De enige overeenkomst is dat de knie geraakt wordt vind ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Redelijk identieke situaties en het als jij in beide gevallen voor Sneijder kiest.....
Sneijder kan al bij lange na de bal niet meer blokken en je ziet hem kijken (bal of voet) en gaat door.... Als het klopt dat Sneijder niet meer omkeek dan is dat apart maar nog geen feit dat hij schuldig is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De enige overeenkomst is dat de knie geraakt wordt vind ik.
Dit is een "charge" terwijl hij aankomt lopen, die gast glijdt uit en Sneijder gaat voor de bal, komt neer en stapt op een been dat daar nooit had gelegen als hij niet was uitgegleden.
Tegen Sneijder lag hij op de grond na shirt trekken, die gast is pissig en stapt op zijn knie... KAN ook per ongeluk zijn, maar totaal verschillende situaties, lopende versus liggende...
Onzin.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:01 schreef Gelderland het volgende:
schijnen Feyenoord/Utrecht/Ado fans opweg naar Duitsland te zijn, om te gaan rellen... iemand meer info over?
Je moet niet alles geloven wat er in randverschijnselen staatquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:01 schreef Gelderland het volgende:
schijnen Feyenoord/Utrecht/Ado fans opweg naar Duitsland te zijn, om te gaan rellen... iemand meer info over?
Feyenoord supporters hoog inschattend en het feit in het achterhoofd houdende dat ze de UEFA cup uitgeknikkerd zijn..... Nee te intelligente actie, niet waar dus, plus dat ze dan een ajax shirt in het bezit moeten hebbenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:01 schreef Gelderland het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:01 schreef Gelderland het volgende:
Oh de politie is weer bezig hoor, lekker de hondjes door de busquote:'Bussen met Ajax-supporters tijdje vast in Einhoven'
De AFCA supportersclub meldt dat zij bericht heeft ontvangen dat er bij Eindhoven vier bussen met Ajax-supporters zouden zijn tegengehouden. De bussen waren op weg naar Bremen. Elke bus zou streng zijn gecontroleerd onder meer op drugs, gezien het gebruik van drugshonden. De politie zou ongeveer 45 minuten nodig hebben gehad om 1 bus te controleren.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:08 schreef EdgarDavids het volgende:
Gelukkig hebben we internet in Bremen!
Ach, zou me niet verbazen als er wat wit is gevonden hehquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:09 schreef Jasza het volgende:
Zullen trouwens de 410 bussen wel geweest zijn, waren er namelijk 4
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:57 schreef Jasza het volgende:
Nu kom ik met me mening over dat Rosenberg verhaal hehe
Dat sloeg idd nergens op, Alsof dat door het vertrek van Rosenberg komt..quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:01 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vond Henk nogal kinderachtig reageren met zijn 8ste plaats en nu 2de. Rosenberg had zich niet zo moeten uitlaten maar vrees dat hij wel een puntje heeft
fucking hell.... 3 kwartierquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh de politie is weer bezig hoor, lekker de hondjes door de bus
Idd, dus het lag grotendeels aan Rosenberg toenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:01 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vond Henk nogal kinderachtig reageren met zijn 8ste plaats en nu 2de. Rosenberg had zich niet zo moeten uitlaten maar vrees dat hij wel een puntje heeft
Toen naar Kopenhagen liet de duitse polizei alle Wiet erin liggen hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:10 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ach, zou me niet verbazen als er wat wit is gevonden heh
Eindhoven?? WTF.. anders ga je ff omrijden zeg..quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh de politie is weer bezig hoor, lekker de hondjes door de bus
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Toen naar Kopenhagen liet de duitse polizei alle Wiet erin liggen hoor![]()
![]()
Mee eens. Als je dan een sneer naar Rosenberg geeft doe het dan op een leuke manier, dit kwam een beetje kinderachtig over.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat sloeg idd nergens op, Alsof dat door het vertrek van Rosenberg komt..
Dan nog, sinds wanneer mag je in Duitsland met wiet rondlopen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:17 schreef davym het volgende:
hij zei wit, geen wiet
Wel is van files gehoord mayb?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef Black-Death het volgende:
Van Amsterdam naar Bremen via Eindhoven?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:57 schreef Jasza het volgende:
KJH en Ten Cate klikt niet, gast die ik via Ajax ken die heeft de pa van KJH gesproken in zijn dorp en die zegt dat het allemaal niet lekker zit tussen de 2.
Dus Rosenberg had ze bek moeten houden maar wat hij zegt is toch wel verontrustend(over Huntelaar dan).
quote:14/2/2007 - Rosenberg: 'Uitspraken uit verband getrokken'
BRON: Ajax.nl
Op Ajax.nl laat Markus Rosenberg weten dat hij de commotie over zijn uitspraken maar een beetje overtrokken vindt. "Het is allemaal een beetje uit zijn verband getrokken. Wat mij betreft is het allemaal niet meer dan een storm in een glas water.", aldus Rosenberg.
De voormalige Ajacied heeft het naar zijn zin in Bremen: "Ik ben hier prima ontvangen. Dit is mijn vierde club. Dus als het op aanpassen aankomt, ben ik wel wat gewend. Ik pas me snel aan. Bremen is echt een compleet andere stad dan Amsterdam. Amsterdam is een geweldige stad, die ik eigenlijk wel mis. Hier wordt ook anders gespeeld. Ajax moet het hebben van de techniek. Sterke punten van Werder zijn juist de fysieke kracht en de ervaring. Die onderlinge verschillen maken de wedstrijd alleen maar interessanter. Het besef dat ik vanavond en volgende week niet mag spelen, geeft me een extra vreemd gevoel. Toekijken is niet makkelijk. Mijn beste herinnering aan Ajax? Eigenlijk mijn hele eerste seizoen. Ik denk met een goed gevoel terug aan mijn eerste jaar."
Kijk eens naar het aantal posts van je dit je alweer op deze pagina hebt. En daarna eens naar de inhoud.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:07 schreef SiemeN het volgende:
Wat een perfecte dag om Duitsers te vernederen.
Me neither.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:39 schreef Corksterr het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zoveel vertrouwen in een goede afloop vanavond.
in de herhaling zie je duidelijk dat hij eerst kijkt en dan ze voet neerzet!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Sneijder kan al bij lange na de bal niet meer blokken en je ziet hem kijken (bal of voet) en gaat door.... Als het klopt dat Sneijder niet meer omkeek dan is dat apart maar nog geen feit dat hij schuldig is.
Bij het geval Tininho - Sneijder, daar wilde Tininho wegrennen en werd hard aan zijn shirt getrokken, totaal uit balans en Tininho keek totaal niet en kon volgens mij niet weten waar de benen van Sneijder waren
Wanneer gaat de bus naar Londen voor jullie?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Jasza heeft de bus gemist
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wanneer gaat de bus naar Londen voor jullie?
quote:Bremen have been drawn against Dutch opposition on three previous occasions, losing all three ties and managing no wins and just two draws in six games. Ajax have been drawn against German opposition on 13 previous occasions (winning 12 and losing one) as well as taking on FC Bayern Munchen twice in the 2004/05 UEFA Champions League group stage. In total, their record against German opposition reads won 18, drawn five lost four.
Irritant ventje is die jorienvdherik laatste tijd aant worden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wanneer gaat de bus naar Londen voor jullie?
Het is eerder goed gegaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer een jeugdige speler die (te) vroeg belangrijk moet zijn....
Je kan moeilijk tien man opstellenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer een jeugdige speler die (te) vroeg belangrijk moet zijn....
hehehequote:Op woensdag 14 februari 2007 14:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Irritant ventje is die jorienvdherik laatste tijd aant worden.
1 en al frustratie overal waar je hem ook ziet. Wat ee stakker, zal z'n posts eens gaan volgen en hem herinneren aan wat keiharde nederlagen.
Wel heerlijk arrogant als je dat doetquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je kan moeilijk tien man opstellen
Lees z'n laatste posts maar eens.quote:
Dat ziet er dan toch wel weer goed uit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:53 schreef Everett het volgende:
Even wat scorebordjournalistiek om de gemoederen wat te kalmeren
[..]
Ja, wie staat er op Diego? In de zone dekken lijkt me niet ideaal met Diego.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:33 schreef Everett het volgende:
Over Klose maak ik me niet al te druk, die gaat in de broekzak van Japie. Ik maak me meer zorgen over Diego.
Ik denk dat je aan Diego één man moet opofferen. Constant op z'n huid zitten. Ik ben zo bang dat Maduro dat moet gaan doen en dat zie ik niet zitten. Tegen de tijd dat Maduro zich één keer omdraait heeft Diego drie rondjes om hem heen gelopen en de bal in het netje gelegd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:36 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja, wie staat er op Diego? In de zone dekken lijkt me niet ideaal met Diego.
Ok, ik ben onwetend...welk spandoek?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:39 schreef SiemeN het volgende:
Het spandoek zorgt voor Diego. Nogmaals.
Owja daar had het iets mee te makenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:52 schreef Everett het volgende:
Als er een spandoek wordt gemaakt, dan kan het misschien beter over z'n pa gaan die sinds kort in de bak zit. Maar ik weet niet of het echt verstandig is om Diego extra te prikkelen.
Iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:54 schreef venomsnake het volgende:
Zal Diego een worst zijn wat voor spandoekjes er in het Ajax vak hangen..
Was er in Auxerre ook geen spandoekje gemaakt voor Kalou? Die scoorde toen nog...quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Vind het ook geen goed plan eigenlijk. Sta je daar met je stoere spandoekje en een 5-0 nederlaag straks.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Vind het ook geen goed plan eigenlijk. Sta je daar met je stoere spandoekje en een 5-0 nederlaag straks.
En vervolgens weer 4 wedstrijden schorsing krijgen? Nee dankjequote:Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef Everett het volgende:
Die spandoeken zullen hem weinig doen. Misschien is het beter als Sneijder per ongeluk op zijn knie gaat staan.
Nee was in de thuiswedstrijd. Kalou dan l'arbe de banana ofzoiets..quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Was er in Auxerre ook geen spandoekje gemaakt voor Kalou? Die scoorde toen nog...![]()
Ik heb het over per ongeluk hè. Kan gebeuren natuurlijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En vervolgens weer 4 wedstrijden schorsing krijgen? Nee dankje
Hehequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:03 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik heb het over per ongeluk hè. Kan gebeuren natuurlijk![]()
HIj was mee naar Zuid-Afrika en de technische staf was erg lyrisch over hem.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:11 schreef keijz het volgende:
Heeft iemand die Donald wel eens in actie gezien?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Laat ze maar lekker verliezen met die kanker opstelling van Henk.
nee, we laten ze nog gissenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:17 schreef Suijk het volgende:
Definitieve opstelling is nog niet bekend toch?
dat zal ze lerenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:12 schreef Erwtensoep het volgende:
pff, held ben jij ook he.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:21 schreef F.O.N.S. het volgende:
2-0Joden hebben het wel vaker lastig tegen Duitsers.
![]()
En dan heb je het lef om mij negatief te noemenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:12 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:12 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:23 schreef Pjetr het volgende:
domme vraag misschien maar is huntelaar nog geschorst of niet?
Domme vragen bestaan niet...of...toch welquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:23 schreef Pjetr het volgende:
domme vraag misschien maar is huntelaar nog geschorst of niet?
NEE.quote:
fuck dat.. ik volg niet elk topic en heb geen zin om alles door te spittenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:25 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Lees je eens in lamstraal, is pas 1000x vermeldt.
Dan ga je naar een nieuwssite.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:26 schreef Pjetr het volgende:
[..]
fuck dat.. ik volg niet elk topic en heb geen zin om alles door te spitten
Het word iedere 20 posts gevraagt, je kan ook een klein beetje moeite doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:26 schreef Pjetr het volgende:
[..]
fuck dat.. ik volg niet elk topic en heb geen zin om alles door te spitten
Tyf dan ook op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:27 schreef Pjetr het volgende:
behulpzaam volk hier.. stelletje e-hooligans
maar wat voor moeite is het om gewoon mijn vraag te beantwoorden dan? stel dat ik in een internetcafe zit in zuid-zimbabwe en dat ik maar 5min heb om te internetten en dan te maken krijg met dit soort volk dan schiet het ook niet op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het word iedere 20 posts gevraagt, je kan ook een klein beetje moeite doen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:27 schreef Pjetr het volgende:
behulpzaam volk hier.. stelletje e-hooligans
Als je dan naar een internetforum gaat om dit te vragen, dan vraag ik me af onder wat voor volk jij valtquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:28 schreef Pjetr het volgende:
[..]
maar wat voor moeite is het om gewoon mijn vraag te beantwoorden dan? stel dat ik in een internetcafe zit in zuid-zimbabwe en dat ik maar 5min heb om te internetten en dan te maken krijg met dit soort volk dan schiet het ook niet op.
quote:FC Utrecht in hoger beroep vrijgesproken
ZEIST - FC Utrecht hoeft een boete van 7500 euro wegens kwetsende en discriminerende spreekkoren tijdens het thuisduel tegen Ajax op 1 oktober niet te betalen. De beroepscommissie van de KNVB heeft de club vrijgesproken, meldt de KNVB woensdag. De aanklager betaald voetbal had, gezien de veranderde omstandigheden, ook vrijspraak gevraagd.
FC Utrecht kon aantonen dat het inmiddels stadionverboden heeft opgelegd aan acht lieden wegens betrokkenheid bij de spreekkoren.
Eerder had de aanklager betaald voetbal een boete van 10.000 euro als schikking voorgesteld. Daar ging FC Utrecht niet mee akkoord en ook niet met de later door de tuchtcommissie opgelegde boete van 7500 euro. De commissie van beroep gaf aan van oordeel te zijn dat de eredivisieclub met de maatregelen heeft voldaan aan wat onder de gegeven omstandigheden redelijkerwijs kon worden gevergd.
Als wat ik gezien heb daadwerkelijk de opstelling wordt heb ik het even gehad met die vent.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan heb je het lef om mij negatief te noemen!.
Wat is er zo fout aan, 3-5-2 tegen de 4-4-2 van Bremen is zo gek nog niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als wat ik gezien heb daadwerkelijk de opstelling wordt heb ik het even gehad met die vent.
Ja ik kan je geen ongelijk geven.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als wat ik gezien heb daadwerkelijk de opstelling wordt heb ik het even gehad met die vent.
Huntelaar uit bij Bremen heeft weinig nut, verdedigers van hun zijn niet echt snel dus dit is misschien wel beter.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja ik kan je geen ongelijk geven.
Geen Huntelaar, geen Perez........
Ik volg de topics ook op de voet maar ik wist het ook niet of Huntelaar geschorst was. Om de dag heb je een nieuw topic hier.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het word iedere 20 posts gevraagt, je kan ook een klein beetje moeite doen.
Zelfs een Roger die nog geen fuck heeft gepresteerd krijgt nog de voorkeur boven Perez.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Huntelaar uit bij Bremen heeft weinig nut, verdedigers van hun zijn niet echt snel dus dit is misschien wel beter.
Perez moet er wel in ja voor Knooflook Lindenbergh![]()
Roger speelt defensief, Perez offensief.. Dan heeft dat niets met voorkeur te makenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zelfs een Roger die nog geen fuck heeft gepresteerd krijgt nog de voorkeur boven Perez.
![]()
Owh ja het heeft allemaal weer met Henkie's tacktiek te maken dat 1 van de beste spelers die Ajax heeft nooit speeltquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Roger speelt defensief, Perez offensief.. Dan heeft dat niets met voorkeur te maken
Hoe zou jij de opstelling doen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Owh ja het heeft allemaal weer met Henkie's tacktiek te maken dat 1 van de beste spelers die Ajax heeft nooit speelt.
Steekquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoe zou jij de opstelling doen?
Mijn broek zakt helemaal af als hij zondag tegen Excelsior niet speelt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Owh ja het heeft allemaal weer met Henkie's tacktiek te maken dat 1 van de beste spelers die Ajax heeft nooit speelt.
Heitinga Stam Roger Lindenberghquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoe zou jij de opstelling doen?
Prima opstellingquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heitinga Stam Roger Lindenbergh
Gabri Perez Sneijder
De Mul Huntelaar Babel/Leonardo
Ik zou die Donald niet in de basis laten beginnen. Daarnaast zou een extra dosis creativiteit in de vorm van Perez goed kunnen uitpakken vanavond naar mijn mening. En ik zou gewoon Huntelaar in de spits gooien.
Ik denk dat dit iets te aanvallend is voor een uitwedstrijd tegen Werder Bremen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heitinga Stam Roger Lindenbergh
Gabri Perez Sneijder
De Mul Huntelaar Babel/Leonardo
Ik zou die Donald niet in de basis laten beginnen. Daarnaast zou een extra dosis creativiteit in de vorm van Perez goed kunnen uitpakken vanavond naar mijn mening. En ik zou gewoon Huntelaar in de spits gooien.
Daar moeten we het juist van hebben. Sowieso moet Ajax het niet hebben van verdedigen en hopen op een counter, en al helemaal niet met deze defensie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:56 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik denk dat dit iets te aanvallend is voor een uitwedstrijd tegen Werder Bremen.
Aanval is de beste verdediging, en zeker met de verdediging die Ajax vanavond voor handen heeftquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:57 schreef opgebaarde het volgende:
Leuke opstelling maar wel erg aanvallend ingesteld, against sje Germans,![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:57 schreef denthemen het volgende:
come on boys! Vandaag is de dag, schop die Diego maar in een rolstoel, rij ik hem er nog uit ook![]()
Hm, daar zit wel wat in, kijkt ook wat rustgevenderquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Aanval is de beste verdediging, en zeker met de verdediging die Ajax vanavond voor handen heeft
Ja, inderdaad te aanvallend dan. En sowieso, zoals iemand al zei, is Perez en Sneijder op een 3mansmiddenveld veel te aanvallend.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:56 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik denk dat dit iets te aanvallend is voor een uitwedstrijd tegen Werder Bremen.
Hangt jouw wedstrijdbeleving van dit forum af?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:42 schreef Everett het volgende:
Lekkere positieve stemming hangt hier. Ik leef echt lekker naar de wedstrijd toe op deze manier![]()
Eens.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja, inderdaad te aanvallend dan. En sowieso, zoals iemand al zei, is Perez en Sneijder op een 3mansmiddenveld veel te aanvallend.
Vertel eens...quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oprollen die moffen.
Tis erg gezellig in Bremen hoorde ik net
Kut boboquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ga naar Ajax - Heracles op 1 april, skybox![]()
410 bussen waren gecontroleerd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oprollen die moffen.
Tis erg gezellig in Bremen hoorde ik net
Nou, je moet gewoon een keer 20 euro op een avond verliezen met pokeren en zo is het je beste maatquote:
Nee dat kan hij niet. Daarnaast kan Lindenbergh, mocht er een back van Werder opkomen, mooi de linkerzone afstoppen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:28 schreef MaxC het volgende:
Perez kan in verdedigend opzicht toch ook wel zijn mannetje dekken? Waarom Lindenbergh dan op links![]()
Gezellig is een ruim begripquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Valt niets te vertellen. Ik kreeg een paar smsjes dat het gezellig was.
Hey bobo, geniet van je dure hapjes en wijn!quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ga naar Ajax - Heracles op 1 april, skybox![]()
Sethje heeft te veel bier gehadquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:30 schreef Jasza het volgende:
Ik hoor net dat er dingetjes zijn gebeurd in Bremen, politie brengt ze nu naar het stadion
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Sethje heeft te veel bier gehad![]()
Zal wel 410 zijn geweest of niet?quote:
Waarom denk je dat, denk niet dat het een speciale groep is geweest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zal wel 410 zijn geweest of niet?
Zou kunnen om een statement te maken richting het bestuur?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarom denk je dat, denk niet dat het een speciale groep is geweest.
Alle joden zijn in de binnenstad daar, en 410 valt wel mee qua relschopgedrag.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zou kunnen om een statement te maken richting het bestuur?
Begrijpend lezen/luisteren graag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:42 schreef MaxC het volgende:
Ten Cate: "Met Rosenberg stonden we 8e"Heb ik wat gemist?
Laat mijn complot theoriën bedenken, ik verveel me kapotquote:
Voor een UEFA-cup wedstrijd.quote:
Nou voor Feyenoord word ik niet meer zenuwachtig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ben altijd zenuwachtig voor AFCA.
Zegt iemand met Willem 2 in z'n sig.quote:
Tegen Excelsior?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:56 schreef Panick het volgende:
[..]
Zegt iemand met Willem 2 in z'n sig.
Ja, nee. Jou neem ik serieus, Sjaak..
Maar de UEFA cup is een grappig prijsje, niet meer dan dat.
Ik ga liever voor het landskampioenschap. Ik ben zenuwachtiger voor de aankomende competitiewedstrijd.
Excelsior thuis altijd lastig.quote:
Het was even ter illustratie hoe weinig de UEFA cup mij doet.quote:
Perez was op voorhand al een gesloten boek.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben zenuwachtig hoe het af gaat lopen met Huntelaar en Perez.
Is er wat gebeurd gisteren ofzo? Ik ben er ff een dagje tussenuit geweest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben zenuwachtig hoe het af gaat lopen met Huntelaar en Perez.
Ze staan beiden wissel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Is er wat gebeurd gisteren ofzo? Ik ben er ff een dagje tussenuit geweest.
Heb ik anders nog niks van mee gekregen....quote:
Wat hij heeft gekost moet niet uitmaken. De beste spelers horen te starten...quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Alles leuk en aardig, maar hoewel Ten Cate trainer is, kan ik me niet voorstellen dat het bestuur het er eens mee kan zijn dat Huntelaar niet meer wordt opgesteld. Kapitaalvernietiging.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:22 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wat hij heeft gekost moet niet uitmaken. De beste spelers horen te starten...
In een tweespitsensysteem vind ik de keuze voor Babel en Leonardo zeker niet onlogisch. Als er met drie spitsen gespeeld wordt, vind ik ook dat Huntelaar moet spelen, omdat hij gewoon onze beste centrale spits is!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:56 schreef Panick het volgende:
[..]
Zegt iemand met Willem 2 in z'n sig.
Ja, nee. Jou neem ik serieus, Sjaak..
Maar de UEFA cup is een grappig prijsje, niet meer dan dat.
Ik ga liever voor het landskampioenschap. Ik ben zenuwachtiger voor de aankomende competitiewedstrijd.
Wellicht lastiger dan Feyenoordquote:
Godverdomme en dan nog Huntelaar er niet in. Tering. Ben wel benieuwd wat er met Leo is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:49 schreef Jasza het volgende:
Stekelenburg-Heitinga-Maduro-Stam-Donald-Sneijder-Lindenbergh-Roger-Gabri-Babel-de Mul
Leo niet eens bij de selectie, problemen of gewoon een blessure?
Op VI.nl staat wat anders;quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:50 schreef Jasza het volgende:
Borowski is out bij Werder, beter
Aghja Henk wil graag met snelheid voorin vandaag.
quote:Die Aufstellungen:
Bremen:
18 Wiese
8 Fritz, 29 Mertesacker, 4 Naldo, 5 Wome
22 Frings
7 Vranjes, 20 Jensen - 10 Diego
11 Klose, 14 Hunt
Trainer: Schaaf
Amsterdam
1 Stekelenburg
14 Roger Garcia, 6 Maduro, 3 Stam
8 Gabri, 2 Heitinga, 10 Sneijder, 15 Lindenbergh
16 de Mul, 8 Babel, 36 Mitchell
Trainer: ten Cate
Schiedsrichter: Lucilio Cardoso Cortez Batista (Portugal)
Herzlich Willkommen zum UEFA-Cup-Hinspiel gegen Ajax Amsterdam.
Hij weet er verdraaid nog iets van te maken, van deze puinhoopquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Blind doet de analyse.
Ik vind Blind altijd wel een puike analistquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Hij weet er verdraaid nog iets van te maken, van deze puinhoopIn z'n achterhoofd denkt 'ie bij zichzelf dat zelfs hij er nog nooit zo'n potje van heeft gemaakt
Vond Blind vaak beter wissels hebben dan Henk nu hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:25 schreef twi het volgende:
Inderdaad, met alle respect voor Blind verbaasde ik me over zijn analyses en tactisch inzicht toen hij eenmaal bij de NOS zat. Waarom wist hij dat toen hij coach bij Ajax was nooit over te brengen naar buiten. Destijds leek het echt alsof hij maar wat aan het prutsen was.
Ik zeg dan ook niet dat ik Ten Cate goed vind. Noemde 'm zelfs een clown afgelopen weekendquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vond Blind vaak beter wissels hebben dan Henk nu hoor.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:00 schreef twi het volgende:
Lindenbergh z'n contract mag worden ontbonden. Maakt niet uit met welke bosmongool, desnoods ex-lamp of ex-kakkerlijk we daar moeten gaan spelen maar ik hoef hem NOOIT meer in Ajax shirt te zien.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:00 schreef twi het volgende:
Lindenbergh z'n contract mag worden ontbonden. Maakt niet uit met welke bosmongool, desnoods ex-lamp of ex-kakkerlijk we daar moeten gaan spelen maar ik hoef hem NOOIT meer in Ajax shirt te zien.
Eensch.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:00 schreef twi het volgende:
Sow, dat was even slikken voor jequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Roger speelt goed. Beste speler aan Ajax kant na Gabri.
Je kan ook niet verwachten dat hij iemand zomaar eruit sprint he?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef Mr.Mills het volgende:
Maduro is inderdaad weer lekker. Tikt ie de bal om te passeren vergeet ie om er achteraan te lopen....hij heeft gewoon het niveau niet, dat moet onderhand toch duidelijk zijn.
Inderdaad. Smoesjes als hij heeft geen vakantie gehad en hij is uit vorm hebben nu wel lang genoeg geduurd. Exit Maduro.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef Mr.Mills het volgende:
Maduro is inderdaad weer lekker. Tikt ie de bal om te passeren vergeet ie om er achteraan te lopen....hij heeft gewoon het niveau niet, dat moet onderhand toch duidelijk zijn.
Dat doen we ook niet. Maar die handelingssnelheid van die jongenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je kan ook niet verwachten dat hij iemand zomaar eruit sprint he?
Dan moet je je spel aanpassen, en geen dingen doen waarvan je weet dat het mislukt. Als Maduro de bal heeft rent ie op 2 spelers en weet je gewoon dat de bal drie seconden later weer kwijt is....zoals Nashje al zegt heeft dat niks met vermoeidheid te maken, maar dan heb je gewoon het niveau niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je kan ook niet verwachten dat hij iemand zomaar eruit sprint he?
Maduro doet het naar omstandigheden gewoon redelijk, hij had ook verdedigend paar goede acties.
Een tijd lang? Een half jaartje omdat niemand wist wie Maduro was, nu kan iedereen zich moeiteloos aanpassen aan het slome spel van Maduro, wat niets minder is dan hem opjagen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:28 schreef Panick het volgende:
Hij was een tijd lang een van de uitblinkers en nu opeens niet meer goed genoeg?
En straks als ie weer presteert en een basisplaats heeft is het hosanna, hosanna?
Opportunistme FTW.
3 of 4-0....je ziet het nog positief in iig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:43 schreef devv05 het volgende:
Boeit toch niet meer, door dit anti-voetbal maakt de thuiswedstrijd niet eens meer uit. Zal wel 3-0 of 4-0 worden.
Beter trappen ze nog wat van die tering moffen doormidden.
Dat was duidelijk geen goal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Tuurlijk het ligt weer aan de scheids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |