1x en daarna hoop ik niet al te vaak meerquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:15 schreef RayMania het volgende:
Ja hoor, hebben we zo'n mod aangesteld? Een door-een-slotje-heen-post-mod.
Eiland, nog bedanktquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
He weiffieen de rest van de Hoolers natuurlijk ook een goedemorrrrrrrrrrrgen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eiland, nog bedanktde cursus is ingeboekt
Goed planquote:
Cappu hierquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:45 schreef pascalheister het volgende:
ja koffie kan ik ook wel gebruiken
Jammer dat we hier geen Starbuck hebben... daar kan je lekker koffie halenquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:53 schreef sjimz het volgende:
Ik heb lekker een grote koffie bij de coffee company gehaald
Coffee Company is ook goed te doen hoor!quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer dat we hier geen Starbuck hebben... daar kan je lekker koffie halen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Coffee Company is ook goed te doen hoor!
Ik heb thuis nog 4 starbuck mokken staan
Die heeft de Coffee Company ook (Soort gelijk)quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]Ik had geen ruimte meer in mijn tas.. anders had ik ze meegenomen.
Wat ik vooral heerlijk vond, ze hadden gruwelijke lekker ijskoffie (in Australie) dat was een halve milkshake, maar wel met koffie smaak![]()
![]()
ik begin spontaan te kwijlen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die heeft de Coffee Company ook (Soort gelijk)
Een Frozen cappuchino (en dan vooral de hazelnoot)
Coffee Company is volgens mij alleen in Amsterdam te vindenquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]dan moet ik die binnenkort maar eens gaan opzoeken
Ben ze namelijk nog niet tegengekomen.. maar tja woon dan ook in Ermelo
Big cityquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Coffee Company is volgens mij alleen in Amsterdam te vinden
Nu nog de Bijlmer, maar over een paar maanden het Leidsepleinquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Big city
tijd geleden dat ik daar ben geweest om te winkelen... misschien moet ik dat maar weer eens doen
En waar moet ik zooi trappen om jou tegen te komen ?
Ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik dacht 't dus niet, hè.
Is het American Book Centre makkelijk te vinden in Amsterdam?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:14 schreef Bluezz het volgende:
Ken je dat?
Draai je een nieuwe flesje spa open in de trein, heb je niet opgelet met kopen, staat er koolzuur op?
En dan die boze blikken tegenover
Is dat te lopen vanaf bijvoorbeeld CS. (zonder dat ik een uur onderweg ben.).quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja.
Het was eerst in de Kalverstraat, maar nu op het Spui
Ehm nee, ik vond rood een mooi kleurtje voor een nieuw flesjequote:Op woensdag 14 februari 2007 10:15 schreef sjimz het volgende:
Je kan toch aan de kleur van het flesje zien of er koolzuur in zit![]()
Telkens hervullen zeker.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehm nee, ik vond rood een mooi kleurtje voor een nieuw flesje
Ik doe maaaaaanden met een flesje
Het is denk ik 15 minuten lopen, maar met de tram ben je er zo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Is dat te lopen vanaf bijvoorbeeld CS. (zonder dat ik een uur onderweg ben.).
Lijnbaansgracht?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nu nog de Bijlmer, maar over een paar maanden het Leidseplein
Ok.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is denk ik 15 minuten lopen, maar met de tram ben je er zo.
Als je weet wat je wilt kan ik ze ook wel voor je halen en daarna opsturen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb weer eens nieuwe boeken nodig.
hadden vroeger altijd een goede fietspompquote:
Ach..vanuit werk kan ik dan gelijk de melkweg inquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
hadden vroeger altijd een goede fietspomp
Door de regen of door je flesje spaquote:
Dat weet ik dus niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je weet wat je wilt kan ik ze ook wel voor je halen en daarna opsturen.
Mijn vriendin is er vaste klant.
Ik denk dat je beiden wel de schuld kan geven.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Door de regen of door je flesje spa?
Dan niet hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.
Ik koop sommige boeken op impuls enzovoorts.
Bedankt voor je aanbod though.quote:
Ach, je zal je niet vervelen in dat district denk ik, altijd wat te doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach..vanuit werk kan ik dan gelijk de melkweg in![]()
Voor de rest ben ik niet zo gelukkig ermee, maar wat kan ik er tegen doen.
Alleen veel hetzelfde.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, je zal je niet vervelen in dat district denk ik, altijd wat te doen
als je daar iemand op de bon slingert heb je het hele volk achter je aanquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen veel hetzelfde.
In de Bijlmer is over het algemeen wat meer spanning hoor.
Klopt. Al heb ik nog in mijn stage periode daar veel last van gehad op Amsterdam Oost.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:37 schreef borisz het volgende:
[..]
als je daar iemand op de bon slingert heb je het hele volk achter je aan![]()
je komt zo wel een beetje in de hele stad.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt. Al heb ik nog in mijn stage periode daar veel last van gehad op Amsterdam Oost.
Dan valt de Bijlmer reuze mee.
drie junkies en een agent om ze te verwijderenquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
je komt zo wel een beetje in de hele stad.
Oost lijkt mij een rotbuurt trouwens. Dit weekend betrekt een vriendin van mij een slooppand (zal wel anti-kraak zijn), ben benieuwd wat we daar in dat blok gaan aantreffen.
Was je weer in slaap gevallenquote:
Anders krijg je Jump achter je aan, die vond het namelijk al mooi geweestquote:
Goede tipsquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:22 schreef Suijk het volgende:
Waterstone's zit ook nog in de kalverstraat, vlakbij die american bookshop, die is ook erg uitgebreid.
tja die vind het overdrevenquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
Anders krijg je Jump achter je aan, die vond het namelijk al mooi geweest
Oost was inderdaad een rotbuurt om te werken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
je komt zo wel een beetje in de hele stad.
Oost lijkt mij een rotbuurt trouwens. Dit weekend betrekt een vriendin van mij een slooppand (zal wel anti-kraak zijn), ben benieuwd wat we daar in dat blok gaan aantreffen.
quote:
ik denk niemandquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:56 schreef sjimz het volgende:
Wie waren eigenlijk nog meer kandidaten om Messenga op te volgen?
Lees de vraag nog eens en geef dan nog eens antwoordquote:
Je weet tochquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Lees de vraag nog eens en geef dan nog eens antwoord
Je moet mee doen met het programma op 538quote:
Je hoopt dat je dan toch in ieder geval kandidaat opvolger bent geweest?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:56 schreef sjimz het volgende:
Wie waren eigenlijk nog meer kandidaten om Messenga op te volgen?
Zeker een RdW bedacht onderdeel, die had wel meer van dat soort spelletjes, allochtoontje hoger. etcquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet mee doen met het programma op 538raad wat de Marrokaan zegt
Nee hoor. Ik heb op dit moment niet het doel om mod te worden. Ook denk ik dat ik niet voorgedragen zal worden en uit mezelf zal ik me niet kandidaat stellen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je hoopt dat je dan toch in ieder geval kandidaat opvolger bent geweest?![]()
Eeeej, een nieuwe blauwe.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Lees de vraag nog eens en geef dan nog eens antwoord
Dank jequote:Op woensdag 14 februari 2007 11:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Eeeej, een nieuwe blauwe.
Feli dndiek (als dat tenminste op zijn plaats is)
Ik had jou verwacht Suijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je hoopt dat je dan toch in ieder geval kandidaat opvolger bent geweest?![]()
heb je ook andere smaakjes? kaneel is niet echt mn favorietquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het water moet je nog wel even zelf koken!
Ik zal even in de kast kijken!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je ook andere smaakjes? kaneel is niet echt mn favoriet
Tunesquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tune van Calimero gevonden op 't internet.
?? Ik zie de rode kaart nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:02 schreef sjimz het volgende:
een ballenjongen die een rode kaart krijgt
Hij is heel onduidelijk maar de scheids heeft hem in zijn rechterhand.quote:
nog steeds zie ik hem nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is heel onduidelijk maar de scheids heeft hem in zijn rechterhand.
Moet je maar eens goed opletten.
Het bijbehorende bericht.quote:Ballenjongen viert rode kaart tegen aartsrivaal
14/2/2007 10:37
Ballenjongens in Brazilië lijken er niet veel waarde aan te hechten onpartijdig over te komen. Bij de derby tussen São Paulo en Corinthians (3-1) probeerde Andre Torresani zijn favoriete team te helpen.
Torresani deed er bij een 3-1 voorsprong zó lang over de bal te halen, dat scheidsrechter Paulo César besloot hem weg te sturen. Ook daar leek de ballenjongen niet erg van onder de indruk. Hij vierde zijn rode kaart door uitbundig naar de aanhang van de Tricolores te zwaaien.
Braziliaanse speurneuzen ontdekten dat Torresani een actieve Corinthians-hater is en dat op diverse websites betuigde. Verliezend coach Emerson Leão heeft São Paulo verzocht de opruiende hulp niet meer in te zetten of hem te instrueren zich beter te gedragen.
Vorige week sloeg een Braziliaanse collega-gandula de doelman van de tegenpartij met een ijzeren staaf. En een half jaar geleden scoorde een ballenjongen door de bal na een schot naast alsnog in het doel te werken.
doe maar mangoquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal even in de kast kijken!
Nog voorkeur?
Ik wist hem uit het hooffiequote:Op woensdag 14 februari 2007 12:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tune van Calimero gevonden op 't internet.
Goede spion in dienst (En de lokale krant lezen als ik het goed heb?)quote:
Van hetzelfde Bjoroquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:27 schreef Bjoro het volgende:
Voor al mijn Hools vriendjes en dinnetjes !
[afbeelding]
Dat ziet er trouwens lekker uit, zelf gemaakte pesto... heb jij toevallig ergens een recept ?quote:
Snik, wat mooiquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:27 schreef Bjoro het volgende:
Voor al mijn Hools vriendjes en dinnetjes !
[afbeelding]
Iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:47 schreef DarkShine het volgende:
valentijn
Een jaar heeft meer dagen dan die overdreven commerciële dag!
Ja net optijd voor Werder-AFCAquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:47 schreef borisz het volgende:
[..]
jij bent er ook weerna die 48 uur
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer dat je net gebanned was.. daardoor is dndiek mod geworden en niet jij!
Het is groen en stinkt naar vis, FC Groningen Werder Bremenquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het is groen en stinkt naar vis, FC Groningen Werder Bremen
Ik heb een mega kaart gekregen.... en ik heb mijn vriendin een grote blikkenhart gestuurd, vol met chocoladequote:
Ach volgend jaar is het weer Valentijnsdag..quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Echt balen dat ik geen kaarten kon krijgen![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach volgend jaar is het weer Valentijnsdag..
Misschien heb je dan meer geluk met kaarten krijgen!
Alsof Bremen zo ver weg is dat je niet op goed geluk kunt/kon gaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Ich habe gene autoquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Alsof Bremen zo ver weg is dat je niet op goed geluk kunt/kon gaan.
Spring meteen ff je auto in man!
Dat je als jood de trein naar Duitsland niet pakt kan ik nog wel inkomenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ich habe gene auto![]()
Ben pas 18 hoor![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat je als jood de trein naar Duitsland niet pakt kan ik nog wel inkomen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat je als jood de trein naar Duitsland niet pakt kan ik nog wel inkomen
Je kan wel zien dat die Appelsien goed verdientquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb een mega kaart gekregen.... en ik heb mijn vriendin een grote blikkenhart gestuurd, vol met chocolade
Jij hebt dus valentijnskaarten naar jezelf toe gestuurdquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je een beetje creatief was had je best kaarten kunnen krijgen, jaszak.
Nee naar jou, zijn ze niet aangekomen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij hebt dus valentijnskaarten naar jezelf toe gestuurd
Wel eens van evv gehoord?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
En er rijden ook helemaal geen treinen naar Bremen![]()
Jawel maar ik kon door de bomen het bos niet meer zien.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee naar jou, zijn ze niet aangekomen?![]()
Van AMSTERDAM naar Bremen Hbfquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
En er rijden ook helemaal geen treinen naar Bremen![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat die Appelsien goed verdient
Ja, zal wel in het G'se blaadje gestaan hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Goede spion in dienst (En de lokale krant lezen als ik het goed heb?)
Heb je eindelijk een baan bij de TNT?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Dat wordt postzakken doorspitten vanmiddag.
Dan kom je ook lekker optijdquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van AMSTERDAM naar Bremen Hbf
Vertrek: woensdag 14 02 2007 14:30
Deze dienstregeling is geldig van 10.12.06 t/m 08.12.07.
![]()
Vandaag op proef, ze leveren bij huis af.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een baan bij de TNT?
Was natuurlijk ook helemaal niet sarcastisch bedoeld.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het ging meer op het feit dat er geen treinen naar Bremen rijden
Ik had ze, godver nog erger...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Ow sorry, dan neem ik mijn woorden terugquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Was natuurlijk ook helemaal niet sarcastisch bedoeld.
Yummie lekkerquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zal wel in het G'se blaadje gestaan hebben.Sien, ik PM het wel ff.
Waarom doe je ze dan wegquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had ze, godver nog erger....
Niet van golfer, die vindt het maar niks:quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had er eentje op de koelkast vanochtend, geeeeeeeeeeeeeen idee van wie
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Uit de USA overgewaaid commercieel gedoe, net als Kerst.
Wie is er dan bij ons binnen geweest vannachtquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:25 schreef Suijk het volgende:
Niet van golfer, die vindt het maar niks:
![]()
It wasnt me!quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie is er dan bij ons binnen geweest vannacht
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:45 schreef Jasza het volgende:
http://www.radio538.nl/538/media/player/index.jsp?cat=fragmenten&filename=20070214-valentijnstest.wma&id=732585
Houston u are fucked in the ass
Ik kan hem niet luisteren.. maar laat me raden, ze noemt een verkeerde naamquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:45 schreef Jasza het volgende:
http://www.radio538.nl/538/media/player/index.jsp?cat=fragmenten&filename=20070214-valentijnstest.wma&id=732585
Ze wil hem naar haar baas sturen met de mededeling:quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan hem niet luisteren.. maar laat me raden, ze noemt een verkeerde naam
Ho es even meneer! Omdraaien, handen op de rug, op de knieën!quote:
Wahahahahaquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze wil hem naar haar baas sturen met de mededeling:
Binnenkort echt samen![]()
En die vriend van haar luistert mee, gaat ze zeggen dat ze het een naaistreek vind van hem![]()
Volgens mij naait zij hem maargoed he![]()
Zegt die vriend:
Ik ga wel met Chantal op reis, die neuk ik ookal 4 maanden![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ho es even meneer! Omdraaien, handen op de rug, op de knieën!
Wáár was u tussen 0.00 pm en 6.30 am vandaag
Die ga ik thuis ff luisteren.... Want zo snap ik er geen zak van..quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze wil hem naar haar baas sturen met de mededeling:
Binnenkort echt samen![]()
En die vriend van haar luistert mee, gaat ze zeggen dat ze het een naaistreek vind van hem![]()
Volgens mij naait zij hem maargoed he![]()
Zegt die vriend:
Ik ga wel met Chantal op reis, die neuk ik ookal 4 maanden![]()
Prachtige radioquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:45 schreef Jasza het volgende:
mmmmm. Thuisquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ho es even meneer! Omdraaien, handen op de rug, op de knieën!
Wáár was u tussen 0.00 pm en 6.30 am vandaag
overal in Nederland...quote:
Omdat ik dat zelf wildequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog steeds in het blauw?![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:40 schreef Gollemrulez het volgende:
Belachelijk weer al die dozen vol. Ik kan m'n kamer amper nog uit...
Ow dat was weer zo'n geniale valentijnsgrap van zo'n wanhopige mallootquote:
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pff weer die klasse-justitie hier op fok!![]()
![]()
Ff een domme vraag. Verveel me tegenwoordig wat meer dus ben wat online pokerprogramma's aan het bekijken, maar waar sla jij meestal je slag?quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:50 schreef Gollemrulez het volgende:
Ow dat was weer zo'n geniale valentijnsgrap van zo'n wanhopige malloot![]()
Ok Zal Unibet wel ff proberen. Heb Everest er maar weer af gegooid. Ik vond het niks, maar ben dus niet de enige. Die 10 eurocent toernooitjes kunnen me gestolen wordenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik poker bij Unibet, omdat ik daar ook al op sport wedde. Ik zou je vraag ff stellen in: Het grote Pokertopic voor beginners #2 Pokeren met 72o Zelf ben ik niet zo bekend met al die programma's. Everest heb ik geprobeerd maar vond ik niet fijn spelen.
Full Tiltquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:01 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ok Zal Unibet wel ff proberen. Heb Everest er maar weer af gegooid. Ik vond het niks, maar ben dus niet de enige. Die 10 eurocent toernooitjes kunnen me gestolen worden
Goed bezigquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hallo Hoolsers!![]()
Vandaag SE Bio en Mondeling Nederlands Literatuur gehad, 8 voor Nederlands (*O*), dat ging super goed. Bio ging ook wel ok.
Rondje dus van mij![]()
Begint AZ vanavond nou om 19:00 en Ajax om 20:30?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:45 schreef Jasza het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
De DJ beld naar het hotel...
Matig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb gelukkig al m'n mondelingen al weer afgesloten. (8.8 voor NL, 9.5 voor Engels.)
Dat vond ik dus ook.quote:
Nu gaat het wel ff lekkerquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, lekker bezig, dus niet.
zal zo wel weer mis gaanquote:
deze?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Geen zorgen mensen, de hamsters worden nu vervangen.
Al een hok gevonden?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh!
heb je eventueel nog een bedje over voor Clauw?quote:
Dat zou wat zijn he. Jij wel?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je eventueel nog een bedje over voor Clauw?
ze mag altijd komen logeren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn he. Jij wel?
Gezellig met carnaval?quote:
ehm, dat zou wat druk worden.... maar als ze daar geen bezwaar tegen heeftquote:
Nee,quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:58 schreef rubbereend het volgende:
al iemand hier een anonieme PM ontvangen?
Nee...wel ff rond gebeld vandaag, was toch ziek thuis. Patrimonium (ken je die?) is er goed mee bezig nu. Verder hou ik écht alles in de gaten, wat een dagtaak zegquote:
dat moet je dan straks met ajax ook maar ff doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:16 schreef RayMania het volgende:
Halloo.
Doe ik m'n TV aan, gelijk doelpunt.
Dat houdt in dat jullie vrijdag hier zijn? Zit dan zelf voor m'n werk (in Gent, dus heb helaas geen gelegenheid om even een bakkie te doen dan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zal wel in het G'se blaadje gestaan hebben.
Ja, de bijeenkomst is in de haarstraat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:48 schreef DIGGER het volgende:
Dat houdt in dat jullie vrijdag hier zijn? Zit dan zelf voor m'n werk (in Gent, dus heb helaas geen gelegenheid om even een bakkie te doen dan.
Een mod kan toch geen ban uitdelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:21 schreef borisz het volgende:
Per ban dat de mods uitdelen krijgen ze een rondje![]()
kortom het livetopicniveau is weer hoog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel doorgeven voor achter de schermenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een mod kan toch geen ban uitdelen
Ik doe met je meequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ff een biertje pakken hier.
ga je 600ste dvd bestellenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voorspellende gave heb ik ook![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:36 schreef borisz het volgende:
[..]
ga je 600ste dvd bestellen![]()
of is die al onderweg![]()
Eens.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:39 schreef borisz het volgende:
ik stel voor dat de ziekte die begint met een K gelijk tot een week ban opleverd, hoe snel zou FOK! leegstromen?![]()
Al dat gejank over kankerquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:39 schreef borisz het volgende:
ik stel voor dat de ziekte die begint met een K gelijk tot een week ban opleverd, hoe snel zou FOK! leegstromen?![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:05 schreef SCH het volgende:
Ik heb een leuke avond gehad, jullie ook?
Het zijn maar 48 uurquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef borisz het volgende:
Jorien een ban dat zijn twee biertjes![]()
Idd... niet echt goed te zien.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zeg dat die gif van PH geen goal was, maar goed.
Die heb ik laatst ook gezien. Was weer een vermakelijke film. Ik kan niet wachten tot boek 7 verschijntquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]zekers, net deel 4 van Harry Potter gekeken
En toen zapte ik naar ned3... en ben nu aan het terug lezen... drukke avond voor de modjes
Deel 3 vond ik zelf ook niet zo slecht hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:19 schreef borisz het volgende:
deel 4 was leuk
deel 3 was klote
1en2 waren beter
Ik ook... alleen ben ik bang dat er teveel leuke mensen dood gaan... en daar kan ik niet tegenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook gezien. Was weer een vermakelijke film. Ik kan niet wachten tot boek 7 verschijnt
Tot ziensquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ook... alleen ben ik bang dat er teveel leuke mensen dood gaan... en daar kan ik niet tegen
Maar idd de films zijn goed te doen
Ik ga naar mijn vriendinnetje
fijnea vond!!
3 vond ik wel een sterk boek op zich, leest precies goed weg, net zoals 6 en in mindere mate 4. 5 is te langdradig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:19 schreef borisz het volgende:
deel 4 was leuk
deel 3 was klote
1en2 waren beter
Volgens mij heeft Borisz het over de films.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
3 vond ik wel een sterk boek op zich, leest precies goed weg, net zoals 6 en in mindere mate 4. 5 is te langdradig.
Weet ik, maar ik over de boeken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Borisz het over de films.![]()
Niet perse te lang, maar te langdradig. Als het verhaal goed is, hadden de pagina's niet hoeven tellen, maar nu gaat ie gewoon te lang door, zeker op het einde.quote:Maar wat je zegt klopt wel. De orde van de Phoenix is inderdaad te lang.
Okee, dat bedoel ik min of meer ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik over de boeken.
[..]
Niet perse te lang, maar te langdradig. Als het verhaal goed is, hadden de pagina's niet hoeven tellen, maar nu gaat ie gewoon te lang door, zeker op het einde.
Dat klopt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Superdruk op werk, maar dat houd je bezig
Pakt er ook eentjequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ff een biertje pakken hier.
Gooi het maar weer op de scheidsquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:39 schreef golfer het volgende:
Geen azijn nodig. Ingecalculeerde nederlaag.
Manier waarop wel wat dubieus beïnvloed door de arbitrage.
absoluut geen azijn, maar wel volkomen kansloos. En de arbitrage... vond het nog wel meevallen. Tweede geel was gewoon geel (die eerste is dan weer het probleem....) en die goal, tja, ik zat niet op de lijn, de verslaggever niet, en Blind ook niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:39 schreef golfer het volgende:
Geen azijn nodig. Ingecalculeerde nederlaag.
Manier waarop wel wat dubieus beïnvloed door de arbitrage.
Werken niet zo heel veel de laatste tijd. Aan de ene kant vind ik het wel erg (er moet toch geld binnen komen) en de andere kant heb ik die rust wel af en toe nodig. Maar goed ik ben wel nog steeds bezig met het zoeken naar ander werk, maar ook dat zit nog niet in een vergevorderd stadium.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |