Hij heeft dan ook genoeg tijd gehad om zich voor te bereidenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:34 schreef Dogga het volgende:
Eric vertrouwt niemand volgens mij
Ik hoop morgen. . .?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef Day het volgende:
Raar dat er nog geen nieuws is over de andere nieuwe bewoner.
die flikkering zag ik ook. Maar ook duidelijk dat Eric een band wil opbouwen met Sylvia.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef Lieve het volgende:
Oke! De hele kleine beetjes die ik zie ( tussen alle bufferen in) zijn niet slecht.
Ik zie een heel klein flikkeringetje in Sylvia's ogen komen. Ik denk... dat ze blij is dat er misschein wel iemand bij is gekomen waar ze wel een gesprek mee kan voeren. Want eerlijk is eerlijk, Huub is toch haar kleine licht irri broertje.
Misschien krijgt ie er nog een drank-vrij weekje bij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:30 schreef Kinga het volgende:
Als Huub er nou uitgekickt wordt door die slok wijn is hij zwaar de lul, dan komt hij er ook niet meer in ook...
Oh gut, Natasia gaat een inkoopadres regelen. . .quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef Sug4r het volgende:
zijn moeder is dood al 8 jaar, zijn vader is goudsmid 56 jaar
Misschien toch (gescript) dat zijn alter ego NatraSHa binnen komt.......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
mss komt er wel geen andere bewoner (iig niet vandaag!)
Grote kans iddquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:38 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Misschien toch (gescript) dat zijn alter ego NatraSHa binnen komt.......
Jouw posts zijn ook best wel lompquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef W-A het volgende:
Haha z'n moeder is dood
Best wel lompe actie
Da's gewoon weer Nenaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef Day het volgende:
Raar dat er nog geen nieuws is over de andere nieuwe bewoner.
Je kan ook op wat latere leeftijd beginnen met studeren, hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:38 schreef _Boo_ het volgende:
Hij is 25 en nog bezig met z'n propedeuse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |