zoals ik al eerder zei: ik vond het geen azijn-wedstrijdquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zou het flauwer hebben gevonden als er niet "Bier?" maar "Azijn?" in de TT stond.
bier?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:30 schreef RayMania het volgende:
Sterf van de dorst hier!
ik ben erg sterk in dat soort vragenquote:
kom nu pas toe aan andere topics, de hele avond alleen maar de ajaxwedstrijd bezig geweestquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]zekers, net deel 4 van Harry Potter gekeken
En toen zapte ik naar ned3... en ben nu aan het terug lezen... drukke avond voor de modjes
ik neem niet de moeite terug te lezen, maar het was weer eens zo ver?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom nu pas toe aan andere topics, de hele avond alleen maar de ajaxwedstrijd bezig geweest
Je kan beter ontgroend wordenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik neem niet de moeite terug te lezen, maar het was weer eens zo ver?
mijn zwager heeft dat ooit eens gedaan. Die heb ik 's nachts met kleren en al onder de douche gezet omdat hij onder de fritessaus zat (en nog wat andere zooi wat ik niet wilde weten)quote:
Dat ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn zwager heeft dat ooit eens gedaan. Die heb ik 's nachts met kleren en al onder de douche gezet omdat hij onder de fritessaus zat (en nog wat andere zooi wat ik niet wilde weten)
Is het zoiets?
Je echte leeftijd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:52 schreef RayMania het volgende:
Nou, ik ga maar eens slapen. Ben een wrak nu, weer drie jaar ouder.
Trusten!
nog een paar jaar, en je mag legaal bier drinkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:52 schreef RayMania het volgende:
Nou, ik ga maar eens slapen. Ben een wrak nu, weer drie jaar ouder.
Trusten!
Je hebt die Playboy foto's zeker nog niet gezien...quote:
Of juist omhoogquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Je standaard gaat omlaag Eend.
Dat is toch een aardige vangst voor Dannyquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zijn trouwens maarliefst 64 Fok! valentijns smsjes verstuurd.
misschien volgend jaarquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik herhaal hem nog maar een keer: nog HOOLers naar Oeteldonk?
Heb je dr zoveel gehad Vaduz. Ik wist dat je geliefd was, maar dit slaat allesquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zijn trouwens maarliefst 64 Fok! valentijns smsjes verstuurd.
Misschien naar Breda maar dat telt zeker niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik herhaal hem nog maar een keer: nog HOOLers naar Oeteldonk?
Is geen Oeteldonkquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:28 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Misschien naar Breda maar dat telt zeker niet?
Ik wil er niet teveel aandacht aan besteden eigenlijk, ik handle het wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:27 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Heb je dr zoveel gehad Vaduz. Ik wist dat je geliefd was, maar dit slaat alles![]()
Ja, maar liefst ¤ 17,80.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:27 schreef cultheld het volgende:
Dat is toch een aardige vangst voor Danny.
Tissur?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Godverdomme.
Wees blij dat je niet naar Bremen bent gegaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Godverdomme.
Niet gezien, ik had het te drukquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien hadden we dan wel een betere prestatie op de mat gelegd. Die bal van Maduro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |