quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:00 schreef Judah het volgende:
Natasia over 9e bewoner: "Erica"
Omg, ze moest eens weten, hahah
Is daar die klok voor bedoeld?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En huub schoppen we er zo uit![]()
Denk ik wel jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef noa84 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft ie al behoorlijk wat zitten sneren naar haar, maar ze heeft het nog niet in de gaten. Komt denk ik snel genoeg...
Zeker, hij pakt het vanavond nog even rustig aan, maar het 'kiezen' gaat snel beginnen. En dat wordt niet voor Natasia, die net zo blij is met haar nieuwe vriendje.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:00 schreef Ashrak het volgende:
Ga er even vandoor ... veel plezier allemaal.
Vooralsnog ziet het er goed uit voor Huub en Sylvia.
dat vind ik ook! zijn ogen zien er zo doods uit. Ik krijg er wel een beetje de rillingen van.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef Roy_vdm het volgende:
Die priemende ogen van die Eric.... eng zeg. Daar word je als heteroseksuele man nerveus van (ik ten minste).
Nou, als iemand travestiet is weet ik eigenlijk wel genoeg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
mensen FOKkers...jullie beoordelen ERIC nu, maar vergeet niet dat hij ook Miss NaTRASHA is, en er is een vrij goede kans dat dat een compleet andere persoonlijkheid zal zijn...kortom, wij weten nog niets momenteel!
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
mensen FOKkers...jullie beoordelen ERIC nu, maar vergeet niet dat hij ook Miss NaTRASHA is, en er is een vrij goede kans dat dat een compleet andere persoonlijkheid zal zijn...kortom, wij weten nog niets momenteel!
ik mag hopen dat jullie een geintje maken, want dan vind ik dat best heet triest van julliequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
En huub schoppen we er zo (weer) uit![]()
Zelf ook een slok op?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
Dan bombardeer ik de villaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
Brian heeft ook nog een aantal verborgen persoonlijkheden schat ik zo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
heje redaksie,... nie so grappig doen hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
dat zei ik al eerder, ik verwacht mooie beeldenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
Jammer dat je verder nix post hier alleen maar mensen uitlacht, nogal goedkoopquote:
Zekers ..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:04 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
ik mag hopen dat jullie een geintje maken, want dan vind ik dat best heet triest.
Mijn streams bufferen te erg om ook maar iets mee te krijgen en hier lees ik er nog niet zoveel van terug (behalve dan iets van driete en derde), maar ik heb wel hoop. Vanavond niet meer, maar ik lees het morgen allemaal wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef noa84 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft ie al behoorlijk wat zitten sneren naar haar, maar ze heeft het nog niet in de gaten. Komt denk ik snel genoeg...
zucht *ignore* (voor zover dat al niet was)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:04 schreef W-A het volgende:
[..]
Nou, als iemand travestiet is weet ik eigenlijk wel genoeg.
Oh K**, het account is gehacked.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
no way !! dit is de eerste die ik zonder bibberende knietjes binnen zie komen ..... hij heeft al een deal met huub om flink te gaan feesten .... vraagt al aan bart "wat kijk je raar " en zo nog heel veel dingen die ik nu niet ga opschrijven anders ben ik nog wel ff bezig .... en hoelang zit eric er nog maar in ?quote:
Het kan me eerlijk gezegd weinig schelen...... Brian zal er nog banger van worden, en MissNatrasha is waarschijnlijk meer diva dan Natasia.... en dat zal haar uiteindelijk dwars zitten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
We weten zowiezo nog niets over hem, je kunt niet iemand beoordelen op 1 uurtje..... je weet nog niet hoe hij is in "dagelijks gebruik"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
....zucht ... kannie wachtenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet nodig, die verzuipt zichzelf wel als ze haar "nieuwe vriendje" echt leert kennen.
Heb jij ook weleens stukjes op de Tien-site geplaatsd?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze heeft 3 kinderen gebaart...![]()
Aha, dus de alcoholban geldt nog steeds. Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
Hehhhhhhhh laat me nou ff......als straks die stembanden zijn gedaan, dan kunnen we het over haar verandering hebben......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze heeft 3 kinderen gebaart...![]()
nou, jullie weten ook niet wat jullie willen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef RSie het volgende:
[..]
heje redaksie,... nie so grappig doen he![]()
Nee, ik check ze alleen op taalfouten.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij ook weleens stukjes op de Tien-site geplaatsd?
wij willen HUUBquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nou, jullie weten ook niet wat jullie willen...![]()
![]()
Dan mag hij zich nu gaan verkleden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
wedden dat hij zo verkleed terug komt.
Het was meer dat Huub bijna op hem afstormde om dat te vragen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef snetje het volgende:
hij heeft al een deal met huub om flink te gaan feesten ....
helemaal mee eens vooral als ie zdngmw gaat lopen zieken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:07 schreef Missy_1974 het volgende:
nou redactie mijn complimenten voor Eric, mooie keus
I second that !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:07 schreef Missy_1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:07 schreef Missy_1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef Roy_vdm het volgende:
Eric spreekt: "Natasia kan haar borsten natmaken"
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Nee, ik check ze alleen op taalfouten.....![]()
Als je het maar laat.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
squzo foor duh typo....
Nog een nieuwe bewonerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Jawel hoor,.. maar het is steeds weer wat anders!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |