Dat gaat ie echt wel doen..hij weet dat Natasia en Brian vals en slecht en onpopulair zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Ik ben heel goed op de hoogte'.... zegt Eric
En nu maar hopen dat hij zich aansluit bij Huub en Sylvia !!!! ....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Die reacties als kuthomo..tja weet je ik denk als er een jongen in had gezeten die niet zo nichterig was waren die reacties ook gekomen. Ik vind het een beetje zielig allemaal..en ben wel teleurgesteld dat het blijkbaar voor bepaalde laagopgeleiden individuen als raar word beschouwd. Gelukkig zit hier voor de rest wel ontwikkeld en opgevoed volk.
Sluit ik me helemaal bij aan. Zullen we dan de aap-verwijzingen dan vanaf nu ook achterwege laten?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik vind dat degene die dergelijke posts maken gewoon door FOK verwijderd dienen te worden. Vrijheid van menings uiting prima.. maar dit slaat nergens op.
? Wie heeft er nu wijn in een long drink glas.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef Cungy het volgende:
Huub, klerelijer !!!
Owh owh
alcoholverbod geschonden. Wel eerlijk dat hij het zegt.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb al zo een vermoeden waar Eric de contactpunten van Brian gaat verstoppen.
Als ik Bert was geweest had ik dit bij de redactie gemeld...Huub had geen poot om op te staan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef itsme het volgende:
Wat is er nu?
Nam een slokje van alcohol? per ongeluk.
Dat deed ze ook bij Amanda.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Wat doet die Natasia overdreven haar best om in de smaak te vallen zeg .. gewoon een zielige vertoning
Jeetje zeg! Wat ben jij Raarrrrrrrrr¿¿¿¿¿¿quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef nilus2 het volgende:
hahah die vuile flikker wordt gewoon uitgelachen, en terrecht gore relnicht
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:23 schreef Day het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan. Zullen we dan de aap-verwijzingen dan vanaf nu ook achterwege laten?
Ik ben geen newbie, maar als Bert nu op zijn strepen gaat staan...Kijk al vanaf minuut 1 en post hier al paar wekenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:24 schreef itsme het volgende:
[..]
? Wie heeft er nu wijn in een long drink glas.
Ligt het aan mij of zijn hier opeens veel irritante newbies? No point intended
er zijn er in ieder geval een paar waar geen fatsoenlijke post uitkomtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:24 schreef itsme het volgende:
[..]
? Wie heeft er nu wijn in een long drink glas.
Ligt het aan mij of zijn hier opeens veel irritante newbies? No point intended
Zorrie Gertje.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En als we dan toch bezig zijn: W-A: kappen met je simpele geblaat over "vieze homo's" e.d.
Zo, hebben we dat ook weer gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |