Lukt hem niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:25 schreef Cungy het volgende:
[..]
Ik ben geen newbie, maar als Bert nu op zijn strepen gaat staan...Kijk al vanaf minuut 1 en post hier al paar weken![]()
Oh die bert...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:24 schreef Cungy het volgende:
[..]
Als ik Bert was geweest had ik dit bij de redactie gemeld...Huub had geen poot om op te staan.
Volgens mij ook! Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef robert2006 het volgende:
die nieuwe is volgens mij echt een valse nicht, je hoort al zo'n ondertoontje, lol
Eens, lijkt een aardige gozer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef Gert het volgende:
Tot nu toe maakt ie op mij een zwaar OK indruk.
In ieder geval niet zo'n dómkop. Dat is al heel wat.
Ja het kon erger haha. Ik vind hem wel grappig en hij heeft wel iets gewoon. Ik denk dat hij wel lekker vals kan zijn maar ook weer heel gezellig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:24 schreef Charmian het volgende:
Zo supernichterig vind ik hem trouwens niet...wil hem wel als travo zien.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef Gert het volgende:
Tot nu toe maakt ie op mij een zwaar OK indruk.
In ieder geval niet zo'n dómkop. Dat is al heel wat.
Mag geen naam hebben zeg........quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef itsme het volgende:
Natasia is al druk bezig met slijmen
Wellicht van de mensen die het in het algemeen al niet zo op homo's hebben, die bestaan ook zeg maar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Die reacties als kuthomo..tja weet je ik denk als er een jongen in had gezeten die niet zo nichterig was waren die reacties ook gekomen. Ik vind het een beetje zielig allemaal..en ben wel teleurgesteld dat het blijkbaar voor bepaalde laagopgeleiden individuen als raar word beschouwd. Gelukkig zit hier voor de rest wel ontwikkeld en opgevoed volk.
Is inderdaad een keer wetenschappelijk bewezenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
meestal zijn dat soort reacties van mensen die zelf latent homofiele gevoelens hebben en er bang voor zijn om er aan toe te geven![]()
Ik heb nog niks gezien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef sheriff... het volgende:
wat een kutstreams zeg, schiet echt niet op.
Maar dat doet ze ook met mensen die naar de villa komen. Dan is ze supervriendelijk, beleefd en attent..misschien laat ze zich te veel opnaaien voor het spel. Zij denkt vast dat het de 3de wereldoorlog is in het huis.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef _Boo_ het volgende:
Natasia doet wel haar best om zich van haar beste kant te laten zien...
Huub heeft het ook doorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maar dat doet ze ook met mensen die naar de villa komen. Dan is ze supervriendelijk, beleefd en attent..misschien laat ze zich te veel opnaaien voor het spel. Zij denkt vast dat het de 3de wereldoorlog is in het huis.
Ja ik ook..........hij is gezeliggggggggggquote:
Typisch, ze stortte zich toen ook al vrij snel op Amanda.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef itsme het volgende:
Natasia is al druk bezig met slijmen
Dat is mijn punt niet..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wellicht van de mensen die het in het algemeen al niet zo op homo's hebben, die bestaan ook zeg maar.
Maar ik geloof ook nog in een groep mensen die het allemaal niet zoveel uitmaakt wat mensen zijn, maar niet zo van extremen houden.
Ik vind het ook veelbelovend!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:29 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja ik ook..........hij is gezeligggggggggg [afbeelding]
hij lijkt mij helemaal niet lief.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef kissy het volgende:
Ik vind Eric nu al leuk!!!
Hoop dat hij minder lief is als dat hij eruit ziet.
Echt een topper!!
Alleen daarvoor al is het al leuk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef Missy_1974 het volgende:
brian voelt zich zeker niet op zijn gemak
Jij zegt het.....en ik denk het........alles voor de populariteits poll.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zie het Huub nog wel doen om voor de gein met Eric te zoenen!
nou sorry maar dat zou wel heel erg sneu zijn zeg dan vin ik de redactie wel heel kinderachtig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:30 schreef Kinga het volgende:
Als Huub er nou uitgekickt wordt door die slok wijn is hij zwaar de lul, dan komt hij er ook niet meer in ook...
Natasia....ik kan heel goed met homo`s overweg...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef Gert het volgende:
Bart is weer chagrijnig. "Het hele spel is weer helemaal..... phgiiiiiiiiiijj.... "
Natasia: "Daar moet je niet mee bezig zijn."
Bart, met een schamper lachje: "Waar moet ik hier dan wél mee bezig zijn."
Jaahaa, die gaat vals worden!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:32 schreef itsme het volgende:
hahaha Hij heeft al een sneer naar Natasia toe.![]()
Echt hoor, zo iets gaat nog wel gebeuren in een van Huubs dronke buien!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:32 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Jij zegt het.....en ik denk het........alles voor de populariteits poll..... [afbeelding]
Yep...Ik zei het al, Bart gaat het niet leuk vinden... Brian kan het helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:29 schreef itsme het volgende:
Bart denkt al aan een valse nicht en trekt dat heel slecht
huub is heterosexueel genoeg om zich daar geen enkele zorgen over te maken.![]()
Reageerde ik op jouw dan? Ik dacht dat ik op iemand anders reageerde.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet..
Of iemand nou wél of géén begrip voor extreme types hebben maakt niet uit. Je kunt dit ook op een fatsoenlijker manier laten merken. De termen die gebruikt worden zijn niet acceptablel.
"Getsie, hij is mij te nichterig" klinkt al een stuk minder grof.
Bart is écht geen homo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:33 schreef robert2006 het volgende:
wedden dat die nieuwe inderdaad met 1 of meerdere van de mannelijke bewoners sex zal hebben, dat wordt drama en coming-out, lachen als het bart is
Scherp!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef rooie3 het volgende:
Komt er over een uur nog een.
Misschien moet hij dan wel naar achter en komt als vrouw terug.
Gelukkig weten wij dat het schone schijn is.. er hoeft maar dát te gebeuren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huub en Natasia dollen met de dag meer met elkaar.
Ja dat zie ik ook gebeuren.... gelijk zodra het alcoholverbod is opgeheven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zie het Huub nog wel doen om voor de gein met Eric te zoenen!
Als het gesprek heel snel gaat is Brian heel stil, want dan kan hij het niet volgenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef itsme het volgende:
Als ik alleen op zijn blikken af ga zie je al dat hij Brian echt niet mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |