Nep fanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:22 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oke in mijn post boven jou zei ik dat ik al klaar zat, maar dat betekent niet dat ik heel de avond NEDERLAND 1 ga zitten kijken omdat om half 11 de rijdende rechter begint!![]()
Ja idd, onwetend volkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:43 schreef SigmundFreud het volgende:
off-topic: Opgelicht was natuurlijk weer prachtig met al die domme mensen die een ticket kopen bij een louche handel, en dan verbaasd op Schiphol staan.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
Het begint!! Die baard is alvast gaaf![]()
Ja, wat een bende.quote:
Gabbertje is een beunhaas, die liegt.quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:44 schreef snellejelle het volgende:
hij heeft die offerte op een typemachine gemaakt
Dat idee heb ik ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:45 schreef Mojave het volgende:
DIe kale liegt.
die heeft de schijn tegen vanwege zijn uiterlijk...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:45 schreef Mojave het volgende:
DIe kale liegt.
En die baard vanwege zn zooiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die heeft de schijn tegen vanwege zijn uiterlijk...
Klopt. Maar ik denk dat deze sowieso geen schijn van kans heeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:47 schreef Mojave het volgende:
Prutsers.
Toch is het zo, dat de eiser altijd verliest.
Nee idd, en ik vind dat die kale ook wel mag liegen omtrent dat faktuur.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:49 schreef Noodly het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik denk dat deze sowieso geen schijn van kans heeft.
best slecht ja, viel me niet eens opquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:51 schreef vw_caddy het volgende:
Komt zij weer aan met haar woordgrappen: "het daad bij het woord hebben gevoegd".
spuit 11quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef veldmuis het volgende:
Die kale zat wel te lachen tijdens de uitspraak!
Geen offerte -> geen overeenkomstquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef Arcee het volgende:
En dat impregneren?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vriendin van kale, zat steeds aan haar neus.. heeeeel verdacht![]()
![]()
True, vette pech voor de bebaarde kabouter dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:54 schreef Piles het volgende:
Geen offerte -> geen overeenkomst
En kon ook niet voor die prijs
Pics?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Ze was wel knap.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
vind je?? vond haar vooral heel erg blond eigelijk, meer heb ik er niet van kunnen zien..quote:
Alleen bij gabber piet thuis was ze wel mooi...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
vind je?? vond haar vooral heel erg blond eigelijk, meer heb ik er niet van kunnen zien..
maar ja, ik was dan ook verblind door de kale op van Gabbertje![]()
Volgens mij hebben visser en zij dikke sex met elkaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:00 schreef kassenbouwer het volgende:
Het lijkt ook wel of Mieke steeds bitcheriger wordt naar de partijen toe. Ze steekt haar mening niet echt onder stoelen of banken. Maar dat kwam denk ook vooral door de baard van die vent.
Je wou zeggen dat je niet een klein beetje geglimlacht had toen je voor het eerst David de Kabouter in beeld zag?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Suuz_ het volgende:
Meesterlijk hoedje had meester Visser weer op!![]()
Ik vond de uitzending niet zo, oudere mensen zijn wat dat betreft toch lachwekkender heur!
OKe oke ik beken, ik lag dubbel!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:31 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat je niet een klein beetje geglimlacht had toen je voor het eerst David de Kabouter in beeld zag?
Dat kapsel van d'r valt me zo op, en dat in de zeer negatieve zin. Geen gezicht is érg zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:00 schreef kassenbouwer het volgende:
Het lijkt ook wel of Mieke steeds bitcheriger wordt naar de partijen toe. Ze steekt haar mening niet echt onder stoelen of banken. Maar dat kwam denk ook vooral door de baard van die vent.
Mhja hij had last van zijn stem he op die beelden bij dat huis enz had die wel een normale stem!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:29 schreef Pleione het volgende:
Die gabber was wel zwaarrrrrrrrrr zenuwachtig... En die stem van hem!!!
't was een liegende beunhaas als je het mij vraagt
Met een herhaling.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:02 schreef veldmuis het volgende:
Nog enkele uren, rijdenderechtervrienden!
Eerst nog het journaal, dan Blik op de Weg met een herhaling van de herhaling van de trui van Leo, dan het altijd toffe Opgelicht, nog even kijken naar wat de politie allemaal zoekt en dan....FRANK VISSER MET Z'N HOED!
Een boomquote:Wilma en Isuf Haxhia zijn blij met hun koopwoning in Maasdam en de fijne tuin die erbij hoort. Maar hun woonplezier wordt het hele jaar door vergald door de berkenboom van hun buren, de familie Snijders. Niet alleen Isuf en Wilma hebben last van de boom, de hele buurt protesteert. De familie Snijders wil de boom houden, terwijl de familie Haxhia alles op alles zet om de boom weg te krijgen.
Alweer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:05 schreef gfree het volgende:
Met een herhaling.
Ho ho ho ho ho.quote:
Het is dan ook een herhaling.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef veldmuis het volgende:
Wauw, Mieke heeft een relatief normaal kapsel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |