HAHAHAHAHAAHAHAHA, als iemand anders dit had geschreven had ik waarschijnlijk gedacht dat het een grap zou zijn, maar ja... ik weet wie het zegt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet als je dan de bal raakt hoor
In Engeland toch wel ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:25 schreef Jasza het volgende:
Haha Jorien, je mag niet 2 benen vooruit mongool.
dat jij het probleem niet ziet is te zien aan je avatar.. heldquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet als je dan de bal raakt hoor
In Engeland ook niet.quote:
Ben jij iets anders gewend bij FCDB danquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een saaie wedstrijd.
Dat zeker.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef twi het volgende:
We kunnen Portugal dus gewoon beter langs de grens af zagen en langzaam weg laten drijven. Wat een kutland.
Portugalquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef twi het volgende:
Wat een kutland.
Nee, bij jouw moeder wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben jij iets anders gewend bij FCDB dan![]()
Dat dan ook weer niet altijd - maar meestal welquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, daar had deze gast een kaart gehad.
Ja, in Engeland mogen ze ook een kapmes en/of bijl meenemen op veld, en een (bijna) doorgebroken man met een sloophamer tegen z'n knieschijf rammen.quote:
naja meer tekenend voor die persoon zelf.. daarmee bedoel ik dat die persoon werkelijk waar geen leven heeftquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:27 schreef rompompom het volgende:
Het is wel tekenend dat een kakkerlak de fipo heeft..
Ik vind wel dat we de Portugese vrouwen hierheen moeten halenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:27 schreef Saekerhett het volgende:
Als we nou eens een bom op Lissabom () gooien, heeft Spanje er dan veel last van?
Het probleem met die gasten is dat ze niet deugen ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef twi het volgende:
We kunnen Portugal dus gewoon beter langs de grens af zagen en langzaam weg laten drijven. Wat een kutland.
Nelly Furtado?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vind wel dat we de Portugese vrouwen hierheen moeten halen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Wat je in Portugal hebt, heb je ongetwijfeld ook in Spanje. Voegt niks toe dus.
Ik vraag wel aan Al-Qaeda of ze een verticale atoombom willen ontwikkelen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:27 schreef Saekerhett het volgende:
Als we nou eens een bom op Lissabom () gooien, heeft Spanje er dan veel last van?
Ja, het viel eigenlijk ook wel te verwachten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:28 schreef Pjetr het volgende:
[..]
naja meer tekenend voor die persoon zelf.. daarmee bedoel ik dat die persoon werkelijk waar geen leven heeft
Jij bent wel veel in het ajax topic te vinden zeg, heb je feyenoord al opgegeven?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vind wel dat we de Portugese vrouwen hierheen moeten halen
Mja, is net ietsjes meer Canadees dan Portugees volgens mijquote:
zondag tegen excelsior?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
Sneijder scoort nog wel
Maar daar waren we al een aantal jaren achter, toch?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:28 schreef Doc het volgende:
Het probleem met die gasten is dat ze niet deugen ...
Volgende week zit ik in Parijsquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jij bent wel veel in het ajax topic te vinden zeg, heb je feyenoord al opgegeven?
Slowmo Maduroquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:30 schreef nik2043 het volgende:
en maduro, kommopppp, sneller, SNELLER, wat een traagheid is dat.
Toevallig in Canada geboren... Ouders zijn Portugeesquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:29 schreef gday het volgende:
Mja, is net ietsjes meer Canadees dan Portugees volgens mij
eindelijk iemand die het snaptquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:30 schreef nik2043 het volgende:
waarom speelt die lindenbergh???
waarom staat hij uberhaupt nog bij ajax onder contract?
hij is te klein, te slap, is technisch niet goed, geeft slechte passes en heeft geen inzicht.
Tjah daarom had het goed geweest als jullie er gespeeld hadden.quote:
Die week eropquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:30 schreef stefmans het volgende:
zondag tegen excelsior?
Mja, als ik het zo moet bekijken ben ik niks, want ik ben in Nederland geboren maar mijn ouders zijn in verschillende landen geboren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toevallig in Canada geboren... Ouders zijn Portugees
Gebeurd!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef Saekerhett het volgende:
Deel 4 inmiddels inderdaad al weer, dus verander maar effe.
Ja een uur geleden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:31 schreef Cheiron het volgende:
Haha, Boukhari gescoord voor AZ
Tochleukvoor hem.
Tegen Heerenveen?quote:
Jij kan uit 100 verschillende steden kiezen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Volgende week zit ik in Parijs![]()
Ik denk het ook, 4-0quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:31 schreef Corksterr het volgende:
Denk dat Werder lekker gaat drukken zometeen.
Damn, als ik voor zo'n publiek moest scoren als daar in Turkije zou een goal 10 keer zo zoet smaken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:31 schreef Cheiron het volgende:
Haha, Boukhari gescoord voor AZ
Tochleukvoor hem.
...ja, en ik lees het net. Thank you mr obviousquote:
quote:
Nepsupporter! Je hebt de eerste seconden gemist!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe kom je daar nu bij, zusje?
Jij bent ook Anti-Ajax?quote:
Fuckfacequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
...ja, en ik lees het net. Thank you mr obvious
JODEN AAN HET ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:31 schreef Jasza het volgende:
BOMMEN OP ROTTERDAM.
Dat is een 410erquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:34 schreef stefmans het volgende:
-
Ben ik toch niet de enige die al de gehele eerste helft aan die zenuwachtige bermjosti ergert.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:34 schreef stefmans het volgende:
Schiet die gast met die trommel af aub.
gast,,,.,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wees blij dat in het publiek geen Portugezen zitten...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:34 schreef stefmans het volgende:
-
hoeveel krediet willen ze die nog gevenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:35 schreef rompompom het volgende:
En ja hoor. Stekelenburg zag er weer lekker uit..
zoveel krijgen alleen jullie er om de orenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:
10,10,10
Gemeld bij topicalertquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:35 schreef stefmans het volgende:
.....
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:35 schreef stefmans het volgende:
....
Vergeet Gentenaar nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:36 schreef Cheiron het volgende:
Is Vermeer niet gewoon een aardige keeper?
Goed idee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Scheids zn schuld ?
Ik lig er wakker vanquote:
En jouw geetter bij een FAquote:
bonquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:36 schreef Max-Westerman het volgende:
geel voor die kanker mof
Er zat inderdaad veel meer kwaliteit in dan in de gemiddelde Rotterdamse goal.quote:
NSB'erquote:
Heldquote:
Fucking NSB-erquote:
Serieus...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gemeld bij topicalert
-quote aangepast-
moeilijk te vergelijken, zo vaak zie ik een rotterdamse goal nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:37 schreef gday het volgende:
[..]
Er zat inderdaad veel meer kwaliteit in dan in de gemiddelde Rotterdamse goal.
Moet hij nou straks de nieuwe doelman van het Nederlands Elftal wordenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:35 schreef rompompom het volgende:
En ja hoor. Stekelenburg zag er weer lekker uit..
Vind je dat nou lekker, mensen zo aangeven?quote:
weer die ziekte....klein kindquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:36 schreef Max-Westerman het volgende:
geel voor die .... mof
Word 3 of 4-0 dit als het zo doorgaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:38 schreef JeroenV het volgende:
1-0 kan, maar 2-0 is dodelijk
Hele eerste helft heb je alleen die 2500 van ons gehoord. En zelfs nu nog hoor je ze meer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:37 schreef Mr.Mills het volgende:
Wordt wel een afgegeven op het Ajax-publiek, maar dat van Werder is helemaal prut
Doet me denken aan Bayern VIER, Ajax NULLquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:36 schreef venomsnake het volgende:
Dat publiek,
Werder EINS , Ajax NULL![]()
Kan je nagaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Word 3 of 4-0 dit als het zo doorgaat.
Ach toen er na die 2-3 van AZ tegen PSV er wat Ajacieden gingen klieren in het PSV topic reageerde ze helemaal verbaasd...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:38 schreef gday het volgende:
Ah, daarom zitten die kinderen hier dus.
Even Ajacieden opnaaien en dan als iemand met een ziekte smijt uit frustratie gauw naar de modjes toerennen en aan de mouw trekken.![]()
Fuck, hoe triest ben je dan.
O nee? Feyenoord + Sparta + Excelsior hebben er aardig wat in liggen hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
moeilijk te vergelijken, zo vaak zie ik een rotterdamse goal niet![]()
Selectief gehoor?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hele eerste helft heb je alleen die 2500 van ons gehoord. En zelfs nu nog hoor je ze meer.
Nee, lopen trollen in een Ajax topic als PSV-er, dat is volwassenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
weer die ziekte....klein kind
En wat moet jij hier uberhaupt?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:39 schreef Cheiron het volgende:
Toch wel heel triest al die gasten die NU het topic binnen komen vallen. Hun eigen ploeg presteert niets, en zelfs als het 0-0 staat zie je ze niet. Maar NU komen ze een beetje lopen zaniken.
Ehm....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:38 schreef JeroenV het volgende:
1-0 kan, maar 2-0 is dodelijk
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:40 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik zit hier in een internetcafe in Lissabon, moet ik de boel opblazen?(ohja, weet iemand nog een videostream, zit nu radio 1 te luisteren
)
Dat komt omdat vooral Noord-Duitsers vrij gemoedelijk zijn en deze wedstrijd niet zo boeiend vinden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hele eerste helft heb je alleen die 2500 van ons gehoord. En zelfs nu nog hoor je ze meer.
0-4quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
kan niet ligt op het kerkofquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan nooit
Hoe triest ben je als je met ziektes moet je frustratie moet uiten, op een forum. Waarbij je dus nog de kans hebt even af te koelen voordat je op de Invoeren knop drukt?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:38 schreef gday het volgende:
Ah, daarom zitten die kinderen hier dus.
Even Ajacieden opnaaien en dan als iemand met een ziekte smijt uit frustratie gauw naar de modjes toerennen en aan de mouw trekken.![]()
Fuck, hoe triest ben je dan.
Ze moeten ergens hun plezier halen als ze in de competitie afgedroogd worden en Europees niet mee mogen doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
0-4
4-1
Waar zijn jullie mee bezig?![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
0-4
4-1
Waar zijn jullie mee bezig?![]()
Hou nou toch eens op. Ga je grote broer (ja, die van 4 jaar oud) pesten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij zat wel degleijk
net of die er wat aan kunnen doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Vies vuil kut volk daar in Bremen
Ja ik zeg niet dat ik het goedkeur, maar kom op... de hele tijd hier de boel verzieken en dan als er een keertje met een ziekte wordt gegooid gaan ze gelijk met z'n allen een topicreport aanmaken. Echt, dan ben je dieptriest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hoe triest ben je als je met ziektes moet je frustratie moet uiten, op een forum. Waarbij je dus nog de kans hebt even af te koelen voordat je op de Invoeren knop drukt?
Lijkt me beter dan in de laatste minuten te verliezenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een hoerenwedstrijd, verschrikkelijk.
Nou die grens welquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net of die er wat aan kunnen doen![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Alleen AZ gaat door van de Nederlandse clubs.
Gewoon Stekelenburg eruit halen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:43 schreef golfer het volgende:
Ajax moet maar eens op verdedigen bij corners gaan trainen.
Ik vind dat gooien met ziektes irritant, maar jij begint ook aardig te irriteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |