kikker volgens Axel
Lekkere keukenhoer van mequote:Op donderdag 15 februari 2007 09:47 schreef tong80 het volgende:
Zo boodschapjes zijn binnen. Bami, babi pagnang van de slager en gebraden kippenpoten. Huzarensalade, shag en pistache noten. En dan nog zeggen dat ik niet gezond eet.
Hai, gaat het al beter, of nog ziekjes?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:37 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
Ja je kunt me geen keukenprinsesje noemenquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja je kunt me geen keukenprinsesje noemen
Bluezie.. ik heb me ook aangemeld bij AHquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hai, gaat het al beter, of nog ziekjes?
Over keukenhoeren gesprokenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:47 schreef appelsientje het volgende:
Bluezie.. ik heb me ook aangemeld bij AH
ff lekker recepten opzoeken
quote:
Jarenlang op inductie gekookt. Had veel goede verhalen over inductie gehoord. Dus ik gelijk inducseren, ik inducseerde er echt op los. Niet normaal hoe ik kon inducseren. Tot ik er genoeg van had. Inductie is leuk voor even maar dan ben je al snel uit-geinducseerd. Nooit meer geïnducseerd nadien. Hou het nu bij opwarmen in de magnetron. Ik mis het inducseren ook niet eigenlijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:03 schreef appelsientje het volgende:
Hebben er nog mensen ervaring met koken op inductie?
Nog ziekjes en thuis...boe, met het lekkere weer!quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hai, gaat het al beter, of nog ziekjes?
ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet sinds afgelopen weekend van de eredivisie ranglijst.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jarenlang op inductie gekookt. Had veel goede verhalen over inductie gehoord. Dus ik gelijk inducseren, ik inducseerde er echt op los. Niet normaal hoe ik kon inducseren. Tot ik er genoeg van had. Inductie is leuk voor even maar dan ben je al snel uit-geinducseerd. Nooit meer geïnducseerd nadien. Hou het nu bij opwarmen in de magnetron. Ik mis het inducseren ook niet eigenlijk.
Ik zie jou niet op MSN.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:40 schreef rubbereend het volgende:
Ray, gooi je msn eens aan als dat kan
je ziet me wel op msn, maar je herkent me nooitquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie jou niet op MSN.
Dus je hebt me geblocked
Als je je nou zo had genoemdquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je ziet me wel op msn, maar je herkent me nooit
ik verander dan ook wel veel van naam
Nog steeds chagrijnig van de wedstrijd van gisteravondquote:
okquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nog steeds chagrijnig van de wedstrijd van gisteravond![]()
Brrrr.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat? ze is toch een heerlijke MILF, die stem
Glenn herkent Tong's logo altijd direct. Hij heeft het ook altijd over "tong" niet de rest van de smilie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:54 schreef Againzender het volgende:
mogguh
tong: je avatar lijkt nos steeds op een kikker volgens Axel
Ik snap in elk geval niks van je menu samenstelling als dit de ingredienten zijn van 1 maaltijd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:47 schreef tong80 het volgende:
Roerei?quote:
Aaaaaaahhh de 1e signalen.quote:
Eén dagje druk, dus die berichten laten nog wel even op zich wachten!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Aaaaaaahhh de 1e signalen.
Binnenkort dus Mod af omdat ie het te druk heeft en nergens anders meer aan toekomt.
Hij heeft nu al totaal geen sociaal leven meerquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Aaaaaaahhh de 1e signalen.
Binnenkort dus Mod af omdat ie het te druk heeft en nergens anders meer aan toekomt.
Jammer jammer, al helemaal verkeerd opgevoegd...quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glenn herkent Tong's logo altijd direct. Hij heeft het ook altijd over "tong" niet de rest van de smilie.
verder herkent Glenn de bier logo's al aardig die de diverse mensen gebruiken, evenals de voetballogo's van Feyenoord (Rotterdam, goed) Ajax, (boe boe, niet goed), Den Haag (Goed) en PSV (Boeren, niet goed).
Als hij meer avonden krijgt zoals gisterquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij heeft nu al totaal geen sociaal leven meer
Glenn eet als het aan hem ligt 4 stuks fruit per dag, is helemaal verzot op alle soorten fruit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer jammer, al helemaal verkeerd opgevoegd...
herkent hij wel gezonde vitamine
Axel herkent alleen die van mij (papa! papa!) en die van tong (kikkuh! kikkuh!)quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glenn herkent Tong's logo altijd direct. Hij heeft het ook altijd over "tong" niet de rest van de smilie.
verder herkent Glenn de bier logo's al aardig die de diverse mensen gebruiken, evenals de voetballogo's van Feyenoord (Rotterdam, goed) Ajax, (boe boe, niet goed), Den Haag (Goed) en PSV (Boeren, niet goed).
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel herkent alleen die van mij (papa! papa!) en die van tong (kikkuh! kikkuh!)
En melde ik laatst dat hij niet van haring houdt: hij heeft net mijn halve haring weggewerkt![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
En melde ik laatst dat hij niet van haring houdt: hij heeft net mijn halve haring weggewerkt![]()
![]()
Wat is er gister gebeurd dan? Ik was er niet, was actief voetbal aan t kijkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Als hij meer avonden krijgt zoals gister![]()
Ach erme die droomde vroeger dat ze getuigen was bij je huwelijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:52 schreef SCH het volgende:
Kwam er net bij de post achter dat we vandaag 12 jaar samen wonen, vergeet die dag altijd maar mijn moeder stuurt trouw ieder jaar een bloemenbon van 10 euro![]()
Terwijl ik in het wiegje toch al als een nichtje lag te kirrenquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach erme die droomde vroeger dat ze getuigen was bij je huwelijk
Ja de speen was niet uit je mond te slaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Terwijl ik in het wiegje toch al als een nichtje lag te kirren
Beste tong80,quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja de speen was niet uit je mond te slaan
Ga je nu je privé mail openbaar makenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste tong80,
Uit uw posts blijkt een zekere interesse voor de zuigreflex. Wij willen u attenderen op de speciale bijeenkomsten voor lotgenoten die dezelfde obsessie/afwijking kennen.
U bent welkom op onze introductieavond in wijkcentrum De Klepelvanger in Boxmeer.
met groet,
Simon Peen
secretaris Vereniging Het Open Mondje
dat is iig beter dan dat je het naar je hoofd gegooid krijgtquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
![]()
Jij hoort te werkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:23 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag
Ik werk helaas niet iedere dag. Alleen wanneer ze me nodig hebben. Morgen moet ik wel weer werken.quote:
Je had laatst toch een gesprek??quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik werk helaas niet iedere dag. Alleen wanneer ze me nodig hebben. Morgen moet ik wel weer werken.
Dit is al de tweede keer dat je opgevoegd zegt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer jammer, al helemaal verkeerd opgevoegd...
Dat was precies mijn gedachtequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je opgevoegd zegt.
Ja maar dat is (vooralsnog) niks geworden. Er waren in principe 2 functies, waarvoor ik in aanmerking zou kunnen komen. Alleen was er eentje te ver weg/te moeilijk te bereizen met Openbaar vervoer en de andere was ook niet echt iets waarvoor ik geschikt ben.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je had laatst toch een gesprek??
Leuk he, zo'n baan als dorpsomroeper.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk he, zo'n baan als dorpsomroeper.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:39 schreef Bluezz het volgende:
Meneer voor uw rijbewijskeuring moet uw bloed opnieuw onderzocht worden omdat er afwijkingen gevonden zijn.
Ja GVD Stelletje KLOOTzakken, ik ben GVD toch niet dronken![]()
![]()
![]()
VRAAG maar aan mijn BUURMAN GVD PESTPOKKEZOOI!
*nooit saai hier op de poli*
Geweldigquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:39 schreef Bluezz het volgende:
Meneer voor uw rijbewijskeuring moet uw bloed opnieuw onderzocht worden omdat er afwijkingen gevonden zijn.
Ja GVD Stelletje KLOOTzakken, ik ben GVD toch niet dronken![]()
![]()
![]()
VRAAG maar aan mijn BUURMAN GVD PESTPOKKEZOOI!
*nooit saai hier op de poli*
Meen je dat nou ?quote:
Alles prima met Justin en mij.quote:
Da's inderdaad zo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed teken, dan vindt ie het geweldig mooi.
Ook alles prima hier.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:24 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Alles prima met Justin en mij.
Hij heeft een vriendje te spelen, dus ik kan even Fokken.
Hij was alleen gisteravond vreselijk boos dat de voetbaltraining niet doorging.
En hoe is ie met jou dan?
Nquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook alles prima hier.
En opeens herinner ik me dat ik de WIDM prono nog moet invullen
Ik heb gekozen voor Eva. Maar dat is echt natte vingerwerk. Heb echt geen idee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:30 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
N
Nou dat kan nog mooi Bos.
En wie heb jij als mol deze week??
Eva is en blijft ook mijn molquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor Eva. Maar dat is echt natte vingerwerk. Heb echt geen idee.
Jammer.quote:
quote:
Middelbare en morgen studiedag van de leraren.quote:
Oow ja, voorjaarsvakantiequote:Op donderdag 15 februari 2007 16:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Middelbare en morgen studiedag van de leraren.
Zwart is inderdaad een veel mooiere kleur. Ik draag ook bijna niks andersquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:08 schreef Messenga het volgende:
Zwart staat me veel beter zie ik nu
Laat ik nu net vandaag overwegend blauw gekleed zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zwart is inderdaad een veel mooiere kleur. Ik draag ook bijna niks anders
geweldig topicquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:10 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die het topic gevolgd hebben: Sara Raats' eigen huisjes-topic
Erg toevalligquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Laat ik nu net vandaag overwegend blauw gekleed zijn.
Compensatiegedrag noemt men datquote:
Toen ik weer zwart werd, droeg ik volgens mij gewoon veel zwart. Iets wat ik als blauwe ook overwegend droeg.quote:
Neuh. Gewoon een metal-hardrock fan die zich goed voelt in zwarte kleding.quote:
Altijd zwarte sokken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:21 schreef Suijk het volgende:
Ik draag toevallig zwarte sokken vandaag, maar dat is het.
Ik heb ook grijze en donkerblauwe. En witte ook, maar dat is meer voor het sporten.quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zegt veel over de persoon Suijk, de kleur van de sokken.
Als je iemand wilt kennen, praat dan met 'm.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zegt veel over de persoon Suijk, de kleur van de sokken.
verslag in januari en vandaag de presentatiequote:Op donderdag 15 februari 2007 16:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jemig, wat moeten al die andere scholen dat vroeg inleveren
Wij half maart ofzo
Pff. Wat ben ik blij danquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:37 schreef borisz het volgende:
[..]
verslag in januari en vandaag de presentatie
nieuwe technieken om dieven te vangen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:35 schreef sjimz het volgende:
En weer thuis van een dagje cursus!
Nee, we hebben eindelijk onze nieuwe steek en kogelwerende vesten gekregen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:38 schreef borisz het volgende:
[..]
nieuwe technieken om dieven te vangen?
blij dat het achter de rug isquote:
En toen werd je in je knie geschoten en moet je weer 3 maanden thuisblijven?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, we hebben eindelijk onze nieuwe steek en kogelwerende vesten gekregen.
Daar hoort dan natuurlijk gelijk weer een cursus bij![]()
Dat is bij ons pas in Aprilquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef borisz het volgende:
[..]
blij dat het achter de rug is
morgen mondeling NL volgende week tentamen week![]()
Matige grap zwarte!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
En toen werd je in je knie geschoten en moet je weer 3 maanden thuisblijven?
Heb ik gister gehad, mn mondeling. Viel heel erg mee, als je gewoon goed kunt praten heb je een hoog cijfer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef borisz het volgende:
[..]
blij dat het achter de rug is
morgen mondeling NL volgende week tentamen week![]()
Wij ook. Dan zijn in 1 keer alle mondelingen in een week.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:50 schreef borisz het volgende:
[..]
april heb ik mijn laatste tentamen week
OS 2016 ofzo kunnen we hem zien?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:54 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ga zo eens weer met Justin naar zwemles.
Ik zie het toch niet helemaal zitten, dat ie de nieuwe PVDH wordt.
heb in t5 nog mondeling engels en geschiedenis. Ik ga voor enges een stukkie lullen over pokerquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij ook. Dan zijn in 1 keer alle mondelingen in een week.
Er zijn geen meerdere vwo's, het eindexamen is gewoon hetzelfdequote:Op donderdag 15 februari 2007 17:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gewoon VWO heeft 't maar makkelijk voor Engels.Lullen over poker, over voorwerpen, tja...
Onwijs.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel.. hij doet een speciaal Engels georienteerd VWO als ik me niet vergis.
Ik ben blij dat ik er nooit aan ben begonnen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:15 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Onwijs.
Ik ben blij dat ik er al een aantal jaren vanaf ben.
En nu ben je maar agent, had je toch maar een opleiding gekozen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik er nooit aan ben begonnen.
Was er veel te lui voor en heb aan het begin van het 3e brugjaar voor HAVO gekozen!
Ja, CE wel, SE verschilt in de uitvoering nog wel eens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er zijn geen meerdere vwo's, het eindexamen is gewoon hetzelfde.
Een echte vent wordt geen agentquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
En nu ben je maar agent, had je toch maar een opleiding gekozen!
Ik had ook boekanalyse en ik deed geen tweetaling VWO, maar ik was dan ook wel heel erg goed, misschien heeft het daarmee te maken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, CE wel, SE verschilt in de uitvoering nog wel eens.(Ik moest boekanalyse toepassen, 'gewoon' 6V mag over voorwerpen vertellen.)
Nope. Ik ga dan ook voor de 9+.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had ook boekanalyse en ik deed geen tweetaling VWO, maar ik was dan ook wel heel erg goed, misschien heeft het daarmee te maken.
Maar het eindexamen verschilt toch niet? Voorzover ik weet is er maar 1 versie Engels.(mwah 2 versies, A en B, maar je begrijpt wat ik bedoel)
Oh my god...quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nope. Ik ga dan ook voor de 9+.(En 10 als 't ff kan, dat zou me op een 10 op de eindlijst smijten.). Verder nog een 6 minimaal voor m'n IB-diploma. (7 is hoogste.) en I'm set.
Een 9 of hoger voor het eindexamen is niet zo heel lastig. Was echt simpel dat Engels.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nope. Ik ga dan ook voor de 9+.(En 10 als 't ff kan, dat zou me op een 10 op de eindlijst smijten.). Verder nog een 6 minimaal voor m'n IB-diploma. (7 is hoogste.) en I'm set.
Dat wel. Examen is simpeler dan alle School examens ervoor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een 9 of hoger voor het eindexamen is niet zo heel lastig. Was echt simpel dat Engels.
Je zal een goede agent zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben altijd te moe om lui te zijn.
M'n wiskunde cijfer was een 6,5, zo hoog had ik nog nooit gehaaldquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat wel. Examen is simpeler dan alle School examens ervoor.
Dat had ik dus met scheikunde op het vmboquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
M'n wiskunde cijfer was een 6,5, zo hoog had ik nog nooit gehaald
Ik hoef er niet eens moeite voor te doen, iig voor 't schoolgedeelte niet. Al kreeg ik wel het verwijt dat mijn essay meer op een column leek, wat me een aantal punten op niet-SE-relevante onderdelen kostte. Taal was wel nog een 9.3 waard.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh my god...
Nja, verschil in instelling
Heb je scheikunde op het vmbo?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat had ik dus met scheikunde op het vmbo
Gehad ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je scheikunde op het vmbo?
Is dat meng kleur a met kleur b en wat is kleur c?
Daarom mix je in je zinnen alvast maar een beetje Engels en Nederlands door elkaar?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Then again heb ik plannen om Engels op de Uni te gaan doen, dus tja.
Managers taalquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daarom mix je in je zinnen alvast maar een beetje Engels en Nederlands door elkaar?
scheikunde was mijn beste vak op het VWOquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat had ik dus met scheikunde op het vmbo
Ik heb ze wel van hoger zien vallen. En dan krijg je zo'n blik van ze van: "Ja, en? Heb ik wat van je an ofzo?"quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:41 schreef Messenga het volgende:
WTF, onze kat valt even van de eerste verdieping naar beneden, precies op zn pootjes.
Hij was zelf heel angstig, hij zat op de tegelrand aan de buitenkant van een raam en kon geen kant op. Was even schrikken dusquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb ze wel van hoger zien vallen. En dan krijg je zo'n blik van ze van: "Ja, en? Heb ik wat van je an ofzo?"
Exactly, my beste. Het is very irritant, I weet, but ik kan it niet helpen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daarom mix je in je zinnen alvast maar een beetje Engels en Nederlands door elkaar?
Ik omdat ik niet kan tekenen, niet goed ben in handvaardigheid, niet goed ben in muziek en kunstgeschiedenis me niets leek.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:46 schreef borisz het volgende:
ik heb een hekel aan scheikunde dat is de reden dat ik e&m doe
And I allways get my sin.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Exactly, my beste. Het is very irritant, I weet, but ik kan it niet helpen.
dat hebben katten iig voor op honden, die kunnen er meestal minder goed tegen als ej ze uit het raam naar beneden flikkertquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:41 schreef Messenga het volgende:
WTF, onze kat valt even van de eerste verdieping naar beneden, precies op zn pootjes.
A1 is erg simpel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik omdat ik niet kan tekenen, niet goed ben in handvaardigheid, niet goed ben in muziek en kunstgeschiedenis me niets leek.
Voor de rest zou ik graag WI A1 willen
vraag het Sharon DIjksma, die gaat het middelbaar onderwijs doenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:55 schreef Suijk het volgende:
Wat is er mis met het oude vertrouwde vakkenpakket.
Dat bestaat niet meerquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:55 schreef Suijk het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef borisz het volgende:
[..]
vraag het Sharon DIjksma, die gaat het middelbaar onderwijs doen![]()
Ik werd vandaag nog door je collega's aangesproken, ik fietste op een stuk waar je alleen mocht lopen. Ik zag ze al kijken en ik me maar afvragen waarom ze mijn kant op kwamen.quote:
Had je moeten zeggen:Ik ken jullie collega van FOK!quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik werd vandaag nog door je collega's aangesproken, ik fietste op een stuk waar je alleen mocht lopen. Ik zag ze al kijken en ik me maar afvragen waarom ze mijn kant op kwamen.
Ik ook niet, maar dat komt wel weer een keer. Ben er even zat van.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef Messenga het volgende:
Ik heb te lang geen Fifa gedaan trouwens, Vaduz.
sorryquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]moet dat vieze ding nou hier vernoemd worden
Ik ben FIFA al zat sinds fifa 2003quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat komt wel weer een keer. Ben er even zat van.
Whehe. Dan hadden ze me juist verdacht gevonden...quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had je moeten zeggen:Ik ken jullie collega van FOK!
Dan hadden ze je zo aangekeken![]()
Sinds 1999.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben FIFA al zat sinds fifa 2003![]()
fotosoepquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:35 schreef dndiek het volgende:
weet iemand waar ik een programmaatje vandaan kan halen om een nieuwe icon te maken van verschillende plaatjes?
Ze hebben er nu 4 pakketten van gemaakt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:55 schreef Suijk het volgende:
Ja, zoiets vernam ik al.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ze hebben er nu 4 pakketten van gemaakt.
Ik ben toch bang dat ie niet in die categorie zwemmers gaat vallenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:56 schreef borisz het volgende:
[..]
OS 2016 ofzo kunnen we hem zien?![]()
analfabeet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, zoiets vernam ik al.
Ik had Nederlands, Engels, Wiskunde A, Wiskunde B, Scheikunde, Biologie en Natuurkunde als eindexamenvakken. Rarara, ben ik alfa of beta?
Er zijn nog flink wat andere sporten waarin er uitgeblonken kan worden tijdens de OS!quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:11 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik ben toch bang dat ie niet in die categorie zwemmers gaat vallen![]()
Niks mis met een N-profiel!quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:54 schreef borisz het volgende:
[..]
A1 is erg simpel.
C&M is nog erger dan een N profiel
Scheikunde is ook mijn beste vak. Dus ga ik het niet studeren, tis saai als hellquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
scheikunde was mijn beste vak op het VWO
Oh ik geef de moed ook nog niet op hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er zijn nog flink wat andere sporten waarin er uitgeblonken kan worden tijdens de OS!
Misschien is tegen die tijd Darts ook wel een Olympische Sport!quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je kan ook naar de Olympische Spelen met boogschieten ofzo. Dat kan je best tot je 60ste nog doen hoor.
Is dat jouw streven?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je kan ook naar de Olympische Spelen met boogschieten ofzo. Dat kan je best tot je 60ste nog doen hoor.
Iedereen kan naar de Olympische Spelen, zeker als je een paspoort neemt van Qatar ofzo
Én een echt topsportersleven lijden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien is tegen die tijd Darts ook wel een Olympische Sport!
Dat kan je ook nog lang volhouden!
Nee hoorquote:
De openingsceremonie....quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Én een echt topsportersleven lijden.![]()
Gamma.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, zoiets vernam ik al.
Ik had Nederlands, Engels, Wiskunde A, Wiskunde B, Scheikunde, Biologie en Natuurkunde als eindexamenvakken. Rarara, ben ik alfa of beta?
lijdenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Én een echt topsportersleven lijden.![]()
1) Dat is koud.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:17 schreef sjimz het volgende:
Of wordt de 3e man in de driemans bobslee van Jamaica!
Of wordt kogelslingeraar in Nigeria!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |