guusje is top.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:08 schreef Timmehhh het volgende:
Wat een excuusvrouwen bij de PVDA zeg
Nou, niks mis mee, de PvdA en het Cda zullen op z'n minst dergelijke oplossingen moeten steunen, willen ze doorgang vinden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:07 schreef cerror het volgende:
André Rouvoet (Jeugd en Gezin)....
Dat worden dus bij de lokale jeugdzorg allemaal pamfletten met christenoplossingen.
Een Prof op het gebied van Milieu en duurzame ontwikkeling op VROM lijkt me niet slecht toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:08 schreef Timmehhh het volgende:
Wat een excuusvrouwen bij de PVDA zeg
Maar ze werkt bij Shell zie ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een Prof op het gebied van Milieu en duurzame ontwikkeling op VROM lijkt me niet slecht toch?
In principe niet, maar ik herinner mij ook wel Bomhoffquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een Prof op het gebied van Milieu en duurzame ontwikkeling op VROM lijkt me niet slecht toch?
Guusje is een zuiplap.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:12 schreef JAM het volgende:
Het was wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs zou lullen. Eurlings, de infrastructuur. Verhage, het buitenland. Van der Hoeven, de centen. CU op Defensie. Er hangt een coup d'état in de lucht. Ik heb nog maar een ding toe te voegen. Wie op het juiste moment handelt, slaat den Limbo op den kop, ik heb gezegd.,
.
Jongens, morgen allemaal je Kalashnikov mee naar Laakkwartier en HOP; de onafhankelijke stadstaat Den Haag.
die zijn toch hofleverancier van de plotiek; Bolkestijn, Bos etc.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Maar ze werkt bij Shell zie ik.Da's altijd eng.
![]()
Wat een gelul, eindelijk kwaliteit op buitenland politiek. Verhagen staat zijn mannetje!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef JAM het volgende:
VOLGENDE, EEN KOMMUNIEKÉÉ VAN DE HAAGSE REBELLELA- EN GUERILLALULARIJ.
[..]
Met de aansturing van politie en aivd een ramp.quote:
Wie is ook alweer de huidige voorganger op Sociale zaken als staatssecretaris??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:18 schreef Sidekick het volgende:
Jammer dat Aboutaleb niet minister is geworden, maar ik verwacht wel veel van hem als staatssecretaris. Gelukkig geen Van der Hoeven meer op Onderwijs.
ik had 'm ook graag als minister gezien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:18 schreef Sidekick het volgende:
Jammer dat Aboutaleb niet minister is geworden, maar ik verwacht wel veel van hem als staatssecretaris. Gelukkig geen Van der Hoeven meer op Onderwijs.
Van Hoof, en daarvoor Rutte.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:20 schreef Ludger het volgende:
[..]
Wie is ook alweer de huidige voorganger op Sociale zaken als staatssecretaris??
de gifvergrijzingsbeker moet helemaal leeg gedronken worden blijkbaarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:07 schreef cerror het volgende:
Dat worden dus bij de lokale jeugdzorg allemaal pamfletten met christenoplossingen.
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:07 schreef cerror het volgende:
De huidige voorganger? De toekomstige ex-staatssecretaris die voor de opvolger van zijn eerdere voorganger zat? Van Hoof.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:20 schreef Ludger het volgende:
[..]
Wie is ook alweer de huidige voorganger op Sociale zaken als staatssecretaris??
Hij is zo zelfingenomen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef Lemmeb het volgende:
Ik moet er echt niet aan denken die betweterige kop van Plasterk nu om de dag op tv te moeten zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |