Het valt me tegen dat de CU geen kandidaten van buiten het parlement heeft.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:54 schreef Reya het volgende:
De NOS meldt dat Tineke Huizinga-Heringa staatssecretaris op V&W wordt.
Popta was van het MKB geloof ik. Maar ja, die gaat er dus niet in stappen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:59 schreef freako het volgende:
[..]
Het valt me tegen dat de CU geen kandidaten van buiten het parlement heeft.
Hadden ze alleen Van Popta als kandidaat? Er zijn toch genoeg CU-wethouders en -burgemeesters? Daar zit er toch wel eentje tussen die het zou kunnen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:00 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Popta was van het MKB geloof ik. Maar ja, die gaat er dus niet in stappen.
Is toch niks mis met Tineke?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:03 schreef freako het volgende:
[..]
Hadden ze alleen Van Popta als kandidaat? Er zijn toch genoeg CU-wethouders en -burgemeesters? Daar zit er toch wel eentje tussen die het zou kunnen.
Exodus zoveel vers zoveel: In zijn Eendje ging Mozes de berg op ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het nieuwe christelijke rijden: Deukje links? Keer je andere autokant toe.
De Utrechtse verkeerswethouder Tymon de Weger is inderdaad bijvoorbeeld iemand met veel bestuurlijke expertise op dit gebied; maar wellicht wilde de CU alsnog iemand met een bekend gezicht op die post.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:03 schreef freako het volgende:
[..]
Hadden ze alleen Van Popta als kandidaat? Er zijn toch genoeg CU-wethouders en -burgemeesters? Daar zit er toch wel eentje tussen die het zou kunnen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:54 schreef Reya het volgende:
De NOS meldt dat Tineke Huizinga-Heringa staatssecretaris op V&W wordt.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het nieuwe christelijke rijden: Deukje links? Keer je andere autokant toe.
Tegelijkertijd bestaat de CU-kamerfractie binnenkort uit vijf nieuwkomers, en is er nog maar één CU-Kamerlid met serieuze Kamerervaring.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel grappig dat nu 1/3e van de oorspronkelijke kamerfractie van de CU vervangen wordt omdat ze in het kabinet gaan. De nummer 8 van de CU had een jaar geleden nooit durven hopen in de kamer te komen
Nee, er is ook niks mis met Tineke. Maar je houdt als Tweede Kamerfractie zo weinig over. Alleen Arie Slob heeft meer dan 2 maanden Kamerervaring.quote:
Schandalig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:16 schreef knnth het volgende:
[..]
CDA-praktijken, jaar tot half jaar voor de verkiezingen weer even inlikken bij je toch al hondstrouwe achterban, en daarna op oude voet verder. Werkt altijd, behalve als je engnek Brinkman partijleider maakt.
De fractie wordt nu wel verjongd. De nieuwe Kamerleden zijn 28 en 31.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegelijkertijd bestaat de CU-kamerfractie binnenkort uit vijf nieuwkomers, en is er nog maar één CU-Kamerlid met serieuze Kamerervaring.
Dat is wel positiefquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:20 schreef freako het volgende:
[..]
De fractie wordt nu wel verjongd. De nieuwe Kamerleden zijn 28 en 31.
Stellingwerf? Van Dijke?Overigens allebei verdwenen door toedoen van Tineke Huizinga. Die werd twee keer met voorkeursstemmen verkozen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:50 schreef knnth het volgende:
Inderdaad ja (en terecht) ... ik ben in de war met 'n andere grijze. Er waren er drie ...
Daarom is haar bijnaam ook wel femme fatalequote:Op woensdag 14 februari 2007 14:55 schreef freako het volgende:
[..]
Stellingwerf? Van Dijke?Overigens allebei verdwenen door toedoen van Tineke Huizinga. Die werd twee keer met voorkeursstemmen verkozen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |