Ja heel ergquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:52 schreef du_ke het volgende:
Ortega dat is vast zo'n happy christian. Halleluja!!!
Ik vind het nog steeds zó een naaistreekquote:BELGRADO - CDA-minister Ben Bot van Buitenlandse Zaken vindt het jammer dat hij niet door kan gaan met zijn werk. Hij had daar tot voor kort wel op gehoopt. Dat zei de bewindsman woensdag na aankomst in Belgrado, waar hij begon aan een tweedaagse werkbezoek aan Servië en Kosovo.
Volgens eigen zeggen had Bot goede kansen om te blijven. Dat had gekund als zijn beoogde opvolger Maxime Verhagen naar het ministerie van Economische Zaken was gegaan.
Internationale netwerk
Bots aanblijven was in zijn ogen gerechtvaardigd geweest gezien zijn enorme internationale netwerk en zijn prestaties van de afgelopen jaren, niet alleen in de 3,5 jaar als minister maar ook de tien jaar ervoor in Brussel.
Toch denkt Bot dat Verhagen een heel goede minister zal zijn die zijn beleid zal voortzetten.
Herstel: Stellingwerf was 5e op de lijst, Eimert van Middelkoop 4e. CU haalde 4 zetels in 2002, Huizinga was 6e, maar toch verkozen. Van Middelkoop werd dus gewipt (beetje ongelukkig taalgebruik hier) door Huizinga.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:55 schreef freako het volgende:
[..]
Stellingwerf? Van Dijke?Overigens allebei verdwenen door toedoen van Tineke Huizinga. Die werd twee keer met voorkeursstemmen verkozen.
Dat is hoe men met elkaar omgaat binnen het CDAquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:45 schreef sjakiestorm het volgende:
Verhagen zit alleen in de politiek voor zijn eigen eer en glorie, dus Ben met al zn ervaring kon opkrassen...
Er wordt geroepen eind volgende week, dus 21-23 februari.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:27 schreef ROG het volgende:
Iemand enig idee wanneer de beëdiging/groepsfoto op het bordes zou kunnen zijn, eerst week maart?
Lijkt me een formaliteit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:50 schreef Sidekick het volgende:
Komend weekend moet het PvdA-congres nog goedkeuring geven.
Dat wordt een applauscongres om het goede onderhandelen van Bos en co te onderstrepen.quote:
dank je. je probeert wel eens wat.quote:
En je hebt Nova gezien gisterquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
dank je. je probeert wel eens wat.![]()
Met Oudkerk, of was dat P&W. Heb geloof ik beide gezien, maar weet het niet eens zekerquote:
Heb ook beide gezien gisterquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Met Oudkerk, of was dat P&W. Heb geloof ik beide gezien, maar weet het niet eens zeker![]()
maar ik verzin dit natuurlijk niet zonder anderen gehoord te hebben, dat moge duidelijk zijn. Niet dat ik letterlijk mensen kopier..
en ik heb wat tegen dit CDA.
Vooraf was ik met name bang voor de PvdA ministers, maar de lijst lijkt niet tegen te vallen. Bij de inbreng van het CDA hou ik m'n hart vast. Weer V/d Hoeven, Verburg, Eurlings... Niet mijn mensen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:40 schreef One_of_the_few het volgende:
Nu de ministersploeg compleet is weet ik nog steeds niet goed wat ik met dit kabinet aanmoet. De PvdA mensen vind ik over het algemeen goed. Lijkt me niks mis mee en met Plasterk ben ik reuze blij. De CU ministers Rouvoet en Middelkoop zijn ook niet negatief.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het helemaal met je eens ben.quote:Voor mij heeft het CDA alle geloofwaardigheid verloren met deze ministergroep. Op sommige punten is er goed belang, maar aangezien de meeste cda ministers een neo-conservatief geluid hebben verdedigd en JP eigenlijk al jaren dat als zijn lijn ziet ga ik ervanuit dat het cda zal proberen die lijn voort te zetten.
Daarom is het mooi dat de PvdA mensen als Plasterk erin heeft gezet.
Wat zei Bos dan? Want persoonlijk vind ik Bot een schoothond van Bush en heb ik nooit iets gemerkt van zijn status in de wereld. Laat Verhagen dat maar doen, hij heeft laten zien een Bos alle hoeken van de kamer te kunnen laten zien. (ff lekker chillen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:45 schreef Ludger het volgende:
Zeker na 't lezen van Bots reactie in de media vind ik het ook een naaistreek van Balkenende, Bot laten vertrekken.
Bot was tenminste nog kritisch en zei dat we een fout hadden gemaakt wbt Irak, zo'n kritische houding heb ik bij geen andere CDAer kunnen vindenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:48 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Wat zei Bos dan? Want persoonlijk vind ik Bot een schoothond van Bush en heb ik nooit iets gemerkt van zijn status in de wereld. Laat Verhagen dat maar doen, hij heeft laten zien een Bos alle hoeken van de kamer te kunnen laten zien. (ff lekker chillen.)
Bot kritisch? Kom nu toch, hij heeft altijd alles staan verdedigen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bot was tenminste nog kritisch en zei dat we een fout hadden gemaakt wbt Irak, zo'n kritische houding heb ik bij geen andere CDAer kunnen vinden
Ja het is ook zo erg dat Saddam Hoessein en zijn kliek verjaagd zijn. Nu Iran en Syrië nog. Democratie voor iedereen, niet alleen voor linkse snobs in Europa, die liever eeuwig vergaderen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:52 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Bot kritisch? Kom nu toch, hij heeft altijd alles staan verdedigen.
Democratie in Irak? Ja ik ben voor maa daar is nu niet echt sprake vanquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:52 schreef more het volgende:
[..]
Ja het is ook zo erg dat Saddam Hoessein en zijn kliek verjaagd zijn. Nu Iran en Syrië nog. Democratie voor iedereen, niet alleen voor linkse snobs in Europa, die liever eeuwig vergaderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |