We vragen aan Jorien het postadres!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:44 schreef Loserkid het volgende:
Laten we een boze brief sturen naar de uefa!
onmogelijk dat die bal in zijn geheel over de lijn is geweest....quote:
Ja het uitlokken en klikken is wel wat triest inderdaad, maar ik vind het triester om met ziektes te roepen hier.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:43 schreef gday het volgende:
[..]
Ja ik zeg niet dat ik het goedkeur, maar kom op... de hele tijd hier de boel verzieken en dan als er een keertje met een ziekte wordt gegooid gaan ze gelijk met z'n allen een topicreport aanmaken. Echt, dan ben je dieptriest.
Ja, da's een goeie vraag.OMdat er slecht verdedigd werd misschien???quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef VoreG het volgende:
Godverdomme altijd hetzelfde met die teringlijers uit portugal. Hoe kan die bal er nou ooit in zijn geweest
Janken bitch, op FOK! is het woord 'kanker' toegestaan als zijnde krachtterm. Misschien een keer buiten VBL komen.quote:
Eens. Voor mijn gevoel geen doelpunt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
onmogelijk dat die bal in zijn geheel over de lijn is geweest....
Die was dus echt niet helemaal over de lijn.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Je kan wel zien wie ze missen .
19 minuten![]()
Michel Vormquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef cultheld het volgende:
Steek in Oranje!!! Ik zie de kenners nog voor me: Dat is dé opvolger van Van der Sar. Als Ajax verstandig is, geven ze Vermeer de kans, want deze clown is en blijft een clown.
Ooit toen Fok nog niet uit veel NSB-ers bestond was het zeiken om een ban, gewoon ban voor de vrager....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Slecht voor NL voetbal![]()
Zonder Jasza en Stefmans dit deel![]()
Anita is fucking 17 man, wat verwacht je...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef Bayswater het volgende:
met Johnny en Anita draaien ze ook niet echt lekker
Als ze het nou ook zouden doen als een Feyenoorder of PSV'er het zou roepen zou ik het met je eens zijn, maar iets zegt me dat ze dat niet zo gauw zullen doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja het uitlokken en klikken is wel wat triest inderdaad, maar ik vind het triester om met ziektes te roepen hier.
Goh, gezien het seizoen van Feijenoord lijkt me dat geen verrassing.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:43 schreef Corksterr het volgende:
Feyenoord mag blij zijn dat zij niet naar Tottenham hoeven. Dan hadden we jorien net zo hard uit kunnen lachen.
Ja! Die Nederlandse jongen in het doel van PSV is idd een stuk beter!!!11111quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef cultheld het volgende:
Steek in Oranje!!! Ik zie de kenners nog voor me: Dat is dé opvolger van Van der Sar. Als Ajax verstandig is, geven ze Vermeer de kans, want deze clown is en blijft een clown.
Nee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Janken bitch, op FOK! is het woord 'kanker' toegestaan als zijnde krachtterm. Misschien een keer buiten VBL komen.
Dat is geen Ajacied: In geen 100 jaar. Die mag Gomes wel opvolgen en anders gaat ie naar AZ of Feyenoord.quote:
Ik vraag mij echt af hoe je die in hemelsnaam kan geven als grens zijnde. Jehebt al kutbeoordelingen de hele wedstrijd.. en dat dit ook nog. Vaag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Die was dus echt niet helemaal over de lijn.
En binnekort zonder jorien op fokquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Slecht voor NL voetbal![]()
Zonder Jasza en Stefmans dit deel![]()
Ontzettende domboquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja! Die Nederlandse jongen in het doel van PSV is idd een stuk beter!!!11111
Dacht dat het over het nieuwe oranje gin.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is geen Ajacied: In geen 100 jaar. Die mag Gomes wel opvolgen en anders gaat ie naar AZ of Feyenoord.
Zielig ventje.quote:
Oh oh wat erg dat iemand in de emotie eens kanker roept - nou dat maken we nou nooit mee in het stadion ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja het uitlokken en klikken is wel wat triest inderdaad, maar ik vind het triester om met ziektes te roepen hier.
Afgezien van z'n random kaarten geven niet nee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:44 schreef Erasmusch het volgende:
Die scheidsrechter kan je idd niks verwijten jongens
Je vindt het dus gek dat mensen Steek als opvolger zagen omdat er geen echt alternatief was? Wie is hier nou de dombo, kneus.quote:
Of je het ooit helemaal goed kan zien is natuurlijk de vraag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
Tsja, Chelsea miste er de CL-finale door. Die video hulp mag toch echt eens komen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef Erasmusch het volgende:
Maduroleek wel op die actie van Bosschaart tegen PSVAjax die m perse voor zn linker moest hebben
Ah, dan ben ik het met je eens jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dacht dat het over het nieuwe oranje gin.
Stiekem vond ik dat toen bij Chelsea wel lekkerquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
Tsja, Chelsea miste er de CL-finale door. Die video hulp mag toch echt eens komen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef NJ het volgende:
jorienvdherik vliegt er achteraan met 48 uur.
AZ niet door?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef xminator het volgende:
Jammer az is al niet door, ajax nu ook niet. Volgend jaar maar weer beter.
hehe, zet die bril eens afquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik het met je eens ja. Vorm is nu al beter dan Steek.
Ja dat denk jij thuis wordt az van de grond geveegt, wanneer 6 goede spelers bij Fenerbahce terug zijn waaronder Kezman.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
AZ niet door?
Zehebben juist een goed resultaat geboekt
Ja! Waarom zou je het in je emotie wel roepen - is dat een excuus?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Oh oh wat erg dat iemand in de emotie eens kanker roept - nou dat maken we nou nooit mee in het stadion ...
Speek je mensen op je vak er ook altijd op aan?
Niet alleen 1 op 1 hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:50 schreef Corksterr het volgende:
Waarom mist Maduro nou altijd 1 op 1?
Dit verzacht de pijn van de wedstrijd aanzienlijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef NJ het volgende:
jorienvdherik vliegt er achteraan met 48 uur.
Ben ik met 'm eens hoor, Steek is de slechtste keeper die ik ooit voor Ajax heb zien keepen, wat een prutser.quote:
Ja maar een Turkse club uit of thuis is een wereld van verschil.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja dat denk jij thuis wordt az van de grond geveegt, wanneer 6 goede spelers bij Fenerbahce terug zijn waaronder Kezman.
Geen echt alternatief? Zoals ik al zei is zelfs Vermeer waarschijnlijk beter dan Stekelenburg. Dan heb je ook nog Vorm en Krul, dus bekkie houden Limboquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Je vindt het dus gek dat mensen Steek als opvolger zagen omdat er geen echt alternatief was? Wie is hier nou de dombo, kneus.
Dat mag er al wel veel langer komen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
Nee mja die blijven me het meest bijquote:
Bij AZ was vandaag gelukkig niemand afwezigquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja dat denk jij thuis wordt az van de grond geveegt, wanneer 6 goede spelers bij Fenerbahce terug zijn waaronder Kezman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |