hoopt mee. tenminste als hij een vijand van natasia en Brian en zo wordtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:19 schreef korakel het volgende:
hij weet heeeeel goed waar hij aan is begonnen. Laten we het hopen
Ik zie het meer als onbeschoft eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda is lollig!
Dat doet ze altijd. daar kan je nu toch gif op innemenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Wat doet die Natasia overdreven haar best om in de smaak te vallen zeg .. gewoon een zielige vertoning
Jaaah dat komt wel goed .....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef noa84 het volgende:
Ik vind het wel leuk, tot nu toe. Gooo Eric!
Ik herhaal mezelf nog maar even:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:15 schreef jacqjacq het volgende:
brainless glimlacht wel, maar niet echt van harte.
boven zij n hoofd hangt een denkwolkje met OH SHIIIITTTTTT
Wordt duidelijk een maatje van Huub zo te zien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
Bart en Brian kunnen er echt niet mee om gaan!!
Leukleukquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bart en Brian voelen zich zo te zien niet echt op hun gemak.
eenschquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Die reacties als kuthomo..tja weet je ik denk als er een jongen in had gezeten die niet zo nichterig was waren die reacties ook gekomen. Ik vind het een beetje zielig allemaal..
Ik ben hetero en heb het eerlijk gezegd niet op deze personen. Maar ik vind dat je gelijk hebt en vind sommigen reacties hier ook erg zielig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Die reacties als kuthomo..tja weet je ik denk als er een jongen in had gezeten die niet zo nichterig was waren die reacties ook gekomen. Ik vind het een beetje zielig allemaal..
meestal zijn dat soort reacties van mensen die zelf latent homofiele gevoelens hebben en er bang voor zijn om er aan toe te gevenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Die reacties als kuthomo..tja weet je ik denk als er een jongen in had gezeten die niet zo nichterig was waren die reacties ook gekomenIk vind het een beetje zielig allemaal..
Ik weet het nog niet, over het algemeen hou ik niet zo van die enorm verwijfde homo's.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef Dogga het volgende:
Ik mag hem wel tot nu toe
Komt leuk over
hopelijk pakt hij Huub's kant
Hij is erg goed op de hoogte:D:D:D
Heeft ie al gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Ik ben heel goed op de hoogte'.... zegt Eric
En nu maar hopen dat hij zich aansluit bij Huub en Sylvia !!!! ....
Ik vind dat degene die dergelijke posts maken gewoon door FOK verwijderd dienen te worden. Vrijheid van menings uiting prima.. maar dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
2 minuten maar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:18 schreef Gert het volgende:
"t Is wél de sport om het zo dicht mogelijk op het sluiten van het vorige topic te houden hè.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wordt duidelijk een maatje van Huub zo te zien.
misschien komt er nog wel een nieuwe bewoner bijquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef Day het volgende:
Waarom loopt de klok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |