HAHAHAHAHAAHAHAHA, als iemand anders dit had geschreven had ik waarschijnlijk gedacht dat het een grap zou zijn, maar ja... ik weet wie het zegt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet als je dan de bal raakt hoor
In Engeland toch wel ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:25 schreef Jasza het volgende:
Haha Jorien, je mag niet 2 benen vooruit mongool.
dat jij het probleem niet ziet is te zien aan je avatar.. heldquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet als je dan de bal raakt hoor
In Engeland ook niet.quote:
Ben jij iets anders gewend bij FCDB danquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een saaie wedstrijd.
Dat zeker.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef twi het volgende:
We kunnen Portugal dus gewoon beter langs de grens af zagen en langzaam weg laten drijven. Wat een kutland.
Portugalquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef twi het volgende:
Wat een kutland.
Nee, bij jouw moeder wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben jij iets anders gewend bij FCDB dan![]()
Dat dan ook weer niet altijd - maar meestal welquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, daar had deze gast een kaart gehad.
Ja, in Engeland mogen ze ook een kapmes en/of bijl meenemen op veld, en een (bijna) doorgebroken man met een sloophamer tegen z'n knieschijf rammen.quote:
naja meer tekenend voor die persoon zelf.. daarmee bedoel ik dat die persoon werkelijk waar geen leven heeftquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:27 schreef rompompom het volgende:
Het is wel tekenend dat een kakkerlak de fipo heeft..
Ik vind wel dat we de Portugese vrouwen hierheen moeten halenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:27 schreef Saekerhett het volgende:
Als we nou eens een bom op Lissabom () gooien, heeft Spanje er dan veel last van?
Het probleem met die gasten is dat ze niet deugen ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef twi het volgende:
We kunnen Portugal dus gewoon beter langs de grens af zagen en langzaam weg laten drijven. Wat een kutland.
Nelly Furtado?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vind wel dat we de Portugese vrouwen hierheen moeten halen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Wat je in Portugal hebt, heb je ongetwijfeld ook in Spanje. Voegt niks toe dus.
Ik vraag wel aan Al-Qaeda of ze een verticale atoombom willen ontwikkelen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:27 schreef Saekerhett het volgende:
Als we nou eens een bom op Lissabom () gooien, heeft Spanje er dan veel last van?
Ja, het viel eigenlijk ook wel te verwachten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:28 schreef Pjetr het volgende:
[..]
naja meer tekenend voor die persoon zelf.. daarmee bedoel ik dat die persoon werkelijk waar geen leven heeft
Jij bent wel veel in het ajax topic te vinden zeg, heb je feyenoord al opgegeven?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vind wel dat we de Portugese vrouwen hierheen moeten halen
Mja, is net ietsjes meer Canadees dan Portugees volgens mijquote:
zondag tegen excelsior?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
Sneijder scoort nog wel
Maar daar waren we al een aantal jaren achter, toch?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:28 schreef Doc het volgende:
Het probleem met die gasten is dat ze niet deugen ...
Volgende week zit ik in Parijsquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jij bent wel veel in het ajax topic te vinden zeg, heb je feyenoord al opgegeven?
Slowmo Maduroquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:30 schreef nik2043 het volgende:
en maduro, kommopppp, sneller, SNELLER, wat een traagheid is dat.
Toevallig in Canada geboren... Ouders zijn Portugeesquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:29 schreef gday het volgende:
Mja, is net ietsjes meer Canadees dan Portugees volgens mij
eindelijk iemand die het snaptquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:30 schreef nik2043 het volgende:
waarom speelt die lindenbergh???
waarom staat hij uberhaupt nog bij ajax onder contract?
hij is te klein, te slap, is technisch niet goed, geeft slechte passes en heeft geen inzicht.
Tjah daarom had het goed geweest als jullie er gespeeld hadden.quote:
Die week eropquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:30 schreef stefmans het volgende:
zondag tegen excelsior?
Mja, als ik het zo moet bekijken ben ik niks, want ik ben in Nederland geboren maar mijn ouders zijn in verschillende landen geboren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toevallig in Canada geboren... Ouders zijn Portugees
Gebeurd!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef Saekerhett het volgende:
Deel 4 inmiddels inderdaad al weer, dus verander maar effe.
Ja een uur geleden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:31 schreef Cheiron het volgende:
Haha, Boukhari gescoord voor AZ
Tochleukvoor hem.
Tegen Heerenveen?quote:
Jij kan uit 100 verschillende steden kiezen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Volgende week zit ik in Parijs![]()
Ik denk het ook, 4-0quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:31 schreef Corksterr het volgende:
Denk dat Werder lekker gaat drukken zometeen.
Damn, als ik voor zo'n publiek moest scoren als daar in Turkije zou een goal 10 keer zo zoet smaken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:31 schreef Cheiron het volgende:
Haha, Boukhari gescoord voor AZ
Tochleukvoor hem.
...ja, en ik lees het net. Thank you mr obviousquote:
quote:
Nepsupporter! Je hebt de eerste seconden gemist!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe kom je daar nu bij, zusje?
Jij bent ook Anti-Ajax?quote:
Fuckfacequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
...ja, en ik lees het net. Thank you mr obvious
JODEN AAN HET ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:31 schreef Jasza het volgende:
BOMMEN OP ROTTERDAM.
Dat is een 410erquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:34 schreef stefmans het volgende:
-
Ben ik toch niet de enige die al de gehele eerste helft aan die zenuwachtige bermjosti ergert.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:34 schreef stefmans het volgende:
Schiet die gast met die trommel af aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |