TT aangepast.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:42 schreef freako het volgende:
Tariq Ramadan gasthoogleraar aan de Erasmus Universiteit
Tariq Ramadan is omstreden, maar dat maakt hem nog geen terrorist.
Opzich snap ik je wel maar kan je TT niet wat nuanceren dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:42 schreef sp3c het volgende:
ja ik zag het maar ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, dit is de titel van het originele artikel, daar vragen wij altijd om en als die dan nu niet blijkt te kloppen dan heb ik liever dat je dat in dat topic evt met een bron aangeeft want ik ga/kan echt niet op aangeven van iedereen zijn persoonlijke vriendenkring titels aan gaan lopen passen.
ik bedoel ... 9-11, vliegtuigen boren zich in de twin towers?
nee een vriend van me is er nu en die zegt van niet, allemaal h04x!!11one!1
Misschien iets als "schoolkinderen verwondt door stefford" ??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:53 schreef sp3c het volgende:
mjah zoals gezegd, ik weet niet wat ik er verder mee aan moet
dus als je suggesties hebt
Donequote:Op woensdag 21 februari 2007 11:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Marokkaanse vrouw wordt modern.
modern
Verrek...tanx.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Marokkaanse vrouw wordt modern.
modern
het verbaasde mij ook al, zeker omdat er nauwelijks gesproken kan worden van een sluitpost...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:23 schreef wonko het volgende:
Iemand die kan motiveren waarom dit topic dicht is? Saoedi-Arabië toont onthoofde mannen op plein
Beetje willekeur?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:41 schreef Repeat het volgende:
[..]
het verbaasde mij ook al, zeker omdat er nauwelijks gesproken kan worden van een sluitpost...
dat bashen viel ook wel mee, en wat nou als er eigenlijk terecht gebasht wordt op dit soort praktijken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef Drugshond het volgende:
Nou nee, het zoveelste bashtopic. En zo geweldig ontopic liep het niet.
Dat mensen probeerden het topic te ontwrichten is geen reden om het dicht te gooien. Treedt dan op tegen die personen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef Drugshond het volgende:
Nou nee, het zoveelste bashtopic. En zo geweldig ontopic liep het niet.
Dat kan niet...dat moet accuut monddood gemaakt worden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat bashen viel ook wel mee, en wat nou als er eigenlijk terecht gebasht wordt op dit soort praktijken?
Kom op zeg..... ik zie geen anker waarbij ik dit topic nog kan redden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:10 schreef wonko het volgende:
[..]
Dat kan niet...dat moet accuut monddood gemaakt worden.
Alle postings zijn weg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:36 schreef Meki het volgende:
doodwensingen
Nepagenten van 16 jaar bestelen 'verdachte'
Nepagenten van 16 jaar bestelen 'verdachte'
Is weer open. Wat offtopic eruit gevist.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kom op zeg..... ik zie geen anker waarbij ik dit topic nog kan redden.
En get real.... als we alle doodstraffen waar ook ter wereld willen bespreken dan is dit topic niet uniek. Het wordt ieder gebruikt als bliksemafleider voor een heel andere agenda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |