1x en daarna hoop ik niet al te vaak meerquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:15 schreef RayMania het volgende:
Ja hoor, hebben we zo'n mod aangesteld? Een door-een-slotje-heen-post-mod.
Eiland, nog bedanktquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
He weiffieen de rest van de Hoolers natuurlijk ook een goedemorrrrrrrrrrrgen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eiland, nog bedanktde cursus is ingeboekt
Goed planquote:
Cappu hierquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:45 schreef pascalheister het volgende:
ja koffie kan ik ook wel gebruiken
Jammer dat we hier geen Starbuck hebben... daar kan je lekker koffie halenquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:53 schreef sjimz het volgende:
Ik heb lekker een grote koffie bij de coffee company gehaald
Coffee Company is ook goed te doen hoor!quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer dat we hier geen Starbuck hebben... daar kan je lekker koffie halen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Coffee Company is ook goed te doen hoor!
Ik heb thuis nog 4 starbuck mokken staan
Die heeft de Coffee Company ook (Soort gelijk)quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]Ik had geen ruimte meer in mijn tas.. anders had ik ze meegenomen.
Wat ik vooral heerlijk vond, ze hadden gruwelijke lekker ijskoffie (in Australie) dat was een halve milkshake, maar wel met koffie smaak![]()
![]()
ik begin spontaan te kwijlen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die heeft de Coffee Company ook (Soort gelijk)
Een Frozen cappuchino (en dan vooral de hazelnoot)
Coffee Company is volgens mij alleen in Amsterdam te vindenquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]dan moet ik die binnenkort maar eens gaan opzoeken
Ben ze namelijk nog niet tegengekomen.. maar tja woon dan ook in Ermelo
Big cityquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Coffee Company is volgens mij alleen in Amsterdam te vinden
Nu nog de Bijlmer, maar over een paar maanden het Leidsepleinquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Big city
tijd geleden dat ik daar ben geweest om te winkelen... misschien moet ik dat maar weer eens doen
En waar moet ik zooi trappen om jou tegen te komen ?
Ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik dacht 't dus niet, hè.
Is het American Book Centre makkelijk te vinden in Amsterdam?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:14 schreef Bluezz het volgende:
Ken je dat?
Draai je een nieuwe flesje spa open in de trein, heb je niet opgelet met kopen, staat er koolzuur op?
En dan die boze blikken tegenover
Is dat te lopen vanaf bijvoorbeeld CS. (zonder dat ik een uur onderweg ben.).quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja.
Het was eerst in de Kalverstraat, maar nu op het Spui
Ehm nee, ik vond rood een mooi kleurtje voor een nieuw flesjequote:Op woensdag 14 februari 2007 10:15 schreef sjimz het volgende:
Je kan toch aan de kleur van het flesje zien of er koolzuur in zit![]()
Telkens hervullen zeker.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehm nee, ik vond rood een mooi kleurtje voor een nieuw flesje
Ik doe maaaaaanden met een flesje
Het is denk ik 15 minuten lopen, maar met de tram ben je er zo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Is dat te lopen vanaf bijvoorbeeld CS. (zonder dat ik een uur onderweg ben.).
Lijnbaansgracht?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nu nog de Bijlmer, maar over een paar maanden het Leidseplein
Ok.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is denk ik 15 minuten lopen, maar met de tram ben je er zo.
Als je weet wat je wilt kan ik ze ook wel voor je halen en daarna opsturen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb weer eens nieuwe boeken nodig.
hadden vroeger altijd een goede fietspompquote:
Ach..vanuit werk kan ik dan gelijk de melkweg inquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
hadden vroeger altijd een goede fietspomp
Door de regen of door je flesje spaquote:
Dat weet ik dus niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je weet wat je wilt kan ik ze ook wel voor je halen en daarna opsturen.
Mijn vriendin is er vaste klant.
Ik denk dat je beiden wel de schuld kan geven.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Door de regen of door je flesje spa?
Dan niet hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.
Ik koop sommige boeken op impuls enzovoorts.
Bedankt voor je aanbod though.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |