Ik ook .... ik geloof dat ik wel een beetje blij met hem benquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vind hem wel ok overkomen.
Ik hoop dat het lachen haar snel vergaat.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:45 schreef W-A het volgende:
natas lacht zich krom
Brian zegt uberhaupt steeds minder in groepsgesprekken de laatste tijd, figurantenrol van Sylvia overgenomen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:44 schreef pronkjewail het volgende:
Heeft Brian al wat tegen Eric gezegd?
Uhmz..hij MOET niets. Hij weet dat Sylvia de enige persoon is die hij kan vertrouwen. Huub kan ie misschien 80% vertrouwen, maar hij weet ook dat Huub regelmatig domme dingen doet die Eric's plannetjes in gevaar kunnen brengen. Dus een band opbouwen met Sylvia zou, normaal gesproken, Eric's eerste prioriteit zijn (om zichzelf in te dekken voor de stemming volgende week). En laat Huub eerst maar eens duidelijkheid verschaffen over zijn band met Bart...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:41 schreef Ashrak het volgende:
Als hij echt zijn huiswerk heeft gedaan en zijn eerdere uitspraken eer wil aandoen moet hij richting Huub en Sylvia.
Mijn idee!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
Ik kan niet wachten tot hij losgaat tegen Natasia.
ik dacht de reguliersdwarsstraat en niet de breestraat?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:46 schreef Roy_vdm het volgende:
Rue de Vaseline = Reguliersbreestraat in Amsterdam. Dé homostraat van Nederland, naast Warmoesstraat.
Dat verbaal sterk hoop ik wel erg op, vooral voor discussies met Huub die nu weinig feedback krijgt van de eeeh, eeeeh "minder intelligente" bewonersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ken hem niet goed, alleen van het forum van gay.nl en weleens met stappen gezien. Ik kende hem niet persoonlijk dus..alleen van zien enzo maar ken wel vrienden/kennissen van hem en die zeggen dat het een hele leuke grappige gozer is die verbaal heel sterk is.
Ik vind hem wel ok overkomen.
Heb niks tegen homo's, was bijvoorbeeld best fan van Rik in BB6.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:42 schreef W-A het volgende:
[..]
Doe niet zo anti-homo, vind je dat normaal ofzo ?
Klopt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik dacht de reguliersdwarsstraat en niet de breestraat?
nogal makkelijk als iedereen in een goeie en welwillende bui is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:47 schreef Schanulleke het volgende:
Hij is direct en nniet bang voor confrontatie.
Leuke entree.
'Geen sociaal wenselijke antwoorden'.
Rik was echt meer gay hoor...alleen zag hij er minder gay uit met zijn dooie haar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:48 schreef T-lex het volgende:
[..]
Heb niks tegen homo's, was bijvoorbeeld best fan van Rik in BB6.
Maar dit slaat echt alles, non stop verwijft gedoe.![]()
Eh... ja klopt. Niet Reguliersbreestraat maar Reguliersdwarsstraat.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:46 schreef RSie het volgende:
[..]
volgens mij wordt de reguliersdwarsstraat zo genoemd (zitten de homokroegen in amsterdam)
Ja, en Huub is aan het aanpappen met Bart en die is nog wat afstandelijk naar Eric. Zit is safer bij Syl inderdaad.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz..hij MOET niets. Hij weet dat Sylvia de enige persoon is die hij kan vertrouwen. Huub kan ie misschien 80% vertrouwen, maar hij weet ook dat Huub regelmatig domme dingen doet die Eric's plannetjes in gevaar kunnen brengen. Dus een band opbouwen met Sylvia zou, normaal gesproken, Eric's eerste prioriteit zijn (om zichzelf in te dekken voor de stemming volgende week). En laat Huub eerst maar eens duidelijkheid verschaffen over zijn band met Bart...
ja inderdaadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:48 schreef Black_king het volgende:
Eric praat precies als Arjan Ederveen....
Nou ken ik Eric niet, maar misschien komt ie ook nog wel met een dansjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Rik was echt meer gay hoor...alleen zag hij er minder gay uit met zijn dooie haar.
Klopt wel! Arjan Ederveen is overigens BRILJANT! "Tante tiny d;r auto gaat reutelen als ze langs tante toos rijdt..oh nee het is haar hartje"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:48 schreef Black_king het volgende:
En die is zoooooooooooooo leuk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:48 schreef Black_king het volgende:
juist door dit te zeggen geef je aan dat je wel iets tegen homo's hebt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:48 schreef T-lex het volgende:
[..]
Heb niks tegen homo's, was bijvoorbeeld best fan van Rik in BB6.
Maar dit slaat echt alles, non stop verwijft gedoe.![]()
Kenners in huisquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:49 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Eh... ja klopt. Niet Reguliersbreestraat maar Reguliersdwarsstraat.
Dat heeft Amanda als eerste door denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hoe lang zal het nog duren totdat Natasia door heeft dat Eric haar steekjes onder water zit te geven.
Ja, ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:48 schreef Black_king het volgende:
Hoofden tegen elkaar om de krachten te bundelen. Misschien dat er dan 1 zinnige vraag uit kan komen.quote:
Same here.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef Kinga het volgende:
stream 1 en 2 kappen er steeds mee bij mij, staan nu op zwart...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
![]()
[..]
Dat heeft Amanda als eerste door denk ik.![]()
Sylvia is wel slim en ook breed georienteerd...veel interesses, echt een denker..ze speelt het spel slimmer dan Huub..althans heeft het spel beter door. Nena vond ik ook best slim al kwam ze ongeinteresseerd over, maar die had het spel HEEL goed door. I love Nena.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef Mika25 het volgende:
Ik vind Eric best wel scherp overkomen. Tot nu toe heb ik al het idee dat z`n intelligentie ver boven die van de anderen ligt (met uitzondering van Sylvia, die is erg moeilijk te pijlen over hoe slim ze werkelijk is)...
Ik vrees het ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
Dit wordt nog wel een latertje vanavond/vannacht....
Je moet het eigenlijk over een maand zien.........de meesten zijn al aardig murpffffquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef Mika25 het volgende:
Ik vind Eric best wel scherp overkomen. Tot nu toe heb ik al het idee dat z`n intelligentie ver boven die van de anderen ligt (met uitzondering van Sylvia, die is erg moeilijk te pijlen over hoe slim ze werkelijk is)...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hoofden tegen elkaar om de krachten te bundelen. Misschien dat er dan 1 zinnige vraag uit kan komen.
dat was de vijfde keer al.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
'ik heb een nieuw vriendje jongens'.. kirt Natasia
quote:
Het gevoel dat Eric gesnoven heeft laat me niet los, met die ogen van hem......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef Roy_vdm het volgende:
Die priemende ogen van die Eric.... eng zeg. Daar word je als heteroseksuele man nerveus van (ik ten minste).
als je weleens in Amsterdam komt dan weet je dat,...quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:52 schreef BRIMINGHAM het volgende:
Wat bedoelen jullie toch steeds met Palma.
ja heerlijk hoe hij keekquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef SIRA het volgende:
natas: ik heb een nieuw vriendje..
gezicht van Eric sprak boekdelen
Nou nee, natuurlijk niet. Hij komt natuurlijk voor het spel. Als ie het maar leuk speelt, en met de juiste mensen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:52 schreef Kinga het volgende:
Ik vertrouw die Eric voor geen meter.
Ik vrees dat ik morgen toch nog een dagje ziek ben...donderdag ga ik echt weer werken echt waarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:52 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik vrees het ookEn dan ben ik misschien nog zo gek ook om morgenochtend op tijd op te staan om te zien hoe Palma Eric wekt... Dit is sleeeeecht voor mijn gezondheid
![]()
Transseksuele huishoudster.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef Scrupules het volgende:
ik vind dat eric wel iets homoër mag doen, die roze strop is niet genoeg
Als Eric dat wil.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef yellowfirst het volgende:
Erik is aardig op de hoogte, dat is mooi, gelijk een mooie bondgenoot voor Huub...
Niet nodig, die verzuipt zichzelf wel als ze haar "nieuwe vriendje" echt leert kennen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
'ik heb een nieuw vriendje jongens'.. kirt Natasia
Kan iemand haar koppie onder houden in het zwembad?
Met zijn alter-ego speelt zij een uitbunderige rol.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef Scrupules het volgende:
Welkom newbiequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:52 schreef BRIMINGHAM het volgende:
Wat bedoelen jullie toch steeds met Palma.
Ik denk eerder dat Sylvia een nieuw vriendje heeft....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef SIRA het volgende:
natas: ik heb een nieuw vriendje..
gezicht van Eric sprak boekdelen
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef noa84 het volgende:
[..]
Nou nee, natuurlijk niet. Hij komt natuurlijk voor het spel. Als ie het maar leuk speelt, en met de juiste mensen...
die vreet huub met huid en haren op als het moet, gevaarlijk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef yellowfirst het volgende:
Erik is aardig op de hoogte, dat is mooi, gelijk een mooie bondgenoot voor Huub...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik dacht de reguliersdwarsstraat en niet de breestraat?
zeker latente gevoelens......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef Roy_vdm het volgende:
Die priemende ogen van die Eric.... eng zeg. Daar word je als heteroseksuele man nerveus van (ik ten minste).
moet doen??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef Scrupules het volgende:
Achosie, stel je niet aan. Moeten we nou ineens mild zijn in het geven van onze mening omdat het een homo is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
juist door dit te zeggen geef je aan dat je wel iets tegen homo's hebt.
zielig hoor
Ik lig hier ook al 2 COSsen dubbel...... niet iedereen kent het dusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef RSie het volgende:
als je weleens in Amsterdam komt dan weet je dat,...
ik ben absoluut geen Homo (ook niet foob) maar dat soort dingen zijn gewoon een begrip! net als yapyum,.. nooit geweest maar iedereen kent het!
sorry ik quote de verkeerdequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Waar heb jij de laatste tijd last van?
Wedden !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:55 schreef bunnyma het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van Eric moet denken.
Nu is hij nog even in het voordeel door zijn kennis uit de buitenwereld.
Voordeel is natuurlijk ook dat hij de Palma wordt gesteund.
Toch denk ik dat hij zal gaan verliezen van Natasja, hij is niet ordinair genoeg.
Wat zeg je dat liefquote:
Irritant idd, constant diequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Waar heb jij de laatste tijd last van?
Nouuuu, misschien dat we dat nog te zien gaan krijgen. . .quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:55 schreef bunnyma het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van Eric moet denken.
Nu is hij nog even in het voordeel door zijn kennis uit de buitenwereld.
Voordeel is natuurlijk ook dat hij de Palma wordt gesteund.
Toch denk ik dat hij zal gaan verliezen van Natasja, hij is niet ordinair genoeg.
Palma is hoofd in de huishouding.quote:
Yab Yumquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef RSie het volgende:
[..]
als je weleens in Amsterdam komt dan weet je dat,...
ik ben absoluut geen Homo (ook niet foob) maar dat soort dingen zijn gewoon een begrip! net als yapyum,.. nooit geweest maar iedereen kent het!
Ik moet toegeven dat ik graag in restaurant Saturnino eet, dat is aan het begin van de Reguliersdwarsstraat. Heerlijk Italiaans eten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
je was me voor, die Roy, ik weet het niet, ik zag em zondag nog in de havana
Ik vind je een beetje zielig en heb medelijden met je. Maar goed ik neem je niks kwalijk. Wat je het meeste haat wil je het liefst zijn. Een dikke homokus voor jou.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:57 schreef W-A het volgende:
Beter gaan ze in de gayroom zitten
Waarom niet darkroomquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:57 schreef W-A het volgende:
Beter gaan ze in de gayroom zitten
Tuurlijk , jij toch ook, en ik ben ook lief. pffffffffffffffff echt OT.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat zeg je dat lief![]()
OT: Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als de klok op 0 staat
Ik heb ook gerobeerd ze dat te leren, maar het hoort denk ik bij pubers, ik ga er vanuit dat het wel weer over gaat.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:56 schreef Carlaa het volgende:
[..]
moet doen??
zucht
Gezien alle opmerkingen over zijn geaardheid op dit forum ga ik zo spoedig mogelijk met mijn 2 puberzonen praten om te voorkomen dat zij ook zo bevooroordeeld in de wereld komen te staan.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:56 schreef Carlaa het volgende:
[..]
moet doen??
zucht
Gezien alle opmerkingen over zijn geaardheid op dit forum ga ik zo spoedig mogelijk met mijn 2 puberzonen praten om te voorkomen dat zij ook zo bevooroordeeld in de wereld komen te staan.
Hè bah.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje zielig en heb medelijden met je. Maar goed ik neem je niks kwalijk. Wat je het meeste haar wil je het liefst zijn. Een dikke homokus voor jou.
Dat wordt dikke pret inderdaadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef snetje het volgende:
ik vind hem OKE !! ik weet zeker dat eric natasia gaat bashen !!![]()
![]()
![]()
VET !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
Ze heeft 3 kinderen gebaart...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:58 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Palma is hoofd in de huishouding.
Iedere dag worden ze in het huis gewekt door de huishoudelijke hulp.
van ma/vrij van half negen tot 2 zijn ze er zeg maar.
Palma is ook nieuw.........het is een vrouw van 2 meter met een stem van een zware travestiet, maar volgens iedereen is het een vrouw......maar ik heb mijn twijfels![]()
Blijkbaar is Eric niet de enige die kan lachen met mensen die hij niet moet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:58 schreef Gert het volgende:
Toch raar hè: nu zitten Brian en Huub weer te chitchatten over wodka in de champagne, en vanochtend probeerde Brian Huub nog zo grof mogelijk te raken met zijn opmerkingen over het uitzuigenvan Hedda.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje zielig en heb medelijden met je. Maar goed ik neem je niks kwalijk. Wat je het meeste haat wil je het liefst zijn. Een dikke homokus voor jou.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef Mika25 het volgende:
Natasia: driede
Eric: derde
Ohoh...Eric heeft zojuist z`n doodsvonnis ondertekent...
Wie weet is het niet nodig..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:56 schreef Carlaa het volgende:
[..]
moet doen??
zucht
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje zielig en heb medelijden met je. Maar goed ik neem je niks kwalijk. Wat je het meeste haat wil je het liefst zijn. Een dikke homokus voor jou.
Ja, ik bedoel... die foto's en Miss NaTrasha zeggen toch genoeg...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nouuuu, misschien dat we dat nog te zien gaan krijgen. . .
Geen idee.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:58 schreef W-A het volgende:
Komt er nauw een nieuwe bewoner ? in hoeveel min ?
Je hebt er toch ook die garlic restaurantquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:58 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik graag in restaurant Saturnino eet, dat is aan het begin van de Reguliersdwarsstraat. Heerlijk Italiaans eten.
Maar voor de rest heb ik in die straat weinig te zoeken
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef Mika25 het volgende:
Natasia: driede
Eric: derde
Ohoh...Eric heeft zojuist z`n doodsvonnis ondertekent...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze heeft 3 kinderen gebaart...![]()
Haha, dat zou een stunt zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
wedden dat hij zo verkleed terug komt.
Ik niet...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef Black_king het volgende:
Driede keer..... Weer een inside joke, maar Eric kent hem.....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop het maar, ik ben als de dood dat het twee handen op één buik wordtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
Dat gaat er dus over 25 min gebeurenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
BB6 gezien ? Weet je hoe lang dat duurtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
klok loopt wel nog dus staat wel iets te gebeuren... toch?quote:
dat zit er heel dik in natuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef Scrupules het volgende:
ow dus als de tijd om is komt eric nog een keer tevoorschijn als natrasha?![]()
Dat transformeren lukt niet in een half uurtjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dat gaat er dus over 25 min gebeuren![]()
![]()
Nou, volgens mij heeft ie al behoorlijk wat zitten sneren naar haar, maar ze heeft het nog niet in de gaten. Komt denk ik snel genoeg...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, ik ben als de dood dat het twee handen op één buik wordt
Henri, de Leraar Duits.....It separates the men from the boys......quote:
squzo foor duh typo....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Gebaard!...waar blijft de sanctie voor Huub wegens het drinken van alcohol?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:00 schreef Judah het volgende:
Natasia over 9e bewoner: "Erica"
Omg, ze moest eens weten, hahah
Is daar die klok voor bedoeld?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En huub schoppen we er zo uit![]()
Denk ik wel jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef noa84 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft ie al behoorlijk wat zitten sneren naar haar, maar ze heeft het nog niet in de gaten. Komt denk ik snel genoeg...
Zeker, hij pakt het vanavond nog even rustig aan, maar het 'kiezen' gaat snel beginnen. En dat wordt niet voor Natasia, die net zo blij is met haar nieuwe vriendje.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:00 schreef Ashrak het volgende:
Ga er even vandoor ... veel plezier allemaal.
Vooralsnog ziet het er goed uit voor Huub en Sylvia.
dat vind ik ook! zijn ogen zien er zo doods uit. Ik krijg er wel een beetje de rillingen van.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef Roy_vdm het volgende:
Nou, als iemand travestiet is weet ik eigenlijk wel genoeg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
mensen FOKkers...jullie beoordelen ERIC nu, maar vergeet niet dat hij ook Miss NaTRASHA is, en er is een vrij goede kans dat dat een compleet andere persoonlijkheid zal zijn...kortom, wij weten nog niets momenteel!
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
mensen FOKkers...jullie beoordelen ERIC nu, maar vergeet niet dat hij ook Miss NaTRASHA is, en er is een vrij goede kans dat dat een compleet andere persoonlijkheid zal zijn...kortom, wij weten nog niets momenteel!
ik mag hopen dat jullie een geintje maken, want dan vind ik dat best heet triest van julliequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
En huub schoppen we er zo (weer) uit![]()
Zelf ook een slok op?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
Dan bombardeer ik de villaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
Brian heeft ook nog een aantal verborgen persoonlijkheden schat ik zo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
heje redaksie,... nie so grappig doen hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
dat zei ik al eerder, ik verwacht mooie beeldenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
Jammer dat je verder nix post hier alleen maar mensen uitlacht, nogal goedkoopquote:
Zekers ..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:04 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
ik mag hopen dat jullie een geintje maken, want dan vind ik dat best heet triest.
Mijn streams bufferen te erg om ook maar iets mee te krijgen en hier lees ik er nog niet zoveel van terug (behalve dan iets van driete en derde), maar ik heb wel hoop. Vanavond niet meer, maar ik lees het morgen allemaal wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef noa84 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft ie al behoorlijk wat zitten sneren naar haar, maar ze heeft het nog niet in de gaten. Komt denk ik snel genoeg...
zucht *ignore* (voor zover dat al niet was)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:04 schreef W-A het volgende:
[..]
Nou, als iemand travestiet is weet ik eigenlijk wel genoeg.
Oh K**, het account is gehacked.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
no way !! dit is de eerste die ik zonder bibberende knietjes binnen zie komen ..... hij heeft al een deal met huub om flink te gaan feesten .... vraagt al aan bart "wat kijk je raar " en zo nog heel veel dingen die ik nu niet ga opschrijven anders ben ik nog wel ff bezig .... en hoelang zit eric er nog maar in ?quote:
Het kan me eerlijk gezegd weinig schelen...... Brian zal er nog banger van worden, en MissNatrasha is waarschijnlijk meer diva dan Natasia.... en dat zal haar uiteindelijk dwars zitten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
We weten zowiezo nog niets over hem, je kunt niet iemand beoordelen op 1 uurtje..... je weet nog niet hoe hij is in "dagelijks gebruik"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
....zucht ... kannie wachtenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet nodig, die verzuipt zichzelf wel als ze haar "nieuwe vriendje" echt leert kennen.
Heb jij ook weleens stukjes op de Tien-site geplaatsd?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Aha, dus de alcoholban geldt nog steeds. Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
Hehhhhhhhh laat me nou ff......als straks die stembanden zijn gedaan, dan kunnen we het over haar verandering hebben......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nou, jullie weten ook niet wat jullie willen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef RSie het volgende:
[..]
heje redaksie,... nie so grappig doen he![]()
Nee, ik check ze alleen op taalfouten.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij ook weleens stukjes op de Tien-site geplaatsd?
wij willen HUUBquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nou, jullie weten ook niet wat jullie willen...![]()
![]()
Dan mag hij zich nu gaan verkleden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
Het was meer dat Huub bijna op hem afstormde om dat te vragen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef snetje het volgende:
hij heeft al een deal met huub om flink te gaan feesten ....
helemaal mee eens vooral als ie zdngmw gaat lopen zieken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:07 schreef Missy_1974 het volgende:
nou redactie mijn complimenten voor Eric, mooie keus
I second that !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:07 schreef Missy_1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:07 schreef Missy_1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef Roy_vdm het volgende:
Eric spreekt: "Natasia kan haar borsten natmaken"
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Nee, ik check ze alleen op taalfouten.....![]()
Als je het maar laat.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
Nog een nieuwe bewonerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Jawel hoor,.. maar het is steeds weer wat anders!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Nog een nieuwe bewoner
En Brian eruit.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
onder de gordelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je hem een fruitcake voorzet zegt ie geen neequote:
En dan iemand erin die bij binnenkomst meteen korte metten maakt met Natasia.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Nog een nieuwe bewoner
En Brian eruit.
Whehe.... nou ik ben benieuwd hoe het verder gaat...quote:
waag het eens !!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
Brain weg, maar dat spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Naja, gelukkig kan ie een mango of wat druifjes wel hebben.quote:
Denkt ie....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian is info's aan het verzamelen, om hem te vergiftigen![]()
..geeeesh, ze is écht van slag !!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:11 schreef Yvet_te het volgende:
natasia knuffelt sylvia?
ow jee,.. nieuw slachtoffer voor nachtelijke doesavontuurtjes!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:11 schreef Yvet_te het volgende:
natasia knuffelt sylvia?
Ze heeft weer wat meer steun nodig nu AManda aan het muiten isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:11 schreef Yvet_te het volgende:
natasia knuffelt sylvia?
ga toch weg dat was een druppel per ongelukquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Gebaard!...waar blijft de sanctie voor Huub wegens het drinken van alcohol?
Eng he..je zou het ook wurgen kunnen noemen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:11 schreef Yvet_te het volgende:
natasia knuffelt sylvia?
ja het is niet wederzijds hoor...je ziet die houding van sylviaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
..geeeesh, ze is écht van slag !!!
Ze kan niet anders. Ze is de goedheid zelve.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia begint over Eric`s moeder, wil de doodsoorzaak weten.
Wel op een lieve toon.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Eng he..je zou het ook wurgen kunnen noemen.
Nou inderdaad. M'n streams bufferen meteen niet meer.quote:
De gekte slaat langzamerhand toe.......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ligt Natasia nu poeslief met haar hoofd op de schouder van Sylvia![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:12 schreef W-A het volgende:
Als huub pissig is zegt 'ie weer hetzelfde als tegen nat: ik pis op je moeder
Ze is verliefd....op een homo! Ze kan nu lekker kletsen over make up en wat voor slechte moeder ze wel niet is...want dat gaat Eric echt wel doen..quote:
Goed van haar want het is heel oppervlakkig om zoiets belangrijks te negerenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:13 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ze kan niet anders. Ze is de goedheid zelve.....![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou inderdaad. M'n streams bufferen meteen niet meer.![]()
Yup, Syl en Huub.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Goed van haar want het is heel oppervlakkig om zoiets belangrijks te negeren
Geloof dat het 1 vd weinigen met diepgang is daar
Ik ken Syl alleen maar zo, echt een tof wijfquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia begint over Eric`s moeder, wil de doodsoorzaak weten.
Wel op een lieve toon.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je hem een fruitcake voorzet zegt ie geen nee
get ready for the anti climax.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
11min remaining op plasma...and counting....
Zou dat nou net de bedoeling zijn?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:10 schreef crohntje het volgende:
Ik vind het maar een gekke vent. Hij geeft af en toe zo pissig antwoordvolgens mij kan ie flink ruzie maken
![]()
Krijg net een blokje kaas en een toostje. Het is hier nu wel een dolle boelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou weleens een keer een kijkje willen nemen op de redactie. Hebben jullie open dagen haha?:)
Ik vind het echt leuk om de streams nu te kijken.
Ze kwakt ff over alles en iedereen heen. Want stel dat je haar niet ziet!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:11 schreef Yvet_te het volgende:
natasia knuffelt sylvia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |