Sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zie hem als de nieuwe Snarf, daar had je ook al problemen mee geloof ik. Oftewel, hij heeft in beginsel carte blanche om te modden hier.
Heb ik even gemist, is dat ergens gemeld?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zie hem als de nieuwe Snarf, daar had je ook al problemen mee geloof ik. Oftewel, hij heeft in beginsel carte blanche om te modden hier.
Jazeker, achter de schermen. Dat we niet zo'n probleem hebben met gast-moderaten. We doen niet zo moeilijk daarover. We hebben we de eind-regie in handen.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:14 schreef SCH het volgende:
Heb ik even gemist, is dat ergens gemeld?
zo blijft het spannendquote:
Dat kan dat doe je dan maar op je eigen sitequote:Op zondag 18 februari 2007 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee noem het dan 'De daden van volksheld en patriot Geert Wilders'.
Mjah, maar blijf dan ook van die TO-knop af.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef Meki het volgende:
Kan er een topic centraal dan gemaakt .
Wilders en zijn provocatie tegen Moslims
en een centraal topic met zo'n achterlijke suggestieve titel doe je maar lekker op dat marokko forumquote:Op zondag 18 februari 2007 14:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat kan dat doe je dan maar op je eigen site
nu kan ik voorstellen dat jij ook je eigen kruistocht op meki wereld doet maar die vrolijke linkjes uit je sig zijn verdwenenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat kan dat doe je dan maar op je eigen site
en als jij nu is begon met niet meer als een hondje achter Meki aan te lopen in de hoop meer aandacht te krijgen dan hem dan was het hier ook een stuk vrolijkerquote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en een centraal topic met zo'n achterlijke suggestieve titel doe je maar lekker op dat marokko forum
Ongelovige!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je bent pas klaar als je tussen zes planken ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |