Na gisteravond? Ik dacht het niet. Ze heeft hem voor alles uitgemaakt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:57 schreef Ashley1 het volgende:
Zou amanda nu doorlullen aan huub wat er gezegd is.
Dacht dat jij vandaag moest werken....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:00 schreef beequeen het volgende:
Jezus ,wat een ellende hier, gisteravond kon ik helemaal niet op het forum, gvd, goeiemorgen allemaal![]()
Hij noemt 'm Brainless.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Filmpje discussie Huub en Brian, iets te laat ingeschakeld.
(YouTube moet nog even pruttelen)
http://www.youtube.com/watch?v=TUSFazBbYY0
zal niet gebeuren, je moet niet aan huub z'n familie of hedda zitten want dan raakt hij van slag.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:56 schreef _martijn_ het volgende:
Ik gok dat Huub er op een gegeven moment wel immuun voor wordt.
Volgens mij had ze een verkeerde tarotkaart getrokken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:02 schreef blomst het volgende:
Waarom moest Sylvia huilen?
heb ik gemist, was even met het huishouden bezig
Dat zijn nou ook mijn verwonderpunten. Hoe komt die rat er nu elke keer toch mee weg? Overigens gaat hij dit meer doen, volgens mij zei hij dat hij Huub op de antilliaanse manier zou gaan dissen. Maar ja ik versta 'm nooit goed, misschien dat nog iemand dat gehoord heeft?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:08 schreef jacqjacq het volgende:
maar die brian, die is toch erger dan erg. Dit soort dingen zeg je toch gewoon niet, die vent heeft geen enkele innerlijke beschaving, het is te erg voor woorden.
Daarnaast vind ik het ook achterlijk dat natasia er gewoon bij zit en er niets over zegt, erger nog, ze verdedigt brian ook nog. Terwijl die zich erop voor laat staan dat ze de mama van het huis is. Dus dat soort dingen mogen haar kindjes dus ook zeggen. Dat en U zeggen tegen mama natasia
Jij let goed op zeg, onverwachts vrij dusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dacht dat jij vandaag moest werken....![]()
Ik begrijp deze zin niet schatje?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:14 schreef schatje het volgende:
Amanda gaat er dus niet om Brian haar in zijn akelige klauwen heeft.
Geniet ervan....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij let goed op zeg, onverwachts vrij dus![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:16 schreef Elounda het volgende:
[..]
Geniet ervan....Beequeen (van je vrije dag)
wordt gek van Fok! hoor... ik kan je niet eens quoten, ik quote mezelf...![]()
Wat een Gillerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij had ze een verkeerde tarotkaart getrokken.
Laat ik het zo zeggen. Hij gedraagt zich als een loverboy met een Amanda als prooi.quote:
Alleen is de makke van Brian dat hij dat toch weer in zijn eigen straatje zal praten ('ze zegt wel dat ze me niet moet, maar zag je hoe geil ze naar me keek? Ze wil me echt, alleen vindt ze het zielig voor Huub') .quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:38 schreef schatje het volgende:
Hedda heeft gezegd te willen komen. Maar het kan ook zo zijn dat ze Brian de waarheid wil vertllen. Dat hij dingen ziet die er niet zijn en dat ie een engerd is bijvoorbeeld.
LOL... ik heb me rot gelachen gisteren. Die ruzie tussen Natasia en Amanda was gewoon slapstickquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:38 schreef Copycat het volgende:
Heeft Amanda Natasia vandaag al de opdracht gegeven te sterven?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... ik heb me rot gelachen gisteren. Die ruzie tussen Natasia en Amanda was gewoon slapstick
Het was echt genieten! Heerlijk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... ik heb me rot gelachen gisteren. Die ruzie tussen Natasia en Amanda was gewoon slapstick
Ik hoop dat ze dan zwaar ongesteld is! Laat hem dan maar eens zuigenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:38 schreef schatje het volgende:
Hedda heeft gezegd te willen komen. Maar het kan ook zo zijn dat ze Brian de waarheid wil vertellen. Dat hij dingen ziet die er niet zijn en dat ie een engerd is bijvoorbeeld.
Thanks schatje.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Hij gedraagt zich als een loverboy met een Amanda als prooi.
Gisteravond probeerde Huub tevergeefs haar duidelijk te maken dat juist hij haar dat etentje met Valentijn gunde, maar dat ze door haar manier van doen het zo weet te brengen dat mensen op die woorden terugkomen. Dat snapte ze natuurlijk niet want hij was een rukkertje dit en dat. Daarvoor had Brian al lopen stoken door te zeggen dat Huub, Bart en Sylvia haar eruit willen stemmen. Amanda negeerde Huub vervolgens toen hij iets over drinken zei. Hij ging verhaal halen door bij Amanda en Brian te gaan zitten in de woonkamer. Brian kan natuurlijk alleen maar grijzen omdat het gesprekje effect had gehad.
Ik mag toch hopen dat Hedda zich niet verlaagd tot dit soort praktijken, lijkt me stug.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan zwaar ongesteld is! Laat hem dan maar eens zuigen
En ik lig weer dubbel hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:16 schreef itsme het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gPYFZ7o6FYc
Het is je misschien ontgaan, maar doesssssssssssss is Antilliaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:19 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n rare discussie, discriminatie met huidskleur?Brian is toch gewoon blank?
![]()
Huub zei duidelijk het hem niet om de huidskleur te doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:19 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n rare discussie, discriminatie met huidskleur?Brian is toch gewoon blank?
![]()
Nee, dan moet je maar de EO gaan kijken. Wat een geleuter zeg. Ik heb er geen problemen mee als ze de bewoners gaan fucken. Ongeacht wie het is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:26 schreef Ashrak het volgende:
Als de GDK-redactie zie echt actief bemoeit met de bewoners en ze eigenlijk tegen elkaar uitspeelt moet echt de stekker er uit. Hoe zeer ik dan ook Huub ga missen
Klopt, maar zdngmw en Braaaajen hadden het er later wel over, dat Huub discrimineerde.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub zei duidelijk het hem niet om de huidskleur te doen.
Die twee zijn niet te doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
Ik ga maar op MUTE want dit kunnen mijn oren niet verdragen Snollie en Braaajen in de sauna.![]()
Sorry, maar dit is een bull-shit opmerking. Onderling manipuleren ze al genoeg, als de Redactie zich daar ook al mee gaat bemoeien , wat ze wel of niet mogen of moeten zeggen, hadden ze beter moeten screenen. Dit is gewoon zielig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, dan moet je maar de EO gaan kijken. Wat een geleuter zeg. Ik heb er geen problemen mee als ze de bewoners gaan fucken. Ongeacht wie het is.
Ze moeten zich er niet mee bemoeien als het niet zichtbaar is op de streams. Anders is het echt niet leuk meer om te volgen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, dan moet je maar de EO gaan kijken. Wat een geleuter zeg. Ik heb er geen problemen mee als ze de bewoners gaan fucken. Ongeacht wie het is.
ja maar natuurlijk in mentaliteit wel andersgekleurd, ik geloof dat huub wel discrimineert als het hem uitkomt, huub is echt geen lieverdje hoor,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub zei duidelijk het hem niet om de huidskleur te doen.
Nee ik denk dat Hedda komt en hem flink voor lul zet of hem gewoon links laat liggen. Ze kon het toch ook goed met Nena vinden? Dus wie weet wat voor wraakacties die 2 hebben bedachtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Hedda zich niet verlaagd tot dit soort praktijken, lijkt me stug.
Mensen kom op .... mag ik nu echt een sanctie voor ongepast taalgebruik. Echt niet normaal .....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:42 schreef Inukshuk het volgende:
Brian heeft een vette klep, en gaat niet in op de uitdaging die Huub hem voorstelt; Nodig Hedda maar uit zegt Huub keer op keer. Brian trekt de achterbroek aan, en zegt "dan laat ik Hedda komen ik beuk haar over de tafel en zuig haar helemaal uit"... wat een idiot die Brian!
En nog leuk om naar te kijken ook.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
Die masseuse is best grappig.
Hier bedoel ik dus een sanctie voor Brainless, wellicht ten overvloede.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:49 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Mensen kom op .... mag ik nu echt een sanctie voor ongepast taalgebruik. Echt niet normaal .....
Nee hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is je misschien ontgaan, maar doesssssssssssss is Antilliaan![]()
Om Brian te pakken en op zijn plaats te zetten, maar later gaf hij aan Sylvia ook toe dat het een vrij domme actie van hem was. Als hij het etentje gewoon aan Bart had gegeven, had hij voor die 300 punten Nena bijvoorbeeld kunnen uitnodigen. Daar had hij Brian meer mee gehad.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
Heb alles bijgelezen, maar ik snap iets niet ???
Waarom heeft Huub tegen gestemd en Huub contactpunten aan Bart gegeven ??
Is het niet nu ineens omdat Huub wordt 'teruggepakt' met Hedda? Als (ex-)geliefden en familieleden er niet bij mogen worden betrokken waarom dan de moeder van Nathaniel door Huub erbij betrekken?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is een bull-shit opmerking. Onderling manipuleren ze al genoeg, als de Redactie zich daar ook al mee gaat bemoeien , wat ze wel of niet mogen of moeten zeggen, hadden ze beter moeten screenen. Dit is gewoon zielig.
Maar hoezo om Brain te pakken ??? Dat stuk snap ik niet ??? Wil je het me uitleggen ???quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om Brian te pakken en op zijn plaats te zetten, maar later gaf hij aan Sylvia ook toe dat het een vrij domme actie van hem was. Als hij het etentje gewoon aan Bart had gegeven, had hij voor die 300 punten Nena bijvoorbeeld kunnen uitnodigen. Daar had hij Brian meer mee gehad.
Hou toch op met je politieke correctheid.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja maar natuurlijk in mentaliteit wel andersgekleurd, ik geloof dat huub wel discrimineert als het hem uitkomt, huub is echt geen lieverdje hoor,![]()
Die lui zijn zo oer-fucking-dom, dat is echt niet te geloven. Ze zijn niet in staat op normale manier een gesprek te voeren, en 'onthouden' alleen datgene dat later eventueel nog eens in hun straatje te pas kan komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaaaajen snapt er weer helemaal nix van, Huub had het over afkomst in de zin van opvoeding, legde dat ook uit, voor het gemak vergeet Braaaaaajen dat maar ff![]()
![]()
Die masseuse is een lief, leuk, lekker ding.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
Die masseuse is best grappig.
Huub heeft er wel mee bereikt dat brian Bart niet helemal meer vertrouwd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar hoezo om Brain te pakken ??? Dat stuk snap ik niet ??? Wil je het me uitleggen ???
Het is geloof ik niet uit te leggen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar hoezo om Brain te pakken ??? Dat stuk snap ik niet ??? Wil je het me uitleggen ???
Hij heeft later ook toegegeven dat het niet zo'n slimme zet was, maar aan de andere kant heeft ie wrs nu wel Bart in zijn corner, dus al met al is het toch een slimme zet geweest (hopelijk)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
Heb alles bijgelezen, maar ik snap iets niet ???
Waarom heeft Huub tegen gestemd en Huub contactpunten aan Bart gegeven ??
Ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:08 schreef blomst het volgende:
Is het niet beter om eerst een kwartier af te koelen als je uit de sauna komt?
Uit woede en onmacht iets roepen over iemands familie is nog altijd wat anders dan doelbewust en herhaaldelijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Is het niet nu ineens omdat Huub wordt 'teruggepakt' met Hedda? Als (ex-)geliefden en familieleden er niet bij mogen worden betrokken waarom dan de moeder van Nathaniel door Huub erbij betrekken?
Maar als hij ja had gezegd dan was het etentje toch ook naar Bart gegaan ???? Ik ben echt de kluts kwijtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft later ook toegegeven dat het niet zo'n slimme zet was, maar aan de andere kant heeft ie wrs nu wel Bart in zijn corner, dus al met al is het toch een slimme zet geweest (hopelijk)
Daar gaat het mij ook niet om, het gaat erom dat dat achter de schermen gebeurd, dus buiten beeld, dat zou niet mogen, mijns inziens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Is het niet nu ineens omdat Huub wordt 'teruggepakt' met Hedda? Als (ex-)geliefden en familieleden er niet bij mogen worden betrokken waarom dan de moeder van Nathaniel door Huub erbij betrekken?
Lief Zussie, dat heeft Huub ook toegegeven dat dat niet slim was, maar toen was het kwaad al geschiedt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar als hij ja had gezegd dan was het etentje toch ook naar Bart gegaan ???? Ik ben echt de kluts kwijt
Ik zou het meer 'in zijn eigen straatje draaien' willen noemen. Dat flikt die gast wel vaker. Hij laat de details die hij niet als relevant ziet, weg, fokt daarna eerst zichzelf op, en probeert dan de anderen te overtuigen van zijn gelijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaaaajen snapt er weer helemaal nix van, Huub had het over afkomst in de zin van opvoeding, legde dat ook uit, voor het gemak vergeet Braaaaaajen dat maar ff![]()
![]()
En dat ze voorkeur hebben zouden ze ook niet mogen laten blijken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaat het mij ook niet om, het gaat erom dat dat achter de schermen gebeurd, dus buiten beeld, dat zou niet mogen, mijns inziens.
Ja, dat is dus wat zo dom is, wat Huub later pas inzag. Hij wilde gewoon het punt maken dat duidelijk was hoe Brian in elkaar steekt, en hij was daar zo mee bezig, dat hij te laat zag dat de tijd op was en dus was het valentijnsdiner weg. Hij had al geregeld dat hij 300 punten van Syl kreeg om Nena uit te nodigen voor een dinertje met Valentijn en kon het dus snel herstellen door te zeggen dat hij al geregeld had dat Lesley kon komen eten met Bart.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar als hij ja had gezegd dan was het etentje toch ook naar Bart gegaan ???? Ik ben echt de kluts kwijt
Oh my godquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:19 schreef itsme het volgende:
Even off topic. Fok is zo kut nu
De meeste kennen deze video misschien al, maar wil het toch even delen.
http://www.youtube.com/watch?v=Op57DmvPTi0
Hilarisch vooral dat jochie in de rode shirt.![]()
Het laatste wat ik gehoord had dat zdngmw zich buitengesloten voelde door brainless en dat ze dat niet leuk vond aiaiai...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:25 schreef itsme het volgende:
Hebben Natasia en Amanda nog steeds ruzie of zijn ze al weer vriendjes.
Lekker hoor,wie vloog er toen in brand en trapte in zijn eigen val,dacht toch niet dat Huub dat was!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:00 schreef T-lex het volgende:
Huub is een hoerenloper...Hedda laat zich hoeren.
Brian is goed bezig, en zegt dat hij Hedda wil laten komen om d'r ff uit te wonen. Met andere woorden, Brian zegt dat Hedda een hoer is. Nathanael zei het al een tijdje...en Brian neemt gewoon z'n stokje over.
Brian is lekker huub aan het voeren, tijd zal leren hoe lang het duurd tot kleine Huubje weer in brand vliegt.![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, dat is dus wat zo dom is, wat Huub later pas inzag. Hij wilde gewoon het punt maken dat duidelijk was hoe Brian in elkaar steekt, en hij was daar zo mee bezig, dat hij te laat zag dat de tijd op was en dus was het valentijnsdiner weg. Hij had al geregeld dat hij 300 punten van Syl kreeg om Nena uit te nodigen voor een dinertje met Valentijn en kon het dus snel herstellen door te zeggen dat hij al geregeld had dat Lesley kon komen eten met Bart.
Dus domme actie goed opgelost.
Huub had meteen al als plan om het Valentijnsdiner 'to waste' te laten gaan om daarmee een punt te maken tegen Brainless. Dat had hij in gedachten toen hij aan Syl vroeg of hij punten kon lenen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, dat is dus wat zo dom is, wat Huub later pas inzag. Hij wilde gewoon het punt maken dat duidelijk was hoe Brian in elkaar steekt, en hij was daar zo mee bezig, dat hij te laat zag dat de tijd op was en dus was het valentijnsdiner weg. Hij had al geregeld dat hij 300 punten van Syl kreeg om Nena uit te nodigen voor een dinertje met Valentijn en kon het dus snel herstellen door te zeggen dat hij al geregeld had dat Lesley kon komen eten met Bart.
Dus domme actie goed opgelost.
YES!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Oh my god![]()
Ik ben zó blij dat je dat toch even hebt gedeeld!
![]()
![]()
O Ik hoop dat ik het ook kan kijken. meestal doen de filmpjes het niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:38 schreef scanman01 het volgende:
Net het filmpje van de ruzie op de tien site gezien. Dat Huub zo in de lach schiet tijdens het getier van natasia tegen Amanda is toch wel een absoluut hoogtepunt. GEWELDIG !!!!!
Die anderequote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:42 schreef itsme het volgende:
[..]
O Ik hoop dat ik het ook kan kijken. meestal doen de filmpjes het niet.
welke is het? Te heet? of die andere
Helemaal top, kijk hier liever naar dan die domme dozen in die gore jacuzziquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:19 schreef itsme het volgende:
Even off topic. Fok is zo kut nu
De meeste kennen deze video misschien al, maar wil het toch even delen.
http://www.youtube.com/watch?v=Op57DmvPTi0
Hilarisch vooral dat jochie in de rode shirt.![]()
Djiezus. Dat heb ik helemaal gemist. Huub heeft zich goed gehouden en de "discussie" duidelijk gewonnen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:44 schreef scanman01 het volgende:
lang verhaal
En dan, op een goed moment, net zo laag terug gaan doen, en ineens tegen Brian zeggen dat zijn moeder de vorige keer toen zij op bezoek was een beetje een klots-geluid maakte. "Laat ze zich door al haar klanten zonder condoom neuken of zo?" En dan flink doorgaan en doorgaan. "Heeft je moeder het ook gedaan met Ciske? Is dat je vader?" etcetera... Dan keert het geweldige masterplan zich al snel tegen Brian zelf en gaat ie finaal door het lint.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Brian liet zich vanmorgen weer even heel erg kennen. Van de TIEN site:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan, op een goed moment, net zo laag terug gaan doen, en ineens tegen Brian zeggen dat zijn moeder de vorige keer toen zij op bezoek was een beetje een klots-geluid maakte. "Laat ze zich door al haar klanten zonder condoom neuken of zo?" En dan flink doorgaan en doorgaan. "Heeft je moeder het ook gedaan met Ciske? Is dat je vader?" etcetera... Dan keert het geweldige masterplan zich al snel tegen Brian zelf en gaat ie finaal door het lint.
Kalender model worden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:52 schreef Gigageil het volgende:
De zelfoverschatting van Brian kent dus nog geen grenzen:![]()
Waarschijnlijk heb ik er nog wel een paar gemist. Maar welke ?
Yes Ik zie het voor me.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:54 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaaaaaaajen wil het huis laten reinigen door een geestelijke om de kwade geesten te verjagen. Ik ben dan toch bang dat onze gekleurde medelanders er als het eerst uitgesodemietert worden, of is dat ook al racisme![]()
Toch ben ik blij dat Hubert zich heeft ingehouden, en zich niet heeft laten verleiden, door af te zakken naar het nivo van Braaaaaaaajen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan, op een goed moment, net zo laag terug gaan doen, en ineens tegen Brian zeggen dat zijn moeder de vorige keer toen zij op bezoek was een beetje een klots-geluid maakte. "Laat ze zich door al haar klanten zonder condoom neuken of zo?" En dan flink doorgaan en doorgaan. "Heeft je moeder het ook gedaan met Ciske? Is dat je vader?" etcetera... Dan keert het geweldige masterplan zich al snel tegen Brian zelf en gaat ie finaal door het lint.
Je geeft het antwoord zelf al...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:54 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaaaaaaajen wil het huis laten reinigen door een geestelijke om de kwade geesten te verjagen. Ik ben dan toch bang dat onze gekleurde medelanders er als het eerst uitgesodemietert worden, of is dat ook al racisme![]()
Sorry, wilde je niet beledigen maar ik krijg die namen niet meer uit mijn strot.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:54 schreef FSR het volgende:
Misschien is het een idee om Bwian ook een sanctie te geven..
Huub mag niet drinken
Bwian geen Diazapam
Nou inderdaad! Wat te doen vandaag? BAH!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:55 schreef avonne het volgende:
ik kan helemaal niet op tien.tv
en niet of nauwelijks op fok
en dan ook nog 4 streamsop Mr. & Mrs. Amoebe
Op de talpa site staat dit, denk inderdaad dat er nieuwe bewoners bij komen vanavond.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:52 schreef Mika25 het volgende:
Bij de buren zijn ze er van overtuigt dat er vandaag nieuwe bewoners gaan komen, heb ik iets gemist ofzo?
Dat klopt van geen kant, Brian op de Valium is hetzelfde als een Junk op de Methadon.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:54 schreef FSR het volgende:
Misschien is het een idee om Bwian ook een sanctie te geven..
Huub mag niet drinken
Bwian geen Diazapam
Okee, die tip ga ik gebruiken..ik word gek van die traagheid..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
Als je post en niet F5't loopt Fok redelijk, maar ik weet niet wat ik moet posten, streams staan op MUTE![]()
Omdat ze al helemaal over de rooie was door Natasia? Er kon gewoon niks meer bij...denk ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:06 schreef demins het volgende:
Vraagje.
Gisteren kreeg Amanda te horen dat Rogier niet kon of wilde komen naar het Valentijnsdiner.
Ik heb geen enkele reactie van Amanda daarover gehoord. Het was toch geen neutraal bericht, zou ik zeggen.
Vreemd. Geen verdriet, geen boosheid. Helemaal niks.
Ik vertrouw erop dat jullie dit gedrag voor me kunnen verklaren.
De meeste vrouwen kunnen prima multitasken. Helaas is Amoebe van een dusdanig niveautje dat ze zelfs niet kan multidenken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:16 schreef Katewalker het volgende:
Omdat ze al helemaal over de rooie was door Natasia? Er kon gewoon niks meer bij...denk ik
Vanaf vandaag zijn er vanaf 13:00 weer 4 streams.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Vanwaar 4 streams eigenlijk??? Het is nog lang geen 4 uur![]()
Ze is tenslotte al in het jacuzzi-water geweestquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
Amanda gaat niet douchen na de sauna
[afbeelding]
Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:24 schreef Mika25 het volgende:
Amanda poets niet eens haar tanden, dus dat ze niet onder de douche gaat verbaasd me niets...
gatver stapt ze zo uit doet groene water in d'r kleren, heeft ze vandaag uberhaupt d'r tanden wel gepoetst of ietsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Is toch ook helemaal niet nodig na die verfrissende duik in de jacuzzi vol legionella en de rest van de gorigheid die daarin drijftquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nou, ik heb 'r wel eens haar tanden zien poetsen. Maar... hoe lang draagt ze nu al diezelfde nachtpon?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:24 schreef Mika25 het volgende:
Amanda poets niet eens haar tanden, dus dat ze niet onder de douche gaat verbaasd me niets...
Vannacht hoorde ik haar zeggen dat ze wel wist dat Rogier niet zou komen (iets in de trant van "zo'n type is hij") maar dat ze de stemming doorzette omdat ze zelf zo graag wenste dat hij zou komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:06 schreef demins het volgende:
Vraagje.
Gisteren kreeg Amanda te horen dat Rogier niet kon of wilde komen naar het Valentijnsdiner.
Ik heb geen enkele reactie van Amanda daarover gehoord. Het was toch geen neutraal bericht, zou ik zeggen.
Vreemd. Geen verdriet, geen boosheid. Helemaal niks.
Ik vertrouw erop dat jullie dit gedrag voor me kunnen verklaren.
verslagje?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:21 schreef noekje het volgende:
Leuk gesprek tussen Huub en Natasia.
Vanaf dat ze binnenkwam, dus tel maar na, ik hou het niet bij, ben ik te dom voorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:28 schreef noa84 het volgende:
[..]
Nou, ik heb 'r wel eens haar tanden zien poetsen. Maar... hoe lang draagt ze nu al diezelfde nachtpon?![]()
Hahaha Amanda moet wel een dikke huid hebben met al die huidschilfers van haar medebewoners aan haar ongewassen lijf geplakt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is toch ook helemaal niet nodig na die verfrissende duik in de jacuzzi vol legionella en de rest van de gorigheid die daarin drijft![]()
![]()
![]()
Dat woord kent ze niet ben ik bang.quote:
Ja, al 2x geplaatst maar geeft een error. Word er ook helemaal beu van. Hopelijk is het vanavond beter.quote:
Je gaat le-ren je lijf te was-sen! Zo-dat je niet meer stinkt!quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je gaat le-ren je lijf te was-sen! Zo-dat je niet meer stinkt!
Tot vanavondquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, al 2x geplaatst maar geeft een error. Word er ook helemaal beu van. Hopelijk is het vanavond beter.
![]()
Ze moet beter naar zdngmw luisteren.......doesssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:39 schreef Cyan het volgende:
[..]
![]()
Amanda jij krijgt ook een uitstapje. Jij mag even door de wasstraat!
Ik hoop inderdaad dat die aflasting te maken heeft met zijn lage gedrag en dat dat bedrijf zich daar niet mee wil associëren. En uiteraard dat die reden ook haarfijn aan Brian wordt uitgelegd!quote:
Niet zo heel raar dat ze niet les geven...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:44 schreef blomst het volgende:
Gaat de vliegles niet door??
Willen ze het vast niet meer sponseren omdat Brian hun naam naar beneden haalt.
Of hoorde ik het niet goed?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Filmpje discussie Huub en Brian, iets te laat ingeschakeld.
(YouTube moet nog even pruttelen)
http://www.youtube.com/watch?v=TUSFazBbYY0
En terecht. Bovendien heeft ie al genoeg met zijn knuppel geoefendquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:47 schreef FSR het volgende:
[..]
Niet zo heel raar dat ze niet les geven...
met Diazepam mag je geen machines besturen heh![]()
Tip: als je iets wilt plaatsen, eerst even de tekst kopieren, dan hoef je het geen 2, 3, 4 keer te typenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, al 2x geplaatst maar geeft een error. Word er ook helemaal beu van. Hopelijk is het vanavond beter.
![]()
Mooie reden voor een nieuwe stemming dunkt me.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:47 schreef FSR het volgende:
[..]
Niet zo heel raar dat ze niet les geven...
met Diazepam mag je geen machines besturen heh![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mooie reden voor een nieuwe stemming dunkt me.
Kom op DGK_REDACTIE, gooi de vliegles-stemming er weer in.
Jaaaaa! Goed plan! En geef ze dan een uurtje de tijdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mooie reden voor een nieuwe stemming dunkt me.
Kom op DGK_REDACTIE, gooi de vliegles-stemming er weer in.
Ik heb ook zooooooooo genoten, ik was er live bij, onbetaalbaar.quote:
Hij post hier regelmatig, dus zou wel lollig zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:45 schreef pubrocker het volgende:
wisten jullie dit ook al? nieuw bewoner misschien?
http://nibbieworld.hyves.nl/#
die post hier ook , heeft als proefbewoner in het huis gezeten, voordat het programma begon.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:45 schreef pubrocker het volgende:
wisten jullie dit ook al? nieuw bewoner misschien?
http://nibbieworld.hyves.nl/#
Ze lijkt ook een klein beetje op Beyoncé:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:28 schreef Katewalker het volgende:
Amanda is een Maria Carey type...wat ze ook aantrekken of niet....totaal helemaal geen sexappeal..
Maar zij kan iets, zingenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:57 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ze lijkt ook een klein beetje op Beyoncé:
[afbeelding]
Nope, wel samen geslapen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:57 schreef 2live het volgende:
nog iets gebeurd tussen amanda en brian afgelopen nacht?
Tot kwart voor 2 vandaag, om precies te zijn. Het gaat nu weer goed bij mij...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:58 schreef Kinga het volgende:
My god, fok had wel weer kuren gisteren....
Dat is pas sinds een kwartier weer normaal.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:58 schreef Kinga het volgende:
My god, fok had wel weer kuren gisteren....
Hier ook! Volgens mij hebben ze er nieuwe batterijen in gedaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:00 schreef Elounda het volgende:
[..]
Tot kwart voor 2 vandaag, om precies te zijn. Het gaat nu weer goed bij mij...
Uhmz...de [ST] update van v-o-l mag er anders ook wel zijn hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:02 schreef Cyan het volgende:
Ik denk dat wij met z'n allen een goede redactie zouden zijn voor dit programma. Er is volgens mij niet 1 forum waar alles zo goed wordt bijgehouden en waar alles wordt gezien en geanalyseerd als Fok!
Als het idd over is met Rogier, dan is dat een kwestie van tijd. Maar afgelopen nacht nog niet volgens mij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:57 schreef 2live het volgende:
nog iets gebeurd tussen amanda en brian afgelopen nacht?
Maar daar lees ik nooit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...de [ST] update van v-o-l mag er anders ook wel zijn hoor
verschil moet er zijn hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:02 schreef Cyan het volgende:
Ik denk dat wij met z'n allen een goede redactie zouden zijn voor dit programma. Er is volgens mij niet 1 forum waar alles zo goed wordt bijgehouden en waar alles wordt gezien en geanalyseerd als Fok!
V-o-l ?? Is dat niet die fok-clone?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...de [ST] update van v-o-l mag er anders ook wel zijn hoor
Of Voetbal Online?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
V-o-l ?? Is dat niet die fok-clone?
Ik heb het al gedaan... gisteren verstuurd, vandaag check door de Redactie op drugs en gekke teksten, waarschijnlijk heeft ze hem dan morgen....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:02 schreef Mika25 het volgende:
Vergeten jullie niet om Sylvia een kaartje te sturen? Het kan nog net als je snel bent
Geen kans op! Daarom is het zo mooi dat er weer 4 streams zijn. Kun je bijna altijd bij Natasia wegzappen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:06 schreef Dogga het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Luister naar Bavania
IS TE GRAPPIG VOOR WOORDEN
Wat er precies aan de hand is weten we niet, maar we weten wel dat "achter" teleurgesteld was in zowel Sylvia als Bart. En dat is geen vaag internet gerucht, maar dat is al uitgesproken door de bewoners zelf, waaronder Huub (en kan me niet voorstellen dat ze dat gezegd hebben om ons, de streamers, op het verkeerde been te zetten).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:00 schreef PokerJoker het volgende:
Nog een keertje dan:
Er is met syl meer aan de hand, ze heeft een probleem met achter, dat kwam naar boven tijdens het punten lenen, of was het net na de stemming. in de deur opening zei ze dat ze genaaid is, maar er nu niet over kan/mag praten en het ging over achter....... jij weet waar ik het over heb, zegt ze nog tegen huub. Ik weet het helaas niet, wie wel?
ik denk dat er 2 dingen spelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:00 schreef PokerJoker het volgende:
Nog een keertje dan:
Er is met syl meer aan de hand, ze heeft een probleem met achter, dat kwam naar boven tijdens het punten lenen, of was het net na de stemming. in de deur opening zei ze dat ze genaaid is, maar er nu niet over kan/mag praten en het ging over achter....... jij weet waar ik het over heb, zegt ze nog tegen huub. Ik weet het helaas niet, wie wel?
Sandy was lesbisch. Dus ook niet normaalquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:08 schreef Mika25 het volgende:
Ik zie het meer als BB3, daarin had je 15 debielen in het huis en de enige normale was Sandy, die het programma (tot tevredenheid van de kijker) uiteindelijk won...
anthrax brief?quote:
Misschien een iet wat lullig voor degene die de brief eerst moet checkenquote:
als je goed had opgelet dan had je het geweten dat het brian was die ermee begon ... nattenel hiermee gevoed heeft en nattenel het plan heeft uitgevoerd ! conclusie : nattenel uit het spel !!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:00 schreef T-lex het volgende:
Huub is een hoerenloper...Hedda laat zich hoeren.
Brian is goed bezig, en zegt dat hij Hedda wil laten komen om d'r ff uit te wonen. Met andere woorden, Brian zegt dat Hedda een hoer is. Nathanael zei het al een tijdje...en Brian neemt gewoon z'n stokje over.
Brian is lekker huub aan het voeren, tijd zal leren hoe lang het duurd tot kleine Huubje weer in brand vliegt.![]()
Ze kreeg geen brief maar las een Tarotkaart. Ik weet niet of ze daar overstuur van werd, maar dat was de druppel denk ik, ze zat niet goed in haar vel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:10 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat er 2 dingen spelen
1. iemand achter die de schurft heeft aan Huub en Sylvia
2. iets in de privésfeer (ze kreeg toch een brief vanmorgen, en moest daarna huilen? ik weet het niet precies). Misschien hetzelfde als waar ze een aantal weken geleden zo van van slag was (theorie examen gezakt, van paard gevallen)
(tel daarbij op dat Huub voor aardig wat stress zorgt...)
LOL... daar zit wat in. Nou, dan maar iets anders verzinnen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien een iet wat lullig voor degene die de brief eerst moet checken![]()
heeft iemand daar een filmpje van?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kreeg geen brief maar las een Tarotkaart. Ik weet niet of ze daar overstuur van werd, maar dat was de druppel denk ik, ze zat niet goed in haar vel.
ik heb onwijs medelijden met die jongen. Wat een kutbaan zeg,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:13 schreef Kinga het volgende:
Respect voor Chris.![]()
Dat hij Natasia aan kan horen..
Welke Jeroen? Toch niet dé Jeroen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:15 schreef itsme het volgende:
zo doet Fok het weer?
Hoe komen jullie er op dat die jeroen de nieuwe bewoner gaat worden?
Zou wel leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |