quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik dacht de reguliersdwarsstraat en niet de breestraat?
zeker latente gevoelens......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef Roy_vdm het volgende:
Die priemende ogen van die Eric.... eng zeg. Daar word je als heteroseksuele man nerveus van (ik ten minste).
moet doen??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef Scrupules het volgende:
ik vind dat eric wel iets homoër mag doen, die roze strop is niet genoeg
Achosie, stel je niet aan. Moeten we nou ineens mild zijn in het geven van onze mening omdat het een homo is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
juist door dit te zeggen geef je aan dat je wel iets tegen homo's hebt.
zielig hoor
Ik lig hier ook al 2 COSsen dubbel...... niet iedereen kent het dusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef RSie het volgende:
als je weleens in Amsterdam komt dan weet je dat,...
ik ben absoluut geen Homo (ook niet foob) maar dat soort dingen zijn gewoon een begrip! net als yapyum,.. nooit geweest maar iedereen kent het!
sorry ik quote de verkeerdequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Waar heb jij de laatste tijd last van?
Wedden !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:55 schreef bunnyma het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van Eric moet denken.
Nu is hij nog even in het voordeel door zijn kennis uit de buitenwereld.
Voordeel is natuurlijk ook dat hij de Palma wordt gesteund.
Toch denk ik dat hij zal gaan verliezen van Natasja, hij is niet ordinair genoeg.
Wat zeg je dat liefquote:
Irritant idd, constant diequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Waar heb jij de laatste tijd last van?
Nouuuu, misschien dat we dat nog te zien gaan krijgen. . .quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:55 schreef bunnyma het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van Eric moet denken.
Nu is hij nog even in het voordeel door zijn kennis uit de buitenwereld.
Voordeel is natuurlijk ook dat hij de Palma wordt gesteund.
Toch denk ik dat hij zal gaan verliezen van Natasja, hij is niet ordinair genoeg.
Palma is hoofd in de huishouding.quote:
Yab Yumquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef RSie het volgende:
[..]
als je weleens in Amsterdam komt dan weet je dat,...
ik ben absoluut geen Homo (ook niet foob) maar dat soort dingen zijn gewoon een begrip! net als yapyum,.. nooit geweest maar iedereen kent het!
Ik moet toegeven dat ik graag in restaurant Saturnino eet, dat is aan het begin van de Reguliersdwarsstraat. Heerlijk Italiaans eten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
je was me voor, die Roy, ik weet het niet, ik zag em zondag nog in de havana
Ik vind je een beetje zielig en heb medelijden met je. Maar goed ik neem je niks kwalijk. Wat je het meeste haat wil je het liefst zijn. Een dikke homokus voor jou.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:57 schreef W-A het volgende:
Beter gaan ze in de gayroom zitten
Waarom niet darkroomquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:57 schreef W-A het volgende:
Beter gaan ze in de gayroom zitten
Tuurlijk , jij toch ook, en ik ben ook lief. pffffffffffffffff echt OT.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat zeg je dat lief![]()
OT: Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als de klok op 0 staat
Ik heb ook gerobeerd ze dat te leren, maar het hoort denk ik bij pubers, ik ga er vanuit dat het wel weer over gaat.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:56 schreef Carlaa het volgende:
[..]
moet doen??
zucht
Gezien alle opmerkingen over zijn geaardheid op dit forum ga ik zo spoedig mogelijk met mijn 2 puberzonen praten om te voorkomen dat zij ook zo bevooroordeeld in de wereld komen te staan.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:56 schreef Carlaa het volgende:
[..]
moet doen??
zucht
Gezien alle opmerkingen over zijn geaardheid op dit forum ga ik zo spoedig mogelijk met mijn 2 puberzonen praten om te voorkomen dat zij ook zo bevooroordeeld in de wereld komen te staan.
Hè bah.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje zielig en heb medelijden met je. Maar goed ik neem je niks kwalijk. Wat je het meeste haar wil je het liefst zijn. Een dikke homokus voor jou.
Dat wordt dikke pret inderdaadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef snetje het volgende:
ik vind hem OKE !! ik weet zeker dat eric natasia gaat bashen !!![]()
![]()
![]()
VET !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
Ze heeft 3 kinderen gebaart...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:58 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Palma is hoofd in de huishouding.
Iedere dag worden ze in het huis gewekt door de huishoudelijke hulp.
van ma/vrij van half negen tot 2 zijn ze er zeg maar.
Palma is ook nieuw.........het is een vrouw van 2 meter met een stem van een zware travestiet, maar volgens iedereen is het een vrouw......maar ik heb mijn twijfels![]()
Blijkbaar is Eric niet de enige die kan lachen met mensen die hij niet moet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:58 schreef Gert het volgende:
Toch raar hè: nu zitten Brian en Huub weer te chitchatten over wodka in de champagne, en vanochtend probeerde Brian Huub nog zo grof mogelijk te raken met zijn opmerkingen over het uitzuigenvan Hedda.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |