abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46297343
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:52 schreef du_ke het volgende:
Ortega dat is vast zo'n happy christian. Halleluja!!!
Ja heel erg Ik ken mensen op Curaçao bij wie ze in de kerk kwam, dat is echt zo'n blije toko
pi_46300407
quote:
BELGRADO - CDA-minister Ben Bot van Buitenlandse Zaken vindt het jammer dat hij niet door kan gaan met zijn werk. Hij had daar tot voor kort wel op gehoopt. Dat zei de bewindsman woensdag na aankomst in Belgrado, waar hij begon aan een tweedaagse werkbezoek aan Servië en Kosovo.

Volgens eigen zeggen had Bot goede kansen om te blijven. Dat had gekund als zijn beoogde opvolger Maxime Verhagen naar het ministerie van Economische Zaken was gegaan.

Internationale netwerk

Bots aanblijven was in zijn ogen gerechtvaardigd geweest gezien zijn enorme internationale netwerk en zijn prestaties van de afgelopen jaren, niet alleen in de 3,5 jaar als minister maar ook de tien jaar ervoor in Brussel.

Toch denkt Bot dat Verhagen een heel goede minister zal zijn die zijn beleid zal voortzetten.
Ik vind het nog steeds zó een naaistreek
pi_46300643
Verhagen zit alleen in de politiek voor zijn eigen eer en glorie, dus Ben met al zn ervaring kon opkrassen...
"It's true hard work never killed anybody, but I figure, why take the chance?"
  woensdag 14 februari 2007 @ 17:08:17 #229
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_46301027
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:55 schreef freako het volgende:

[..]

Stellingwerf? Van Dijke?Overigens allebei verdwenen door toedoen van Tineke Huizinga. Die werd twee keer met voorkeursstemmen verkozen.
Herstel: Stellingwerf was 5e op de lijst, Eimert van Middelkoop 4e. CU haalde 4 zetels in 2002, Huizinga was 6e, maar toch verkozen. Van Middelkoop werd dus gewipt (beetje ongelukkig taalgebruik hier) door Huizinga.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 februari 2007 @ 17:42:14 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46301572
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:15 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46304754
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 16:45 schreef sjakiestorm het volgende:
Verhagen zit alleen in de politiek voor zijn eigen eer en glorie, dus Ben met al zn ervaring kon opkrassen...
Dat is hoe men met elkaar omgaat binnen het CDA
In de naam Van. Wel een echte christelijke actie van Balkenende en Verhagen. Het zijn toch die normen en waarden die je iedere nieuwkomer wil aanleren.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:27:09 #232
67385 ROG
Go on, say it.
pi_46307155
Iemand enig idee wanneer de beëdiging/groepsfoto op het bordes zou kunnen zijn, eerst week maart?
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:30:41 #233
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_46307294
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:27 schreef ROG het volgende:
Iemand enig idee wanneer de beëdiging/groepsfoto op het bordes zou kunnen zijn, eerst week maart?
Er wordt geroepen eind volgende week, dus 21-23 februari.
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:50:15 #234
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_46311664
Komend weekend moet het PvdA-congres nog goedkeuring geven.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_46314016
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:50 schreef Sidekick het volgende:
Komend weekend moet het PvdA-congres nog goedkeuring geven.
Lijkt me een formaliteit.
A mind with a heart of it's own
pi_46314503
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:31 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Lijkt me een formaliteit.
Dat wordt een applauscongres om het goede onderhandelen van Bos en co te onderstrepen.

Nu de ministersploeg compleet is weet ik nog steeds niet goed wat ik met dit kabinet aanmoet. De PvdA mensen vind ik over het algemeen goed. Lijkt me niks mis mee en met Plasterk ben ik reuze blij. De CU ministers Rouvoet en Middelkoop zijn ook niet negatief.
Maar dan het CDA: Partijtop in fractie en bestuur + vrienden van JP. Bijna allemaal beloningen voor bewezen dienst of om de toekomstig partijleider al de ervaring van een ministerie te geven. Alsofhet een leerbaan is.
van der Hoeven heeft wel bewezen dat ze gewoon niet genoeg kwaliteiten heeft. Verhagen mag zijn eigen droom achterna tenkoste van een goede minister. Eurlings moet erin als nieuwe JP en Donner als vriend en steun. Zonder hem was elk kabinet al veel eerder geknalt, al werd dat met JP1 wat lastig. Zonder donner is JP niks.
Alleen ballin vind ik een goede. Donner, JP, Verhagen, van der Hoeven en Verburg kunnen ineens een ommezwaai maken in beleid. En droog dit vertellen. Donner die de PvdA AOW mag gaan invoeren. De no-claim wordt teriggedraaid door Klink. Het CDA: daar kan je op bouwen, zoalng ze de macht hebben, de rest is goed. Voor mij heeft het CDA alle geloofwaardigheid verloren met deze ministergroep. Op sommige punten is er goed belang, maar aangezien de meeste cda ministers een neo-conservatief geluid hebben verdedigd en JP eigenlijk al jaren dat als zijn lijn ziet ga ik ervanuit dat het cda zal proberen die lijn voort te zetten.
Daarom is het mooi dat de PvdA mensen als Plasterk erin heeft gezet.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 februari 2007 @ 23:56:42 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46317838
mooi verwoord
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_46318118
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:56 schreef rubbereend het volgende:
mooi verwoord
dank je. je probeert wel eens wat.
And that is the news.''
pi_46318143
One_of_the_few ziet het heel goed ...
pi_46318182
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 00:06 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

dank je. je probeert wel eens wat.
En je hebt Nova gezien gister ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_46318250
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 00:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

En je hebt Nova gezien gister ?
Met Oudkerk, of was dat P&W. Heb geloof ik beide gezien, maar weet het niet eens zeker

maar ik verzin dit natuurlijk niet zonder anderen gehoord te hebben, dat moge duidelijk zijn. Niet dat ik letterlijk mensen kopier..

en ik heb wat tegen dit CDA.
And that is the news.''
pi_46318396
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 00:09 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Met Oudkerk, of was dat P&W. Heb geloof ik beide gezien, maar weet het niet eens zeker

maar ik verzin dit natuurlijk niet zonder anderen gehoord te hebben, dat moge duidelijk zijn. Niet dat ik letterlijk mensen kopier..

en ik heb wat tegen dit CDA.
Heb ook beide gezien gister . Maar je hebt helemaal gelijk.
pi_46318664
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:40 schreef One_of_the_few het volgende:
Nu de ministersploeg compleet is weet ik nog steeds niet goed wat ik met dit kabinet aanmoet. De PvdA mensen vind ik over het algemeen goed. Lijkt me niks mis mee en met Plasterk ben ik reuze blij. De CU ministers Rouvoet en Middelkoop zijn ook niet negatief.
Vooraf was ik met name bang voor de PvdA ministers, maar de lijst lijkt niet tegen te vallen. Bij de inbreng van het CDA hou ik m'n hart vast. Weer V/d Hoeven, Verburg, Eurlings... Niet mijn mensen.
Al vraag ik me af of Plasterk net zo'n goed politicus is als hij kan denken.
quote:
Voor mij heeft het CDA alle geloofwaardigheid verloren met deze ministergroep. Op sommige punten is er goed belang, maar aangezien de meeste cda ministers een neo-conservatief geluid hebben verdedigd en JP eigenlijk al jaren dat als zijn lijn ziet ga ik ervanuit dat het cda zal proberen die lijn voort te zetten.
Daarom is het mooi dat de PvdA mensen als Plasterk erin heeft gezet.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het helemaal met je eens ben.
pi_46319136
Zeker na 't lezen van Bots reactie in de media vind ik het ook een naaistreek van Balkenende, Bot laten vertrekken.
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_46319173
Het kan inderdaad niet vaak genoeg gezegd worden.

En dan die domme grijns van Verhagen toen er een opmerking over gemaakt werd.

Gatver.
pi_46319217
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 00:45 schreef Ludger het volgende:
Zeker na 't lezen van Bots reactie in de media vind ik het ook een naaistreek van Balkenende, Bot laten vertrekken.
Wat zei Bos dan? Want persoonlijk vind ik Bot een schoothond van Bush en heb ik nooit iets gemerkt van zijn status in de wereld. Laat Verhagen dat maar doen, hij heeft laten zien een Bos alle hoeken van de kamer te kunnen laten zien. (ff lekker chillen. )
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 februari 2007 @ 01:47:41 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46319936
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 00:48 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Wat zei Bos dan? Want persoonlijk vind ik Bot een schoothond van Bush en heb ik nooit iets gemerkt van zijn status in de wereld. Laat Verhagen dat maar doen, hij heeft laten zien een Bos alle hoeken van de kamer te kunnen laten zien. (ff lekker chillen. )
Bot was tenminste nog kritisch en zei dat we een fout hadden gemaakt wbt Irak, zo'n kritische houding heb ik bij geen andere CDAer kunnen vinden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_46319979
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 01:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Bot was tenminste nog kritisch en zei dat we een fout hadden gemaakt wbt Irak, zo'n kritische houding heb ik bij geen andere CDAer kunnen vinden
Bot kritisch? Kom nu toch, hij heeft altijd alles staan verdedigen.
pi_46321937
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 01:52 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Bot kritisch? Kom nu toch, hij heeft altijd alles staan verdedigen.
Ja het is ook zo erg dat Saddam Hoessein en zijn kliek verjaagd zijn. Nu Iran en Syrië nog. Democratie voor iedereen, niet alleen voor linkse snobs in Europa, die liever eeuwig vergaderen.
pi_46323439
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 08:52 schreef more het volgende:

[..]

Ja het is ook zo erg dat Saddam Hoessein en zijn kliek verjaagd zijn. Nu Iran en Syrië nog. Democratie voor iedereen, niet alleen voor linkse snobs in Europa, die liever eeuwig vergaderen.
Democratie in Irak? Ja ik ben voor maa daar is nu niet echt sprake van . Qua chaos en doden is het er daar in elk geval niet beter op geworden...

En is het beter wanneer westerse soldaten burgers martelen dan wanneer Iraakse agenten dat doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')