We vragen aan Jorien het postadres!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:44 schreef Loserkid het volgende:
Laten we een boze brief sturen naar de uefa!
onmogelijk dat die bal in zijn geheel over de lijn is geweest....quote:
Ja het uitlokken en klikken is wel wat triest inderdaad, maar ik vind het triester om met ziektes te roepen hier.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:43 schreef gday het volgende:
[..]
Ja ik zeg niet dat ik het goedkeur, maar kom op... de hele tijd hier de boel verzieken en dan als er een keertje met een ziekte wordt gegooid gaan ze gelijk met z'n allen een topicreport aanmaken. Echt, dan ben je dieptriest.
Ja, da's een goeie vraag.OMdat er slecht verdedigd werd misschien???quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef VoreG het volgende:
Godverdomme altijd hetzelfde met die teringlijers uit portugal. Hoe kan die bal er nou ooit in zijn geweest
Janken bitch, op FOK! is het woord 'kanker' toegestaan als zijnde krachtterm. Misschien een keer buiten VBL komen.quote:
Eens. Voor mijn gevoel geen doelpunt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
onmogelijk dat die bal in zijn geheel over de lijn is geweest....
Die was dus echt niet helemaal over de lijn.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Je kan wel zien wie ze missen .
19 minuten![]()
Michel Vormquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef cultheld het volgende:
Steek in Oranje!!! Ik zie de kenners nog voor me: Dat is dé opvolger van Van der Sar. Als Ajax verstandig is, geven ze Vermeer de kans, want deze clown is en blijft een clown.
Ooit toen Fok nog niet uit veel NSB-ers bestond was het zeiken om een ban, gewoon ban voor de vrager....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Slecht voor NL voetbal![]()
Zonder Jasza en Stefmans dit deel![]()
Anita is fucking 17 man, wat verwacht je...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef Bayswater het volgende:
met Johnny en Anita draaien ze ook niet echt lekker
Als ze het nou ook zouden doen als een Feyenoorder of PSV'er het zou roepen zou ik het met je eens zijn, maar iets zegt me dat ze dat niet zo gauw zullen doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja het uitlokken en klikken is wel wat triest inderdaad, maar ik vind het triester om met ziektes te roepen hier.
Goh, gezien het seizoen van Feijenoord lijkt me dat geen verrassing.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:43 schreef Corksterr het volgende:
Feyenoord mag blij zijn dat zij niet naar Tottenham hoeven. Dan hadden we jorien net zo hard uit kunnen lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |