quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik dacht de reguliersdwarsstraat en niet de breestraat?
zeker latente gevoelens......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef Roy_vdm het volgende:
Die priemende ogen van die Eric.... eng zeg. Daar word je als heteroseksuele man nerveus van (ik ten minste).
moet doen??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef Scrupules het volgende:
ik vind dat eric wel iets homoër mag doen, die roze strop is niet genoeg
Achosie, stel je niet aan. Moeten we nou ineens mild zijn in het geven van onze mening omdat het een homo is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
juist door dit te zeggen geef je aan dat je wel iets tegen homo's hebt.
zielig hoor
Ik lig hier ook al 2 COSsen dubbel...... niet iedereen kent het dusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef RSie het volgende:
als je weleens in Amsterdam komt dan weet je dat,...
ik ben absoluut geen Homo (ook niet foob) maar dat soort dingen zijn gewoon een begrip! net als yapyum,.. nooit geweest maar iedereen kent het!
sorry ik quote de verkeerdequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Waar heb jij de laatste tijd last van?
Wedden !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:55 schreef bunnyma het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van Eric moet denken.
Nu is hij nog even in het voordeel door zijn kennis uit de buitenwereld.
Voordeel is natuurlijk ook dat hij de Palma wordt gesteund.
Toch denk ik dat hij zal gaan verliezen van Natasja, hij is niet ordinair genoeg.
Wat zeg je dat liefquote:
Irritant idd, constant diequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Waar heb jij de laatste tijd last van?
Nouuuu, misschien dat we dat nog te zien gaan krijgen. . .quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:55 schreef bunnyma het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van Eric moet denken.
Nu is hij nog even in het voordeel door zijn kennis uit de buitenwereld.
Voordeel is natuurlijk ook dat hij de Palma wordt gesteund.
Toch denk ik dat hij zal gaan verliezen van Natasja, hij is niet ordinair genoeg.
Palma is hoofd in de huishouding.quote:
Yab Yumquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef RSie het volgende:
[..]
als je weleens in Amsterdam komt dan weet je dat,...
ik ben absoluut geen Homo (ook niet foob) maar dat soort dingen zijn gewoon een begrip! net als yapyum,.. nooit geweest maar iedereen kent het!
Ik moet toegeven dat ik graag in restaurant Saturnino eet, dat is aan het begin van de Reguliersdwarsstraat. Heerlijk Italiaans eten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
je was me voor, die Roy, ik weet het niet, ik zag em zondag nog in de havana
Ik vind je een beetje zielig en heb medelijden met je. Maar goed ik neem je niks kwalijk. Wat je het meeste haat wil je het liefst zijn. Een dikke homokus voor jou.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:57 schreef W-A het volgende:
Beter gaan ze in de gayroom zitten
Waarom niet darkroomquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:57 schreef W-A het volgende:
Beter gaan ze in de gayroom zitten
Tuurlijk , jij toch ook, en ik ben ook lief. pffffffffffffffff echt OT.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat zeg je dat lief![]()
OT: Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als de klok op 0 staat
Ik heb ook gerobeerd ze dat te leren, maar het hoort denk ik bij pubers, ik ga er vanuit dat het wel weer over gaat.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:56 schreef Carlaa het volgende:
[..]
moet doen??
zucht
Gezien alle opmerkingen over zijn geaardheid op dit forum ga ik zo spoedig mogelijk met mijn 2 puberzonen praten om te voorkomen dat zij ook zo bevooroordeeld in de wereld komen te staan.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:56 schreef Carlaa het volgende:
[..]
moet doen??
zucht
Gezien alle opmerkingen over zijn geaardheid op dit forum ga ik zo spoedig mogelijk met mijn 2 puberzonen praten om te voorkomen dat zij ook zo bevooroordeeld in de wereld komen te staan.
Hè bah.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje zielig en heb medelijden met je. Maar goed ik neem je niks kwalijk. Wat je het meeste haar wil je het liefst zijn. Een dikke homokus voor jou.
Dat wordt dikke pret inderdaadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef snetje het volgende:
ik vind hem OKE !! ik weet zeker dat eric natasia gaat bashen !!![]()
![]()
![]()
VET !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
Ze heeft 3 kinderen gebaart...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:58 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Palma is hoofd in de huishouding.
Iedere dag worden ze in het huis gewekt door de huishoudelijke hulp.
van ma/vrij van half negen tot 2 zijn ze er zeg maar.
Palma is ook nieuw.........het is een vrouw van 2 meter met een stem van een zware travestiet, maar volgens iedereen is het een vrouw......maar ik heb mijn twijfels![]()
Blijkbaar is Eric niet de enige die kan lachen met mensen die hij niet moet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:58 schreef Gert het volgende:
Toch raar hè: nu zitten Brian en Huub weer te chitchatten over wodka in de champagne, en vanochtend probeerde Brian Huub nog zo grof mogelijk te raken met zijn opmerkingen over het uitzuigenvan Hedda.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje zielig en heb medelijden met je. Maar goed ik neem je niks kwalijk. Wat je het meeste haat wil je het liefst zijn. Een dikke homokus voor jou.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef Mika25 het volgende:
Natasia: driede
Eric: derde
Ohoh...Eric heeft zojuist z`n doodsvonnis ondertekent...
Wie weet is het niet nodig..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:56 schreef Carlaa het volgende:
[..]
moet doen??
zucht
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje zielig en heb medelijden met je. Maar goed ik neem je niks kwalijk. Wat je het meeste haat wil je het liefst zijn. Een dikke homokus voor jou.
Ja, ik bedoel... die foto's en Miss NaTrasha zeggen toch genoeg...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nouuuu, misschien dat we dat nog te zien gaan krijgen. . .
Geen idee.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:58 schreef W-A het volgende:
Komt er nauw een nieuwe bewoner ? in hoeveel min ?
Je hebt er toch ook die garlic restaurantquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:58 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik graag in restaurant Saturnino eet, dat is aan het begin van de Reguliersdwarsstraat. Heerlijk Italiaans eten.
Maar voor de rest heb ik in die straat weinig te zoeken
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef Mika25 het volgende:
Natasia: driede
Eric: derde
Ohoh...Eric heeft zojuist z`n doodsvonnis ondertekent...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze heeft 3 kinderen gebaart...![]()
Haha, dat zou een stunt zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
wedden dat hij zo verkleed terug komt.
Ik niet...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef Black_king het volgende:
Driede keer..... Weer een inside joke, maar Eric kent hem.....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop het maar, ik ben als de dood dat het twee handen op één buik wordtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
Dat gaat er dus over 25 min gebeurenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
BB6 gezien ? Weet je hoe lang dat duurtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
klok loopt wel nog dus staat wel iets te gebeuren... toch?quote:
dat zit er heel dik in natuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef Scrupules het volgende:
ow dus als de tijd om is komt eric nog een keer tevoorschijn als natrasha?![]()
Dat transformeren lukt niet in een half uurtjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dat gaat er dus over 25 min gebeuren![]()
![]()
Nou, volgens mij heeft ie al behoorlijk wat zitten sneren naar haar, maar ze heeft het nog niet in de gaten. Komt denk ik snel genoeg...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, ik ben als de dood dat het twee handen op één buik wordt
Henri, de Leraar Duits.....It separates the men from the boys......quote:
squzo foor duh typo....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Gebaard!...waar blijft de sanctie voor Huub wegens het drinken van alcohol?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:00 schreef Judah het volgende:
Natasia over 9e bewoner: "Erica"
Omg, ze moest eens weten, hahah
Is daar die klok voor bedoeld?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En huub schoppen we er zo uit![]()
Denk ik wel jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef noa84 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft ie al behoorlijk wat zitten sneren naar haar, maar ze heeft het nog niet in de gaten. Komt denk ik snel genoeg...
Zeker, hij pakt het vanavond nog even rustig aan, maar het 'kiezen' gaat snel beginnen. En dat wordt niet voor Natasia, die net zo blij is met haar nieuwe vriendje.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:00 schreef Ashrak het volgende:
Ga er even vandoor ... veel plezier allemaal.
Vooralsnog ziet het er goed uit voor Huub en Sylvia.
dat vind ik ook! zijn ogen zien er zo doods uit. Ik krijg er wel een beetje de rillingen van.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef Roy_vdm het volgende:
Die priemende ogen van die Eric.... eng zeg. Daar word je als heteroseksuele man nerveus van (ik ten minste).
Nou, als iemand travestiet is weet ik eigenlijk wel genoeg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
mensen FOKkers...jullie beoordelen ERIC nu, maar vergeet niet dat hij ook Miss NaTRASHA is, en er is een vrij goede kans dat dat een compleet andere persoonlijkheid zal zijn...kortom, wij weten nog niets momenteel!
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
mensen FOKkers...jullie beoordelen ERIC nu, maar vergeet niet dat hij ook Miss NaTRASHA is, en er is een vrij goede kans dat dat een compleet andere persoonlijkheid zal zijn...kortom, wij weten nog niets momenteel!
ik mag hopen dat jullie een geintje maken, want dan vind ik dat best heet triest van julliequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
En huub schoppen we er zo (weer) uit![]()
Zelf ook een slok op?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
Dan bombardeer ik de villaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
Brian heeft ook nog een aantal verborgen persoonlijkheden schat ik zo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
heje redaksie,... nie so grappig doen hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
dat zei ik al eerder, ik verwacht mooie beeldenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
Jammer dat je verder nix post hier alleen maar mensen uitlacht, nogal goedkoopquote:
Zekers ..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:04 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
ik mag hopen dat jullie een geintje maken, want dan vind ik dat best heet triest.
Mijn streams bufferen te erg om ook maar iets mee te krijgen en hier lees ik er nog niet zoveel van terug (behalve dan iets van driete en derde), maar ik heb wel hoop. Vanavond niet meer, maar ik lees het morgen allemaal wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef noa84 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft ie al behoorlijk wat zitten sneren naar haar, maar ze heeft het nog niet in de gaten. Komt denk ik snel genoeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |