Nou, volgens mij heeft ie al behoorlijk wat zitten sneren naar haar, maar ze heeft het nog niet in de gaten. Komt denk ik snel genoeg...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, ik ben als de dood dat het twee handen op één buik wordt
Henri, de Leraar Duits.....It separates the men from the boys......quote:
squzo foor duh typo....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Gebaard!...waar blijft de sanctie voor Huub wegens het drinken van alcohol?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:00 schreef Judah het volgende:
Natasia over 9e bewoner: "Erica"
Omg, ze moest eens weten, hahah
Is daar die klok voor bedoeld?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En huub schoppen we er zo uit![]()
Denk ik wel jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef noa84 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft ie al behoorlijk wat zitten sneren naar haar, maar ze heeft het nog niet in de gaten. Komt denk ik snel genoeg...
Zeker, hij pakt het vanavond nog even rustig aan, maar het 'kiezen' gaat snel beginnen. En dat wordt niet voor Natasia, die net zo blij is met haar nieuwe vriendje.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:00 schreef Ashrak het volgende:
Ga er even vandoor ... veel plezier allemaal.
Vooralsnog ziet het er goed uit voor Huub en Sylvia.
dat vind ik ook! zijn ogen zien er zo doods uit. Ik krijg er wel een beetje de rillingen van.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef Roy_vdm het volgende:
Die priemende ogen van die Eric.... eng zeg. Daar word je als heteroseksuele man nerveus van (ik ten minste).
Nou, als iemand travestiet is weet ik eigenlijk wel genoeg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
mensen FOKkers...jullie beoordelen ERIC nu, maar vergeet niet dat hij ook Miss NaTRASHA is, en er is een vrij goede kans dat dat een compleet andere persoonlijkheid zal zijn...kortom, wij weten nog niets momenteel!
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
mensen FOKkers...jullie beoordelen ERIC nu, maar vergeet niet dat hij ook Miss NaTRASHA is, en er is een vrij goede kans dat dat een compleet andere persoonlijkheid zal zijn...kortom, wij weten nog niets momenteel!
ik mag hopen dat jullie een geintje maken, want dan vind ik dat best heet triest van julliequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
En huub schoppen we er zo (weer) uit![]()
Zelf ook een slok op?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
Dan bombardeer ik de villaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
Brian heeft ook nog een aantal verborgen persoonlijkheden schat ik zo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
heje redaksie,... nie so grappig doen hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
dat zei ik al eerder, ik verwacht mooie beeldenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
Jammer dat je verder nix post hier alleen maar mensen uitlacht, nogal goedkoopquote:
Zekers ..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:04 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
ik mag hopen dat jullie een geintje maken, want dan vind ik dat best heet triest.
Mijn streams bufferen te erg om ook maar iets mee te krijgen en hier lees ik er nog niet zoveel van terug (behalve dan iets van driete en derde), maar ik heb wel hoop. Vanavond niet meer, maar ik lees het morgen allemaal wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef noa84 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft ie al behoorlijk wat zitten sneren naar haar, maar ze heeft het nog niet in de gaten. Komt denk ik snel genoeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |