oke in mijn post boven jou zei ik dat ik al klaar zat, maar dat betekent niet dat ik heel de avond NEDERLAND 1 ga zitten kijken omdat om half 11 de rijdende rechter begint!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:01 schreef Mojave het volgende:
Dat voorstukje! die baard!
Nep fanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:22 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oke in mijn post boven jou zei ik dat ik al klaar zat, maar dat betekent niet dat ik heel de avond NEDERLAND 1 ga zitten kijken omdat om half 11 de rijdende rechter begint!![]()
Ja idd, onwetend volkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:43 schreef SigmundFreud het volgende:
off-topic: Opgelicht was natuurlijk weer prachtig met al die domme mensen die een ticket kopen bij een louche handel, en dan verbaasd op Schiphol staan.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
Het begint!! Die baard is alvast gaaf![]()
Ja, wat een bende.quote:
Gabbertje is een beunhaas, die liegt.quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:44 schreef snellejelle het volgende:
hij heeft die offerte op een typemachine gemaakt
Dat idee heb ik ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:45 schreef Mojave het volgende:
DIe kale liegt.
die heeft de schijn tegen vanwege zijn uiterlijk...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:45 schreef Mojave het volgende:
DIe kale liegt.
En die baard vanwege zn zooiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die heeft de schijn tegen vanwege zijn uiterlijk...
Klopt. Maar ik denk dat deze sowieso geen schijn van kans heeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:47 schreef Mojave het volgende:
Prutsers.
Toch is het zo, dat de eiser altijd verliest.
Nee idd, en ik vind dat die kale ook wel mag liegen omtrent dat faktuur.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:49 schreef Noodly het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik denk dat deze sowieso geen schijn van kans heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |