kan niet ligt op het kerkofquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan nooit
Hoe triest ben je als je met ziektes moet je frustratie moet uiten, op een forum. Waarbij je dus nog de kans hebt even af te koelen voordat je op de Invoeren knop drukt?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:38 schreef gday het volgende:
Ah, daarom zitten die kinderen hier dus.
Even Ajacieden opnaaien en dan als iemand met een ziekte smijt uit frustratie gauw naar de modjes toerennen en aan de mouw trekken.![]()
Fuck, hoe triest ben je dan.
Ze moeten ergens hun plezier halen als ze in de competitie afgedroogd worden en Europees niet mee mogen doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
0-4
4-1
Waar zijn jullie mee bezig?![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
0-4
4-1
Waar zijn jullie mee bezig?![]()
Hou nou toch eens op. Ga je grote broer (ja, die van 4 jaar oud) pesten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij zat wel degleijk
net of die er wat aan kunnen doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Vies vuil kut volk daar in Bremen
Ja ik zeg niet dat ik het goedkeur, maar kom op... de hele tijd hier de boel verzieken en dan als er een keertje met een ziekte wordt gegooid gaan ze gelijk met z'n allen een topicreport aanmaken. Echt, dan ben je dieptriest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hoe triest ben je als je met ziektes moet je frustratie moet uiten, op een forum. Waarbij je dus nog de kans hebt even af te koelen voordat je op de Invoeren knop drukt?
Lijkt me beter dan in de laatste minuten te verliezenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een hoerenwedstrijd, verschrikkelijk.
Nou die grens welquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net of die er wat aan kunnen doen![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Alleen AZ gaat door van de Nederlandse clubs.
Gewoon Stekelenburg eruit halen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:43 schreef golfer het volgende:
Ajax moet maar eens op verdedigen bij corners gaan trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |