hoopt mee. tenminste als hij een vijand van natasia en Brian en zo wordtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:19 schreef korakel het volgende:
hij weet heeeeel goed waar hij aan is begonnen. Laten we het hopen
Ik zie het meer als onbeschoft eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda is lollig!
Dat doet ze altijd. daar kan je nu toch gif op innemenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Wat doet die Natasia overdreven haar best om in de smaak te vallen zeg .. gewoon een zielige vertoning
Jaaah dat komt wel goed .....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef noa84 het volgende:
Ik vind het wel leuk, tot nu toe. Gooo Eric!
Ik herhaal mezelf nog maar even:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:15 schreef jacqjacq het volgende:
brainless glimlacht wel, maar niet echt van harte.
boven zij n hoofd hangt een denkwolkje met OH SHIIIITTTTTT
Wordt duidelijk een maatje van Huub zo te zien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
Bart en Brian kunnen er echt niet mee om gaan!!
Leukleukquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bart en Brian voelen zich zo te zien niet echt op hun gemak.
eenschquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Die reacties als kuthomo..tja weet je ik denk als er een jongen in had gezeten die niet zo nichterig was waren die reacties ook gekomen. Ik vind het een beetje zielig allemaal..
Ik ben hetero en heb het eerlijk gezegd niet op deze personen. Maar ik vind dat je gelijk hebt en vind sommigen reacties hier ook erg zielig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Die reacties als kuthomo..tja weet je ik denk als er een jongen in had gezeten die niet zo nichterig was waren die reacties ook gekomen. Ik vind het een beetje zielig allemaal..
meestal zijn dat soort reacties van mensen die zelf latent homofiele gevoelens hebben en er bang voor zijn om er aan toe te gevenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Die reacties als kuthomo..tja weet je ik denk als er een jongen in had gezeten die niet zo nichterig was waren die reacties ook gekomenIk vind het een beetje zielig allemaal..
Ik weet het nog niet, over het algemeen hou ik niet zo van die enorm verwijfde homo's.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef Dogga het volgende:
Ik mag hem wel tot nu toe
Komt leuk over
hopelijk pakt hij Huub's kant
Hij is erg goed op de hoogte:D:D:D
Heeft ie al gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Ik ben heel goed op de hoogte'.... zegt Eric
En nu maar hopen dat hij zich aansluit bij Huub en Sylvia !!!! ....
Ik vind dat degene die dergelijke posts maken gewoon door FOK verwijderd dienen te worden. Vrijheid van menings uiting prima.. maar dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
2 minuten maar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:18 schreef Gert het volgende:
"t Is wél de sport om het zo dicht mogelijk op het sluiten van het vorige topic te houden hè.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wordt duidelijk een maatje van Huub zo te zien.
misschien komt er nog wel een nieuwe bewoner bijquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef Day het volgende:
Waarom loopt de klok?
Dat gaat ie echt wel doen..hij weet dat Natasia en Brian vals en slecht en onpopulair zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Ik ben heel goed op de hoogte'.... zegt Eric
En nu maar hopen dat hij zich aansluit bij Huub en Sylvia !!!! ....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Die reacties als kuthomo..tja weet je ik denk als er een jongen in had gezeten die niet zo nichterig was waren die reacties ook gekomen. Ik vind het een beetje zielig allemaal..en ben wel teleurgesteld dat het blijkbaar voor bepaalde laagopgeleiden individuen als raar word beschouwd. Gelukkig zit hier voor de rest wel ontwikkeld en opgevoed volk.
Sluit ik me helemaal bij aan. Zullen we dan de aap-verwijzingen dan vanaf nu ook achterwege laten?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik vind dat degene die dergelijke posts maken gewoon door FOK verwijderd dienen te worden. Vrijheid van menings uiting prima.. maar dit slaat nergens op.
? Wie heeft er nu wijn in een long drink glas.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef Cungy het volgende:
Huub, klerelijer !!!
Owh owh
alcoholverbod geschonden. Wel eerlijk dat hij het zegt.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb al zo een vermoeden waar Eric de contactpunten van Brian gaat verstoppen.
Als ik Bert was geweest had ik dit bij de redactie gemeld...Huub had geen poot om op te staan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef itsme het volgende:
Wat is er nu?
Nam een slokje van alcohol? per ongeluk.
Dat deed ze ook bij Amanda.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Wat doet die Natasia overdreven haar best om in de smaak te vallen zeg .. gewoon een zielige vertoning
Jeetje zeg! Wat ben jij Raarrrrrrrrr¿¿¿¿¿¿quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef nilus2 het volgende:
hahah die vuile flikker wordt gewoon uitgelachen, en terrecht gore relnicht
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:23 schreef Day het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan. Zullen we dan de aap-verwijzingen dan vanaf nu ook achterwege laten?
Ik ben geen newbie, maar als Bert nu op zijn strepen gaat staan...Kijk al vanaf minuut 1 en post hier al paar wekenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:24 schreef itsme het volgende:
[..]
? Wie heeft er nu wijn in een long drink glas.
Ligt het aan mij of zijn hier opeens veel irritante newbies? No point intended
er zijn er in ieder geval een paar waar geen fatsoenlijke post uitkomtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:24 schreef itsme het volgende:
[..]
? Wie heeft er nu wijn in een long drink glas.
Ligt het aan mij of zijn hier opeens veel irritante newbies? No point intended
Zorrie Gertje.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En als we dan toch bezig zijn: W-A: kappen met je simpele geblaat over "vieze homo's" e.d.
Zo, hebben we dat ook weer gehad.
Lukt hem niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:25 schreef Cungy het volgende:
[..]
Ik ben geen newbie, maar als Bert nu op zijn strepen gaat staan...Kijk al vanaf minuut 1 en post hier al paar weken![]()
Oh die bert...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:24 schreef Cungy het volgende:
[..]
Als ik Bert was geweest had ik dit bij de redactie gemeld...Huub had geen poot om op te staan.
Volgens mij ook! Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef robert2006 het volgende:
die nieuwe is volgens mij echt een valse nicht, je hoort al zo'n ondertoontje, lol
Eens, lijkt een aardige gozer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef Gert het volgende:
Tot nu toe maakt ie op mij een zwaar OK indruk.
In ieder geval niet zo'n dómkop. Dat is al heel wat.
Ja het kon erger haha. Ik vind hem wel grappig en hij heeft wel iets gewoon. Ik denk dat hij wel lekker vals kan zijn maar ook weer heel gezellig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:24 schreef Charmian het volgende:
Zo supernichterig vind ik hem trouwens niet...wil hem wel als travo zien.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef Gert het volgende:
Tot nu toe maakt ie op mij een zwaar OK indruk.
In ieder geval niet zo'n dómkop. Dat is al heel wat.
Mag geen naam hebben zeg........quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef itsme het volgende:
Natasia is al druk bezig met slijmen
Wellicht van de mensen die het in het algemeen al niet zo op homo's hebben, die bestaan ook zeg maar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Die reacties als kuthomo..tja weet je ik denk als er een jongen in had gezeten die niet zo nichterig was waren die reacties ook gekomen. Ik vind het een beetje zielig allemaal..en ben wel teleurgesteld dat het blijkbaar voor bepaalde laagopgeleiden individuen als raar word beschouwd. Gelukkig zit hier voor de rest wel ontwikkeld en opgevoed volk.
Is inderdaad een keer wetenschappelijk bewezenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
meestal zijn dat soort reacties van mensen die zelf latent homofiele gevoelens hebben en er bang voor zijn om er aan toe te geven![]()
Ik heb nog niks gezien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef sheriff... het volgende:
wat een kutstreams zeg, schiet echt niet op.
Maar dat doet ze ook met mensen die naar de villa komen. Dan is ze supervriendelijk, beleefd en attent..misschien laat ze zich te veel opnaaien voor het spel. Zij denkt vast dat het de 3de wereldoorlog is in het huis.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef _Boo_ het volgende:
Natasia doet wel haar best om zich van haar beste kant te laten zien...
Huub heeft het ook doorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maar dat doet ze ook met mensen die naar de villa komen. Dan is ze supervriendelijk, beleefd en attent..misschien laat ze zich te veel opnaaien voor het spel. Zij denkt vast dat het de 3de wereldoorlog is in het huis.
Ja ik ook..........hij is gezeliggggggggggquote:
Typisch, ze stortte zich toen ook al vrij snel op Amanda.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef itsme het volgende:
Natasia is al druk bezig met slijmen
Dat is mijn punt niet..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wellicht van de mensen die het in het algemeen al niet zo op homo's hebben, die bestaan ook zeg maar.
Maar ik geloof ook nog in een groep mensen die het allemaal niet zoveel uitmaakt wat mensen zijn, maar niet zo van extremen houden.
Ik vind het ook veelbelovend!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:29 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja ik ook..........hij is gezeligggggggggg [afbeelding]
hij lijkt mij helemaal niet lief.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef kissy het volgende:
Ik vind Eric nu al leuk!!!
Hoop dat hij minder lief is als dat hij eruit ziet.
Echt een topper!!
Alleen daarvoor al is het al leuk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef Missy_1974 het volgende:
brian voelt zich zeker niet op zijn gemak
Jij zegt het.....en ik denk het........alles voor de populariteits poll.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zie het Huub nog wel doen om voor de gein met Eric te zoenen!
nou sorry maar dat zou wel heel erg sneu zijn zeg dan vin ik de redactie wel heel kinderachtig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:30 schreef Kinga het volgende:
Als Huub er nou uitgekickt wordt door die slok wijn is hij zwaar de lul, dan komt hij er ook niet meer in ook...
Natasia....ik kan heel goed met homo`s overweg...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef Gert het volgende:
Bart is weer chagrijnig. "Het hele spel is weer helemaal..... phgiiiiiiiiiijj.... "
Natasia: "Daar moet je niet mee bezig zijn."
Bart, met een schamper lachje: "Waar moet ik hier dan wél mee bezig zijn."
Jaahaa, die gaat vals worden!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:32 schreef itsme het volgende:
hahaha Hij heeft al een sneer naar Natasia toe.![]()
Echt hoor, zo iets gaat nog wel gebeuren in een van Huubs dronke buien!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:32 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Jij zegt het.....en ik denk het........alles voor de populariteits poll..... [afbeelding]
Yep...Ik zei het al, Bart gaat het niet leuk vinden... Brian kan het helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:29 schreef itsme het volgende:
Bart denkt al aan een valse nicht en trekt dat heel slecht
huub is heterosexueel genoeg om zich daar geen enkele zorgen over te maken.![]()
Reageerde ik op jouw dan? Ik dacht dat ik op iemand anders reageerde.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet..
Of iemand nou wél of géén begrip voor extreme types hebben maakt niet uit. Je kunt dit ook op een fatsoenlijker manier laten merken. De termen die gebruikt worden zijn niet acceptablel.
"Getsie, hij is mij te nichterig" klinkt al een stuk minder grof.
Bart is écht geen homo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:33 schreef robert2006 het volgende:
wedden dat die nieuwe inderdaad met 1 of meerdere van de mannelijke bewoners sex zal hebben, dat wordt drama en coming-out, lachen als het bart is
Scherp!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef rooie3 het volgende:
Komt er over een uur nog een.
Misschien moet hij dan wel naar achter en komt als vrouw terug.
Gelukkig weten wij dat het schone schijn is.. er hoeft maar dát te gebeuren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huub en Natasia dollen met de dag meer met elkaar.
Ja dat zie ik ook gebeuren.... gelijk zodra het alcoholverbod is opgeheven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zie het Huub nog wel doen om voor de gein met Eric te zoenen!
Als het gesprek heel snel gaat is Brian heel stil, want dan kan hij het niet volgenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef itsme het volgende:
Als ik alleen op zijn blikken af ga zie je al dat hij Brian echt niet mag
Yeahhhhquote:
Jaaaaaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Morgen gaan Eric en Huub verdere plannen bespreken, dat belooft wat.
Moet je aspirientjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef W-A het volgende:
Haha z'n moeder is dood
Misschien heeft ze de hoop dat iemand haar niet beoordeelt op hoe ze tegen anderen doet maar hoe ze diegene behandelt. Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:34 schreef jacqjacq het volgende:
natasia denkt al dat ze hem wel naar haar toe kan trekken (komt zij straks even van een koude kermis thuis).
en en passant besluit ze samen met bart dat dan amanda er maat uitgestemd moet gaan worden, de 1stvolgende keer.
Zedenkt echt dat ze eric al meteen in haar zak heeft.
dringt het niet tot haar botte hersens door dat iedereen haar allang in haar echte doen gezien heeft?
en dat is leuk omdat?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef W-A het volgende:
Haha z'n moeder is dood
Best wel lompe actie
mss komt er wel geen andere bewoner (iig niet vandaag!)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef Day het volgende:
Raar dat er nog geen nieuws is over de andere nieuwe bewoner.
Hij heeft dan ook genoeg tijd gehad om zich voor te bereidenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:34 schreef Dogga het volgende:
Eric vertrouwt niemand volgens mij
Ik hoop morgen. . .?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef Day het volgende:
die flikkering zag ik ook. Maar ook duidelijk dat Eric een band wil opbouwen met Sylvia.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef Lieve het volgende:
Oke! De hele kleine beetjes die ik zie ( tussen alle bufferen in) zijn niet slecht.
Ik zie een heel klein flikkeringetje in Sylvia's ogen komen. Ik denk... dat ze blij is dat er misschein wel iemand bij is gekomen waar ze wel een gesprek mee kan voeren. Want eerlijk is eerlijk, Huub is toch haar kleine licht irri broertje.
Misschien krijgt ie er nog een drank-vrij weekje bij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:30 schreef Kinga het volgende:
Als Huub er nou uitgekickt wordt door die slok wijn is hij zwaar de lul, dan komt hij er ook niet meer in ook...
Oh gut, Natasia gaat een inkoopadres regelen. . .quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef Sug4r het volgende:
zijn moeder is dood al 8 jaar, zijn vader is goudsmid 56 jaar
Misschien toch (gescript) dat zijn alter ego NatraSHa binnen komt.......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
mss komt er wel geen andere bewoner (iig niet vandaag!)
Grote kans iddquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:38 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Misschien toch (gescript) dat zijn alter ego NatraSHa binnen komt.......
Jouw posts zijn ook best wel lompquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef W-A het volgende:
Haha z'n moeder is dood
Best wel lompe actie
Da's gewoon weer Nenaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef Day het volgende:
Je kan ook op wat latere leeftijd beginnen met studeren, hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:38 schreef _Boo_ het volgende:
Hij is 25 en nog bezig met z'n propedeuse?
Juist, doet Eric goed. Beter dan wanneer hij direct uit Huub zijn hand had gegeten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
Haha. Huub en Eric hebben elkaar gevonden...
Maar hij pakt Eric niet zomaar in... die gozer heeft écht goed naar DGK gekeken, hij weet alles!
Ach ja schat, that's me.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jouw posts zijn ook best wel lomp![]()
iddquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:39 schreef itsme het volgende:
Die kop van bart.
Als hij echt zijn huiswerk heeft gedaan en zijn eerdere uitspraken eer wil aandoen moet hij richting Huub en Sylvia.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:40 schreef Veulen het volgende:
Hij houd van honkbal en paardrijden
Bij wie wil ie zich aansluiten denken jullie
En ook wel ok dat toen Natasia zich met hem wilde afzonderen in de tuin dat hij de anderen mee vroeg naar buiten te gaan. Maar niemand kwam.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Juist, doet Eric goed. Beter dan wanneer hij direct uit Huub zijn hand had gegeten.![]()
Doet ie dat door z'n wenkbrauwen laag te laten zakken en dat ie dan omhoog kijkt?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:39 schreef Gert het volgende:
Bart probeert intelligent-wantrouwend te kijken.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:40 schreef Veulen het volgende:
Hij houd van honkbal en paardrijden
Bij wie wil ie zich aansluiten denken jullie
Inderdaad, hij stelt zich onafhankelijk op. Goede houding, op eigen kracht de Villa en de mensen aftasten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ook wel ok dat toen Natasia zich met hem wilde afzonderen in de tuin dat hij de anderen mee vroeg naar buiten te gaan. Maar niemand kwam.
Doe niet zo anti-homo, vind je dat normaal ofzo ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:42 schreef T-lex het volgende:
Wat zit tie eng te praten joh...bij elke pauze die mond half open...alsof tie z'n tong eruit wil steken...BAH BAH...![]()
Tuurlijk, maar om nou na je VWO 6 jaar in de horeca te gaan werken....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:39 schreef noa84 het volgende:
[..]
Je kan ook op wat latere leeftijd beginnen met studeren, hoor
Ja wie missen we......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:42 schreef Gert het volgende:
Hahaha, Eric weet álles van DGK.
Het is net zo'n freak als wij!
Zou hij...
ken hem niet goed, alleen van het forum van gay.nl en weleens met stappen gezien. Ik kende hem niet persoonlijk dus..alleen van zien enzo maar ken wel vrienden/kennissen van hem en die zeggen dat het een hele leuke grappige gozer is die verbaal heel sterk is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:41 schreef Carlaa het volgende:
Hoe goed ken je hem LoveProfusion? Kunnen we op korte termijn hysterische clashes met Nasty verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |