Ah, de opvolger van Iedereen kan schilderen is dus onderweg? Mooi!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:17 schreef Shirley het volgende:
En ik maar denken dat ik twee linkerhanden had! Maar nu ik dit topic heb gezien weet ik het zeker. IEDEREEN kan klussen! Ik ben benieuwd naar de rest.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:22 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ah, de opvolger van Iedereen kan schilderen is dus onderweg? Mooi!
Wel met nummers toch??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:31 schreef Shirley het volgende:
[..]Daar had je vakjes om in te kleuren. Bij deze versie heb je vakjes waar je je Twixdozen in kan zetten enzo. Heel handig ingedeeld.
euhm waar bedoel je?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef oor het volgende:
mgoed sara heb jij autisme of iets dergenlijks? veel autisten hebben ook waar alles moet staan en dergenlijk. ik zie dat je plaatjes hebt op je bord wat boven je eethoekje staat. is dat je dagindeling te plannen?
hehehe, de twixdoos staat in de bergplaats, nam iets teveel ruimte inquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:10 schreef Kleintje het volgende:
Oke.. help mij.
Ik heb 7000 keer gekeken, heb wel moeten lachen, maar kan geen twixdozen vinden.
En ik wil toch ook wel meedoen aan dit belspel!
Dus... HELP ME!
Toch leuk dat ik deze reactie pas na 10 minuten naar die foto's staren zag. Bedankt voor de gouden tip, nu kan ik weer rustig verder gaan met meer nuttige dingen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:14 schreef Kleintje het volgende:gevonden. Ik dacht dat het een gordijn was...
eh nee, ik ga nu naar het moederhuisquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:34 schreef koemleit het volgende:
Ga je vandaag weer klussen sara?
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:14 schreef Kleintje het volgende:gevonden. Ik dacht dat het een gordijn was...
Als je jezelf verveeld... ik heb hier heel wat kamers waar geklust moet worden...quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:20 schreef sararaats het volgende:
voorlopig wordt er niet meer geklust in m'n studiootje
ik breng jullie op de hoogte als er weer geklust wordt/is
Zijn de lijnen al open? Kan ik SMS'en? Wat zijn de prijzen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:40 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen dit topic beter 'zoek de Twix' noemen(en ja, ik moest ook zoeken...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |