Nou, prof's zijn niet meteen politiek handig. Ik ben Kooymans nog niet vergeten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:52 schreef du_ke het volgende:
Maar 2 prof's van de PvdAdat is wel een goede zaak.
Die communiste vind ik echt niet kunnen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef du_ke het volgende:
Die Cramer lijkt me een prima kandidaat voor VROM.
Stond toen nog niet op de sitequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:50 schreef more het volgende:
[..]
Waarom heb je Hirsch Ballin er niet bij staan?
Zeer middelmatig? Kan je dat misschien ook onderbouwen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Ben alleen wel benieuwd hoe Bos gaat uitleggen aan zijn achterban dat ie nu wel minister en vicepremier wordt....
Voor de rest zeker kijkende naar de PvdA club zeer middelmattig
de achterban heeft Bos toch juist gevraagd minister te worden onder een CDA-premier?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Ben alleen wel benieuwd hoe Bos gaat uitleggen aan zijn achterban dat ie nu wel minister en vicepremier wordt....
Voor de rest zeker kijkende naar de PvdA club zeer middelmattig
Zelden zo'n incapabele ministersploeg gezien als die LPF-ers, maarja, wel naar de wens van de burgers.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Naar mijn idee was Balk 1 het beste wat destijds mogelijk was, met de LPF.
[..]
Vogelaar.
Jij misschien, maar de rest is daar niet zo benieuwd meer naar, aangezien hij dit de afgelopen weken al heeft gedaan, of proberen te doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Klopt ze hoeven niet top te zijn maar ze hebben in elk geval kennis over het onderwerp.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, prof's zijn niet meteen politiek handig. Ik ben Kooymans nog niet vergeten.
Dat mag ik hopen ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:57 schreef pberends het volgende:
Raar dat Plasterk het waarschijnlijk wordt, ik neem aan dat z'n columns in Buitenhof dan ook meteen over zijn.
Wat verwacht je er dan van?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef -J-D- het volgende:
PvdA'er Ronald Plasterk als minister van Onderwijs
Als docent hou ik mn hart vast.
Hopelijk wordt zijn vervanger wat beter dan Van Brederode.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:57 schreef pberends het volgende:
Raar dat Plasterk het waarschijnlijk wordt, ik neem aan dat z'n columns in Buitenhof dan ook meteen over zijn.
Ik vind het maar een rare linkse knakker.quote:
Dat klinkt al anders dan je hart vasthoudenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik vind het maar een rare linkse knakker.
Hij schopt jaren tegen alles aan wat politiek is.
Nu mag hij de huidige problemen zelf eens aanpakken op een gebied dat veel aanpak vraagt!
Ik wens hem sterkte en succes.
Ze heeft een heleboel zaken goed aangepakt, maar de grote problemen liggen er nog steeds.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat klinkt al anders dan je hart vasthouden. Maar had je het idee dat van der Hoeven het goed deed de laatste jaren?
Ik vind het onbegrijpelijk dat Samsom naast de ministerpost heeft gegrepen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:03 schreef Ludger het volgende:
Wat een geluk, GEEN Samsom, Dijksma of Abouteleb en wetenschapper Plasterk op Onderwijs, we zijn gezegend met de PvdA!
Hij is gepwndquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:05 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk dat Samsom naast de ministerpost heeft gegrepen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |